Kantsisko viel lähtee baariin?

Alkuperäinen kirjoittaja jepulis:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja KKK:
Täällä palstalla on ne äitit ulisee jotka ei ite pääse koskaan mihkä, hoitaa kiljuvia kersojaan pää punasena. Vaikka jois joka vkl ni se ei kellekkään kuulu.
:LOL: se on sääli jos sulla on sellainen käsitys lapsista että ne vain kiljuu.. omasta kokemuksesta taidat puhua.. Hyvinkin pääsisin, mutta ei vaan kertakaikkiaan enää kiinnosta baarit, on tullut lapsen myötä niin paljon uutta ja ihanaa sisältöä elämään! Jotkut äidit vaan eivät tunnu osaavan asettua elämään perhe-elämää kun pitää baareissa roikkua joka viikonloppu. sääli..

Ja minkäs ikäinen lapsi sulla olikaan? Se ihmeellisyys niistä lapsista karisee kun niitä on kolme jaloissa, usko pois :)
toiset on luotu äideiksi, toiset ei! Toisilla ei järki riitä siihen että lapset pyörii jaloissa! näin se vaan on.
Mitäs tekemistä järjellä on sen kanssa että lapsen ihmeellisyys karisee kun äiti huomaa lastensa olevian kuitenkin "vain" lapsia eikä puolijumalia? Tai noh...ehkäpä sillä onkin nimenomaan tekemistä järjen kanssa :D

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
toiset on luotu äideiksi, toiset ei! Toisilla ei järki riitä siihen että lapset pyörii jaloissa! näin se vaan on.
Lisäksi on esim. ap:n ja mun kaltaisia multitalentteja, jotka on luotu paitsi äideiksi, myös vaimoiksi, kumppaneiksi, ystäviksi, jne, ja jotka sekä haluavat että saavat & osaavat pitää aika ajoin myös hauskaa ilman lapsiaan.
Loistava vastaus, näinhän se menee, ihmisillä on yleensä erilaisia rooleja elämässään.

Cologne
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:
mutta jos sinne tanssimaan menet niin miksi sitä vaatepuolta pitää niin kovasti miettiä..
Ketjussa jossa niitä vaatteita näytit niin ne näytti kyllä pokausvaatteilta. Jos itse menisin "vaan tanssimaan" niin pukeutuisin sen mukaisesti.
Eli miten? :D
että en ainakaan pukeutumisellani provosoisi miehiä kimppuuni koska oikeasti haluaisin vaan tanssia. Sen sijaan jos pitää topissa ja minihameessa ja saappaissa mennä tanssimaan niin kyllä mulla herää kysymys että mikä on se "oikea motiivi" illalle?
:LOL: :LOL: Tämähän menee ihan hysteerisen hauskaksi tämä ketju :D
En ole ikina kuullutkaan etta illalle pitaa keksia motiivi ja miettia pukeutumistakin sen mukaan.

jepulis
Lisäksi on esim. ap:n ja mun kaltaisia multitalentteja, jotka on luotu paitsi äideiksi, myös vaimoiksi, kumppaneiksi, ystäviksi, jne, ja jotka sekä haluavat että saavat & osaavat pitää aika ajoin myös hauskaa ilman lapsiaan.
:LOL: aika kaukana kunnon äideistä te taidatte olla jos harvase vkonloppu on lähdössä baariin roikkumaan.. Joo hyvinkin osaan pitää hauskaa mieheni ja ystävien kanssa, mutta en keskellä yötä juovuksissa baarissa!!

vieras
no kyllä mun täytyy sanoa, että mun puoliso varmaan loukkaantuisi moisesta harrastuksesta. en itsekään tykkäisi jos mies lähtisi baareihin laulamaan karaokea joka viikonloppu (varsinkin jos pitäisi vaatteita oikein miettimällä miettiä jne). Mutta mikäs siinä jos se teillä passaa. Meillä ei onneksi ole tuollaisia tarpeita.

:LOL: aika kaukana kunnon äideistä te taidatte olla jos harvase vkonloppu on lähdössä baariin roikkumaan.. Joo hyvinkin osaan pitää hauskaa mieheni ja ystävien kanssa, mutta en keskellä yötä juovuksissa baarissa!!
Sisälukutaidossa vissiin vikaa...ap:han kertoi että menisi ihan selvin päin.
Meikäläinen taas oli juovuksissa elokuussa viimeeksi :) ja harrastaa juomista 1-2 kertaa vuodessa. Leffailta, illan istuminen ystävän kanssa ruoan ja parin siiderin & juoruilun merkeissä, laivaristeily yms ilman lapsia taas eivät tuota minkäänlaista tuskaa: tallessa ne muksut ovat vielä sen jälkeenkin, kun äiti on hetken aikaa ollut jotain muuta kuin VAIN äiti.

Sitäpaitsi, lapsethan nukkuvat yöllä - ei niitä haittaa, jos äiti käväisee humpalla sillä aikaa.

no kyllä mun täytyy sanoa, että mun puoliso varmaan loukkaantuisi moisesta harrastuksesta. en itsekään tykkäisi jos mies lähtisi baareihin laulamaan karaokea joka viikonloppu (varsinkin jos pitäisi vaatteita oikein miettimällä miettiä jne). Mutta mikäs siinä jos se teillä passaa. Meillä ei onneksi ole tuollaisia tarpeita.
No vaikken olekaan ollut baarissa moneen kuukauteen mut sit kun on baarireissun aika, ni voin ainakin olla onnellinen että mun mies ymmärtää että naiset tykkää laittautua =)

vieras
Sisälukutaidossa vissiin vikaa...ap:han kertoi että menisi ihan selvin päin.
Meikäläinen taas oli juovuksissa elokuussa viimeeksi :) ja harrastaa juomista 1-2 kertaa vuodessa. Leffailta, illan istuminen ystävän kanssa ruoan ja parin siiderin & juoruilun merkeissä, laivaristeily yms ilman lapsia taas eivät tuota minkäänlaista tuskaa: tallessa ne muksut ovat vielä sen jälkeenkin, kun äiti on hetken aikaa ollut jotain muuta kuin VAIN äiti.

Sitäpaitsi, lapsethan nukkuvat yöllä - ei niitä haittaa, jos äiti käväisee humpalla sillä aikaa.
Niin kuin tässä ketjussa on käynyt ilmi niin todellakaan taida siellä aina olla selvinpäin!

Cologne
Määrittele "kunnon Äiti". Onneksi kaltaisiasi ihmisia ei yleensa baarissa naekaan, pilaisit viela muiden ilon.

Cologne
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
No vaikken olekaan ollut baarissa moneen kuukauteen mut sit kun on baarireissun aika, ni voin ainakin olla onnellinen että mun mies ymmärtää että naiset tykkää laittautua =)
Samoin, itseasiassa mun mies ylpeana katselee kun olen kauniiksi laittautunut ja toki han itsekin laittautuu baariin.

Alkuperäinen kirjoittaja Cologne:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Samoin, itseasiassa mun mies ylpeana katselee kun olen kauniiksi laittautunut ja toki han itsekin laittautuu baariin.
Juu niin munkin :D Laittaa hiuksiaan paljon kauemmin kuin mä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
Menihän se ilta rattoisasti täälläkin :D
Hiukan jäi kaivertamaan nuo perättömät puheet, mutta minkäs teet. Kerran kännissä palstalle kirjoitellu-> aina kännissä :whistle: |O
Kiitoksia vaan kaikille puolesta puhujille :D
Mäkin muistan sen pitkän ketjun tässä taannoin, mutta onhan siitä jo jumaleissoni aikaa vaikka kuinka kauan |O

Sä et tarvitse puolestapuhujia =)

vieras
Hiukan jäi kaivertamaan nuo perättömät puheet, mutta minkäs teet. Kerran kännissä palstalle kirjoitellu-> aina kännissä :whistle: |O
Kuule aika monta kertaa noita sun oon niin kännissä juttuja täällä tullu luettua :/ että joo kannattaa kirjottaa nikillä noita ja sitte ulista jos joku niitä lukee.

Kuule aika monta kertaa noita sun oon niin kännissä juttuja täällä tullu luettua :/ että joo kannattaa kirjottaa nikillä noita ja sitte ulista jos joku niitä lukee.
Oot varmaan sekottanut sitten johonkin toiseen tai sitten mä vaan oon jossain syntymä humalassa...jos sinusta yksi on aika monta kertaa niin eipä siinä sitten mitään.
Onneksi tiedän itse mikä on totta ja mikä ei.

lol
mähän oon ihan kauhea äippä....apua...siis ku käyn joka pe-la baarissa.. TÖISSÄ..:D ja lapsi nukkuu mieheni kans kotona.. tai mummolassa..:D
mitenköhän se lapsi selviä tästä traumasta..:D

blaah...tää on just tätä suomalaisten kateutta...ite ollut 10 v ravintola-alalla ja nähnyt vaikka mitä...siel ne perheelliset miehet iskee nuoria tyttöjä ja ne"katkerat" kotiäipät tanssii meikit poskilla 10000 kännissä pöydällä tai lähtee vieraan miehen matkaan..:D
tai mikä paras ne on tuulipuku pääl siel tanssilattial/ vessassa oksentelee ku eihän baariin voi laittaa "pokaus"vaatteita jos vaik joku näkee et on laittautunut...omg

ja nyt ku toinen halua mennä selvinpäin tanssimaan siit tehdään niin iso numero..ei ymmärrä ei...

Yhteistyössä