aitisaurus
NIIN ei tässä olekkaan kyse siitä, että välttämättä edes menis mihinkään. Vaan siitä että tuollainen kyyläävä asenne ei voi muuta kun huvittaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onneksi mulla on kotona ihana mies jonka kanssa viihdyn eikä tartte lähteä baariin! Olen baareissa käynyt ennen lapsia eikä voisi vähempää kiinnostaa enää roikkua tuolla kaupungilla yöllä. Justiin tuollaisia nuoria äitejä, jotka ei osaa ottaa vastuuta lapsesta.. voivoi kun käy sääliksi.. toivottavasti säkin joskus ymmärrät mikä lapsellesi on parasta ja osaat mennä elämässäsi eteenpäin.. onnea valitsemallesi tielle!Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:Ehkä niiden miehet ei päästä niitä baarinAlkuperäinen kirjoittaja aitisaurus:Miten nämä keskustelut voi mennä aina näin pimeiksi...Miltä vuosi tuhannelta nämä kotona kököttävät maailman parhaat marttyyri äitit on kotoisin !!!
Nyt Ap hynttyyt niskaan jalalla koriasti !!!!
muoks. ainiin ja tai niil ei oo miestä eikä siksi pääse baariin nii pitää sitten yrittää saada toisille paha mieli...yritys hyvä.
Mikä siinä niin saa tilttaamaan jos joku haluaa baariin ja olen ihan varma,että se lapsi (ja mies) ei traumatisoidu yön aikana Ap:n ollessa tanssaamassa. Ja Tämän kommentin kirjoittaa kolmen lapsen 32 vuotias äiti joten tämä kommentti ei niinkään tullut kovin tuoreelta äipältä.