Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:Minäkin olin aloittanut sen, mutta en päässyt, kun on päiväkurssina täällä päin.. Aloitinpa sitten musiikin teorian ja säveltapailun peruskurssin.
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:en aloittanut uutta vaan jatkoin vanhaa kurssia taas
OII! Toi kuullostaa ihanalta! Ite kuuntelin ennen lapsia kun oli rauhaa, aikaa ja hiljaisuutta klassista kuulokkeilla silmät kiinni sohvalla. Uppouduin kauniisiin äänimaailmoihin ja vain nautin. Terapeuttista! Joskus vuonna kuokka ja kirves kävin tyylikurssin...Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Oletteko aloittaneet kursseja tänä syksynä? =)
Minä aloitin yhden, klassisen musiikin kuuntelukurssin, oikein mielenkiintoinen. =)
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:en aloittanut uutta vaan jatkoin vanhaa kurssia taas
Mitä opiskelet? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras :OII! Toi kuullostaa ihanalta! Ite kuuntelin ennen lapsia kun oli rauhaa, aikaa ja hiljaisuutta klassista kuulokkeilla silmät kiinni sohvalla. Uppouduin kauniisiin äänimaailmoihin ja vain nautin. Terapeuttista! Joskus vuonna kuokka ja kirves kävin tyylikurssin...
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Saksaa, nyt kolmas syksy alkoi
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:Saksaa, nyt kolmas syksy alkoi
Kiva! Oliko sinulla koulupohjaa, vai ihan alkeistako aloitit? Minusta olisi kiva kokeilla jonkun minulle uuden kielen opiskelua, italiaa tai ranskaa ehkä.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:Mä aloin opettamaan siellä B)
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:ihan alkeista, koskaan ennen en ollut edes saksankirjaa avannut =) rohkeesti vaan koittamaan
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:ihan alkeista, koskaan ennen en ollut edes saksankirjaa avannut =) rohkeesti vaan koittamaan
Voi kun saisi aikaiseksi, olen niin tolkuttoman saamaton tämmöisissä asioissa. sain tuollekin musiikkikurssille mentyä kaverin kanssa. =)
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:mä olin menossa varmaan 6v lukeen jotain kieltä ja kun kerran vaan läksin niin sillä tiellä ollaan vieläkin
*Kade* Meillä ei edes ollut mitään noin kivaaAlkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras :OII! Toi kuullostaa ihanalta! Ite kuuntelin ennen lapsia kun oli rauhaa, aikaa ja hiljaisuutta klassista kuulokkeilla silmät kiinni sohvalla. Uppouduin kauniisiin äänimaailmoihin ja vain nautin. Terapeuttista! Joskus vuonna kuokka ja kirves kävin tyylikurssin...
Vasta kerran olen ollut siellä, oli opettajana lapseni entinen musiikinope vielä =) Kuuntelimme kymmenkunta näytettä ja hän kertoi niistä. Luokkahuone vaan oli karmea ja äänentoistosta ei voi puhuakaan. Mutta kaikki se tieto, olen ihan haltioissani.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras :*Kade* Meillä ei edes ollut mitään noin kivaa![]()