kamu poijes fb:sta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmetelijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihmetelijä

Vieras
Mistä syista ymmärtäisitte että joku kavereistanne (esim. frendi, sukulainen, jne. - eli ei mikään täysin tuntematon) poistaakin teidät yllättäen pois fese- kavereistaan jo ennekuin olette edes kuulumisia ehtineet vaihtaa tmv.??

-tai toki voi vastata näinni päin, että mistä syytä poistaisitte.... :o

Mä olen yhden poistanut siksi että alkoi heti tympimään lapselliset, uhoavat statuspäivitykset jotka siellä, kuten muuallakin, olivat mun silmään vain turhaa provoamista ja itsensä pönkitystä.

Mä poistin yhden työkaverin, kun huomasin että se oli laittanut sen seinänsä multa piiloon.. Siis eli mun etusivulla ei näkynyt sen kirjotuksia. Päättelinpä siis, ettei minunkaan jutut kiinnosta sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Just tein siivousta listalla ja sieltähän läks 16 immeistä veks ja lisääkin vois poistaa ja siitä syystä että en halua kaikkien tietävän meidän juttuja

Sama juttu, meilkein 20 tyyppiä poistin kun ei niiden kanssa mitään juteltu. Joillakin kauhee tarve saada iso kaveriporukka kokoon, ihan sama ollaanko yhteyksis vai ei.

monet siivoo pois semmosia ei-niin-läheisiä ihmisiä. ite en oo jaksanu mut sen takia en mitään statuksiakaan päivittele kun ei mulla oo mitään tarvetta infota mun elämästä jollekin vanhalle luokkakaverille, jota en oo nähny 10 vuoteen.

Yhden vanhan kaverin (ei oltu nähty vuosiin yms) poistin parin kk "kaveruuden" jälkeen kun ärsytti jatkuvat rasistiset tilapäivitykset ja ryhmät, ja tyypin koko elämä tuntui muutenkin pyörivän nykyään kaljan ympärillä niin ei paljoa jaksanut kiinnostaa.

Poistin aika läheisenkin sukulaisen. Alko tympii sen ainaiset typerät ja vittumaiset kommentit mun sivulla ja kuvissa. Sekä sen typerät julkaisut. Oli ollut jo aikasemminkin kränää sen kans. Paskanpuhuja seläntakana.