T
typerys
Vieras
Nimittäin tupakoinnin lopettaminen. Poltan 3-5 savuketta päivässä ja lukuisista yrityksistä huolimaatta lopetus ei vaan onnistu.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja onnistuisiko:Mitä jos jätät yhden tupakan päivässä pois joka kk? Syksyllä se olisi jo ohiTai jos esim aamusavut on tärkeät etkä pääse siitä eroon, se on kuitenkin vain 20% nykyisestä eli vähennys olisi 80% silti! Juputusta tulee, mutta musta se olisi kuitenkin nykyistä parempi tilanne
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:Tulkaa raskaaksi ja lopettakaa =) Minä koetin kesäkuussa lopettaa tupakanpolton kun ruettiin vauvaa yrittämään ja eihän siitä mitään tullu! 12 päivää olin polttamatta silloin ja kärsin hullun lehmän taudista ja hermoromahduksesta. Sitten ratkes ja mietin kauhuissani että kuinka minä sitten voin lopettaa kun olen raskaana kun näin hirveää on!
Sitten lokakuun alussa plussasin, ja poltin siinä heti sen jälkeen aamusavut ja tumppasin tietäen et ne oli vimoset savut tältä erää ja en oo sen jälkeen polttanu.