Kamalan vaikeaa!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja typerys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä jos jätät yhden tupakan päivässä pois joka kk? Syksyllä se olisi jo ohi :) Tai jos esim aamusavut on tärkeät etkä pääse siitä eroon, se on kuitenkin vain 20% nykyisestä eli vähennys olisi 80% silti! Juputusta tulee, mutta musta se olisi kuitenkin nykyistä parempi tilanne :)

Totta :kieh:
Aamulla aattelin taas kerran, että laitanpa purkan suuhun, kun lähden koirien kanssa ulos ja sit kuitenkin poltin sen tupakan :ashamed:
Nyt aattelin, että jos yhden vielä polttaisin ja sen jälkeen en enään :whistle:
Olin tossa jo kokonaisen päivän polttamatta ja sitten yhtenä päivänä poltin yhden tupakan. Ois ollu hyvä alku, mutta huono oon, etten siinä pysyny :headwall:

Ihan reilusti oon aijemmin tupakoinut, en nyt ihan askia päivässä, mutta kuitenkin.

Alkuperäinen kirjoittaja onnistuisiko:
Mitä jos jätät yhden tupakan päivässä pois joka kk? Syksyllä se olisi jo ohi :) Tai jos esim aamusavut on tärkeät etkä pääse siitä eroon, se on kuitenkin vain 20% nykyisestä eli vähennys olisi 80% silti! Juputusta tulee, mutta musta se olisi kuitenkin nykyistä parempi tilanne :)

Jotakin tälläista ajattelin yrittää. Nyt tavoite, että 3 pvässä on maksimimäärä.

Mulla tekee yhtä tiukkaa yrittä vähentää karkin syömistä... Nyt oon ollut yil VIIKON lakossa <3 Se on mulle suurin saavutus ikinä missään lakoissa :P

ELI TSEMPPIÄ :)

Tulkaa raskaaksi ja lopettakaa =) Minä koetin kesäkuussa lopettaa tupakanpolton kun ruettiin vauvaa yrittämään ja eihän siitä mitään tullu! 12 päivää olin polttamatta silloin ja kärsin hullun lehmän taudista ja hermoromahduksesta. Sitten ratkes ja mietin kauhuissani että kuinka minä sitten voin lopettaa kun olen raskaana kun näin hirveää on!
Sitten lokakuun alussa plussasin, ja poltin siinä heti sen jälkeen aamusavut ja tumppasin tietäen et ne oli vimoset savut tältä erää ja en oo sen jälkeen polttanu.

Mulla ianakin täällä metsänkeskellä pahin ois just toi, ettei sitä tupakkaa enään olis :/ Silloin tekis ihan varmasti hirveästi mieli, eikä auttais mikään.
Näin olen kuullut monen sanovan, että helöpompi olla polttamatta , kun tietää, että hädän iskiessä on tupakat taskussa :D
Mies lopetti vuosi sitten ja ainakin puolivuotta sillä oli autossa aski matkassa. Kertaakaan ei retkahtanu polttamaan, mutta oli se tavallaan "turva", jos iskee hirvee hätä ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalee:
Tulkaa raskaaksi ja lopettakaa =) Minä koetin kesäkuussa lopettaa tupakanpolton kun ruettiin vauvaa yrittämään ja eihän siitä mitään tullu! 12 päivää olin polttamatta silloin ja kärsin hullun lehmän taudista ja hermoromahduksesta. Sitten ratkes ja mietin kauhuissani että kuinka minä sitten voin lopettaa kun olen raskaana kun näin hirveää on!
Sitten lokakuun alussa plussasin, ja poltin siinä heti sen jälkeen aamusavut ja tumppasin tietäen et ne oli vimoset savut tältä erää ja en oo sen jälkeen polttanu.

Ei pysty raskautuun tää.

Yhteistyössä