P
"popo"
Vieras
Vihaan itseäni. Miten tupakoinnin lopettaminen voi olla mulle näin vaikeaa. En pystynyt olemaan polttamatta kuin 3 helvetillistä päivää. Miten mä, joka muuten olen aika säntillinen ja reipas, voin olla näin tyhmä.. Mulla on niin ikävä tupakkaa, jos en polta, että kaikki muu tuntuu turhalta. Järjetöntä. En pysty toimimaan järjen mukaan.
Toivoisin apua sellaisilta, jotka ovat ollet ihan todella riippuvaisia tupakasta ja päässeet eroon. Kertokaa, että se on mahdollista. Ja mitä mä teen kaikissa niissä tilanteissa, joissa poltan...eli aina kun mahdollista.. Poltan n. 20-25 tupakkaa päivässä. Ei mua haittaa jos haluatte haukkua mut. vihaan tätä muutenkin, siis itseäni kun poltan.
Toivoisin apua sellaisilta, jotka ovat ollet ihan todella riippuvaisia tupakasta ja päässeet eroon. Kertokaa, että se on mahdollista. Ja mitä mä teen kaikissa niissä tilanteissa, joissa poltan...eli aina kun mahdollista.. Poltan n. 20-25 tupakkaa päivässä. Ei mua haittaa jos haluatte haukkua mut. vihaan tätä muutenkin, siis itseäni kun poltan.