Kalun saa suuremmaksi luonnonmukaisesti oikeasti

  • Viestiketjun aloittaja kehittäjä
  • Ensimmäinen viesti
pastilli
Pelini seisoo aina tarvittaessa, tosin aika usein myös silloin kuin ei tarvitsisi.

joo seisoo vähän turhankin usein ja yleensä väärässä paikassa. muija ei ollu kauheen kiinnostunu asiasta että jos ostais jonkun kehittimen. kuitenkin aina puhuu isoista vehkeistä mut ei sitten ilm. ole tarvetta omalla ukolla semmoista olla. tälläkin on pärjätty mut jotenkin kiinnostaisi kokeilla onko siitä muijalle ja itselle iloa. muija kun on aika aktiivinen peto sillä alalla joten sitä kuitenkin kiihottaa ajatus( ehkä).

tavis munamies
 
Viimeksi muokattu:
EHEEHEHEHEHE
LOLLLLLL te ootte säälittäviä sällejä! ei luolamiehetkää pumppuja tarvinnu. pesään vain ja miehuus kyllä näytettiin jos jälkeläisiä tuli!
MINKÄHÄN TAKIA NÄITTEN IDIOOTTIEN PITÄÄ TULLA KOMMENTOIMAAN JOTAIN SKEIDAA SIVUILLE, NÄKÖJÄÄN AIHE KIINNOSTAA KUN TÄLLAISIA HAKUJA SURFFAILEVAT. MUT PITÄKÄÄ KOMMENTTINNE ASIASSA, TAI JÄTTÄKÄÄ KOMMENTOIMATTA.
 
Viimeksi muokattu:
Astan
Osta autoextenderiltä. Erinomainen vakuumikuppi, olen itse pitänyt sovilla kankaalla käärittynä jopa 2,5 tuntia. Tuohon yhden sentin kehitykseen; kyllä se on kovaa työtä, itse olen harrastanut peniksen kehitystä erilaisilla metodeilla jo 8-9 vuotta, riippuen laskentavasta.Tuloksia on tullut vajaa kuutisen senttiä pituutta ja paksuuttakin muutaman sentin. Käytännössä ensimmäisten 4 vuoden aikana tuli suurin kehitys ja sitten hiukan hidastui ja vaikeutui.


Tässä oma kohtaiset kokemukset peniksen kasvatuksesta: Olen saanu 1cm lisää kauhean kovalla työllä. Kuitenkin nämä foorumit eivät kerro millaista kulumaa laitteet tekevät peniksellesi!

Penispumppu:Bathmate minulla ajan mittaan värjää peniksesi tummemmaksi, vähän kun siinä olisi ihottumaa. Tämä johtuu tietysti siitä että peniksessä pumpatessa tulee verenpurkautimia. Tämä ei tietystikkään haittaa mutta ainakin itsellä se on esteettinen ongelma. Muistakaa pumpata varovasti.

Peniksen venytys: Hirttolenkki pilaa terskasi reunan! Ainakin itsellä sinne tuli pieniä kulumia, en omasta mielestä ole pitänyt venytystä liian isolla eikä lenkkiä liian kireällä. Joillekkin lenkki sopii ja joillekkin ei.

En ole tyytyväinen yhtään kasvatukseeni ja jälkiin mitä olen saanut. Luulen että erektioni on hieman parantunut treenien aikana. Aivan heti en kuitenkaan periksi halua antaa ja haluaisin saada keskustelua muutamasta treenivälineestä eli

1.Autoextenderin vacextender pää peniksen venyttäjääsi? Löytyykö käyttäjiä? Voiko tätä pitää pysyvästi (hirttosolmukalla pystyin pitään vain n.1h)? Miten PE muovia sisältävä muovi vaikuttaa terskaasi? ihottumaa? Pysyykö tuo hyvin paikoilla ja onko todella yli 100e ostos? Hirttosolmukkaan en enää ole lähdössä. Onko kipua?

2.Phallosan. Tälläiseen alipaine systeemin löysin internetistä. Toimii ihan erilailla kun muut venyttäjät. Vähän mietityttää tuon toimivuus. Onko miellyttävä penikselle ja onko kipua käyttäjillä ollu? Näkyykö tulosta?

Kait joku tajuaa käyttää jompaa kumpaa näistä eikä kaikilla ole penikset haavoilla?
 
Viimeksi muokattu:
IsoJorma!
Mitenköhän sais pituudesta 5cm ja paksuudesta muutaman pois (23/6,5). Tykkäisin paukutella joskus vähän reippaammin , mutta vaimo sanoo aina heti alkuunsa että ole sitten varovainen.
 
jooop
Mitenköhän sais pituudesta 5cm ja paksuudesta muutaman pois (23/6,5). Tykkäisin paukutella joskus vähän reippaammin , mutta vaimo sanoo aina heti alkuunsa että ole sitten varovainen.
Liho muutamakymmentä kiloa, syö epätarveellisesti ja elä harrasta mitään liikuntaa. kyllä se siitä pikkuhiljaa alkaa katoamaan ja menettämään pituutta tai peittyy ainakin..
 
Viimeksi muokattu:
poika15
Oon 15-vuotias poika. Mulla välillä öisin on tullut siemensyöksyjä ja joskus oon heränny niihin. Mulla on kasvanu peniskarvat jo pitkään ja niitä on suht paljon. Kokoa on noin 9cm levossa ja 14cm erektiossa. Mutta jos oon yrittäny normaalisti masturboida ei oo vielä tullut kunnon spermaa, vaan sellasia touhutippoja. Onko syytä huolestua vaan onko ihan hyvin kaikki. Miten saisin normaalin siemensyöksyn. Lisäks mun penis ei oo ihan aikuismainen vielä niiku esim terskan alueelta. Sen päässä on sellane löysä semmonen punanen joka on lähes kaikilla lapsilla. Oon huomannu, että jolaine mun muillakin kavereilla on myös sellanen vielä. Milloin se kehittyy aikuismaiseksi ja milloin terska kunnolla tulee esiin?
 
Eet
Noissa mitoissa ei ole eroa ;) opettele vaikka suuseksiä antamaan naiselle. Antaa paljon enemmän iloa, kuin onko heppi nyt sentin sinne tai tänne isompi :D
Miten kalun koko liittyy suuseksin antamiseen naiselle... jos joku haluaa kalun suuremmaksi "yleensä sellainen henkilo haluaa itselleen suuremman kalun". Jos joku haluaa esim isomman auton ja kysyy, ett miten hän saisi isomman auton, niin siihenkin ilmeisesti voisi vastata vaikka opettele pesemää vaimon auto paremmin??? täh.
 
munamies
Vapaaehtoiset kokelaat onnistuivat kasvattamaan peniksensä kokoa Torinon yliopiston sairaalan tutkimuksessa. Tutkimusjaksolla miesten erektion koko kasvoi jopa 36 prosenttia.
 
joku...
Olen harkinnut noita venyytyslaitteita, hintabudjetti tosin vain on jotain 100 euron luokkaa, onkohan ehdotuksia? alkuperäinen ando-penis laitteet maksaa auttamatta halvimmatkin 150 euroa ja kalleimat toistasataa.

Käsittänyt että halvemmat ajaa melkein saman asian. Tosin markkinoilla näyttää olevan ihan "pilipali" vehkeitä jopa 50 eurolla, mutta nuo ei varmaan aja niin hyvin asiaa.

Mitähän vaihtoehtoja olisi ja onko vaihtoehtoja vaikkapa ulkomailta tilaaminen?

MaleEdge Basic- Peniksenvenyttäjä / Seksikauppa pupujussi.com tuo taitaa olla melkein halvin mitä löytänyt, mutta päästäisiinkö joidenkin kohdalla alle sataseen?
 
Pekoist
Olen harkinnut noita venyytyslaitteita, hintabudjetti tosin vain on jotain 100 euron luokkaa, onkohan ehdotuksia? alkuperäinen ando-penis laitteet maksaa auttamatta halvimmatkin 150 euroa ja kalleimat toistasataa.

Käsittänyt että halvemmat ajaa melkein saman asian. Tosin markkinoilla näyttää olevan ihan "pilipali" vehkeitä jopa 50 eurolla, mutta nuo ei varmaan aja niin hyvin asiaa.

Mitähän vaihtoehtoja olisi ja onko vaihtoehtoja vaikkapa ulkomailta tilaaminen?

MaleEdge Basic- Peniksenvenyttäjä / Seksikauppa pupujussi.com tuo taitaa olla melkein halvin mitä löytänyt, mutta päästäisiinkö joidenkin kohdalla alle sataseen?

Minulla olisi myynnissä Anropenis Gold. Sisältää itse laitteen tarvittavine osineen, ohjeet ja säilytyslaatikon. Kuluville osille on myös käyttämätön varaosapaketti (sis. silikonipidikkeet, pehmusteita, jouset ym.) joka tulee kaupan päälle. Mukana myös ylimääräisiä jatkopaloja, joten venytyskapasiteettia riittää.

Hinta 120€. Tiedustelut ja muu yhteydenpito osoitteeseen pekoist@suomi24.fi Kun tuote on myyty, laitan siitä tiedon tänne, eli kauppa on auki kunnes toisin mainitaan.

Tästä uutta harrastusta kokeilemaan halvemmalla. Varaosapaketin myötä tuote on käytännössä kuin uusi, itseasiassa enemmänkin.
 
Viimeksi muokattu:
Mikä tuli
Minulla olisi myynnissä Anropenis Gold. Sisältää itse laitteen tarvittavine osineen, ohjeet ja säilytyslaatikon. Kuluville osille on myös käyttämätön varaosapaketti (sis. silikonipidikkeet, pehmusteita, jouset ym.) joka tulee kaupan päälle. Mukana myös ylimääräisiä jatkopaloja, joten venytyskapasiteettia riittää.

Hinta 120€. Tiedustelut ja muu yhteydenpito osoitteeseen pekoist@suomi24.fi Kun tuote on myyty, laitan siitä tiedon tänne, eli kauppa on auki kunnes toisin mainitaan.

Tästä uutta harrastusta kokeilemaan halvemmalla. Varaosapaketin myötä tuote on käytännössä kuin uusi, itseasiassa enemmänkin.

Hei "Pekoist", olen hiukan utelias kuulemaan miksi myyt noin tarpeellisen pelin pois. Eikö isompi ( pitempi ja paksumpi ) penis olisikaan sinun mieleen?
 
Viimeksi muokattu:
Pekoist
Alkuperäinen kirjoittaja Mikä tuli;11033359:
Hei "Pekoist", olen hiukan utelias kuulemaan miksi myyt noin tarpeellisen pelin pois. Eikö isompi ( pitempi ja paksumpi ) penis olisikaan sinun mieleen?
Myyn laitteen koske en tarvitse sitä. Andropenis Gold - laitetta voi käyttää peyronien taudin hoitoon ja mainitsemaasi peniksen suurentamiseen.
 
Pekoist
Alkuperäinen kirjoittaja Mikä tuli;11033359:
Hei "Pekoist", olen hiukan utelias kuulemaan miksi myyt noin tarpeellisen pelin pois. Eikö isompi ( pitempi ja paksumpi ) penis olisikaan sinun mieleen?
Myyn laitteen koska en tarvitse sitä. Andropenis Gold - laitetta voi käyttää peyronien taudin hoitoon ja mainitsemaasi peniksen suurentamiseen.
 
Eräs mies
Tulipahan sitä nytten hommattua uusi Andropenis venytyslaite kun entinen Male edge laite meni poikki toisesta varresta. Tämä Andropenis luulisi olevan paljon kestävämpi kun varret ovat metallia. Nyt vaan jään odottelemaan että onko tämä uusi laite tehokkaampi. Ainakin saan paremmin pitämään terskan päässä sen kiristyslenkin. Eipä sitä ainakaan vielä ole tullut mitään järisyttävää kasvua penikseen vaikka olen jo useamman vuoden reenannut pumpulla ja vajaa vuoden venytysalaitteella. Ja välissä olen käyttänyt myös L-argiinia. Onhan toki välissä ollut pieniä pausseja reenaamisesta. Mittaa on nytten tullut vajaa 2cm ja paksuutta alle sentin mutta nytten ei ole kasvua tapahtunut vähäänaikaan.
 
adam
Osta autoextenderiltä. Erinomainen vakuumikuppi, olen itse pitänyt sovilla kankaalla käärittynä jopa 2,5 tuntia. Tuohon yhden sentin kehitykseen; kyllä se on kovaa työtä, itse olen harrastanut peniksen kehitystä erilaisilla metodeilla jo 8-9 vuotta, riippuen laskentavasta.Tuloksia on tullut vajaa kuutisen senttiä pituutta ja paksuuttakin muutaman sentin. Käytännössä ensimmäisten 4 vuoden aikana tuli suurin kehitys ja sitten hiukan hidastui ja vaikeutui.
Moi Astan. Itse päädyin tuohon vakuumikuppiin. Nyt on 2,5 kk takana käyttöä. Pieniä miinuspuolia tässäkin on joten olisi kiva kuulla mielipiteitäsi.

Tätä käyttäessä andro tuntuu lähinnä vitsiltä. Androlla tulee 2-3h päästä sen verran kipua että turhaa tuota pitää. Vakuumikuppi toimii erinomaisesti eikä se tunnu kipeältä. Ei tarvi pelätä että laite tippuu julkisella paikalla pois! Vakuumikupilla laite on kuitenkin huomattavasti pitempi ja esimerkiksi itselläni pituus laitteella on 23cm ja leveys 7cm eli sellasen kanssa on hyvin vaikea kävellä! 2,5kk aikana pituutta on kyllä tullu ainakin sentti. Käyttöaikana pyrin pitään 8-9h venytystä yllä yleensä 5h+4h 6 kertaa viikossa!

Astan tai muut vakuumikupin käyttäjät. Mikä on teillä sleeven kestoaika? Itselläni menee 1 sleeve kk joka on ihan liian nopeaa. Myyjät lupaavat 2-3kk käyttöaikaa? Toiseksi joku kysyi pienen imun vaikutusta penikseen ja sen vaarallisuudesta. Peniksen pääni on vähän punainen ja ehkä joskus imun jälkeen herkkä. Onko muilla käyttäjillä samanlaisia ongelmia vai onko tehoni liian suuri? Tuntuu että penis rasittuu samallailla ihan sama pidänkö laitetta tunnin vai 6tuntia.
Onko tolla kääreellä jotain vaikutusta? Jos pidät venytystä noin vähän niin mitä muuta teet? Käytätkö penispuntteja? Osaisitko neuvoa mistä penispainoja kannattaa ostaa? Kun laitetta käyttää paljon niin mikä on mielipiteesi siitä laskeeko laite erektiota hetkellisesti?
 
Viimeksi muokattu:
joku...
Tuli sitten ostettua Gnetics Extender 3d laite. Toki hintaa tuli aika paljon, mutta sisälsi naturalpeniksen suurennusohjelman ja Size Gain Plus pillerit

Pitkän aikaa kirosin kun sitä koitin asentaa ja katsella miten tuo vehkeeseen työnetään, mutta sitten kun tajusi niin kyllähän tuo on aika yksinkertainenkin vehje. Lisäksi kun erektiossa olevasta mitasta piti vain 4cm ottaa ja pistää asetuksiin niin hirveästi kikkailua tuossa ei edes tullut jos ymmärsin siis homman oikein. Jos ymmärsin niin tuosta ei tarvitse muuta säätää kun pituutta jatkopaloilla lisää hoidon myötä ja siten lisää voimakkuutta saa vetoon?

Mutta jooh saapa nähdä miten homma lähtee. Vähän ehkä turhan "hieno ja kallis" laite kun halvemmallakin saa kun koko paketti oli 300 euroa, mutta aika heräteostoksella mentiin eikä tullut lopulta katsottua muita paikkoja edes kun oli jo tilaus pistetty menemään..
[FONT=arial,helvetica,sans-serif][/FONT]
 
joku...
Jaa jaa.. eipä oikein tunnu luonistuvan tuo vetolaitteen laittaminen. Yksinkertaisesti mukana tullut pehmuste ei meinaa istua mitenkään penikseen joten pitänee yrittää jostain pumpulista/ kääreestä tehdä pehmuste ennenkuin tuota käyttää.. ei vaan luonistu ja tuntuu jäävän terska myös tuon kiristysnauhan väliin jostain syystä hirveän helposti siitä syystä juuri kun tuo pehmuste ei oikein istu.. Katsellaan tai sitten myydään kohta pilkkahintaan pois..
 
tietoo
Mikä mitta tuo 15 cm on, Halkasia vai ympärysmitta?
Mikä siellä pohjassa tulee vastaan. Kohtu, vatsa jokin muu?
Emätinhän on noin 12 cm pitkä, joka kylläkin venyy kun sinne työnnetään ylipitkää.
Vai työntyvätkö sisäelimet vaan kasaan ja pohjakosketus tunne tulee siitä kun joustavuus yksinkertaisesti loppuu?


emätin on 6-10cm pitkä ja venyy yhdynnän aikana ja synnytyksen
 
Viimeksi muokattu:
apina
Noi pillerit on tosiaan ihan täyskusetusta, jos tulos on 1cm 3kk. Eiks ne lupaa sivuillakin että tos ajas pitäs tulla 5 sentti lisää ja 40% tilavuutta. Mul on ollut Andro pari vuotta, mut en oo jaksanut pitää sitä ku kuukauden. Siinä ajassa tuli kuitenkin sentti lisää. Kyl se isompi sladdi kiinnostas piru vie. Mullakin on semmonen samperin puikko. Levossa pituus 6-11cm ja ymp. 9,5cm. Erektiossa pituus parhaimmillaan 16,5cm, mutta siinä 16cm hollilla mennään ja ymp. 11-12cm. Tää oli semmonen 14-15cm ennen Andro kuukautta. Vituttaa kyl ku toi muna on niin ohut, mut kyl tälläkin duunaa.. :) just ja just.
Noita tilastoja kun on kattellu, niin keskimäärin munat on pieniä. Joku 16cm on mun mielestä ihan minimi jos meinaa elää. Ja paksuudessa oisko 13cm. Itellä ei ole (vielä). Täytyy myöntää, että vaikuttaa sairaan paljon itsetuntoon. Vituttaa toi lepokoko ehkä eniten, tai noh.. vituttaa vaan :D
Vedin tossa joku aika sitten Bathmatella vähän liian lujaa :) alipaineen kokoajan niin kovalla ku pysty, niin mun penis anto jotenkin periksi. Kun otin laitten pois niin penis oli laajentunut Bathmaten seinämiin kiinni niin, että se piti nykäistä voimakkaasti ulos. Arvatkaa kuumottiko!! Ei vittu oikeesti... :) Emmä nyt mitää sladdiamputaatioo ole tullut hakemaan.
Sitten mun muna oli ihan HEMMETIN turvoksissa ja tunnoton. Se oli valehtelematta ympärysmitaltaan 14-15cm täynnä nestettä. Vaikka pelotti niin perkeleesti, oli kuitenkin semmonen fiilis, että TÄN KU SAIS JÄÄMÄÄN! :D (Tää on fakta juttu kaverit, eikä yhtään liioiteltu mitään asiaa)
Lopuksi mun terskan alapuolelle iltaa kohden muodostui puolen peukalon kokoinen nestepussi eli tosi iso, joka oli seuraavana päivänä poissa.
ELI PUMPUTTAJILLE TIEDOKSI :) ---->> PITÄKÄÄ PAINEET KURISSA (ettei muna irtoo)
Tänään vois ottaa Bathmatee ensihätään, ku ahistaa toi katkarapu. Loppupäiväks Andro kiinni. Kyl se siittä.
Niin joo ja te joilla on semmonen 14cm/ymp.11cm suosittelen itsemurhaa. Tai vuoden verran Androo. Joko tai.
Ja munan kasvatuksen lisäksi punttisalilta komiat lihakset (viel hieman työn alla) ja jostain kaunis nainen kainaloon. Näillä mennään jätkät! ;)
 
apina
NIIN JOO JA TOSTA ANDROPENIKSEN KÄYTÖSTÄ VIELÄ, KUN TÄÄLLÄ VAIKUTTAA OLEVAN NIITÄ JOTKA EI SAA MITÄÄN TULOSTA AIKASEKSI.

Itse käytän silikonilenkkiä suoraan ilman mitään pehmusteita tai muita. Pysyy paremmin tahmean pinnan vuoksi, parempi kontrolli, HUOMATTAVASTI helpompi laittaa ja ennen kaikkea veto on erittäin tanakka kun terska on tiukasti just missä pitääkin.
 
apina
Liho muutamakymmentä kiloa, syö epätarveellisesti ja elä harrasta mitään liikuntaa. kyllä se siitä pikkuhiljaa alkaa katoamaan ja menettämään pituutta tai peittyy ainakin..

Rupea syömään Amfetamiinia.

Pitäiskö tässä olla silleen "Hei kaveri kuule, mä ymmärrän. Ei mullakaan oo helppoo tän katkaravun kaa".

Vertaistukiryhmä Mitättömät Penikset kokoontuu
 
Viimeksi muokattu:
pekka
Seksuaalinen suorituskyky - Luontaistuotteet | Luontaistuotteita | Luontaispiste | luontaispiste.palvelee.fi - Tuotteet





Noniih

Eli siis pitkän pohdinnan jälkeen ostin tälläisen Male Edge pidennys laitteen. Olin jo kauan vertaillu kumman ostaisin Male Edgen vai Andropeniksen, mutta päädyin tähän, hinnan ja käyttö mukavuuden takia.

Olen nyt aloitellut ohjeiden mukaan käyttämään ja olen noin viikon verran käyttänyt. Alussa oli paljon ongelmia laitteen käytön kanssa, mutta nyt oppinu pikkuhiljaa käyttämään.

Joo eli siis viikko kohta takana ja tarkoitus olisi rykäistä sellainen 6kk setti, kerron tuloksista myöhemmin enemmän, mutta voin jo nyt sanoa, että olen tyytyväinen jo pelkän viikon käytön jälkeen. Kalu on jykevämmän oloinen ja tuntuu että lepo pituus olisi jo kasvanut, ainakin tuntuu jo siltä. Kalu on myös tullut tunto herkemmäksi ja kiihottuminen on helpompaa.

Itelläni ei tule negatiivistä kommenttia ja uskon että jo viikossa olen saanut jo jonkilaisia tuloksia, en malta odottaa tulevaa 6kk.

Eli siis skeptikoille voin sanoa, siis te jotka ette usko että laitteella voi kehittää kaluaan, LOPETTAKAA!!! kyllä tämä toimii.

Te jotka olette kokeilleet ja valittaneet että ei toimi, ni voin antaa tässä nyt kaikille hyvän vinkin ketä kiinnostaa peniksen kasvatus.

Syökää joka päivä kalanmaksaöljy kapseleita 2kpl ja juokaa vaikka tunti ennen venyttelyä L-argininea mehuun sekoitettuna.

Kalanmaksaöljy vahvistaa verisuonia ja verenkiertoa ja L-arginine lisää verenkierto ja lihaspumppia, toimii myös hyvin alapään kohalla, suosittelen... Ja itse olen tyytväinen tähän saakka.

Odotellaan se 6kk ja päivittelen samalla tuloksia
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä