Haluisin Tsemppiä Huomisesta lähtien...

Eli 5 tupakkia jäljellä ja sen jälkeen yritys kovanmoinen lopettaa!!!!
Jotenkin ylikierroksilla kaikkien noitten PEFpuhalluskokeitten jälkeen (+spirometriaa odotellessa) että melkein jo sairastun keuhkosyöpään,keuhkoahtaumaan ja ajatellessa...

Joten hitsit ko olis "kivuton" homma....
 
Tsemppiä ja pysy kovana!!!!! Ajattele vaikka vain vartti kerrallaan. Olen ollut nyt 3v savuton ja edelleen tekee mieli tupakkia ajoittain (näkyy valitettavasti vyötäröllä..)
Kyllä sä pystyt siihen ja joka kerta kun jätät sytyttämättä voit olla itestäs ylpeä!!
Tsempataan toisiamme! :hug:
 
Auttaisko lupa polttaa yksi tupakka päivässä illalla? Mun yli kolmekymmentä vuotta tupakoinut täti lopetti sillä tavalla kokonaan puolessa vuodessa, eikä edes joka ilta polttanut sitä yhtä lopetusaikana? Oli hänestä henkisesti helpompaa tietää että saa halutessaan sen yhden, koska silloin se yksi ei ole repsahdus josta heittää hanskat tiskiin, ja samalla pystyi illalla vielä päättämään että ei poltakaan, tänään sitä yhtä kun ei tee mieli.
 
ÖpöNaana
eilesestä jäi yx et sen kessusin aamusella,nyt mietin et uskallanko laittaa elämäni ensimmäisen laastarin vai odotanko nikotiinituskia?
Mietin vaan et jos huomen aamulla sen lätkäsen ni tuunkohan pahoinvoivax ko kroppa ei oo tottunu niin suureen kerta-annokseen nikotiinia?(laastarissa 15mg) ois ilkee mennä töihin jos heikottaa...
 
dodii aamuisen jälkee ei tupakkia,siivoillu ja leiponu koko päivän ettei ajatukset kohistus tupakkiin :ashamed: tiiän et tulee olemaan tosi rankkaa...
puolikas laastari ollu kädessä...en tiiä jelppaako mut en oo polttanu ainaskaa...
 
Joo pistä vaan niitä laastareita hyvissä ajoin, ennenkuin tulee nikotiinin tuskat. Ja muista laittaa kans yöksi niin ei aamulla oo rööki ekana mielessä. Vaihda laastareiden paikkaa, älä laita koko ajan samaan paikkaan, mulle tuli ´kauhea ihottuma.
Tsemiä, se on päivä päivältä helpompaa, vaikka vieläkin silloin tällöin ajattelen vaikka olen lopettanut jo 3½v sitten.
 
joo huitasin laastarin samantien ko sängystä nousin...
Tupakkaa ei tee mieli mut tupakilla haluisin käydä!!???Siis se ihme tottumus et kävelee pihalle ja sytyttää vaik maistuuki ihan kakalle...
Pyörii kokoajan päässä et "edes yhet savut" :ashamed:
 
Muistan tuo tunteen kun olisi ollut sen "tupakkatauon" paikka. Aamulla herättyä, ruoan jälkeen, tenavan päikkäreiden aikana, llalla kun katras unessa jne... :snotty: Mä olinkin aikalailla tapapolttaja. Tupakasta oli helppo päästä eroon, mut siitä "tavasta" ei. :/
 
mun isä oli polttamatta 9kk siten et aina ku teki mieli tupakkaa niin se lähti kävelylle.

mäki oon ehkä enemmänkin tapapolttaja.. eli saatan olla himas polttamatta mut kavereilla, töissä ja baareis tulee poltettua (tai siis bilettääs jos on)
 
Tsemppiä täältäkin. Seittemän vuotta oon ollu polttamatta, mut bilettäessä menee aina jämien kinuumiseks edelleen :headwall:

Mieli ei oo tehny itse tupakkaa, välillä vaan muistuu mieleen miten aikoinaan istu kahvilassa kavereitten kans ja tupakoi... Ja miten kivaa oli istua parvekkeella tupakalla ja katella syysmyrskyjä...
Ihanku nuo ei onnistuis ilman sitä tupakkia :whistle: :D
 
ÖpöNaana
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Tsemppiä täältäkin. Seittemän vuotta oon ollu polttamatta, mut bilettäessä menee aina jämien kinuumiseks edelleen :headwall:

Mieli ei oo tehny itse tupakkaa, välillä vaan muistuu mieleen miten aikoinaan istu kahvilassa kavereitten kans ja tupakoi... Ja miten kivaa oli istua parvekkeella tupakalla ja katella syysmyrskyjä...
Ihanku nuo ei onnistuis ilman sitä tupakkia :whistle: :D
Sehän se ko noihin muistoihin nyt liittyy tupakki ni....
tiiän tunteen,näitä tyttöjen parkumisiltoja ko sidu ja tupakki kädessä haukutaan ja parannetaan maailmaa...
 

Yhteistyössä