'Niinpä, mut mua ei kyllä ole koskaan haitannut esim. työttömyys millään tavalla. Ei se mitään kerro. Ja miehissä on sellainen hassu piirre, että he saattavat yksinään ryvetä vähän missä sattuu, mutta se on iskostettu heidän geeneihin, että haluavat huolehtia naisesta niin se naisen läsnäolo lähes poikkeuksetta saa heihin energiaa ja ryhdistäytyminen tapahtuu kuin itsekseen. Välillä tullut hymistyä parin pitkän suhteen kohdalla, että jätin ainakin aika priimakuntoon kun miettii alku ja loppukohtia. Miesten ryhdistäytyminen naisenergian läsnäollessa on ihan supersöpöä.
"sèksi-/
pårnå-/
peli-/rahapeliàddiktiø;" nämä myöskään ei liiemmin haittaa jos muutoin on normaali ja ihana ihminen. Horno tuhoaa aivoja mutta voi vierottua. Peliaddiktio ei vaikuta minusta kovin isolta ongelmalta kun ei se vaikuta minun eloon mitenkään. Enemmän addiktio on oire huonosta olosta. Oon varmaan liian optimisti mut ei voi mitään. Tällainen oon. Ja jokaisellahan on omat preferenssit. Mä ensisijaisesti viehätyn ihmisen intensiteetistä/syvyydestä/herkkyydestä jne. Ja oon todennut että sellaiset ihmiset voi löytyä ihan mistä vaan ja olla kaikki ihan hullustikin heidän elämässä. Mutta entä sitten.'