Kolmistaan(lainattu)

  • Viestiketjun aloittaja niin hyvää että paha
  • Ensimmäinen viesti
niin hyvää että paha
Miettikääpä ensin toimiiko kemiat kaikinpuolin. Meillä m minä 42v N 38v ja vieras mies oli 48v n195cm mies vaimo on n 158 cm joten oli hieman kontrastia myös :) tavattiin hotellihuoneesa joka on neutraali maaperä. Olin yhden kerran tavannut tämän miehen ja sovittiin suurinpiirtein asian kulkua sitten h hetkenä. Hetki tuli ja vaimon puastuksen laannuttua yms jännitys hieman helpotti riisuimme alasti ja ryhdyin hyväilemään ja ravailemaan ja rentouttamaan peppua myös sormin koska olin ehdottomasti halunnutelokuvien tuplapanon sopinut miehen kanssa ja minä peppuun koska vaimoni on aika pieni ja mies oli todellakin pituutensa n 195cm mukainen kalultaan n 20cm ja PAKSU joka oli minulle tärkeä juttu myös! eli kakki näytti hyvältä mies odotteli rauhassa katsellen.
Peppukin jo rentoutui ja lykkelin hissuksiin pimpsaan samalla niin sitten oli huima hetki kun pyysin miehen n15 cm minua pidemmän vaimoni pikkuisen pepun luo ja näin kuinka vaimo värähti kun vieraat isot kädet tuli lanteille ja tuon mahti kalun josta olin kyllä kade hurjasti alkoi painua vaimon #&%?$!* ja kute oli sovittu hitaasti lykkeli pikku hiljaa yhä syvemmälle ja olihan se onnen täyttymys!!!! minulle ja kuulosti vaimo myös nauttivan no joo minä siirryin eteen imetäväksi ja oli kivaa kaikilla . Sitten vaihdoin miä #&%?$!* ja mies imettämään tuota kiiltävää parruaan ja hyvin meni vaimo inolla imi ja minä lykkelin pehmeää #&%?$!* oli kivaa ja upeaa.
Vaihdettiin muutama kerta paikkaa sitten huomasin vaimon jäykistyvän ja tuumin että jokohan laukeea vaimo mutta vaimo alkoi vain imemään raivoisati kaluan ja johan oli tyytyväinen kun näin vaimo innostuu kerrankin! vaimo ynisinja voihki jaimi ja kiemurteli notkisteli selkää ja sitten huomasin mies oli jo hetken aikaa pannut vaimoani anukseen vaikka ei ollut lupaa siihen ! harmitti kyllä mutta vaimo näytti jatuntui kovinnauttivan tuosta parrusta noh annoin miehen jatkjaa ja katsoin vain kun lopulta parru upposi kokonaan näemmä anukseen mahtuu mitä vain ! sanoinjosko minun vuoro ja mies vain alkoi kiihdytää tahtia vaimon voihkiessa enemmän kuin ikinä len kullut ja mustasukkaisuus hiipi mukaan. Mies vain jatkoi nussimista ja vaimo viisi välitti mistään oli vaan #&%?$!* pystyssä siinä nussittavana ! Tuumikaapa sitä miehet kun katsotte kaveria sänkyynne. Oli kova paikka mutta vaimon imeminen helpotti kyllä...mutta vaimo huohotti koko ajan ihanaaa ihanaaaaaa ihanaa kyrpäääää ihanaaaa joka #&%?$!* minua mies vain nussi ja ei puettakaan lopettamisesta !!! mies nussi raivoisasti ja ruiskutti spermat sisään anukseen vaikkei pitänyt! kouri vaimon rintoja kovaa ja veti itsens pois ja painui pesulle! vaimo oli nolona ja häpeissään kun niin innostui . Pikaisesti tuumin että nyt vielä tuplapano kuitenkin ja mies tuli ja kalu oli edelleen tanassa paisuneen jonka näkeminen teki entsitäkin kateelisemmaksi ja myös vaimosta näki että kyllä koolla vaan on väliä. Sanoin että jos nyt tuplapanoa ja nyt mies oli taas mukana ja asettui selälleen ja vaimon pyysin hajareisiin päälle ja menihän tuo ,eipä tarvinnut kahata kertaa käskeä nosti isoa parrua ja solautti heti pohjaan asti huokaisten , taas hieman #&%?$!* , mies alkoi heti koko matkaltaan #&%?$!* ja vaimo nautti minä en juurikaan , kuitenkin kiihotti ja siryin vaimon taakse jalkoijen sekamelskaan ja tuikasin niin nopeaan kuin pystyin kaluni anukseen ja sinnehän se meni helposti ja nyt tunsin ekaa kertaa kun vieras kalu tuntui #&%?$!* liikkuvan! oli hienoa! lykittiin aikamme eri tahtiin ja viimein löytyi sama sävel ja vaimo laukesi hurjasti nytkien samoin minä ja jäin sisään sillä mies oli taasa aloittanut kilparatsastuksen vaimo hytkyi ja tärisi lisää ja kertoi saaneensa vielä monta pientä siinä lopussakin . Loppu laskussa minä en nauttinut tuon liian aktiivisen öykkärin seurasta mutta vaimo mahtui sanomaan että ihanaa oli hänellä no en enää sitä miestä halua nähdä vaikka postia on tullutkin että joko uudelleen. Kysyin vaimolta ja sanoi vain että milloin vai käy niin että miettikääpä kenen kanssa ja hieman ensin tutustua persoonaan kannatta kyllä ,no kalun koko oli kyllä ainoa oikea asia mutta saipahan vaimo kunnolla.
 

Yhteistyössä