Noi pillerit on tosiaan ihan täyskusetusta, jos tulos on 1cm 3kk. Eiks ne lupaa sivuillakin että tos ajas pitäs tulla 5 sentti lisää ja 40% tilavuutta. Mul on ollut Andro pari vuotta, mut en oo jaksanut pitää sitä ku kuukauden. Siinä ajassa tuli kuitenkin sentti lisää. Kyl se isompi sladdi kiinnostas piru vie. Mullakin on semmonen samperin puikko. Levossa pituus 6-11cm ja ymp. 9,5cm. Erektiossa pituus parhaimmillaan 16,5cm, mutta siinä 16cm hollilla mennään ja ymp. 11-12cm. Tää oli semmonen 14-15cm ennen Andro kuukautta. Vituttaa kyl ku toi muna on niin ohut, mut kyl tälläkin duunaa..
just ja just.
Noita tilastoja kun on kattellu, niin keskimäärin munat on pieniä. Joku 16cm on mun mielestä ihan minimi jos meinaa elää. Ja paksuudessa oisko 13cm. Itellä ei ole (vielä). Täytyy myöntää, että vaikuttaa sairaan paljon itsetuntoon. Vituttaa toi lepokoko ehkä eniten, tai noh.. vituttaa vaan
Vedin tossa joku aika sitten Bathmatella vähän liian lujaa
alipaineen kokoajan niin kovalla ku pysty, niin mun penis anto jotenkin periksi. Kun otin laitten pois niin penis oli laajentunut Bathmaten seinämiin kiinni niin, että se piti nykäistä voimakkaasti ulos. Arvatkaa kuumottiko!! Ei vittu oikeesti...
Emmä nyt mitää sladdiamputaatioo ole tullut hakemaan.
Sitten mun muna oli ihan HEMMETIN turvoksissa ja tunnoton. Se oli valehtelematta ympärysmitaltaan 14-15cm täynnä nestettä. Vaikka pelotti niin perkeleesti, oli kuitenkin semmonen fiilis, että TÄN KU SAIS JÄÄMÄÄN!
(Tää on fakta juttu kaverit, eikä yhtään liioiteltu mitään asiaa)
Lopuksi mun terskan alapuolelle iltaa kohden muodostui puolen peukalon kokoinen nestepussi eli tosi iso, joka oli seuraavana päivänä poissa.
ELI PUMPUTTAJILLE TIEDOKSI
---->> PITÄKÄÄ PAINEET KURISSA (ettei muna irtoo)
Tänään vois ottaa Bathmatee ensihätään, ku ahistaa toi katkarapu. Loppupäiväks Andro kiinni. Kyl se siittä.
Niin joo ja te joilla on semmonen 14cm/ymp.11cm suosittelen itsemurhaa. Tai vuoden verran Androo. Joko tai.
Ja munan kasvatuksen lisäksi punttisalilta komiat lihakset (viel hieman työn alla) ja jostain kaunis nainen kainaloon. Näillä mennään jätkät!