Kallein lelu mitä olet lapsellesi ostanut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piparnakkeli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
pojalle jokin vuosi sitten legon runsaat 100e maksaneen linnan. Legot yleensä niitä kalliimpia enkä säästele rahaa niissä.
tytölle ostin kauan sitten ison leikkikeittiön jossa oli mukana syöttötuoli yms. Se tais maksaa siinä 500mk.
Sitten minä luen nuo konsolit leluiksi myös...viime vuonna poika sai xbox 360 ja tyttö saa tänä vuonna ps3...antaa ps2 konsolin pikkuveljelleen...
En nyt muista muuta tähän hätään...

Trampoliini+turvaverkko maksoi 150€ yhteensä, se on varmaan ollut kallein yksittäinen lelu.
Tosin tein tuossa taannoin duploinventaariota ja JOS olisin kaikki ostanut uutena ovh:lla, niin meillä olisi duploihin mennyt liki 1000 €.

Ai niin, tyttö on 2v 9kk

On meilläkin tramppa, mutta ei kai se silleen lelu ole? Päälle 200e maksoi. Samaan kategoriaan laitan sen kuin polkupyörätkin, esikoisen oli jo yli 400e.

Kauko-ohjattava auto maksoi 79e (tarjoushinta, ovh yli 100e), ja hevos-nukke-pakkaus 69e.

Ei olla ostettu kuin jotain parinkympin juttuja, tyttö nyt täyttää neljä (lahjat synttäreille ja jouluksi maksoivat 15-20 euroa) ja poika on kohta 1,5v. Mummot ostelee sitten hienompia juttuja. Tulevaisuudessa kun tulot ja lapset kasvaa (ainakin toivottavasti) toki alkaa lahjojenkin arvo nousta.

Varmaan joku 10e juttu,tyttö on 1,4-vuotias ja on saanut muualta leluja kyllä aikalailla.. Sen lisäksi olen rakastunut vanhanaikaisiis leluihin, joita myydään halvalla esim. kirppiksellä, joten sieltä tulee ostettua mieluummin :) Tänäkin jouluna jotakin ihanaa paketissa tytölle <3 Jotenkin enemmän tunnearvoa, kun näkee, että lelua on jo rakastettu

Ostin pojalle 2-vuotis-synttärilahjaksi Cars-kolmipyörän, maksoi 89 e. Vai lasketaanko tuota leluksi, en tiedä. Jos ei, niin kallein on varmaan Ferrari-parkkitalo jonka ostin pojalle eilen joululahjaksi, maksoi 44,90.

3v lahjaksi sai sylvanian families sarjan talon ja hahmoja, jotain 70e. Ei toivonut mitään muuta, ja näytteli sitä aina lahjalehdestä.

1v fisherpricen avaimet, maksoi nekin otain 26e ja mua hirvitti.

Kummipoika saa legon matkustajajunan, sain sen halvalla yhdestä lelualesta, silti hontaa yli 70e. Mut ei saa sit synttäreillä kuin korkentaan karkkipussin:)

Yhteistyössä