Kaksplussan testisivusto avattu

Voisko se ylläpito ottaa tosissaan tuon ketjujen lopussa olevien sivunumeroiden paikan, josta on tullut paljon valituksia. Siis se, että kirjautumattomille ne sivunumerot näkyy vasta siellä vastauslaatikon alapuolella. Se paikka on EPÄLOOGINEN. Ne tulee siirtää vastauslaatikon yläpuolelle, josta ne saattaa jopa huomata luettuaan viimeisen viestin. Voiko ylläpito kiitos kommentoida sanalla ja sanoa, että tämä vika on tiedossa ja korjauksessa?
Hei, tämä toive on tiedossa ja työn alla. Nyt nostettu tuo linkkipolku Foorumi> Plussalaiset> Mitäs nyt... vastauslaatikon yläpuolelle.
 
kirjotusten muokkaamiset alkaa pelaamaan?

Moni harmitellu ku ei voi päivitellä listoja esim. odotus/vauvat puolella...??????
Hei, tämä johtui kuvarajoituksista per viesti. Listojen ensimmäisissä viesteissä on poikkeuksellisen paljon kuvia (myös hymiöt lasketaan kuviksi). Tätä asetusta on nyt säädetty, joten nyt pitäisi onnistua myös listojen päivitys. Ilmoittakaa jos on yhä ongelmia, niin säädetään asetuksia lisää.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";21930560]Ketjujen otsikon alle aloittaja selvemmin.
Nyt tosi pienellä kirjainkoolla ja liian värittömänä.[/QUOTE]

Vanhalla palstalla oli hyvä kun aloittajan nikki oli oikealla ja viimeksi kirjoittanut ketjun alla jos oikein muistan.
Välillä etsi jonkun nikin aloittamaa aloitusta ja sen löysi helposti kun nikki oli tummalla.
Ja nytkin koko ajan hakee nikkiä otsikon vierestä oikealta vaikka siinä on viimeksi kirjoittaneen nikki.
Nyt ei löydä kun nikki on niin peinellä ja harmaalla värillä : /

Saisiko noita vaihdettua päikseen ja ketjun allakin olevaa nikkiä vähän tummemmaksi?
 
Milloin omien viestien haku alkaa toimia? Näyttää aina vain 5 sivua kerralla ja tällä kertaa aikavälillä 16.-17.8., hyppii päivästä riippuen ihan mielivaltaisesti missä sattuu nuo viestit ja välissä on muiden kirjoittamia viestejä. Eikö voisi saada profiiliin takaisin samalla tavalla viimeksi kirjoitetut viestit tai mielummin vaikka 10-15 ketjua mihin on viimeksi kirjoittanut jotta löytäisi ne itse seuraamansa.
 
Mistä johtuu se, että noita selkeästi jonkun käyttäjän avatar-kuvia ilmaantuu viestikuvakkeeksi ja aina nimenomaan "question" -kuvakkeeksi. Ensin oli pari blondia, sitten oli joku animal rescue, ja nyt on taas jonkun valokuva. Olisi kiva, että tähän saisi jotain kommenttia ylläpidolta, kun noihin aiemmin laittamiini asiaa koskeviin viesteihini ei ole mitään kommentoitu.

Nappaako tämä lauta siis tosiaan jonkun random-käyttäjän oman kuvan tuohon? Itse en ainakaan tykkäisi, jos minulla olisi oma naamani avattarena ja yhtäkkiä naamani komeilisi joka toisen aloituksen otsikossa...
 
"minä"
Voisiko ylläpito vastata siihen aiotaanko noi linkit laittaa niin, että aukeaisivat automaattisesti uuteen välilehteen. Oli ehdottoman LOISTAVA ominaisuus vanhalla palstalla. (vaikka toki osaan käyttää ctrl:ää, mutta siltin...)
 
"vieras"
En tiedä onko tästä ollut aiemmin mainintaa, mutta ainoa mikä minua tässä uudessa systeemissä häiritsee on se, ettei luetut ketjut enää jää harmaaksi eikä näin erotu muista viesteistä. Se vaikeuttaa ainakin minun palstailuani suunnattomasti.
 
Avattu ketju tosiaan pitäisi erottua, ei kaikkiin ketjuihin tule itse kommentoitua eikä niitä sitten uusien viestien tultua enää erota muusta massasta, voisi kuitenkin haluta lukea edelleenkin ja olisi paljon helpompi kun erottaisi mitä on seurattu.

Ketjuissa on tosi hankalasti tämä uusi sivunumerointi kun viimeisen sivun lisäksi näkyy vain edellinen, jos luen ketjua jossa on tällä hetkellä 10 sivua ja olen viimeisen viestin lukenut sivulla 6, on tosi kiva kelata yksi sivu kerrallaan että pääsen takaisin siihen "lähtöpisteeseen". Hirveän hyvä ja auttava toiminto tähän olisi jos se 'hyppää ensimmäiseen lukemattomaan viestiin' tms. nappi toimisi niin että se todella menisi sinne, mutta kun se näyttää vain viimeisellä sivulla. Edellisessä esimerkissäni tämän toiminnon avulla siis pääsee vain viimeisen sivun alkuun. Voisiko tätä muokata niin että sillä tosiaan pääsee sinne missä kohdin viimeksi itse on ketjun avannut?
 
Jaahas, vahingossa huomasin että nyt pystyy itse hakemaan tiettyä sivua, tämä loistava, mutta silti peräänkuuluttaisin että viimeisin lukematon viesti todella olisi viimeisin lukematon viesti eikä viimeisin lukematon viesti jos se on viimeisellä sivulla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ylläpito;21931155:
Hei, tämä johtui kuvarajoituksista per viesti. Listojen ensimmäisissä viesteissä on poikkeuksellisen paljon kuvia (myös hymiöt lasketaan kuviksi). Tätä asetusta on nyt säädetty, joten nyt pitäisi onnistua myös listojen päivitys. Ilmoittakaa jos on yhä ongelmia, niin säädetään asetuksia lisää.
Kuvarajoitus edelleen melko alhainen. Ei pääse aloittamaan uutta ketjua kun viesi on liian pitkä. Mikä on merkkirajoitus viestille? Ja kuvia on meidän (huhtikuiset 2009) ketjussa 126 ja sallittu 70. Eihän tuo siis riitä millään tai siis tulee todella pliisu aloitus jos yrittää saada riittämään. :|
 
koodaaja
Jaahas, vahingossa huomasin että nyt pystyy itse hakemaan tiettyä sivua, tämä loistava, mutta silti peräänkuuluttaisin että viimeisin lukematon viesti todella olisi viimeisin lukematon viesti eikä viimeisin lukematon viesti jos se on viimeisellä sivulla.
Miten pystyy hakemaan tiettyä sivua? Itse en ainakaan näe mitään namiskuukkelia, johon voisi syöttää sivunumeron. Olisi kyllä hyvin tarpeellinen ominaisuus.
 

Yhteistyössä