"vieras"
[QUOTE="vieras";21920146]http://www.iltasanomat.fi/[/QUOTE]
testilainaus tuleeko linkki näkyviin.
testilainaus tuleeko linkki näkyviin.
Kovasti kiinnostais mullakin...Tämän haluaisin minäkin tietää. En saa listaa päivitettyä poistamatta kaikkea mahdollista, eikä onnistu siltikään
Hei, haussa on valitettavasti vielä vikaa, jota korjataan.Onko tuohon hakuun jotain ohjetta? Onko sekin keskeneräinen vai muuten vaan toimimaton? Omalla nimimerkillä hakien en saa listausta viimeisen kahden viikon aikana postaamistani viesteistä, lähinnä tuntuu että haku arpoo jollain satunnaisgeneraattorilla omituisia ketjuja hakutuloksiin.
Ei se haittaa vaikka tökkäät.Ei se mene suoraan sinneMä en tykkää yhtään tosta facebook nappulasta. Koko ajan saa varoa ettei vahingossa hipase sitä ja linkitä siten kaikkien tuttujen tietoon, mitä täällä on höpötellyt!
Mitä se hyödyttää niitä enää päivien päästä päästää palstalle? Ei täällä kukaan jouda olemaan 24/7 päivystämässä, koska oma viesti tulee palstalle. Tuhotkaa ne samantien ja korjatkaa tuo juttu, turha niillä menneillä on palstaa tukkia, kun muutenkin toiminta on mitä on...Alkuperäinen kirjoittaja Ylläpito;21924618:Hei, muutamia satunnaisia viestejä on mennyt "moderointijonoon", tämä johtuu roskapostinhallinnasta jota hiotaan parhaillaan. Ne viestit, jotka eivät ole roskapostia mutta joutuvat "haaviin" päästetään kyllä läpi.
Mullekin se aiheuttaa ahdistusta! Että koko facebook saisi tietää, että olen täällä! Apua!Mä en tykkää yhtään tosta facebook nappulasta. Koko ajan saa varoa ettei vahingossa hipase sitä ja linkitä siten kaikkien tuttujen tietoon, mitä täällä on höpötellyt!
Se taisi poistua kuten myös tieto siitä millojn nikki on rekisteröitynyt.Mihin hävisi se testissä ollut juttu, että käyttäjien lähettämien viestien määrä luki nimimerkin alapuolella? Se oli mun mielestä tosi kiva juttu, takaisin se!
Uudelleenohjaus...Alkuperäinen kirjoittaja Ylläpito;21924618:Hei, muutamia satunnaisia viestejä on mennyt "moderointijonoon", tämä johtuu roskapostinhallinnasta jota hiotaan parhaillaan. Ne viestit, jotka eivät ole roskapostia mutta joutuvat "haaviin" päästetään kyllä läpi.