Kaksplussan testisivusto avattu

koodaaja
Miten pystyy hakemaan tiettyä sivua? Itse en ainakaan näe mitään namiskuukkelia, johon voisi syöttää sivunumeron. Olisi kyllä hyvin tarpeellinen ominaisuus.
Jaa, löysin sen namiskuukkelin sittenkin, eli muillekin tiedoksi: se sivunumerolaatikoiden ekassa laatikossa on alasvetonuoli, jonka kautta pääsee syöttämään halutun sivunnumeron. HARMI VAAN ETTEI TUO TOIMI, vaan päädyn ihan eri sivulle kuin mitä pyysin.
 
"minä"
[QUOTE="minä";21938276]Voisiko ylläpito vastata siihen aiotaanko noi linkit laittaa niin, että aukeaisivat automaattisesti uuteen välilehteen. Oli ehdottoman LOISTAVA ominaisuus vanhalla palstalla. (vaikka toki osaan käyttää ctrl:ää, mutta siltin...)[/QUOTE]

Saiskohan tähän vastauksen, kiitos!
 
Johtuuko tämä nyt päivitystoimenpiteistä vai mistä että sivusto käy edelleenkin aivan luvattoman hitaalla. Kesti 5min päästä kaksplussan pääsivulta tänne saakka, kirjautumisen kanssa ongelmia, sivut latautui noin 4min jonka aikana koko schaisse oli ihan jumissa.. Eikä ollut ensimmäinen kerta.

Edelleenkin odotan (enkä varmasti ole ainoa) vastausta siihen milloin sivuston on tarkoitus olla valmis, eli miten kauan beta-version kokeiluvaihe kestää?
 
Khimaira
Haku on arsusta! Samoin se ettei enää pääse omasta profiilista omiin, uusimpiin viestihinsä takaisin|O |O
Tosin se on hyvää ettei harmaana pääse hakuun. Vai pääseekö :snotty:
 
Kohtako entinen vierailija
Sivut on tosi sekavat! Vaikeaselkosta luettavaa ja selattavaa. Vierailin täällä ennen suunnilleen joka toinen päivä, nyt tuntuu ettei viitti enää edes vierailla.

Otsikoiden edessä ei tarvitsis olla postimerkin kuvia ja otsikossa ei tarvitsisi myöskään olla hymiöitä! Ja sitten kun avaa ketjun niin tulee liikaa mainoksia ja noi otsikot ei tarvitsis näkyä tossa oikealla vaan voisi olla tyhjää. Ja on vaikea palata ketjusta uudestaan otsikoiden pariin kun toi linkkinappula hukkuu tonne tilpehöörin keskelle...

Varmasti katoaa mainostajatkin (ja sivujen tuotot vähenee) kun porukka siirtyy muille selkeämmille sivuille...
 
Mistä johtuu se, että noita selkeästi jonkun käyttäjän avatar-kuvia ilmaantuu viestikuvakkeeksi ja aina nimenomaan "question" -kuvakkeeksi. Ensin oli pari blondia, sitten oli joku animal rescue, ja nyt on taas jonkun valokuva. Olisi kiva, että tähän saisi jotain kommenttia ylläpidolta, kun noihin aiemmin laittamiini asiaa koskeviin viesteihini ei ole mitään kommentoitu.

Nappaako tämä lauta siis tosiaan jonkun random-käyttäjän oman kuvan tuohon? Itse en ainakaan tykkäisi, jos minulla olisi oma naamani avattarena ja yhtäkkiä naamani komeilisi joka toisen aloituksen otsikossa...
Hei, toinenkin käyttäjä raportoi samasta asiasta. Tämä otettu työn alle.
 
Kuvarajoitus edelleen melko alhainen. Ei pääse aloittamaan uutta ketjua kun viesi on liian pitkä. Mikä on merkkirajoitus viestille? Ja kuvia on meidän (huhtikuiset 2009) ketjussa 126 ja sallittu 70. Eihän tuo siis riitä millään tai siis tulee todella pliisu aloitus jos yrittää saada riittämään. :|
Hei, hyvä että raportoit. Säädimme asetuksia ja kuvamäärää on nyt nostettu reippaasti.
 
"vieras"
Onko tulossa muutosta tuohon että mitäs nyt etusivun voisi päivittää klikkaamalla tuota mitäs nyt kohtaa?
Entisellä palstalla onnistui,tällä ei.
Entäs tuleeko nuo linkit aukeamaan uuteen ikkunaan?
 
Miksi ylläpito ei voi vastata niihin kysymyksiin mitä täällä on moneen kertaan kysytty eli selkeästi monella mielessä? Jos asiaan ei ole tulossa muutosta, voitte varmasti sanoa suoraan että tämä on näin ja tätä ei muuteta, tuntuu tosi typerältä ettei viitsitä sanoa mitään. Vastaukset joita annatte on juuri näitä 'juu työn alla, ollaan huomattu ongelma', eli pitääkö vain olettaa että jos kysymyksen tai epäkohdan esillenostoon ei vastata, sitä ei huomioida eikä sille aiota tehdä mitään?
 
Mulla on sama ongelma ku Ruttanalla... Olen koittanu meijän pinon etusivua päivittää ja tehdä uuttakin pinoa mutta herjaa koko ajan vain että viesti on liian pitkä... Olen kokeillu poistaa kaikki kuvat ja lyhentää listaan niin lyhyeks ku mahollista mut ei pelaa...

Mikä on se rajotus sille kuinka pitkän viestin voi kirjottaa?
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="minä";21938276]Voisiko ylläpito vastata siihen aiotaanko noi linkit laittaa niin, että aukeaisivat automaattisesti uuteen välilehteen. Oli ehdottoman LOISTAVA ominaisuus vanhalla palstalla. (vaikka toki osaan käyttää ctrl:ää, mutta siltin...)[/QUOTE]

Hei, tämä monien esittämä toive linkkien aukeamisesta eri selainikkunaan on otettu huomioon ja se on työn alla.
 
Kyllä
Ja miksi tämä pomppii aina välillä sivuun kun sivun päivittää?
Miksi sivunumerot ovat vasta viestilaatikon alapuolella?
Miksi vastauspainikkeita on "miljoona" sivulla? Ensimmäinen (räikeän vihreä laatikko) on heti sivun ylälaidassa.. tuskin kukaan haluaa vastata viestiin ennen kuin on edes lukenut viestin? Tai jos haluaa niin tuskin sellaista käytöstä kannattaa ainakaan yllyttää..
Miksi jokainen viestiketjun otsikko on kolmeen kertaan sivun ylhäällä? Ensin klikkaat etusivulta otsikkoa, sitten se lukee foorumien sun muiden jatkona, sitten se kerrotaan paksulla mustalla Ketju: ja punaisella "Kaksplussan testisivusto avattu" sitten voit lukea sen jälleen viestiketjun alusta.
Alkaa tulemaan "Jenkki-dokumentit" mieleen jossa kerrotaan ja näytetään sama juttu katsojille uudestaan ja uudestaan...
 
"vieras"
[QUOTE="minä";21941170]Saiskohan tähän vastauksen, kiitos![/QUOTE]

Peesi. Linkit avautumaan automaattisesti uuteen ikkunaan, ja pliis, tehkää nyt jotain tämän sivun päivittymiselle. Haittaa lukua kun pitää itse koko ajan painella päivitysnappulaa. Ennen se kun tapahtui automaattisesti se päivittyminen.
 
Kiitos kuvarajoituksen nostamiseta. :)
Mikähän mahtaa olla sallittu viestimerkkien määrä, koska siitä se herjaa edelleen, mikäli vaan yritän ottaa pohjan esim. elokuun aloituksesta?
Taisi niitä merkkejä olla alunperin aloitusviestissä n. 16000..
 
Herra Majuri
Voisko ton profiilin ns. "seinän" asetuksiin saada sellaisen vaihtoehdon, että sen saisi valittua siten, että onko se kaikkien nähtävillä tai pelkästään kavereiden.

Luulen, ettei ylläpito osaa toteuttaa toivettani.
 
Taisi joku muukin jo asiasta mainita, mutta saisiko toiminnon, jossa omasta profiilista käsin pääsi kätevästi ketjuihin, joihin oli vastannut/jotka oli aloittanut takaisin? Toki nytkin on olemassa toi vaihtoehto, missä näkyy kaikki kirjoitetut jutut, mutta siinä ei ole viimeisin päällimmäisenä ja muutenkin hyvin sekava ja vaikea..

Kiitos!
 

Yhteistyössä