Kaksplussan testisivusto avattu

Khimaira
[QUOTE="vieras";21949896]Miksi harmaana ei voi käyttää hakua??[/QUOTE]

Tämä ominaisuus saisi mun mielestäni jäädä pysyväksi. Eivät harmaat nostetele ihan mitä sattuu ja sehän voisi lisätä rekkaantumisia:saint:
Pitäähän mustumisesta jotain etuja olla :xmas:

Kiitos ylläpidolle haun laittamisesta kuntoon - nyt uusimmat viestit tulevat ekana omasta profiilista :wave::flower:
 
Herra Majuri
Tämä ominaisuus saisi mun mielestäni jäädä pysyväksi. Eivät harmaat nostetele ihan mitä sattuu ja sehän voisi lisätä rekkaantumisia:saint:
Pitäähän mustumisesta jotain etuja olla :xmas:

Kiitos ylläpidolle haun laittamisesta kuntoon - nyt uusimmat viestit tulevat ekana omasta profiilista :wave::flower:
Olen samalla kannalla, mustuudesta on oltava etuja
 
"vieras"
Lainauksia saisi tulla enemmän kuin yksi.Ihan hassua välillä kun vasin yksi lainaus näkee,ei aina tiedä mistä joku on kirjoittanut.
Voisihan niitä näkyä max joku 3-5.
 
[QUOTE="vieras";21950671]Lainauksia saisi tulla enemmän kuin yksi.Ihan hassua välillä kun vasin yksi lainaus näkee,ei aina tiedä mistä joku on kirjoittanut.
Voisihan niitä näkyä max joku 3-5.[/QUOTE]

Samaa mieltä. Nyt yleensä hyvissä ketjuissa se "pointti" mistä on alettu vääntää kättä häviää, kun vastataan vain viimeiseen.

Mutta ihan kaikista eniten suosittelisin tuota SUORITUSKYKYÄ parantamaan. Turha kirjoittaa mitään, kun mitään ei pysty kirjoittamaan tai lukemaan.... Mutta senhän näkee jo ihan viestien määristä. Kuollut Mitäs Nyt
 
"minä"
Tämä ominaisuus saisi mun mielestäni jäädä pysyväksi. Eivät harmaat nostetele ihan mitä sattuu ja sehän voisi lisätä rekkaantumisia:saint:
Pitäähän mustumisesta jotain etuja olla :xmas:

Kiitos ylläpidolle haun laittamisesta kuntoon - nyt uusimmat viestit tulevat ekana omasta profiilista :wave::flower:
Nojoo, olishan tässä sitten se etu, että te mustat ette pääsisi aukomaan päätänne siitä, että "oisit käyttänyt hakua" kun kysy jotain asiaa, jota täällä on jo tuhannesti aiemmin kysytty :D
 
[QUOTE="vieras";21949896]Miksi harmaana ei voi käyttää hakua??[/QUOTE]

Hei, myös vierailijat voivat käyttää hakua. Vierailijoiden käytössä oleva haku on vain hieman erilainen kuin kirjautuneilla. Kirjautuneilla on käytössään täsmällisempiä hakuominaisuuksia.
 
En alkanut etsimään oliko tästä jo joku ilmoittanut, mutta itselläni ei ainakaan löydy viimeisimmät kirjoitukset profiilista, iän ikuisen vanhat löytyy, mutta ei uusimpia. Muutenkin pitää useamman klikkauksen takaa mennä noihin omiin kirjoitteluihin, vanhassa oli hyvä kun heti profiilin avattua pääsi siihen. Sekavaks tuntuu menneen, ehkä tähän silmä tottuu ja varmaan jotain hyviäkin uudistuksia on, mutta profiili ainakin on liian sekava.
 
Juu taaskaan ei omien viestien haku toimi. Eilen pelitti, tänään taas jumahti siihen eiliseen eli eilen kirjoitetut ei näy ollenkaan. Eikö tuota voisi selkeyttää kuten niin moni on toivonut, viimeisimmät kommentoidut ketjut suoraan näkymään eikä tuollaista turhan monimutkaista (ja selkeästi toimimatonta) hakusysteemiä.

Sivu saisi myös päivittyä vain etusivulle palaamalla kuten ennenkin, miksi poistaa hyviä, toimivia ominaisuuksia uudistuksen myötä?

Teoriassa mahdollisuus hakea numerolla mitä tahansa sivua ketjussa on tosi hyvä, mutta kun se ei toimi niin on vähän aneemista että tässäkin ketjussa voin suoraan hypätä sivuille 1, 16, 25 tai 26. Jospa olenkin viimeksi lukenut sivua 20, on pieni selaaminen kun tämä sivusto tuppaa tökkimään aika pahasti. Suorituskykyä kaipailtaisiin todellakin lisää, tekisi aika paljon sujuvampaa koko hommasta :)
 
"mä"
Onko ylläpidolla antaa mitään arviota, koska tää palsta olis valmis? Vai onko tarkotus pitää tätä betana hamaan tulevaan, jottei tarvitse myöntää tämän uudistuksen olleen susi (ominaisuuksia mitä käyttäjät eivät halua, linkitykset eivät pelitä, erroria, ja valkosta sivua jatkuvasti, todella hidas ja paljon, paljon muuta)? Kauankos siitä nyt on, kun tää uudistettiin?
 
harmittaa
Minusta tämä palsta on nykyisin kovin sekava, siksi en siitä pidä. Kävin täällä kokeilemassa ja ihmettelemässä alkuvaiheessa mutta nyt olen palstaillut muualla. Tämä ei jaksa innostaa...
 
Kiitos uudistuksesta! Palstailu on jääny minimiin, ehkä kolmesti vieraillut täällä uudistuksen jälkeen. Jumittaa niin että ehtii into mennä ennen sivujen aukenemista. Kohta jää tämä "harrastus" taakse. Kivaakin on ollut, mutta kuitenkin - kiitos "pakkovierottautumisesta" :flower:
 
harmailija
Testisivuja alusta asti sivusta seuranneena - minusta näyttää että sivujen käyttö on hiipunut entiseen - eikö sen pitäisi kertoa ylläpidolle jotain?? Nämä sivut eivät vain yksin kertaisesti toimi!! Kehitys ja nykyiset näkymät ovat kaksi eriasiaa - minulle naamakirja, keskustelupalsta ja chat ovat eri asioita, joita voi jokainen käyttää tilanteen mukaisesti mutta tyrkytys?
 
Onkohan tästä jo naristu, mutta uusi palsta on niin raskas, että ns. peruskännykällä tänne ei pääse juuri lainkaan. Lataa ja lataa, eikä asetu hyvin näytölle jne. Nykyään on tylsää työmatkoilla, kun ei voi puhelimella lukea Mitäs Nyt -"uutisia" vaan Hesarin nettisivuja. :D
 
"vieras"
Miksi siinä sitten lukee "viesti odottaa moderointia"? (aihe kaverille laitettu viesti )
Sain kaveripyynnön ja vastasin. Miksi viestini lopussa lukee että "odottaa moderointia"? Eikö tuo ole ihan yksityinen alue?
Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja Ylläpito
Hei, se on yksityinen alue. Eli moderaattorit eivät pääse sinne.



Miksiköhän ylläpito ei vastannut kysymykseesi kunnolla?
Selkeästi kysyit miksi lukee odottaa moderointia.
 

Yhteistyössä