Olen samalla kannalla, mustuudesta on oltava etujaTämä ominaisuus saisi mun mielestäni jäädä pysyväksi. Eivät harmaat nostetele ihan mitä sattuu ja sehän voisi lisätä rekkaantumisia:saint:
Pitäähän mustumisesta jotain etuja olla :xmas:
Kiitos ylläpidolle haun laittamisesta kuntoon - nyt uusimmat viestit tulevat ekana omasta profiilista :wave::flower:
Nojoo, olishan tässä sitten se etu, että te mustat ette pääsisi aukomaan päätänne siitä, että "oisit käyttänyt hakua" kun kysy jotain asiaa, jota täällä on jo tuhannesti aiemmin kysyttyTämä ominaisuus saisi mun mielestäni jäädä pysyväksi. Eivät harmaat nostetele ihan mitä sattuu ja sehän voisi lisätä rekkaantumisia:saint:
Pitäähän mustumisesta jotain etuja olla :xmas:
Kiitos ylläpidolle haun laittamisesta kuntoon - nyt uusimmat viestit tulevat ekana omasta profiilista :wave::flower:
Niimp |Okaksplussa päätti sitten palata samaan jumimiseen mitä oli vuonna 2006-2007
Miksi siinä sitten lukee "viesti odottaa moderointia"? (aihe kaverille laitettu viesti )Alkuperäinen kirjoittaja Ylläpito;21943312:Hei, se on yksityinen alue. Eli moderaattorit eivät pääse sinne.
Miksi siinä sitten lukee "viesti odottaa moderointia"? (aihe kaverille laitettu viesti )
Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja YlläpitoSain kaveripyynnön ja vastasin. Miksi viestini lopussa lukee että "odottaa moderointia"? Eikö tuo ole ihan yksityinen alue?
Huomasin saman :headwall:Nyt on tosi paha jumi päällä. Sivujen avautuminen ja päivitys kestää minuutteja.