Kaksplussan testisivusto avattu

"jotain"
[QUOTE="ärsypilämi";21905672]Värejä on vissiin vaihdettu neutraalimpaan, ok.
Mutta voisiko noista ketjuista poistaa ton esim alemman harmaan viivan jossa lukee "lainaa" ja se lainaa olisi vain siellä alhaalla? Tulisi taas simppelimmän näköinen lukea ketjuja kun on muutenkin kaikkea rimpulaa ympärillä.[/QUOTE]

Peesi. Selkeyttäisi lisää viesti aluetta.

Ja edellisestä viestistä jäi uupumaan että:
- Facebook hörhöilyt voisi heittää täältä jorpakkoon.
 
Mistä pääsen lukemaan viimeisen ketjuni / kirjoitukseni? Ennenhän pääsi oman profiilin kautta suoraan niihin ketjuihin mihin oli vastannut jne.. Pitääkö muistella ketjuja ja käyttää kenties hakua? Tätä kai on kysytty jo mut en jaksa etsiä vastausta.. :vampire:
 
Mä en lämpene tähän sivu-uudistukseen, en sitten yhtään :( Hitaat, usein eivät lataudu ollenkaan, jotenkin sekava ulkoasu. Lisäksi odotuspuolen muutama kaveri ei pääse kirjautumaan ollenkaan. Vanha oli parempi.
 
Hm
Mistä pääsen lukemaan viimeisen ketjuni / kirjoitukseni? Ennenhän pääsi oman profiilin kautta suoraan niihin ketjuihin mihin oli vastannut jne.. Pitääkö muistella ketjuja ja käyttää kenties hakua? Tätä kai on kysytty jo mut en jaksa etsiä vastausta.. :vampire:
Samaa asiaa kyselen... Ja munkin mielestä noi facebook hommat voi poistaa!!!

Moni haluaa kuitenki pitää erillään palstailun ja oikean minän
 
"Joo"
Olisko ylläpidolla sanottavaa kun modetkaan ei tunnu tietävän, että mikä homma tuo on kun joillakin aloitukset menee 'tarkastettavaksi' ja ilmeisesti eivät koskaan tule palstalle?
 
Jos te haluatte nopeammin ja kivuttomammin toimivan palstan, niin ottakaan nyt ensimmäisenä nuo avatarit pois, samoin nuo sivussa olevien otsikoiden kuvat pois!!

Ja nyt tämä palsta kyllä jumii pahemmin kuin vielä ikinä (olen ollut käyttäjänä vuodesta 2005 asti )! Sen kyllä vielä kestää että tämä välillää kaatuilee tai jos tuo haku ei toimi, mutta se että tämä on HIDAS ja vaikeakäyttöinen niin se karkoittaa kaikki käyttäjät muille palstoille. Se ei tainnut olla tämä uudistuksen tavoite vai??
 
"joku"
miksi linkit aukeaa samaan ikkunaan, oli niin kiva kun aukesi uudelle välilehdelle..

miten piilotan profiilini?

nuo facebook hommat "ole kaveri piirisi ensimmäinen joka tykkää tästä" saisi poistaa kans :/
 
En nyt alkuunkaan ymmärrä tuon omat viestit -haun tarkoitusta. Se näyttää mulle 5 sivullista viestejä ajalta 15.-23.6. ja osassa viestejä näkyy mun kirjoittama viesti, osassa on boldattu pätkä mun kirjoittamaa ja sen alla näkyvä jonkun muun viestiä. Edelleenkin, mistä näen/löydän ketjut joihin viimeisimpänä olen osallistunut?

On myös käytön kannalta tosi hankalaa ettei profiilista pääse mitenkään suoraan mitäs nytille, aikaisemmin sai sentään klikattua kanavan auki niistä omista viimeisimmistä viesteistä. Monesta asiasta on tehty aivan turhan hankalaa. Käyttäjäepäystävällinen sivusto tämä uusi ikävän monessa suhteessa.

Alkaa olla varmaan ihan aiheellinen kysymys: Miksi olette ottaneet näin keskeneräisen sivuston käyttöön ja milloin tämän on tarkoitus olla valmis?
 
"vieras"
Kas, hakutoiminto on auennut.

Mitenköhän sen on tarkoitus toimia, vai onko se vielä vaiheessa? Hain kuukauden ajalta foorumilta hakusanalla 'peesi', enkä saanut yhtään osumaa. :|

Mulla tuli teksti :

Ilmoitus

Tämän sivun näyttäminen tai valitsemasi toiminto vaatii sisään kirjautumisen. HUOM: haku on tällä hetkellä pois käytöstä teknisen vian vuoksi, haku avataan mahdollisimman pian sekä vierailijoille että kirjautuneille.
 
"Vierailija"
Hei! Vierailen usein vauva-palstalla ja joskus piipahdan täällä Kaksplussalla. Nyt kun tämä palsta on uudistettu, NIIN TÄMÄ ON PALJON PAREMPI KUIN ENTINEN. Luulenpa, että tulen käymään täällä useammin kuin ennen, mikäli uudistus säilyy tai jopa paranee. Siis haluan vain sanoa, että minun mielestäni tämä uudistus on hyvä: minun makuuni selkeämpi ja raikkaampi kuin entinen versio.
 
Herra Majuri
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"vieras"
:LOL::kieh:
Siis ok. hakutominto on avautunut, pointsit siitä.
Mutta siis mitä helv. se antaa ensimmäiseksi vanhimmat viestit, uusimmat pitää selata sieltä kaukaa |O
Näkyykö se sitten vain mustille?Mulle tulee teksti

Ilmoitus

Tämän sivun näyttäminen tai valitsemasi toiminto vaatii sisään kirjautumisen. HUOM: haku on tällä hetkellä pois käytöstä teknisen vian vuoksi, haku avataan mahdollisimman pian sekä vierailijoille että kirjautuneille.
 
Onko tuohon hakuun jotain ohjetta? Onko sekin keskeneräinen vai muuten vaan toimimaton? Omalla nimimerkillä hakien en saa listausta viimeisen kahden viikon aikana postaamistani viesteistä, lähinnä tuntuu että haku arpoo jollain satunnaisgeneraattorilla omituisia ketjuja hakutuloksiin.
 
"vieras"
[QUOTE="joku";21912660]miksi linkit aukeaa samaan ikkunaan, oli niin kiva kun aukesi uudelle välilehdelle..

miten piilotan profiilini?

nuo facebook hommat "ole kaveri piirisi ensimmäinen joka tykkää tästä" saisi poistaa kans :/[/QUOTE]

Peesi. Linkit aukeamaan erilliseen välilehteen kuten ennenkin. Paljon kätevämpää. Nyt tarvitsee painella edellinen-nappia. Ei hyvä.
 

Yhteistyössä