Kaksplussan testisivusto avattu

Ois yks kysymys tuosta äänestyksestä et miten se aika pitää siihen laittaa ja pitääkö siinä olla päivämäärä kans? siis esim jos äänestys on sunnuntaina 29.08.10 klo 20.00-21-00 niin miten se siihen lootaan merkataan et saa sen päättymään yhdeksältä?
 
Hei, äänestykseen voi määrittää aukiolopäivien määrän laittamalla kenttään numeron 1, 2, tai 3 jne. Jos teet äänetyksen esim. tänään klo 18:46 ja laitat kentään numeron 1, äänetys sulkeutuu tasan 1 vuorokauden päästä eli huomenna klo 18:46.
 
"sas"
Eikö ketään muuta haittaa tuo, että jos haluaa nähdä lainatun tekstin ja painaa sitä sinistä nuolta, niin koko sivu pomppaa siihen lainattuun viestiin?? Esim. sivulla 9 luen vastausta, jossa on lainaus.. painan nappia nähdäkseni lainatun teksti.. ja AARGH olen sivulla 2!!!

Ja tuo, että silloin kun harmaana kirjoitan, niin nimimerkki tulee kirjoitettua aina otsikkoruutuun!!! Onko nuo lähettäjä- ja otsikkoruudut vaihtanut paikkaa??
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Ylläpito;21905869:
Hei, tämä palaute on tullut monelta muultakin, eli se on kyllä rekisteröity täällä ylläpidon päässä ja otettu työlistalle. Luemme palautetta koko ajan, vaikka emme jokaiseen kommenttiin ehdi vastaamaan, mutta joka tapauksessa korjaamme vikoja ja teemme parannuksia.


entäs onko tulossa sitä että lainauksia näkyisi muutama enemmän kuin yksi ketjussa?
 
"vieras"
[QUOTE="sas";21907519]Eikö ketään muuta haittaa tuo, että jos haluaa nähdä lainatun tekstin ja painaa sitä sinistä nuolta, niin koko sivu pomppaa siihen lainattuun viestiin?? Esim. sivulla 9 luen vastausta, jossa on lainaus.. painan nappia nähdäkseni lainatun teksti.. ja AARGH olen sivulla 2!!!

Ja tuo, että silloin kun harmaana kirjoitan, niin nimimerkki tulee kirjoitettua aina otsikkoruutuun!!! Onko nuo lähettäjä- ja otsikkoruudut vaihtanut paikkaa??[/QUOTE]

Tuosta ylemmästä en tiedä mitään.
Ja kun lainaa tekstiä niin harmaana lähettäjä-kohta on ihan huonossa paikassa.
Saisi olla heti vastauslaatikon päällä missä nyt lukee tuo otsikko.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ylläpito;21907017:
Hei, äänestykseen voi määrittää aukiolopäivien määrän laittamalla kenttään numeron 1, 2, tai 3 jne. Jos teet äänetyksen esim. tänään klo 18:46 ja laitat kentään numeron 1, äänetys sulkeutuu tasan 1 vuorokauden päästä eli huomenna klo 18:46.
kiitos, mut jos mä teen sen tänään ja sen pitäs sulkeutua parin tunnin päästä niin onnistuuko se sitten miten?
 
"vieras"
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1830398-miksi-ei-pysty-enaa-laittamaan-linkkia/#post21907928

Tuota joku kyselee?
Mullakin eilen kun laitoin linkin,sen pystyi aikasemaan,tänään ei.Ainakaan tuossa ketjussa.
 
[QUOTE="vieras";21906518]Eikö avataren maksimikokoa voi suurentaa? Ei tollasesta "perssilmän" kokoisesta näe mitään. :rolleyes:[/QUOTE]
Eipä avatarina mitään perhepotrettia tarvitse olla. Parempi näin niin jää tekstille enemmän tilaa.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;21907972:
Eipä avatarina mitään perhepotrettia tarvitse olla. Parempi näin niin jää tekstille enemmän tilaa.
Juu ei tieten, mutta onhan siinä nyttenkin tyhjää tilaa vielä riittämiin, jotta saisi kohtuullisen kokoisen avataren. ;)
 
"vieras"
Eli aiemmin kaikki ne keskustelut joita itse oli käynyt lukemassa maalautui tummaksi lukemisen jälkeen, joten oli helppo löytää ne kiinnostavimmat keskustelut, jotka oli jo lukenut ja joihin vastannut. Voisiko tuon ominaisuuden saada myös nykyiselle palstalle. Nyt kaikki keskusteluotsikot ovat yhtä ja samaa boldattua mustaa tekstiä ja aiemmin luettuja on vaikea löytää.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";21908685]Eli aiemmin kaikki ne keskustelut joita itse oli käynyt lukemassa maalautui tummaksi lukemisen jälkeen, joten oli helppo löytää ne kiinnostavimmat keskustelut, jotka oli jo lukenut ja joihin vastannut. Voisiko tuon ominaisuuden saada myös nykyiselle palstalle. Nyt kaikki keskusteluotsikot ovat yhtä ja samaa boldattua mustaa tekstiä ja aiemmin luettuja on vaikea löytää.[/QUOTE]

Nythän noiden luettujen ketjujen edessä on punainen kirjekuori.
Ihan helppoa seurata.
 
[QUOTE="vieras";21909135]Nythän noiden luettujen ketjujen edessä on punainen kirjekuori.
Ihan helppoa seurata.[/QUOTE]

No ei kyllä ole helppo seurata. Meinaan vaan että niitä punaisia kirjekuoria on melko paljon vaikka en ole kyseisiä keskusteluja edes avannut kertaakaan eli en ole niitä lukenut. Ja osa sinisistä on sellaisia joita olen jo lukenut ja osa joita en ole lukenut. Välillä ne kuoret on vaaleita ja niissä on jotain pallukoita. Ihan ihmeellistä joista en ymmärrä yhtään mitään.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;21889195:
Sisältää lukemattomia viestejä
Ei uusia viestejä
Aktiivinen ketju, jossa on lukemattomia viestejä
Aktiivinen ketju, jossa ei ole lukemattomia viestejä

Lisäksi kuvakkeessa voi olla lisäkuvake:
Ketju on suljettu
Olet kirjoittanut viestin tähän ketjuun

Nämä voisivat tietysti olla etusivun alareunassa selitettyinä.
Peesi!
 
"jotain"
[QUOTE="vieras";21907587]


entäs onko tulossa sitä että lainauksia näkyisi muutama enemmän kuin yksi ketjussa?[/QUOTE]

Tässä yksi hyvä esimerkki miksi lainauksissa pitäisi näkyä useampi viesti.
Olisi ihan kiva tietää mikä ongelma on otettu käsittelyyn ilman että alkaa selaamaan sivuja taaksepäin :/ ja tällä hitaudella sitä en minä ainakaan jaksa tehdä...

(haha ja ai niin ja selviäisi seuraavalle lukijalle että mitä minä höpötän.. )

Pari muutakin juttua
- Linkit saisi aueta uudelle sivulle
- teksti saisi olla leveämpi (onko noita mainoksia pakko olla kahdella rivillä? )
- luetut viestit voisi näkyä vaaleampina tai tummempina

Itselläni ottaa edelleen silmiin mitäs nyt etusivun monet värit. Viestiketjujen värit rauhoittui jo paljon mikä on hyvä juttu :)
 

Yhteistyössä