Kaksplus ilmiö..

  • Viestiketjun aloittaja Jep..
  • Ensimmäinen viesti
Jep..
Mistäs hemmetistä johtuu tällä keskustelupalstalla esiintyvä todella yleinen tapa?

Jos nyt joku kysyy jotain neuvoa oli se riisipuuron keittämisestä asuntolainan saamiseen . Niin aina täältä ilmestyy tiettyjä nimimerkkejä ihan suoraan puhumaan paskaa ja yleisesti ottaen aina yritetään lytätä toisen suunnitelmat tai vähintäänkin haukutaan riisipuuro paskaksi ja lainasta sanotaan ettei mitään mahdollisuuksia..

Myös tiettyjen henkilöiden tyyli kumota kaikki tutkimukset ym vastaavat toteamalla ettei se nyt vaan ole niin, on aivan uskomaton.

Voisi kuvitella että täälläkin olisi järkeviä aikuisia ihmisiä mutta ei kyllä siltä vaikuta, vai onko tosiaan nykyään ihmisillä niin paha olla että pienikin toisen lyttääminen saa oman elämän tuntumaan edes vähän paremmalta.
 
Mistäs hemmetistä johtuu tällä keskustelupalstalla esiintyvä todella yleinen tapa?

Jos nyt joku kysyy jotain neuvoa oli se riisipuuron keittämisestä asuntolainan saamiseen . Niin aina täältä ilmestyy tiettyjä nimimerkkejä ihan suoraan puhumaan paskaa ja yleisesti ottaen aina yritetään lytätä toisen suunnitelmat tai vähintäänkin haukutaan riisipuuro paskaksi ja lainasta sanotaan ettei mitään mahdollisuuksia..

Myös tiettyjen henkilöiden tyyli kumota kaikki tutkimukset ym vastaavat toteamalla ettei se nyt vaan ole niin, on aivan uskomaton.

Voisi kuvitella että täälläkin olisi järkeviä aikuisia ihmisiä mutta ei kyllä siltä vaikuta, vai onko tosiaan nykyään ihmisillä niin paha olla että pienikin toisen lyttääminen saa oman elämän tuntumaan edes vähän paremmalta.
muakin huvittaa tää joiden (mitä ilmeisimmin yksinkertaisten sielujen) tapa kumota yleispätevä tieto omalla yksittäisellä kokemuksella

eli ns arkitiedolla
 
Mie...
Olen huomannut saman, että jos jotakin kysyy täällä, niin haukutaan tyhmäksi. Joskus vaan tuntuu helpommalta kysyä täällä jostakin palstan aihealueeseen sopivasta, kuin etsiä netistä. Sitten tulee kommenttia, miks et kato sieltä tai täältä?! No mistä täällä sitten voi puhua / kysyä?!
 
Alkuperäinen kirjoittaja öööhhh;30252678:
Happygirlistäkö puhut? En muista muita. Miksi et sano nikkejä, kyllä minä haluaisin rakentavasti kuulla jos olisin kyseessä.
häppäri lanseeras termin arkitieto mutta samaa tyyliä käyttävät monet muutkin, niin mustat kuin harmaatkin
 
Häpäisijä/kö?
Se lyttääjäporukka on sitä vanhaa koulukiusaajaporukkaa. Sitä, mikä ei ole saanut mitään arvostusta eikä mitään aikaan. Täällä on hyvä nimettömänä mellastaa ja olla ainakin itsensä mielestä pätevä. Sääliksi vaan käy heitä kun kärsivät niin pienestä aivokapasiteetista. On jäänyt suurin osa hyvästä osasta käyttämättä joka on kuihtunut pois.
 
jep.
Olen huomannut saman, että jos jotakin kysyy täällä, niin haukutaan tyhmäksi. Joskus vaan tuntuu helpommalta kysyä täällä jostakin palstan aihealueeseen sopivasta, kuin etsiä netistä. Sitten tulee kommenttia, miks et kato sieltä tai täältä?! No mistä täällä sitten voi puhua / kysyä?!
Nimenomaan. Täältä on myös aika turha kysyä mitään neuvoa koska 50% ajasta täällä vastataan ihan mitä sattuu.
 
wut
Voisi kuvitella että täälläkin olisi järkeviä aikuisia ihmisiä mutta ei kyllä siltä vaikuta, vai onko tosiaan nykyään ihmisillä niin paha olla että pienikin toisen lyttääminen saa oman elämän tuntumaan edes vähän paremmalta.
Jos tietyt nimimerkit puhuvat paskaa ja lyttäävät toisia niin päteekö se kaikkiin? Miksi yleistät? Tietenkin palstalla on myös järkeviä ja aikuisia ihmisiä. Ei olisi ihme, jos sinutkin todettaisiin typeräksi näin provosoivalla yleistyksellä.
 
Jep..
Jos tietyt nimimerkit puhuvat paskaa ja lyttäävät toisia niin päteekö se kaikkiin? Miksi yleistät? Tietenkin palstalla on myös järkeviä ja aikuisia ihmisiä. Ei olisi ihme, jos sinutkin todettaisiin typeräksi näin provosoivalla yleistyksellä.
Wut pahoittelen yleistystäni, tuntuu että täällä vaan on joka toinen jopa asiapitoinen ketju pilattu tiettyjen henkilöiden toimesta jankkaamisella ja valehtelemisella.
 
hmpppp
[QUOTE="juuli";30252699]SUomi24 suuntaan menee kovaa vauhtia tämä palsta.[/QUOTE]

Mä olen palstaillut vuodesta 2006 asti täällä ja siirryin av:lta tänne av:n suuren muutoksen vuoksi. Tämä palsta on kyllä sieltä ajoilta lähtien ollut tällainen. av-palsta on edelleen kipakka ja tympeä ja tämä on siihen verrattuna tsiljoona kertaa parempi palsta.
 
Spencer Hastings
Onneksi ne pahimmat jankuttajat ovat rekisteröityneitä tai käyttävät tiettyä nimimerkkiä. Jos etusivulla näkee että viimeinen viesti on joltakin heistä ja sivuja yli kolme, niin ei tarvi koko ketjua enää avatakaan.

Se kun ennen oli mukavampia ja ystävällisempiä ketjuja, johtui varmastikin siitä että oli paaaaljon enemmän rekisteröityneitä käyttäjiä. En yhtään ihmettele heidän katoamistaan, kun on sivusta seurannut useammankin kohdalla sitä sairasta perskärpästelyä. Kai tää lama on iskenyt myös aivosoluihin.
 
Jep..
Tätä mä olen itse ihmetellyt, Muilla palstoilla trollit on yleensä ns harmaita täällä tuntuu pahimmat jankkarit ja provoilijat olevan rekisteröityneitä..
Moderointi voisi olla aika kova sana.
 
paras mitä mä ikinä muistan, on sellainen, kun joku nainen kysyi (ensisynnyttäjä), että mistä sitä oikeen tietää, millon lähteä synnyttämään? eli siis ihan kokemuksia kaipas, kun jännitti, ja itse ekaa kertaa asialla. niin joku vitun valopää alkaa jotain, että "no mietippä vähä, varmaan siitä ku sen vauvan pää kopsahtaa yhtäkkiä lattiaan, voi luoja näitä ensisynnyttäjiä"!! miettikää!!!! että sä olet niinku tyhmä nyt hänen mielestään, kun ei voi ilman minkäänlaista kokemusta tietää, miltä tuntuu lähteä suorittamaan jotain ikiaikaista, mitä naiset ovat aikojen alusta tehneet, siinä kärsineet ja kuolleet. niin eikö saa nyt vähän jännittää ja kysellä tsemppejä ja kokemuksia :D
 
Spencer Hastings
Mä olen palstaillut vuodesta 2006 asti täällä ja siirryin av:lta tänne av:n suuren muutoksen vuoksi. Tämä palsta on kyllä sieltä ajoilta lähtien ollut tällainen. av-palsta on edelleen kipakka ja tympeä ja tämä on siihen verrattuna tsiljoona kertaa parempi palsta.
Mä taas viihdyn nykyään paljon enemmän AV:lla. Ehkä se sitten kertoo jotain musta itsestäni :D
 
Spencer Hastings
Ai jaa. Mä yritän toisinaan käydä siellä ja kun yrittää vastata johonkin ketjuun, niin siitä on tehty niin julmetun vaikeaa, että antaa olla :p
AV:n mobiili on ollut alhaalla ties kuinka kauan, siks oon taas täällä saastuttamassa. Mut se on mobiiliversiona niin selkeä ja hyvä, että avaan illaksi välilehteen niitä hehtaariketjuja ja siinä mukavat iltalukemiset. Ei sinne jaksa kirjoitella.

Sielläkin on ihan samat aiheet ja sama meno, enemmän vain käyttäjiä ja aktiivisuutta. Ja keskustelut on toisistaan irrallisia ja pysyy aiheessa (tai siis ketjussa keksityissä aiheen viereisissä asioissa :D), kun täällä taas ketjuissa alkaa yleensä keskivaiheilla olemaan jo jotain vanhaa asiaa nimimerkkien sanomisista, johon ei pääse uudet lukijat ollenkaan kärryille.
 
Häpäisijä/kö?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30252744:
ilmiö johtuu siitä että palstamamman on päästävä sanomaan viimeinen sana ja olemaan aina edellistä kirjoittajaa parempi edes omasta mielestään. :D
Niin, mutta miksi niitä semmoisia ihmisiä on? Miksi ne on niin kamalia ja ilkeitä? Jotainhan heille on sattunut.
 
AV:n mobiili on ollut alhaalla ties kuinka kauan, siks oon taas täällä saastuttamassa. Mut se on mobiiliversiona niin selkeä ja hyvä, että avaan illaksi välilehteen niitä hehtaariketjuja ja siinä mukavat iltalukemiset. Ei sinne jaksa kirjoitella.

Sielläkin on ihan samat aiheet ja sama meno, enemmän vain käyttäjiä ja aktiivisuutta. Ja keskustelut on toisistaan irrallisia ja pysyy aiheessa (tai siis ketjussa keksityissä aiheen viereisissä asioissa :D), kun täällä taas ketjuissa alkaa yleensä keskivaiheilla olemaan jo jotain vanhaa asiaa nimimerkkien sanomisista, johon ei pääse uudet lukijat ollenkaan kärryille.
sehän täällä just on hienoa että kun keskustelu alkaa lämmetä niin tempastaan tiimarinvihkot esille
 
  • Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
Spencer Hastings
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;30252797:
Sinäkin, Brutukseni? :D
Tätä voi oikeasti selittää myös sillä paremmalla mobiiliselaimella. Kun enää ei jaksa edes avata läppäriä, ellei ole koulutöitä ja Kaksplus on puhelimella ihan kamala. Mobiiliversio on jotenkin todella hankala luettava, ja full sitella sivu pomppii ja latautuu hitaasti.

No okei AV:lla on myös paremmat blogijuorut.
 
Jep..
Alkuperäinen kirjoittaja Häpäisijä/kö?;30252783:
Niin, mutta miksi niitä semmoisia ihmisiä on? Miksi ne on niin kamalia ja ilkeitä? Jotainhan heille on sattunut.
Mä uskon että se on vaan tietyn ihmistyypin tapa purkaa pahaa oloansa.. Tiedätkö tyypin joka nöyristelee ja on kiltti aina ja kaikkialla, mutta autas armias kun päästään tietokoneen äärelle niin näpäytetään jokaista idioottia joka suvaitsee mitään kysyä..
Ja voitte olla varmoja että minulla on viimeinen sana vaikka se vaatisi valehtelemista ja itsestään täyden idiootin tekemistä.
 

Yhteistyössä