Kaksplus ilmiö..

  • Viestiketjun aloittaja Jep..
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Häpäisijä/kö?;30252783:
Niin, mutta miksi niitä semmoisia ihmisiä on? Miksi ne on niin kamalia ja ilkeitä? Jotainhan heille on sattunut.
Mä oletan, että ilkeilijät ovat niitä, jotka eivät tapaile palstalaisia livenä. On helppo sanoa jollekulle joka ei ole kuin kirjaimia näytöllä. Ja toisekseen oletan että ilkeilijät ovat melkoisen sidottuja kotinsa, eivätkä suuremmin siis tapaa oikeassakaan elämässä ystäviä. -Vai onkohan niitä edes? Kai, jos elämä on vain koti ja siivoaminen ja lapset ja likapyykit ja tää (hemmetin) palsta) niin alkaa pikkuhiljaa vituttaa ja muuttuu äreäksi ja kyyniseksi ja ilkeäksi?
 
Keittiönoita
Tätä voi oikeasti selittää myös sillä paremmalla mobiiliselaimella. Kun enää ei jaksa edes avata läppäriä, ellei ole koulutöitä ja Kaksplus on puhelimella ihan kamala. Mobiiliversio on jotenkin todella hankala luettava, ja full sitella sivu pomppii ja latautuu hitaasti.

No okei AV:lla on myös paremmat blogijuorut.
Mä tykkään AV:stä sen vuoksi, että siellä tosiaan on aktiivisempaa porukkaa ja on yhdentekevää, kuka aloituksen on tehnyt tai siihen kommentoinut. Ts sieltä puuttuu (ammattivalittajaa lukuunottamatta) tiimarivihkolaisuus.
 
  • Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
säpäle harmaana
Minä en kyllä ymmärrä, miksi meidät jankkaajat nyt niputetaan yhteen kaikkien ilkeilijöiden kanssa. Onko se tosiaan ihan yhtä huonoa käytöstä keskustella piitkästi asian vierestä, kuin haukkua ja pottuilla ilkeästi? Oikeasti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30252836:
Minä en kyllä ymmärrä, miksi meidät jankkaajat nyt niputetaan yhteen kaikkien ilkeilijöiden kanssa. Onko se tosiaan ihan yhtä huonoa käytöstä keskustella piitkästi asian vierestä, kuin haukkua ja pottuilla ilkeästi? Oikeasti?
no ainaski mun mielestä jankkaaminen kuuluu normaaliin keskusteluun mutta haukkuminen ei
 
Jep.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30252836:
Minä en kyllä ymmärrä, miksi meidät jankkaajat nyt niputetaan yhteen kaikkien ilkeilijöiden kanssa. Onko se tosiaan ihan yhtä huonoa käytöstä keskustella piitkästi asian vierestä, kuin haukkua ja pottuilla ilkeästi? Oikeasti?
On, koska yleensä näillä "teillä" jankkaajilla ei ole mitään sanomaa missään olette väärässä mutta yritätte muuttaa mustaa valkoiseksi kiertämällä ja kaartamalla, tapatte ns järkevän keskustelun.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
"Jep"
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30252856:
Näin minustakin. Ja sen jankkaamisen ei ole tarkoitus satuttaa ketään.
Mikä sen jankkaamisen tarkoitus sitten on? Päivänselvää tietyissä asioissa että ollaan ihan hemmetin pihalla mutta jankataan 5 sivua omaa mielipidettä, nämä vielä usein pystyvät kumoamaan kaiken järkevän äärimmäisen tyhjentävällä lauseella no kun musta tuntuu tai minä en ole huomannut,.
 
säpäle harmaana
On, koska yleensä näillä "teillä" jankkaajilla ei ole mitään sanomaa missään olette väärässä mutta yritätte muuttaa mustaa valkoiseksi kiertämällä ja kaartamalla, tapatte ns järkevän keskustelun.
Okei. Minä en ole oikeasti tajunnut tätä "järkevän keskustelun tappamista", koska täällähän ei jaeta puheenvuoroja, vaan se järkevä keskustelu pääsee kyllä jatkumaan, vaikka välissä olisi jankkaajien viestejä. Jos vain joku sitä järkevää keskustelua haluaa jatkaa. Harvoinhan näin kuitenkaan on.
 
Jep.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30252869:
Okei. Minä en ole oikeasti tajunnut tätä "järkevän keskustelun tappamista", koska täällähän ei jaeta puheenvuoroja, vaan se järkevä keskustelu pääsee kyllä jatkumaan, vaikka välissä olisi jankkaajien viestejä. Jos vain joku sitä järkevää keskustelua haluaa jatkaa. Harvoinhan näin kuitenkaan on.
Ja tämä usein johtuu siitä että ei vaan kiinnosta kun sieltä ilmestyy joku pätemään ja tietää kaiken.. Välistä näiden jankkaajien kanssa keskustelu tuntuu ihan samalta kuin pikkulapsen kanssa keskustelisi..
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
säpäle harmaana
[QUOTE="Jep";30252865]Mikä sen jankkaamisen tarkoitus sitten on? Päivänselvää tietyissä asioissa että ollaan ihan hemmetin pihalla mutta jankataan 5 sivua omaa mielipidettä, nämä vielä usein pystyvät kumoamaan kaiken järkevän äärimmäisen tyhjentävällä lauseella no kun musta tuntuu tai minä en ole huomannut,.[/QUOTE]

No mikä tämän palstan tarkoitus sitten ylipäätään on? Pitääkö kaikilla viesteillä olla jokin syvällisempi tarkoitus? Jos joku haluaa KESKUSTELUpalstalla viihdyttää itseään jauhamalla kakkaa ja mennä vähän asian viereenkin, mikä ihme siinä on niin kamalaa?
 
Ken guru
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30252869:
Okei. Minä en ole oikeasti tajunnut tätä "järkevän keskustelun tappamista", koska täällähän ei jaeta puheenvuoroja, vaan se järkevä keskustelu pääsee kyllä jatkumaan, vaikka välissä olisi jankkaajien viestejä. Jos vain joku sitä järkevää keskustelua haluaa jatkaa. Harvoinhan näin kuitenkaan on.
Johtuu varmaankin siitä ettei kukaan enää jaksa lukea ketjua näiden jankkaajien vuoksi, eikä sinne väliin enää jaksa tulla sanomaan mitään. Itselläni ainakin on moni ketju jäänyt siihen kun kaksi tyyppiä omii ketjun jankkaamisella.

Jankkaaminen on todella itsekästä. Siinä ei anneta tilaa muille eikä muiden mielipiteille.
 
Jep..
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30252882:
No mikä tämän palstan tarkoitus sitten ylipäätään on? Pitääkö kaikilla viesteillä olla jokin syvällisempi tarkoitus? Jos joku haluaa KESKUSTELUpalstalla viihdyttää itseään jauhamalla kakkaa ja mennä vähän asian viereenkin, mikä ihme siinä on niin kamalaa?
No tämän palstan tarkoitus voisi olla vaikka keskustella asiallisesti ja vaikkapa saada joskus vastauksia kysymykseen.. Ei suinkaan olla muutaman pätijän pahan olon purku paikka,.
 
säpäle harmaana
Ja tämä usein johtuu siitä että ei vaan kiinnosta kun sieltä ilmestyy joku pätemään ja tietää kaiken.. Välistä näiden jankkaajien kanssa keskustelu tuntuu ihan samalta kuin pikkulapsen kanssa keskustelisi..
Jaa, puhumme ilmeisesti nyt eri asioista. En tarkoita keskusteluja, joissa joku pätee ja tietää kaiken. Mielipiteiden perusteleminen on eri asia, kuin kaiken tietäminen.
 
Jep.
Tarkoittaako jankkaaminen mielipiteiden perustelua järkevästi = tässä on myös se mahdollisuus että huomataan olevansa väärässä (yleensä näissä ei ehdi edes alkamaan kunnon jankkausta) vai se että ei luovuteta ei sitten millään vaikka 100 ihmistä sanoisi sulle että oot väärässä..
 
säpäle harmaana
Johtuu varmaankin siitä ettei kukaan enää jaksa lukea ketjua näiden jankkaajien vuoksi, eikä sinne väliin enää jaksa tulla sanomaan mitään. Itselläni ainakin on moni ketju jäänyt siihen kun kaksi tyyppiä omii ketjun jankkaamisella.

Jankkaaminen on todella itsekästä. Siinä ei anneta tilaa muille eikä muiden mielipiteille.
Tuohan on sitten ihan niiden syy, jotka eivät jaksa lukea. Ja edelleenkin, palstallahan on tilaa mielipiteille. Jankkaajien kommentit eivät vähennä sitä tilaa yhtään.

Jos minä esimerkiksi kirjoitan ketjuun yhden ainoan kommentin ja etusivulla näkyy, että olen kommentoinut, ketjuhan on ilmeisesti pilalla. Kukaan ei sitä tule enää lukemaan, kun "säpäle siellä taas riehuu". Eli eikö minulla ole oikeutta kommentoida enää mihinkään omalla nimimerkillä, ettei vain keskustelut kuole?
 
Tarkoittaako jankkaaminen mielipiteiden perustelua järkevästi = tässä on myös se mahdollisuus että huomataan olevansa väärässä (yleensä näissä ei ehdi edes alkamaan kunnon jankkausta) vai se että ei luovuteta ei sitten millään vaikka 100 ihmistä sanoisi sulle että oot väärässä..
tuo on justiinsa sitä oikein kunnon jankkaamista

olkiukko on lajin tyypillinen edustaja
 
säpäle harmaana
Tarkoittaako jankkaaminen mielipiteiden perustelua järkevästi = tässä on myös se mahdollisuus että huomataan olevansa väärässä (yleensä näissä ei ehdi edes alkamaan kunnon jankkausta) vai se että ei luovuteta ei sitten millään vaikka 100 ihmistä sanoisi sulle että oot väärässä..
Niin niin, tuon ymmärrän ja olen yrittänyt tuota vältellä. Minä puhunkin nyt noista ketjuista, jotka minä pilaan, kun vastaan mies1:lle. (Enää en tällä palstalla juuri muille uskalla vastailla)
 

Yhteistyössä