Kaksplus ilmiö..

  • Viestiketjun aloittaja Jep..
  • Ensimmäinen viesti
Joopa joo
Niin no. Nimenomaan sinun vuoksesi en viitsi tätä ketjua enää tämän lukea. Inhottaa , kun puskista huuteleee ja jankkaa ilkeyksiä kasvoton anonyymi pelkuri, joka ei edes uskalla seisoa sanojensa takana.
Mitä sanojensa takana seisomista sekään on jos jankkaa paskaa vaikkakin rekisteröityneen nimimerkin käyttäjän ominaisuudessa? Laitellaan oikeat nimet tohon niin sitten voidaan puhua sanojensa takana seisomisesta.
 
tyss
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30252941:
Tiedän kyllä maineeni. Silti en ymmärrä, miten minua pidetään pahempana, kuin tyyppejä, jotka ihan oikeasti ja tarkoituksella ovat ilkeitä.
Tässä on kyllä totuuden siemen. Esimerkkinä eräs ketju, jossa keskustelu kääntyi erääseen nikkiin, joka ei ollut edes osallistunut ketjuun. Kyseisen nikin sanomisia reviteltiin sivun verran hyvin ilkeään sävyyn kenenkään puuttumatta siihen, kunnes nikki tuli ketjuun ja tiedusteli, mikä näitä ihmisiä kaivelee. Siinä vaiheessa ketjuun ilmestyi harmaita ja muutama musta nikki huutamaan kuorossa tälle henkilölle, että pitikö sun tulla tähänkin ketjuun jankuttamaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: Phoebsi
Tuntuu kyllä välillä, että lähes kaikissa ketjuissa on jankkausta, täysin asiaan liittymättömiä kommentteja yms. Eipä ne kauheasti ole mua haitanneet, sillä ohitan ne suhteellisen helposti.

Ilkeät kommentit ovat omasta mielestäni jankkausta ja asiaan liittymättömiä kommentteja pahempia. Miksi pitää tuottaa toiselle pahaa mieltä tarkoituksella?
 
Ken guru
Säpäle on ihan ok keskustelija asiallisuuden perusteella, jopa erittäin asiallinen, tosin ei yhtään naisellinen strategioiltaan. Yleensä naiset puhaltavat yhteen hiileen aiheista ja kukin vain pieninä palasina osana kokonaisuutta, eikä tekstin sisältö ole niin vakavaa tai analyyttista. Se on mustakin mukavampaa luettavana. Jos nainen on tosi abstrakti, hän ei ole niin kutsuva. Mutta tietenkin toinen ääripää on nainen, joka on tosi impulsiivinen puheissaan ja vaan päästelee menemään. Siitäkään en pidä keskusteluna mukavana. Näiden välimaasto on mulle paras :)

Kirjoitin muuten ketjuun tuon "juuuh" nimimerkin postin ystävällisyydestä ym. ja heti tuli samanhenkisiä tykkäyksiä ja näkemyksiä, jännää :)
Alan uskoa että olet jonkin sortin narsisti kun sinulla on tarve kääntää jokainen ketju siihen että miten kirjoittajat miellyttävät sinua henkilökohtaisella tasolla.
 
Ken guru
Vielä, että esim. mörköäidin kanssa olen usein samaa mieltä, hänellä on usein hyviä pointteja ja näkökantoja. Mutta valitettavan usein ketjut menee siihen että hän yrittää pakollakin saada muut katsomaan asoita samalla tavalla kuin hän, mikä onkin ainoa pointti jankkaamisessa.
 
"Näinpä"
Vielä, että esim. mörköäidin kanssa olen usein samaa mieltä, hänellä on usein hyviä pointteja ja näkökantoja. Mutta valitettavan usein ketjut menee siihen että hän yrittää pakollakin saada muut katsomaan asoita samalla tavalla kuin hän, mikä onkin ainoa pointti jankkaamisessa.
Joo mörköäidillä on joskus jutuissa pointtiakin mutta asia joka hänessä ärsyttää on se että joskus joku tuo esille faktoja todisteineen, jotka tämä kyseinen henkilö kumoaa omalla elämänkatsomuksellaan..
Ja jokainen varmaan ymmärtää millainen keskustelu on jos toinen henkilö linkittää tutkimuksia ja toinen vaan kuittaa ne sanomalla ei se voi olla niin..

Ai miksi?
No koska musta tuntuu siltä..
 
iu
Mä kyllä menen tarkoituksella sellaisiin ketjuihin, joissa on säpäleen, Mörköäidin, Echon tai mies1:n jankkausta :D Se on usein merkki kiinnostavasta keskustelusta. Täällä on hyvin vähän enää muita, jotka edes keskustelevat, enkä ole huomannut, että noiden "ketjunpilaajien" poissaolo mitenkään parantaisi keskustelun tasoa. Mitä väliä sillä on, jos välissä on parin ihmisen jankkausta vaikka aiheen vierestäkin? Jos jollain on jotain mielenkiintoista sanottavaa, eiköhän se erotu sieltä jankutuksen seasta. Sitä paitsi nuo jankuttajat ovat usein ainoita, joiden vastauksissa on vähän muutakin sisältöä kuin samaa mieltä/eri mieltä.
Samaa mieltä. :)
 
vieraus
Virtuaalimaailmassa pätevät eri lait kuin todellisuudessa. Niin se vaan tuntuu menevän. Kieltämättä välillä ärsyttää, kun yrittää johonkin oikeaan asiaan saada asiallista vastausta, eikä se onnistu sitten millään.
 

Yhteistyössä