Kakskymppiset yrittäjät 2012

Amalia Kiitos tuosta selvennyksestä! Sehän se, prolaktiini. Mutta voi möö. :( Kamalasti voimia sulle. Olisin niin suonu sulle sen plussan.. :( Jaksuja. <3

ON: mulla on tosiaan ne sokerirasitukset, kilppari-arvojen mittaus ja se prolaktiini-arvon mittaus ens torstaina. Se on ainoa vapaa koulusta, niin ajattelin sinne laittaa, ku meneehän noissa jotain kaks ja puoli tuntia. :| Eipähän tule poissaoloa. Että ne kierron vaihtoon tsemppaavat terolutit jää nyt sinne torstaille asti, ku lääkäri suositteli, että odottelee ensin sen labra-homman ohi. Plääh, odottelua vaihteeksi.. : /

Lumihiutale minä ainakin näen jotahi! Punaisesta en osaa sanoa, kun kuvaa on ilmeisesti muokattu...? Toivotaan vahvistumista ja että tuhru loppuu. Minulla viime kuussa tuli selkeä plussa kahden tuhrupäivän jälkeen ja saman päivänä kuin plussa alkoi valtaisa vuoto :/ toivottavasti siulla menee paremmin ja nuo alkuraskauden tuhruthan on varsin yleisiä, jos ei vain punaiseksi muutu.

Millinkäinen
Lumihiutale kyllä minäkin testissä jonkin viivantapaisen nään :) toivotaan, toivotaan :heart:

ja ihan kaikille tiedoksi, että käyn lähes tulkoon päivittäin lukemassa kirjoituksia, mutta olen vain niin huono keksimään mitään järkevää sanottavaa :(

fb-kirjoituksiin viitaten - oon niin onnellinen, että lähdin sieltä pois about vuosi sitten. Tottakai välillä tuntuu, että sitä kautta olis helppo pysyy kärryillä siitä mitä kenenkin elämässä tapahtuu + pitää yhteyttä tuttuihin, MUTTA just nämä kaiken kaikille tiedottavat ihanuudet... oon ihan ilonen, ettei tarttee olla ihan kaikkea heidän kanssa jakamassa :p

Hopeakissa
kuulostaa tosiaan asiantuntevalta tuo sun gynesi! toisaalta varmaan ihan hyvä, et otti kaiken kerralla hoitoon, eikä ottanu sitä "askel kerrallaan"-asennetta, niinku tuntuu näillä olevan yleensä tapana.. toivottavasti asiat etenee haluttuun suuntaan ;)

Amalialle voimia :hug:

ja sunille tsemppiä tähän kiertoon!

ja sori kaikille keitten asiat unohdin :(

ja omaaa:

-ovista ei havaittu.. ei tässä eikä edellisissäkään kierroissa.
-limoja tullut ihan järkyttävästi
-viime kierroissa kuukautiset alkanu kp25-26 teroilla
-nyt kp28
-eilen illalla ihan järkyttävä väsymys, vaikkei syytä sinällään olisi ollut, nukahdin klo 21 ja heräsin tänään puol 9 (epätoivoista toivoa)
-testit tehty kp24 ja kp26 puhdasta negaa
-jos ei tästä kierrosta oo napannu, niin ensi kierroksi taidan tosissaan kaiken tarkkailun, tikuttelun ja muun ajatuksenkin koko hommaan heittää.. uusi työkin alkaa sopivasti, niin jospa se antaisi muuta ajateltavaa.

Mukavaa sunnuntaipäivän jatkoa kaikille! :)

kp 1/27-30(54) ja yk 14. yöllä näin unta monesta positiivisesta r.testistä ja tätihän se siellä unia sekoitti. ei oikein tiedä mitä ajattelee. tekis mieli hakea e pillerit ja lyödä hanskat tiskiin.
plussa tuulia!

Minäki nään lumihiutaleen testissä viivasen.. Vahvistumisia!

Oon menossa anopin kanssa katsomaan kohta hiljaa toivotut leffateatteriin. Ihme, että lähti mun mukaan.. Ku ajattelin, ettei haluu nähä sitä. Miestä pyysin, mutta sille se on liikaa.. Olla itse lapseton ja mennä vielä kattomaan siitä elokuvaa...

Mulla on aika-ajoin hyviä päiviä, se riippuu siitä, näenkö paljon lapsiperheitä vai en... Eilen oli hyvä päivä - en itkenyt kertaakaan!

Jaksuja kaikille, nyt myös toivotan itselleni!

Hei minäkin voisin liittyä mukaan :)

Tiedot: kp 4/31-41, 20v, yk 6 ja toiveissa 1. Lapsi :)

Pillerit lopetin jo yli vuosi sitten, mut siitä asti ei olla yrittämällä yritetty kun täti jätti tulematta pillereiden lopettamisen jälkeen pitkäks aikaa. Nyt kierrot on ollu 31-41 päivän välillä.

Oon tätä lukenut jo pitkään ja lupasin ittelleni et jos täti tulee nyt jo edellisessä kierrossa niin sitten rekisteröidyn tänne :)

Kiitos kaikille ihanille taas tsempeistä! Kyllä tästä taas pikkuhiljaa noustaan. "Enää" 10vk1pv inssin suunnitteluun ja tässä on vielä joulut ja kaikki välissä niin kyllä se nyt menee. Niin ja onhan siihen aina pieni mahdollisuus et onkin tärpännyt, tosiaan ensi viikolla vielä yksi testi.

lumihiutale kyllä siinä jotain näkyy! :)

Millinkäinen mä oon niin monesti haaveillut et poistaisin fb-profiilini, mut en sit ikinä saa aikaiseksi!
Niin ja toivotaan et tulis se plussa sinunkin testiisi, jos vaikka parin päivän päästä testaisit uudestaan :)

Anlii pahoittelut :hug: En nyt muista, mut oliko teillä siis jo tutkimukset aloitettu?

Mä sain nyt vihdoinkin aikaiseksi aloittaa oman blogin pitämisen! Se on hyvin alkutekijöissään vielä tässä vaiheessa, mut kyllä se siitä :) Tän vois lisätä myös tuohon meidän listalle, jos joku haluaa käydä sitä joskus lukemassa; Pieni Suuri Ihme

Viimeksi muokattu:
Lumihiutale: Kyllä siinä jotain näkyy! :) Väristä en minäkään tiedä... Tsempit!

Anlii: Jaksuja! :hug: Älä vielä luovuta...

Pamsku: Koitahan jaksaa siellä leffassa! Itsestä ei olisi sinne lähtijäksi...

ON: Miten voikin alkaa tv-sarjakin ärsyttää? Minulla on tapana katsoa aina jotain tv-sarjaa dvd:ltä kun ei parempaakaan tekemistä ole, tällä hetkellä katson sinkkuelämää. Nyt siinä mennään sellaisessa kohdassa kun Charlotte on yrittänyt miehensä kanssa lasta 3 kuukautta ja se on jo repeämässä liitoksistaan kun ei ole vielä raskaana!! :kieh:

Noh, mulla on enää 5 päivää lääkäriin! =)

Tervetuloa Caro :wave:

Grill on tullut katottua tuota sarjaa niin monesti, et muistan kyllä hyvin nuokin jaksot ja fiilikset! Vielä pahemmalta tosin tuntu siinä vaiheessa kun Miranda pamahtaa vahingossa raskaaksi juuri kun Charlotte on saanut huonoja uutisia..

Hyvä et enää alle viikko lääkäriaikaan! :)

• Tykkää
Reactions: Caro
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

SUNNUNTAI 4.11

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

Hopeakissa......kp99/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Miramei............kp55/33-40.............24v...........yk3(9)............1.lapsi
nnela...............kp37/29................22v............yk1...............1.lapsi
Skeggo............kp36/39.................20v............yk3..............1.lapsi
Amalia89..........kp36/46...............22v.............yk15.............1.lapsi
lumihiutale92....kp32/29...............20v...........yk9.................1.lapsi

Kp 21-30

Henskuliini.......kp29/30...............19v.............yk4................1.lapsi
millinkäinen......kp28/25-30.............22v..........yk8...............1.lapsi
BDU................kp28/28-35.............25v...........yk1..............1.lapsi
nanna_............kp28/28-30...........21v.......... yk1............2.lapsi
Nuttis..............kp27/30..............20v............yk3................1.lapsi
Nenni88............kp27/28...............24v...........yk2................2.lapsi
Mosmos............kp24/30-32.............23v.........yk5(6)............1.lapsi
Leva................kp21/33................23v..............yk4.............1.lapsi

Kp 11->20

Sunflower11....kp20/24-28.........24v..............yk24............3. lapsi
AnnuLiisa........kp20/27-30............25v.......... yk4..............1.lapsi
memsie...........kp18/28-34..........22v.........yk8.................2.lapsi
Pamsku...........kp17/17-52.........22v..............yk13.............1.lapsi
Miwwi.............kp16/28-35............21v.........yk2(7)..............1.lapsi
Taru_.............kp14/22-35..............21v.........yk7................1.lapsi
ralliruutu.........kp11/28-32.............23v.........yk2.......... ..1.lapsi

Kp 1-10

Grill.................kp6/25-32.............22v........yk14.................1.lapsi
maijac.............kp6/33..................23v..........yk3...............1.lapsi
Caro...............kp 4/31-41............20v..........yk6..................1.lapsi
Anlii................kp1/27-30(54)..........23v.........yk14.................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Miramei.....dpo??.......meni jo!
Nenni88.......dpo14.....30.10
Sunflower....dpo2.........15.11

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Niiu

Plussanneet

2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty

HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)
Henkari

MARRASKUU

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino

Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Pieni Suuri Ihme

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:

Viimeksi muokattu:
Grill jee, mun ensimmäinen lukija! :D Otan sit erittäin mielelläni teiltä muilta blogi-konkareilta ehdotuksia ja ideoita vastaan, et miten kehittää tuota parempaan suuntaan :)

Miramei tuon mun blogin vois tosiaan lisätä tuonne listalle, ja lisäksi ajattelin et mut vois ottaa pois tuolta piinailijoista.

Caro Teretulemast! :wave:

Lumihiutaleen testissa saattaa haamulainen lymyilläkkin. Väristä ei tiedä, mutta joka tapauksessa, vahvistumisia! Pidähän meidät ajan tasalla. ;)

Anlii Pahoittelut. :hug:

Millinkäinen Älä heitä toivoa vielä poies, koska jos ei tätiä = mahdollisuus plussaan olemassa myöhemmin. :) Ja joo, kivaa kun kaikki lähti kerralla rullailemaan, jee! :)

• Tykkää
Reactions: Caro
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

MAANANTAI 5.11

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

Hopeakissa......kp100/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Miramei............kp56/33-40.............24v...........yk3(9)............1.lapsi
nnela...............kp38/29................22v............yk1...............1.lapsi
Skeggo............kp37/39.................20v............yk3..............1.lapsi
Amalia89..........kp37/46...............22v.............yk15.............1.lapsi

Kp 21-30

millinkäinen......kp29/25-30.............22v..........yk8...............1.lapsi
BDU................kp29/28-35.............25v...........yk1..............1.lapsi
nanna_............kp29/28-30...........21v.......... yk1............2.lapsi
Nuttis..............kp28/30..............20v............yk3................1.lapsi
Nenni88............kp28/28...............24v...........yk2................2.lapsi
Mosmos............kp25/30-32.............23v.........yk5(6)............1.lapsi
Leva................kp22/33................23v..............yk4.............1.lapsi
Sunflower11......kp21/24-28.........24v..............yk24............3. lapsi
AnnuLiisa..........kp21/27-30............25v.......... yk4..............1.lapsi

Kp 11->20

memsie...........kp19/28-34..........22v.........yk8.................2.lapsi
Pamsku...........kp18/17-52.........22v..............yk13.............1.lapsi
Miwwi.............kp17/28-35............21v.........yk2(7)..............1.lapsi
Taru_.............kp15/22-35..............21v.........yk7................1.lapsi
ralliruutu.........kp12/28-32.............23v.........yk2.......... ..1.lapsi

Kp 1-10

Grill.................kp7/25-32.............22v........yk14.................1.lapsi
maijac.............kp7/33..................23v..........yk3...............1.lapsi
Caro...............kp5/31-41............20v..........yk6..................1.lapsi
Anlii................kp2/27-30(54)..........23v.........yk14.................1.lapsi
Henskuliini93....kp1/30...............19v.............yk5................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Nenni88.......dpo15.....30.10
Sunflower....dpo3.........15.11

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Niiu

Plussanneet

2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty

HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)
Henkari

MARRASKUU
lumihiutale92

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino

Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!
Pieni Suuri Ihme

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:

Viimeksi muokattu:
Onnittelut lumihiutaleelle :)

Olen taas ollut aamun epätoivon rajamailla ja lueskellut kaikkea lapsettomuuteen liittyvää, kunnes vastaan tuli tämä:

Katselen täältä kaukaa,
Rakas Taivaan Isä, miksi äiti itkee?
Miksi isällä niin raskaat askeleet?
Minäkö heille olen surua tuottanut,
kun vain katselen täältä kaukaa?
Enkä tule vaikka he odottavat niin kovasti,
että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan.
Voitko Taivaan Isä äitiä lohduttaa,
pyyhkiä kyyneleet pois?
Voitko isän olkaa taputtaa,
ettei hän niin kumarassa ois?
Kerro heille Taivaan Isä,
etten ihan vielä ole valmis syntymään maailmaan.
Kerro, että jotkut lapset taivaassa
niin rakkaita on Luojalle,
ettei heitä malttaisi millään antaa pois.
Huomaisipa äiti,
kun hänen luokseen lennän perhosena ikkunaan.
Tietäisipä isä,
miten tuulen mukana hänen poskeaan silittää saan.
Vielä joskus saan pienenä kasvaa äidin vatsassa
ja isän vahvat käsivarret ympärilläni tuntea.
Ja kun vihdoin kohtaamme
löytää tarkoituksensa pettymys jokainen.
Ne on kestettävä,
jotta juuri minä syntyisin.
Niin ikävä on kaukana täällä äitiä ja isää.
Koska saan mennä, Taivaan Isä?
Joko pian pääsen omaan kotiin?

Tukehduttava tunne tuota lukiessa ja mikä mieletön kyynelten ja tuskan huudon määrä tästä tuli, edelleenkin itken kun kirjoitan, mutta jotenkin se kuitenkin sai taistelu tahtoa lisää itseeni, en tiedä miksi!! Halusin jakaa tämän teidän kanssanne syystä tuntemattomasta.

Olen paljon pohtinut nyt eilen ja tänään sitä kun ei oikeasti ole ketään kenelle puhua näistä asioista, ainahan voi kirjoittaa tänne ja siitä on suuri apu ja tuki ollutkin, mutta joskus vaan olisi ihana kun saisi pukea sanoiksi näitä tunteita. Olen joskus yrittänyt äidilleni puhua, mutta vastaus on niin isku vasten kasvoja, että en ole enää halunnut puhua. En tiedä mikä tuon jutun pointti oli, tuntuu vaan niin pahalle, että menee ihan sekaisin.

Ja pahoittelut siitä että puhun vain itsestäni.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä