Kakskymppiset yrittäjät 2012

Kiitoksia tuesta, arvostan tätä kanavaa ja teitä ihmisiä, ihania naisia! <3

maijac Voi että. Eikä. :( Voimia! :hug:

Amalia Kiitos. :heart: Minä täällä jännään sun puolesta! Millon ajattelit testailla? :rolleyes:

ON: Enää alle 2 vuorokautta! Kohta kohta kohta..
 
Erilaiset äidit - Katsomo - Ohjelmat - Erilaiset äidit

Anna mun kaikki kestää..tuo neljäs jakso: miksi ihmeessä tolle muijalle ei tehty sterilisaatiota!!! Ei jeesus, miksi miksi.. Anteeksi kiehuntani, mutta hemmetin sossu. Eikö noilla oo yhtään järkeä suotu.
Kovasti näistä kaksplussallaki keskustellaan:
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2203742-erilaiset-aidit-vittu-ma-olen-sanaton/sivu2.html

Katoin muutkin jaksot. Ainoastaan tuo jehovan-todistajajakso oli miellyttävää katsoa. (vaikka ihme uskomuksia niillä onkin, esim ei verensiirtoa, mutta sentään joku tolkku parisuhteessa ja työelämässäkin)
 
Eiiiiii, miksi oi miksi mun piti painaa tuota Miramein linkkiä!!?? Voisin kirjoittaa vaikka kuinka pitkän avautumiset tuosta, mut sanotaan nyt vaan lyhyesti ja ytimekkäästi et voi jumalauta sentään. Jo tämä "yhtään lasta en oo suunnitellu ja halunnu" on tarpeeksi saamaan mut raivon partaalle, mut sit vielä tuo kaikki muu sonta päälle..Huh huh! Niin kuin arvelinkin, ei oo ihan mun ohjelma.

Hopeakissa kiitos! Lauantaina ois dpo 14 et yritän malttaa :D
Ja hei sulla enää yksi vuorokausi!! :)

Pahoittelut maijac :hug:
 
O-ou... Mulla on tuo Erilaiset äidit tallennuksessa (jatkuvassa) ja ajattelin tänään sen katsoa. Tosin mulla se pelkkä mainos jo nostatti pikkuisen verenpainetta, mutta vakuuttelin itselleni että se mainos on vaan "huonosti leikattu" tms. Ilmeisesti ei ole. Huh huh, nooh osaanpa varautua! ;)

Jaksamisia maijac! :hug:

Peukut pystyssä Amalialle! :popcorn:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 31.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp95/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Anlii................kp51/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei...........kp51/33-40.............24v...........yk3(9)............1.lapsi
nnela................kp33/29................22v............yk1...............1.lapsi
Skeggo............kp32/39.................20v............yk3..............1.lapsi
Amalia89..........kp32/46...............22v.............yk15.............1.lapsi

Kp 21-30


lumihiutale92.....kp28/29...............20v...........yk9.................1.lapsi
Henskuliini........kp25/30...............19v.............yk4................1.lapsi
millinkäinen.......kp24/25-30.............22v..........yk8...............1.lapsi
BDU.................kp24/28-35.............25v...........yk1..............1.lapsi
nanna_.............kp24/28-30...........21v.......... yk1............2.lapsi
Nuttis..............kp23/30..............20v............yk3................1.lapsi
Nenni88............kp23/28...............24v...........yk2................2.lapsi

Kp 11->20


Mosmos............kp20/30-32.............23v.........yk5(6)............1.lapsi
Leva.................kp17/33................23v..............yk4.............1.lapsi
Sunflower11......kp16/24-28.........24v..............yk24............3. lapsi
AnnuLiisa..........kp16/27-30............25v.......... yk4..............1.lapsi
memsie............kp14/28-34..........22v.........yk8.................2.lapsi
Pamsku...........kp13/17-52.........22v..............yk13.............1.lapsi
Miwwi.............kp12/28-35............21v.........yk2(7)..............1.lapsi

Kp 1-10


Taru_..............kp10/22-35..............21v.........yk7................1.lapsi
ralliruutu............kp7/28-32.............23v.........yk2.......... ..1.lapsi
Grill.................kp2/25-32.............22v........yk14.................1.lapsi
maijac.............kp2/33..................23v..........yk3...............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Miramei.....dpo??.......meni jo!
Nenni88.......dpo11.....30.10
Amalia89....dpo11........3.11

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Niiu



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)
Henkari


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Sunflower11
Tänks.. kyl mä tiiän et se voi tulla, mut tähän asti (tai koko tän vuoden varmaan) on ovis ollut kp 14-16 välillä.. Ja nyt ei ees vahvistunutta viivaa, joten tuskin huomennakaan mitään.
 
Pamsku ihana tuo video, hyvin on koottuna kaikki se, mitä sitä läpi käy. :hug:

Miramei jännittää sun puolesta kovin :)

ON: Täällä oli ovisplussa lopulta sunnuntaina eli nyt siis DPO 2. Ovisplussa tuli kyllä aikaisessa vaiheessa jo kp13, kun ennen ollut kp15-16. Huomenna olisi se gyneaika, jännittää ihan hirmuisesti. Joudun karkaamaan sinne vielä kesken työpäivän, saa nähdä millä selityksellä pääsen töistä livahtamaan.
Oon ollut tosi väsynyt, alkuviikko on ollut todella hetkinen. Vapaita odotellessa. :)
 
Miramei eikä! Olin jo niin varma, että plussaa saisit. Voi kurjuus. :hug:

Piti vielä tuohon erilaiset äidit -jaksoon sanoa, että hohhoijaa, että voi ärsyttää. Katson parhaillaan tuota jaksoa ja mun tekee oikeasti ihan huonoa kun ottaa päähän niin kovaa. Ei vaan voi käsittää..
 
Moikka ja :hug: kaikille sen tarvitseville!

Mäkin sitten sorruin katsomaan tuon paljon puhuttaneen jakson ja joopa joo... Sanat ei riitä. Ihan uskomatonta meininkiä :headwall:

Ja AnnuLiisa, jännitetään yhdessä :) mulla on myös huomenna gyne ja odottavat tunnelmat on...
 
Mitä tää nyt on? Mulla valahti tänään ihan selvät ovislimat pöksyihin ja kiiruhdin kotiin miekkosen luokse. Päätä koskenu limojen valahtamisen jälkeen ihan julmetusti ja alavatsaa vihlonut. Selvä ovulaatio siis..
Lääkärin jälkeen en tehnyt testejä, paitsi yhden (maanantaina oli lääkäri ja vimpan testin tein ma illalla) Se oli nippanappa tasavahva kontrollin kanssa.

Nyt limojen valahdettua tein iltapäivällä ovistestin, joka näytti tosi haaleeta viivaa verrattuna maanantain estiin (josta mulla ei tietty oo kuvaa....) Olisko nyt voinu käydä niin, että lääkäri erehtyi mun oviksesta ja mulla oliski se ollu tänään?

Ylempi sunnuntainen ja alempi tän päivänen...


Pystyyks tosta nyt sanomaan mitään??
 
Sunflower11
Kyllä se lääkäri varmaan voi olla erehtyväinen..
JOS sulla on ollut ovisplussa (noista vissiin kumpikin on melkein) niin kyl mä sit uskoisin et voi olla ois. Tosin lh voi nousta ilman että munasolu irtoaa, eli ei välttämättä ovista tapahdu. Mut jos kerta ovisoireitakin ni hyvin on voinut olla..

Omaa: hyvä oli eilen kirota..
Illalla tuli "sellanen olo" et piti testata ovistestillä (aamullahan ei ollu mittää)



Ja sit aamulla vielä



Lähempänä yötä oli jo aikamoisia kipuja et en sit tiiä, oletan tän päivän olevan DPO 0
Mikäli muita kipuiluja ei ilmene niin sitten niin, vaihdetaan sit jos ilmeneeki huomenna tai jotain..
 
Hienon videon olit Pamsku linkittänyt! :heart: Ja hei, jatka vielä pari päivää sitä oviksen testaamista ja katso mihin suuntaa se viiva kehittyy. :)

Voi kurjuus Miramei. :( :hug:

Jee sunflower! =)

Katsoin eilen puoleen väliin sen Erilaiset äidit ja sitten oli pakko alkaa nukkumaan. Hei huh huh! :O Ei voi muuta sanoa.

ON: Mun pitää mennä tänään meidän kissavauvan kanssa lääkäriin. :( Sillä on varmaan häntä katkennut... Nyt joudun pitämään sitä väkisin sisällä että se olis sitten kanssa iltapäivällä lähtövalmiina (eli siis löydän sen ;)). Voi raukkaa kun nytkin maukuu tuolla että haluis ulos.
 
Ai niin sitäkin piti kitistä! Ärsyttää!! :kieh: Ihminen joka normaalisti kirjoittaa facebook-statukseensa jotain ehkä noin kerran viikossa, onkin nyt vauvan kotiin saatuaan kirjoittanut vuorokauden aikana jo kolme kertaa!! Ja ei varmaan tarvitse kertoa mihin liittyen. Muuttuuko kaikki tuollaisiksi? :O
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
^ Jep. Mulla kaverina yks raskaanaoleva ja se laittaa aina (eli joka päivä) mahakuvaa. Sitten vielä "mahan kanssa mennään lenkille, kauppaan, töihin jne." ja tietty kuvan kans.. ja jokaisesta vauvaanliittyvästä ostoksesta monta kuvaa.
 
BDU
Huh, mulla menee hermot noiden fb-tyyppien kans! Tosin meitähän on moneen junaan mutta minä en jaksa lukea kuinka tänään(kin) meidän lissu kävi potalla kertaa x ja sitten se teki sitä ja tätä ja ja ja.. siis jos tuommosia tulee monta kertaa päivässä tai joka päivä. Oon piilottanu noiden ihmisten tilapäivitykset kokonaan, niin ei tartte lukea :D

Mutta yksi kysymyskin oli teille jotka olette jo olleet raskaana, että voikohan "oireita" tulla jo n. viikko oviksen jälkeen? Mä realistina ajattelen että oon joko tulossa kipeeksi tai sitte ne on tarttunu näiltä palstoilta :D Mulla on siis kuvottanu jo kaks päivää.. Ens viikolla pitäs menkat alkaa et testin kanssa odottelen sinne asti :)
 
Kyllä vaan joidenkin käytös fb:ssä muuttuu, ei onneksi kaikkien. Mullakin yksi kaveri kun julkaisi pari viikkoa sitten tiedon raskaudestaan (ultrakuvalla tottakai), ei sen jälkeen ole kirjoitellut MISTÄÄN muusta asiasta, ja niitä päivityksiä kuitenkin tulee päivittäin. Tai jos joku asia alunperin liittyisikin johonkin ihan muuhun, niin kyllä se juttu hyvin äkkiä kääntyy siihen raskauteen. :headwall:

Mä nyt sit kiusasin itseäni ja katsoin ne muutkin erilaisten äitien jaksot..Eiks tuohon ohjelmaan ole oikeasti hakenut yhtään sellaista paria jotka olisi kärsineet lapsettomuudesta, vai eikö heitä ole (ainakaan vielä) vaan valittu tuohon ohjelmaa. Tähän mennessä kaikki on ollut silleen et ei tätä nyt oikeestaan suunniteltu ja olihan se ihan ITSESTÄÄN SELVYYS et lapsia hankitaan häiden jälkeen!
 
Amalia: Nooh onhan siihen ohjelmaan kuvattu 10 äitiä, josko sieltä vielä joku meihinkin sopiva löytyis... Mut toi eilinen oli kyllä kaiken huippu! Mun mielestä se on ihan hyvä ohjelma, mut mielenkiinnolla odotan kuinka erilaisia äitejä siinä sitten loppujen lopuksi onkaan.

Niin ja BDU: Vaikka mulla ei lapsia olekaan niin vastaan silti. :D Onhan se mahdollista että oireita tulee jo viikko oviksen jälkeen, mutta se on todella harvinaista. Onhan lapsettomuuttakin (muka) vain joka kuudennella parilla, mutta silti tuntuu että täällä puolet on lapsettomia...
 

Yhteistyössä