Kakskymppiset yrittäjät 2012

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



SUNUNTAI 28.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp92/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Anlii................kp48/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei...........kp48/33-40.............24v...........yk3(9)............1.lapsi
maijac.............kp33/33..................23v..........yk2...............1.lapsi

Kp 21-30


nnela................kp30/29................22v............yk1...............1.lapsi
Skeggo............kp29/39.................20v............yk3..............1.lapsi
Grill.................kp29/25-32.............22v........yk13.................1.lapsi
Amalia89..........kp29/46...............22v.............yk15.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp25/29...............20v...........yk9.................1.lapsi
Henskuliini........kp22/30...............19v.............yk4................1.lapsi
millinkäinen.......kp21/25-30.............22v..........yk8...............1.lapsi
BDU.................kp21/28-35.............25v...........yk1..............1.lapsi
nanna_.............kp21/28-30...........21v.......... yk1............2.lapsi

Kp 11->20


Nuttis..............kp20/30..............20v............yk3................1.lapsi
Nenni88............kp20/28...............24v...........yk2................2.lapsi
Mosmos............kp17/30-32.............23v.........yk5(6)............1.lapsi
Leva.................kp14/33................23v..............yk4.............1.lapsi
Sunflower11......kp13/24-28.........24v..............yk24............3. lapsi
AnnuLiisa..........kp13/27-30............25v.......... yk4..............1.lapsi
memsie............kp11/28-34..........22v.........yk8.................2.lapsi

Kp 1-10


Pamsku...........kp10/17-52.........22v..............yk13.............1.lapsi
Miwwi.............kp9/28-35............21v.........yk2(7)..............1.lapsi
Taru_..............kp7/22-35..............21v.........yk7................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Miramei.....dpo??.......meni jo!
maijac......dpo12.......28.10
Nenni88.......dpo8.....30.10
Amalia89....dpo8........3.11

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Henkari, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Niiu



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
En tiedä mitä pitäisi ajatella armottomasta päänsärystä, silmät herkkänä valolle ja ellotuksesta (ei koskaan ennen koettu vastaavaa, minulla ei ole normaalisti migreenejä). Lämmöt on koholla, mahatuntemuksia, väsy ja kohdunnupukka piilossa (nämä keskenmenneissä raskauksissa). Kävin tänään apteekissa hakemassa apteekin oman testin. Voiko olla, että minulla on joku muu vikana??
 
Viimeksi muokattu:
Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.. Pistin isännän hakee apteekin oman ja toi tuplapaketin.. Saas nähä mitä se sanoo.. Mulla ei oo oikeestaan minkäänlaisia oireita.. Ainoastaan joka kuiset finnit puuttuu ja nännit on tummunu.. Ei muuta.. Ei ees turvostusta..
 
mirkku tee se tesi. Mä niin tiedän, että siellä pieni rakentaa pesää <3

Khih.. Kattokaa mun ovistestiä kp 10!!!



Ai vähä mä oon onnellinen, että jotakin tapahtuu - huomenna varmaan ihka oikee plussa, ku nuin tumma on jo nyt! :heart: Ja huomennahan se folliultra on ja kuullaan nyt, päästäänkö jo inssiin..
 
ON. Olisikohan mulla ollu ton keskenmenon jälkeen lyhkäsempi kierto, tissikipu mitä mulla on tähän mennessä ollut vain sillon kun oon ollu raskaana, tuli taas jokin aika sitten. Ja janottaa taas ihan koko ajan, tai tekee mieli vettä, niinku aiemminkin. :) tiedä sitten.. :)
Onnea kaikille haamuista, ja viivoille vahvistumisia!
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 29.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp93/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Anlii................kp49/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei...........kp49/33-40.............24v...........yk3(9)............1.lapsi
maijac.............kp34/33..................23v..........yk2...............1.lapsi
nnela................kp31/29................22v............yk1...............1.lapsi

Kp 21-30


Skeggo............kp30/39.................20v............yk3..............1.lapsi
Grill.................kp30/25-32.............22v........yk13.................1.lapsi
Amalia89..........kp30/46...............22v.............yk15.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp26/29...............20v...........yk9.................1.lapsi
Henskuliini........kp23/30...............19v.............yk4................1.lapsi
millinkäinen.......kp22/25-30.............22v..........yk8...............1.lapsi
BDU.................kp22/28-35.............25v...........yk1..............1.lapsi
nanna_.............kp22/28-30...........21v.......... yk1............2.lapsi
Nuttis..............kp21/30..............20v............yk3................1.lapsi
Nenni88............kp21/28...............24v...........yk2................2.lapsi

Kp 11->20


Mosmos............kp18/30-32.............23v.........yk5(6)............1.lapsi
Leva.................kp15/33................23v..............yk4.............1.lapsi
Sunflower11......kp14/24-28.........24v..............yk24............3. lapsi
AnnuLiisa..........kp14/27-30............25v.......... yk4..............1.lapsi
memsie............kp12/28-34..........22v.........yk8.................2.lapsi
Pamsku...........kp11/17-52.........22v..............yk13.............1.lapsi

Kp 1-10


Miwwi.............kp10/28-35............21v.........yk2(7)..............1.lapsi
Taru_..............kp8/22-35..............21v.........yk7................1.lapsi
ralliruutu............kp5/28-32.............23v.........yk2.......... ..1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Miramei.....dpo??.......meni jo!
maijac......dpo15.......meni jo!
Nenni88.......dpo9.....30.10
Amalia89....dpo9........3.11

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Niiu



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)
Henkari


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Tuntuu jo niiiiin epätoivoiselta! Tässä tämänpäiväinen apteekin oma:
Aijaa.com - apteekin oma

Kuva on otettu testiajalla 4 min kohdalla.
Alkaa tuntumaan jo epätoivoiselta. Nimimerkki kp 49/38 ja täti ei vain tuu..

Henkari sulle kyllä toivottaisin jo onnea matkaan! :flower: raskaudet on erilaisia ja kierrotkinovat, vaikka olisivat samanpituisia. Esim kiinnittyminen on voinut tapahtua eri aikaan. Eikös normi kiinnittyminen tapahdu dpo6-12!!
 
BDU
Miramei, on kyllä outoa :( Kohta varmaan kannattaa alkaa soitteleen lääkäriin jos ei mitään tapahdu suuntaan tai toiseen..

Omaa: kiireinen viikonloppu takana mut oon käyny pikaseen lueskeleen täällä kyllä :) Toivon todella että alkais täältäkin väki väheneen, nimittäin tuonne plussanneiden puolelle :)
 
Mut en voi ymmärtää,että miks ovistestit vaan tummuu, jos ovista ei oo tulossa? Ihan just melkein kontrolliviivan vahvunen tämän aamupäivän testi n. tunnin pidätyksellä. Voiks lääkäri olla väärässä? Ja nyt oli eri lääkäri ko ennen
 
Pamsku voi olla väärässä! Mun gyne itse sanoi, että ei sitä täysin varmasti näe. Sillä minulle sanoi viime kierrossa, etten ovuloi ja kuitenkin sain tumman r-testi viivan niin sitten tän kierron alussa (ja samana päivänä tuli täti). Kun tämän kierron alussa sen luona kävin niin sanoi, että alkuraskauden keskenmeno oli eikä nuo testit väärin näytä. Sitte sanoin, että sinähän sanoit, etten ovuloinut tuossa kierrossa niin vastasi, että "ei se niin varmaa ole se ultran diagnoosi". Hän on siis ihan erikoistunut synnytyksiin ym.
 
Jos tää ilmoittautuisi mukan vielä tähänkin ketjuun :whistle:

ralliruutu............kp5/28-32.............23v.........yk2............1.lapsi

Miten elämä voi mennä niin, että mun yksi ystävä on yhdestä ainoasta kerrasta eksänsä kanssa tullut raskaaksi ja tilanne on muutenkin hänellä erittäin hankala, että uusi vauva ei todellakaan kuulunut hänen pieniin haaveisiinsakaan. Aikoo kuitenkin pitää lapsen, aivan ihana ihminen hän on eikä todellakaan mikään huoleton tällaisissa asioissa... Näin vaan kävi. Sitä vaan miettii... Miten heille käy näin ja meille näin. Miksi miksi miksi...
Olen miettinyt ihan samaa, että miten toisilla tärppää, vaikka ehkäisystä pidetään huolta ja lapsi ei olisi vielä lähimain haaveissakaan. Sitten toiset yrittää kuukausitolkulla ilman tuloksia :(

Itsellä on tämän palstan myötä muuttunut täysin käsitys lasten saamisesta. Jotenkin ennen tuntui, että lapsien tuloa täytyy ehkäisyllä estää tai muuten niitä alkaa heti muutaman kuukauden sisällä tulla, kun jättää ehkäisyn pois. Voi kuinka väärä se mielikuva on ollutkaan, kun lukee monien muiden kuukausia tai jopa vuosia jatkuneista yrityksistä :( Ei se niin helppoa olekaan...

Eilen tosin katsoin myöhäisillassa tulleen dokumentin amerikkalaisesta pariskunnasta, jonka naiselle siirrettiin kolme pakastettua, hedelmöittynyttä alkiota kohtuun ja he saivat dokumentin lopussa ihanan pojan :)

Itse toivoisin niin kovasti, että tärppäisi. Vauvakuumeiluja on ollut jo vuosia ja viimein Se Oikea on löytynyt vierelle perustamaan sitä perhettä. Lapsi olisi hyvin tervetullut molemmille.

Plussarikasta kiertoa kaikille muillekin :)
 
Niin, muistin juuri tuon sun tapausken mirkku, kun olin kirjoittanut viestini..
En vaan jaksa enää uskoa mihinkään hyvään.
Lääkäri kyllä lupas, että jos nyt luomukierroissa bongaan selvän oviksen tikkuun, niin inssi voidaan suorittaa. Vaan jaksaako sitä kiduttaa itseään ja tuhlata lisää rahaa ovistikkuihin??

Tää on niin vääärin!!!!

Mä menetin hermoni, kun vuokraisäntä ei ehdikään tänään tulla korjaamaan meidän vessapönttöä - itkin ja huusin, että perkele ne kuset valuu pitkin lattiaa! Ja kuka ne sieltäkin joutuu siivoomaan!

Mut nyt loppu itkeminen - minen enää jaksa. Hiivattiin koko lapsen yritys. Minä ostan vaikka kanin!
 
Ihan mahtavaa Henkari! =) :heart:

Mirameille pidän vieläkin peukkuja, vaikka aika outo tilanne onkin... : /

Oi ei Pamsku, tosi kurjia uutisia... :( Seuraa nyt silti sitä ovista! :hug:

Tervetuloa mukaan ralliruutu! :wave:

ON: Oon täällä kyllä käynyt lukemassa, mutta on jotenkin jäänyt taas kommentoimatta. Ajatukset on kuitenkin täällä! Tänään tuli mulle se aika tuonne naistenpolille, mukana myös esitietolomake. Siihen pitäis sitten varmaan tässä tutustua. Tätiä odottelen.
 
Miramei onpas outoa, sulla kuitenkin noita oireita tuntuu olevan ja haamu bongattu, mut mikähän siinä nyt mättää..:O Toivotaan et siellä kyytiläinen on!

Pamsku ikävää et huonoja uutisia vaan satelee :(
Tosiaan, lääkäreissä (ja heidän mielipiteissään) on eroja! Mulla oli tässä kierrossa kp12 isoin folli 8mm ja kun kysyin tuolla clomittarien puolella mielipidettä tuosta, niin sanoivat et myöhäinen ovis tuosta voi tulla, ja ilmeisesti tulikin (kp20). Jos ne follit kuitenkin sen 1-2mm päivässä kasvaa..Sitä en tiedä et miks sun o-testin viivat on jo nyt niin tummat : / Joka tapauksessa, kovasti voimia sulle! :hug:

ralliruutu tervetuloa :wave:

Henkari selvästi on vahvistunut, onnea :flower:

Omaa: täällä edelleen hanat kiinni, jos nyt vielä pari päivää odottelis ja sit voiskin harkita ostavansa/tekevänsä raskaustestin, eipä oo tullut tehtyäkään kun viimeksi joskus melkein vuosi sitten! Vieläkin epäilyttää et oisko se o-testi sittenkin huijannut mua vai voiks tää olla totta et mulla ois oikeesti ovulaatio ja et luteaalivaihe ois pidempi kuin viikon..!
Nää mun epäilykset johtuu siis siitä kun mulla oli joskus vuosi sitten sellainen tilanne et sain ovistestiin tasapaksut viivat, siitä kahden viikonpäästä r-testi oli nega, mut o-testissä testiviiva vielä kontrolliviivaakin vahvempi ja siitä sit viikon päästä alkoi menkat. Et joo, jostain kumman syystä vähän vaikee uskoo mihinkään hyvään, on tää kyllä sellaista avaruustiedettä tää lisääntyminen :headwall:
 

Yhteistyössä