Kakskymppiset yrittäjät 2012

^-- joo ja lisättäköön tuohon vielä et ..silti siinä tuntuu onnistuvan nopeiten ne, jotka ei välttämättä oo niitä penaalin terävimpiä kyniä..
Ja hei ei sit millään pahalla ketään kohtaan, mut omassa tuttavapiirissä vaan tuntuu välillä tältä! :D

Muuten Grill kirjoitit tuossa et "tätiä odotellessa", mut mites jos sitä ei nyt kuulu, niin ootko milloin ajatellut testata?? :) Oliks se nyt niin et sä et tässä kierrossa tikutellut ovista?

Viimeksi muokattu:
Amalia: Siis ihan samanlaista on omassa tuttavapiirissä! Ja tuota niin, en ole edes ajatellut testaamista! :D En tosiaan tikuttanut ovista tässä kierrossa ja ei mulla oikeastaan mitään toiveitakaan ole että olis tärpännyt, mutta jos tää kierto nyt sattuu venymään jonnekin 35 päivän kieppeille niin kai sitten olis jo pakko testata.

ON: Tuosta Amalian kirjoituksesta tulikin mieleen, että nykyään on niin usein tullut ajatelleeksi mitä me olemme tehneet väärin, että meitä pitää näin rangaista? Joku päivä tuossa viime viikolla romahdin ihan täysin, kun olen taas jotenkin onnistunut sähläämään rahojani ja äitini soitti siitä ja haukkui minut ihan pystyyn. Ihan kuin en itse tajuaisi sählänneeni! Itkin varmaan 15 minuuttia vaatehuoneessa, kunnes lähdin etsimään miestä pihalta ja hän nyt sai minut vähän paremmalle tuulelle, mutta väkisin siinä silloin tuli mieleen että onko minusta äidiksi kun pystyn vielä 22 vuotiaana tuhlaamaan rahojani johonkin aivan turhaan vaikka siihen ei varaa olisi... :ashamed: Kaikkihan johtuu siitä etten ole saanut rahaa elokuun lopun jälkeen, olen joutunut taistelemaan yhden vanhan työpaikan kanssa palkkatodistuksesta. :kieh: Ääh, hävettää edes kirjoittaa tästä tänne, mutta kun en voi tästä muuallekaan kertoa... :(

Sama täällä, mietin ihan jatkuvasti et mitä pahaa mä olen koskaan tehnyt ansaitakseni tämän?! Mä en mikään erityisen uskovainen ole ollut ikinä, mut esim.karman lakiin mä oon ainakin jollain tavalla halunnut uskoa. Siis että paha saa palkkansa jne..Mut ei se kyllä siltä ole vaikuttanut enää pitkään aikaan kun tosiaan nää entiset koulukiusaajat ym.idiootit kyllä saa niitä lapsia. :( En tiedä enää mihin pitäis uskoa, varmaan sit ihmeisiin. Tai lääketieteseen..?

Niin ja Grill et oo kyllä ainut joka elää yli varojensa, itsehän ajattelin tuossa muutama kuukausi sitten et jos mä en kerta niitä lapsia voi saada niin panostan sit itseeni ja ostin sit uudehkon auton. No, karu totuus paljastui hyvin pian ja sen pitäminen olikin vielä paljon kalliimpaa kuin mitä olin etukäteen ajatellut ja vielä kun nuo lapsettomuushoidotkaan ei mitään ilmaisia ole, niin se auto piti sit aika nopeesti haikein mielin laittaa myyntiin. Ei se ainakaan vielä ole kaupaksi mennyt, eli nyt pitää sit vaan kiltisti maksaa ja yrittää samalla säästää hoitoja varten. Ja sit jos/kun se menee kaupaks niin ei ookaan enää autoo ollenkaan, pitikin ruveta suuruuden hulluksi :headwall:
No mut kyllä mä uskon et kuka tahansa lapsen saatuaan tekee vähän järkevämpiä ratkaisuja raha-asioidenkin suhteen. Sitä ennen nämä tuhlailut meille sallittakoon!

Henkari Onnea nyt kovasti. :heart: Oliko sulla millanen tausta, että monesko yk nyt sitten oli, kun tärppi kävi? :)

Pamsku Sanattomaksi vetää.. En osaa sanoa kuin, että voimia sinne suuntaan.. :( Mieti, mikä tuottaa mielihyvää/iloa/mukavia tunteita ja koita keskittyä harrastamaan sellaisia asioita, joista noita mahdollisesti saa. Ymmärrän oikein hyvin, ettei se ole helppoa, mutta virtuaali-haleja lähettelen, kaikki kääntyy vielä paremmaksi! <3

Grill ja Amalia Täällä vielä yksi tuhlari-tyttö ilmoittautuu! Välillä on vaan pakko saada hemmotella itseään/parisuhdettaan. Mutta positiivista on, että raha on vaan rahaa ja niistä asioista selviää kyllä ennemmin tai myöhemmin. nimim. velkahelvetissä melko syvälläkin olleena tiedän (oikeastaan olen edelleenkin). Päivä kerrallaan.

ON: Alamahan kipuilut ei sitten kuitenkaan ole vuodoksi muuttuneet ja näillä kp:lla mennään. Saanko toivoa? Nimittäin, haluaisin niin kovasti, ettei vuoto alkaisi. Koska en pääse torstaina sinne neuvolaan, jos hanat aukeaa! Toivottavasti ei ole liikaa pyydetty.. Onhan tässä kohta 100 päivää kasassa, mutta tunnen kyllä oman huonon tuurini. Neuvolan gyne on kuulemma kiertävä, että aikoja ei ihan heti oo saatavilla, että apua.. Täytyy vaan toivoa, ettei torstaihin mennessä ala tätin rättisitikan valot vilahdella.

Oon itsekkin miettinyt tuota, että mitä pahaa me ollaan muka tehty, että näin rangaistaan? Se "vahvimpia koetellaan enemmän" on jo niin kuultu, että en vaan jaksa uskoa, että kenenkään kuuluisi odottaa plussaa niin kauan, että hoitoihin pitäisi alkaa. Miksei asiat voi hoitua luomuna? Miksen minä toimi oikein? Olenko jotenkin viallinen, epäonnistunut naisena? ..Näitä miettii ihan liian usein. Ikuisena optimistina olen jaksanut ajatella, että kyllä nyt sentään vuoden sisään täytyy onnistaa, mutta kappas. Minä ja rakas mieheni, torstaina yritystä tasan vuosi ja minulla menossa vasta yk7 ja siitä kp 93. En jaksa ees käsittää.. En ois IKINÄ uskonu meidän kohdalle, että meilläkin käy näin. Kun miettii sitä prosentuaalista määrää, kuinka moni pareista raskautuu ekan vuoden aikana. Erityisesti me päälle parinkymmenen kesäiset.

Aika masentava kuva. Varmaan monille tuttu perhesuunnittelun kotisivuilta. Ehkäpä se tosin voi antaa myös toivoa niille, jotka ovat yrityksensä alussa.

Sunflower11
Mäkin tuhlailen :whistle:
Mies ei ymmärrä miks mulla pitää olla uusi puhelin 2v. välein :D ja tietty se hienoin.. nokun :D

Kp 15.. ei ovisplussaa, ei ees vahvistunutta viivaa.. Kettu.. toivottavasti nyt tulis eikä jäis taas tulematta.. ois tälle ja ens kierrolle noit lääkkeit vielä.

Kp1 yk14

Illalla jo jomotteli siihen suuntaan, ei tullut yllätyksenä. Ilta meni myös hysteerisesti itkien tätä rahatilannetta. Mies kyllä vakuutteli että pystyy hoitamaan laskut pois. Mutta tämä minun syyllisyys... :ashamed: Nyt on pakko ryhdistäytyä ja lopettaa ahdistus-shoppailu. Ei tästä muuten mitään tule!!

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

TIISTAI 30.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

Hopeakissa......kp94/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Anlii................kp50/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei...........kp50/33-40.............24v...........yk3(9)............1.lapsi
nnela................kp32/29................22v............yk1...............1.lapsi
Skeggo............kp31/39.................20v............yk3..............1.lapsi
Amalia89..........kp31/46...............22v.............yk15.............1.lapsi

Kp 21-30

lumihiutale92.....kp27/29...............20v...........yk9.................1.lapsi
Henskuliini........kp24/30...............19v.............yk4................1.lapsi
millinkäinen.......kp23/25-30.............22v..........yk8...............1.lapsi
BDU.................kp23/28-35.............25v...........yk1..............1.lapsi
nanna_.............kp23/28-30...........21v.......... yk1............2.lapsi
Nuttis..............kp22/30..............20v............yk3................1.lapsi
Nenni88............kp22/28...............24v...........yk2................2.lapsi

Kp 11->20

Mosmos............kp19/30-32.............23v.........yk5(6)............1.lapsi
Leva.................kp16/33................23v..............yk4.............1.lapsi
Sunflower11......kp15/24-28.........24v..............yk24............3. lapsi
AnnuLiisa..........kp15/27-30............25v.......... yk4..............1.lapsi
memsie............kp13/28-34..........22v.........yk8.................2.lapsi
Pamsku...........kp12/17-52.........22v..............yk13.............1.lapsi
Miwwi.............kp11/28-35............21v.........yk2(7)..............1.lapsi

Kp 1-10

Taru_..............kp9/22-35..............21v.........yk7................1.lapsi
ralliruutu............kp6/28-32.............23v.........yk2.......... ..1.lapsi
Grill.................kp1/25-32.............22v........yk14.................1.lapsi
maijac.............kp1/33..................23v..........yk3...............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Miramei.....dpo??.......meni jo!
Nenni88.......dpo10.....30.10
Amalia89....dpo10........3.11

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala, Niiu

Plussanneet

2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty

HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)
Henkari

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino

Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:

Viimeksi muokattu:
Grill :hug: parempaa onnea ensi kierrolle!

Hopeakissa ei ole helppo teidänkään osa! Uskon, että turhauttaa megapitkät kierrot. Minullaki kp50/38 ja meinaan jo nyt repiä hiukset päästä, eiiiii.
Tuo taulukko ei tosiaan enää luo toivoa tässä vaiheessa.

Tervetuloa ralliruutu! :wave:

Sunille toivon O+:saa ruutuun! Ja peitonheilutteluintoa.

Mäki oon miettiny miksi juuri me.. toisaalta koen onneksemme, että ymmärsimme aloittaa yrittämisen ajoissa! Onhan meillä oikeastikkin vielä aikaa. Hermoja ei niinkään paljon. Ja suruakin on mahtunut. Yritän pysyä positiivisin mielin, katkeroitumatta niin vaikeaa kuin se onkin.

Tämä kahden tunnin pidätyksellä:

Aijaa.com - elivo

näkyykö mitään? Kuva otettu 3-4 minuutin kohdalla.

Viimeksi muokattu:
Kiitos Miramei (ja sunflower!). :) Jos tässä kierrossa sais jo jotain lääkärikonstejakin käyttöön. Tuosta sun testistä en oo ihan varma, mut mun näytöllä ei yleensäkään näy kovin hyvin haamuja. Saattais siinä kyllä jotain olla...

Nenni: Siihen voi ymmärtääkseni olla moniakin eri syitä, mutta jos sitä jatkuu kauan niin kannattaa soitella lääkäriin! :)

Viimeksi muokattu:
^Vielä lisään tuohon Miramein tekstiin. Eli joo se on Prolaktiini mikä on yleisimmin pielessä jos maitoa tulee selittämättömästi, mutta joillain (en muista oliko ihan täälläkin joku sellainen henkilö) maitoa tihkuu myös vaikka kaikki arvot olisi normaalit.

Sunflower11
Ja peitonheilutteluintoa.
Joo sitä tarvitaan. Ei sillä ettenkö olis mukana ihan 100% kun on sen aika, mutta näin muuten vaan ahdistaa ajatuskin.. Toivoo vaan et ovis ois ohi. Ja tää EI oo normaalia mulle.. tosin nyt kun aloin miettimään ni nois lääkkeissä lukee että libidon heikkenen. Tarkottaa siis mun kohdalla, kun aiemmin joka päivä ois voinu harrastaa parikin kertaa niin nyt ei yhtään..

Uuu.... okei... täytyy sit seurailla vähä miten toi tosta menee ja jos jatkuu ni sit tohtoriin... :s ovis ainaki melkei 99 prosentin tod. näkösyydellä oli tässä kierrossa. en oo viä ikinä meinannu haluista seota noi paljoo ku tän kierron puoles välis :D

Hopeakissa mä pidän sulle peukkuja ettei vuoto nyt alkais ja pääsisit sinne neuvolaan! d:)b

Sunflower missähän se sun ovis nyt viivyttelee, toivotaan et saat plussan nyt ihan lähipäivinä!

Grill pahoittelut :hug: Tsemppiä tähän kiertoon, onneksi pääset lääkäriin jo ensi viikolla!

Miramei kyllähän näissä uudemmissa kuvissa jotain näkyy, mut aika lähekkäin ovat nuo viivat toisiaan, mietin kans et onkohan testiviiva nyt ihan oikeassa paikassa :O Ootko harkinnut digitestin ostoa..?

Omaa: täällä edelleen hanat kiinni, vaikka monta kertaa on tuntunut siltä et nyt se vuoto alkaa. En ois uskonut et näin pitkälle päästään (dpo 10). Toisaalta tekis hirveästi mieli testata jo hyvinkin pian, mut toisaalta se nega on (muistaakseni) niin masentava näky et ennemmin odotan sinne viikonloppuun..Ehkä.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä