Kakskymppiset yrittäjät 2012

Caro tervetuloa! :)

Lumihiutale onnea hirmuisesti :heart:

Ja Mirameille viivan vahvistumista, kyllä siinä jotain tosiaan näkyy :)

Anlii sulle iso halaus, luin tuon ja ymmärrän sun tunteet :hug:

Ihanaa kuitenkin, kun on positiivisiakin uutisia täällä, se antaa aina toivoa itsellekin... :)
 
  • Tykkää
Reactions: Caro
Lumihiutaleelle onnittelut plussasta :)

Mulla oli mielessä vaikka mitä kysyttävää ja kirjotettavaa tossa tunti sitten mut nyt en muista enää mitä, kun mun kone ei suostunut avaamaan koko kaksplussaa :( ehkä ne kyssärit tulee mieleen myöhemmin.. Oliks teillä muilla probleemeja tän sivuston avautumisen kanssa vai temppuileeko mun kone taas? :/
 
Lumihiutale Voi ihanaa. <3 :) Onnea kamalasti! Kuinka pitkä taival teillä ehti taittua?

Miramei Jospa. :heart:

Anlii Älä pyytele anteeksi.. pahaa oloa saa ja pitääkin täällä purkaa. Voimia! :hug:

ON: MITÄ IHMETTÄ?? Tänään jomotellu vasenta puolta alavatsalta, luulenpa että munista! Ovistestin tein alle tunnin pidätyksestä ja vahvin haamulainen tulokseksi, kuin koskaan aiemmin. Täytyy ilmeisesti aamulla tai viim. huomenna illalla tikuttaa pirruuttaan uudestaan. Mitähän kummaa.. kp 100 kuitenki jo. Torstaina saa napata ekan teron, jos vaan ei nyt mitään tapahdu.
 
Hopeakissa 9 pitkää kuukautta, joka toisaalta ei ole paljoa, kun vertaa monien on muiden yrityskiertoihin.. Oon niin onnellinen, vaikka samalla pelottaa, että mitä jos se ei ookkaan oikeassa paikassa. Nyt täytyy vaa yrittää nauttia tästä, vaikka pelko kytee sisällä.

Kyyneleet silmissä tätä kirjoittelen. Toivon niin paljon hyvää teille kaikille, teistä on ollut uskomaton tuki ja turva! Toivon, että saatte kaikki plussan testiin, ennemmin tai myöhemmin :heart:
 
Millinkäinen
Lumihiutale ONNEA HIRMUISEN PALAJON! =) :heart:

Mirameille toivon kovasti viivan vahvistumista :)

Henskuliini
pahoittelut :hug:

Grill sori! oon taas pihalla ku lumiukko, mut mihin kolme päiväää? :ashamed:

ON: kp 30....... eilen päivällä (en muista kauanko pidätystä) PUHDAS nega. Ärrinmurrin... alkas nyt ne menkat ees, jos on alkaakseen. :p
 
Voi jestas tätä mun kroppaa!! Blogista voi halukkaat käydä lukemassa mun eilisistä ja tän päiväisistä testailuista tarkemmin, mutta lyhyesti ja ytimekkäästi; testasin tänään r-testillä negan, o-testillä selvä plussa! TAAS! Mun oli tarkoitus aloittaa primot ylihuomenna, mutta eiköhän ne menkat sieltä ala ihan itsestään tuossa viikon päästä, jos/kun käy samalla tavalla kuin silloin viimeksi. :headwall: Pitäähän noita peittojakin varmuuden vuoksi heilutella, mut ei oo kyllä toiveet kovin korkealla..
 

Yhteistyössä