Kakskymppiset yrittäjät 2012

SunFlower Saitko siis nyt negan sen haalean plussan jälkeen? :/


Täälä kans on pieni vaiva joka edelleen vaivaa, alavatsaa nipistelee... ota nyt selvää onko ne menkat alkamassa vai mitä.. :kieh: ei vaan jaksais keskittyä töihin loman jälkeen.. :D
 
Viimeksi muokattu:
Mosmos: Jaksamisia! :hug: Niinhän sitä mullekin tulee välillä todella itsekäs olo, kun haluaa tätä niin kovasti mutta ilman tulosta ja sitten kiukuttaa ja itkettää kun ei saa mitä haluaa. Ja en todellakaan ole normaalisti sellainen! Ihan kuin olisin joku pikkulapsi...

Ja sunflower: Tosiaan, luulisi että näkyis jo testissä... Mutta, en siltikään haluaisi uskoa siihen värikertymään. : /
 
Voi mosmos, aika paljon samanlaista elämänhistoriaa täälläkin, vaikka ei ihan noin pitkälle saakka omalla kohdalla mennyt... Jännä homma, just eilen miehelle sanoin juuri noi samat sanat, "tuntuu, kuin universumi vittuilis mulle". Noh, pitkä tarina, tässä nyt on tuntunut olevan yhtä sun toista vastoinkäymistä elämässä viime viikkoina. Meilläkin tosiaan "vasta" yk5, mutta tuntuupa oudolta, kun esikko on alkunsa saanut ehkäisystä huolimatta, niin enpä aatellut oikeesti, että tämän seuraavan alulle saamisessa menisi paria kolmea kuukautta kauempaa. Vaan näinpä ei oo nyt kuitenkaan käynyt. :/

Muutenkin mulla on nyt kauhea kriisi, kun en tiedä mitä pitäisi tehdä. Opiskelen unelma-ammattiini. Eka vuosi vaan otti niin perkeleen kovasti mielenterveyden päälle, etten oikeasti tiedä onko tuo opiskelu sen arvoista. Ja toisaalta jonkun verran nakertaa tämäkin, että miehen kanssa painiskellaan tottakai ihan eri tuloluokissa, hän kun on kokopäivätöissä hyvällä palkalla, ja mä sitten elelen 9 kk vuodesta pienillä rahoilla, ja nää kesällä tienaamatkin rahat on menneet aika lailla tuonne uuteen yhteiseen kotiin. Mulla olisi jo ammatti alla. Voisin tehdä tätä työtä kokopäiväisenä, mutten tiedä, miten kauan jaksaisin. Tää on ihan ok, mutta ei mikään mun intohimo. Helevetti.
 
Oivvoi... : / Onpas taas kovin surullista täällä!

Nyt tasapuolisesti kaikille voimia nykyiseen tai/ja uuteen kiertoon! :hug: Kaikki vain eivät pääse elämässä helpolla. Uskon kyllä, että kaikkia se elämä jossain vaiheessa potkii päähän, ikävää että joitain enemmän ja useammin kuin toisia...



Mullakin jostain kummasta nuo toiveet taas nousee vaikka tiedän, ettei oviksen tarkasta ajankohdasta ole tällä kertaa tietoa ja 99% todennäköisyydellä sitä ei saatu hyödynnettyä tuon minun viime viikoisen sairasteluni vuoksi... :ashamed: Toki jos se oli silloin kun epäilen ja miehen simpat on kestävää laatua, mahdollisuuksia on. Ärrrr...
 
Sunflower11
Mosmosille ja Hopeakissalle :hug:

Mulla kans aika-ajoin, varsinkin ton "plussan" jälkeiset negat, et ois tehny mieli hyppii tasajalkaa ja kiukutella vaan et miksen minä vieläkään.
Ja edelleen semmonen olo. Niin "huijattu". Et ekas kierrossa ku oltii ottamassa lääkkeet käyntiin niin en a) tunnistanut ovulaatiota oireista vaikka tähän asti AINA tunnistanut ja b) bongannut ovistesteillä vaikka testasin just siihen aikoihin (tai no ennen ja jälkeen) kun on aina ollut ovis.
Prkl.
Ja nyt ei edes ala menkat eikä tuu plussaakaan :(
 
Tänään viety puhelin kiukutellen huoltoon. En viitsinyt valehdella vaan sanoin reilusti, että näin kävi ja tarviin sen puhelimen ehjäksi.. Kaikki mun kuvat ja kaikki on siellä... Mun elämä!! No, pari sataa euroa sekin sitten maksaa, saan puhelimen huomenna viimestään takasin! Ja aion kääriä puhelimen kuplamuoviin enkä kanna sitä enää kädessäni :D ...etenkään töissä!

Tänään ompi dpo0!!!!! Limat, himot ja jomot ilmestyivät tänään ja niistä ei voi erehtyä! Nyt vaan aion litkiä greippimehua koko kaks viikkoo (jos saisin sillä tupla-annostuksella clomeja kunnon munasolun ja hyvät limakalvot ja pidemmän luteaalivaiheen). Jääpi nähtäväksi, mutta jos ei auta, niin saadaampa sitten ens kiertoon ne luget avuksi.
Miehelle laitoin viestin, että tänään on sitten iltapäiväpano tiedossa kotona, johon mies sitten vastasi, jotta joutuu jäämään ikävä kyllä ylitöihin, tulee vasta klo19 :(



Jo on kumma, ettei sunilla oo se viiva tullut siihen testiin! Jos pienoinen onkin vaan hidas kiinnittymään eikä sen takia näy testissä? :( ++++++ tuulosia nyt!! :heart:
 
"varokaa asteroideja!"

Lastenohjelmat pyörii televisiossa, ja kuuntelen niitä. Aikauhee ku voi sattuu sydämeen kuvitella, kuinka tyhjä se tv.n edusta on, kun siinä ei ole sitä lasta tapittamassa tota ohjelmaa... Huoh. Eli tämmönen päivä taas. :ashamed:

Sairaslomaa hain viime torstaina, lähinnä miehen pyynnöstä kun jaksoi jankuttaa että nyt ei oo kaikki hyvin ja työ nyt vähiten merkkaa (työstä ollu mulle kauheena ressiä viimeaikoina, kun asiakkaita sairaalassa, kuollut tms kauheaa). No, siellä sit lääkärin kans puhuttiin ja mua hävetti ku en ees tunne olevani masentunut tai uupunut. Lääkärin diagnoosi: vakava masennus ja työuupumus! Voinenä, ei taas :ashamed: Ja kun kuvittelin, että jotain ois oppinut (tunnistamaan tämän) viimekerrasta! No ei siinä, onneksi en tarvinnut viimeksikään lääkettä ja puhumalla sain omien tunteiden solmut auki sen verran että pääs pahaolo ja masennus pois..

No, ihan kuin siinä ei olisi tarpeeksi, pomo alkoi tivaamaan syytä sairaslomaan.. Joka ei kuuluisi sille pätkääkään. No, se tivas ja osas kysyä niin johdattelevasti (ja oma luonne semmonen, että en kehtaa sentäs pomolle sanoa "ei") että sanoin että henkisiä paineita ollu viimeaikoina, eikä johdu töistä.. Ei luovuttanu, vaan tivas et mitä mitä mitä. Töksäytin sit viimein lapsettomuuden "syynä" henkiseen vointiin potkujenkin uhalla (olen koeajalla) joka toki totta muttei koko totuus..

Nyt tämä pomo on ottanu asiakseen höpöttää lapsettomuudesta jokapuhelun yhteydessä. Ja ei, ei ymmärtäväiseen sävyyn vaan viisastellen ja vähätellen :ashamed: Ja niinkuin nyt ei sairasloman syy olekaan masennus vaan lapsettomuus, ja hänen mielestään se on näin nuorella typerä syy olla masentunut! "Olet nuori, sulla on ainaki 20 vuotta aikaa tehä lapsia ja olla hoidoissa jos ei muuten onnistu! Siis joo, onhan se kurjaa kun ei se heti tule, mutta jos sulla on munasarjavika, se on helposti hoidettu!"

Näin sanatarkasti sanoi.

Olen ihan rikki, poikki. Ja tuntuu että taidan etsiä (taas) uuden työpaikan. Kunhan jaksan. :'(

Ajattelin toki soittaa "isolle pomolle", joka todella ihana ja ymmärtäväinen ja avautua koko tilanteesta.. Ainiin, ja työmäärää oli lisäämässä mulle, mutta niin että tunnit vähenisivät. V*ttu sanon ma.
 
Voihan perhana, naspula! Tilanteesi kuulostaa kieltämättä hirmuisen kurjalta :( Koita nyt olla välittämättä tuon moukan sanoista, ja keskity siihen, minkä tiedät itse olevan sulle parasta - lepo. Jospa mieli kevenis, jos juttelet "ison pomon" kanssa :)

ON: haha, meninpä ostamaan kaupasta greippimehua. Mies vaan katto pitkään, kun nostin purkin kärryyn, mut ei sanonut mitään. Ihmetteli varmaan, että nyt on kyl akka seonnut. No, ei siitä haittaakaan voi olla!
 
Naspula esimiehelläsi on vaitiolovelvollisuus sinun henkilökohtaisiin asioihin liittyvissä aiheissa. Varsinkin terveysasioissa. Tuohan on työpaikkakiusaamista :( Voimia!

Pamskulle sikiämisintoja ;) :LOL:

Sun täällä toinen, joka edelleen toivoo plussaa... *puuuuuh* :whistle:
 
memsie kurja olo onkin, etenkin nyt pomon takia :ashamed: työtkin rupes tuntumaan kamalalta, tai se, että joudun nyt kuuntelemaan tuon jauhantaa jatkuvalla syötöllä..

Ja joo, ei siitä greippimehusta haittaakaan ole! monesti meinannut ostaa, mutta en tiedä miksei ole sitten tullut hommattua.. Jospa mäki "sortuisin" tässä kierrossa? :D

Miramei laskettaiskohan tuo työpaikkakiusaamiseksi? Jotenkin ahdistaa, kun en haluaisi työskennellä tuon alaisena nyt, kun ei osaa näköjään suhtautua alaisten henkilökohtaisiin asioihin kuten esimiehen kuuluu.. Se soitti monta kertaa päivässä milloin mistäkin syystä ja joka kerralla mainitsi meidän lapsettomuuden ja sen että hänen mielestään on turhaa jäädä kotiin vellomaan asian kanssa! :ashamed:

Puhuin entiselle työntekijälle ihan ohimennen tilanteestamme kertomatta, ja sanoi kun kysyin, että tällä on ollut tapana puuttua hlö.kohtaisiin asioihin.. :headwall:

Muoks. Monesti mietin, onko vika minussa kun vedän tämmöisiä pomoja ja ongelmia puoleeni!? :O Onneks mies, ystävä ja äiti tukenani sanomassa mulle että mä oon oikeassa ja se väärässä, ja muistuttaa että lääkäri tietää kumpi parempi; tehdä stressaavaa työtä vai olla kotona hetki lepuuttamassa hermoja..

Mut se siittä, pitää koittaa unohtaa koko homma, lapsenteossa kun ei sitä ylimääräistä ressiä tarvita! :D nyt vaan relax ja toivottavasti saatais mojova ovis tälle kiertoa.

Ja toivottavasti saatais tännekkin niitä iloisia uutisia kurjien sijaan, ja pian!! :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Naspula: Todella kamala tilanne sulla! Ihan kuin ei masentuneisuus riittäisi, pitää sitten olla vielä noin paskamainen esimies sen kaiken lisäksi! :O Varmasti oli todella vaikea hetki kun pomo tivasi ja tivasi, että mikä on sairasloman syy... Siinä vahvempikin jo murtuu! Jaksamisia ja tosiaan muista, että sinä hoidat nyt itsesi ensin kuntoon ja mietit sitä esimiestäsi vasta sen jälkeen! :kiss:

Memsie: Hehe! :) Vois tuo minunkin mieheke vähän ihmetellä jos kuskaisin kaupasta greippimehua jääkaappiin kun normaalisti greippiä inhoan. :D Mutta eipä siitä haittaakaan ole. ;)

Pamskulle tsempit! d:)b Jos tämä olis teidän kierto (ja monen muunkin)? ;)

ON: Haha, pakko kertoa. :D Meillä on kotikoneella sellainen käytäntö, että minä käytän netti-selaimena internet exploreria ja mies mozillaa. No minullahan on sitten n. 6 kotisivua jotka aukeavat siihen sitten heti kun selaimen avaa. Yksi on kaksplussan keskustelun etusivu (yllätti varmaan monet!). Olen vaan sokeasti luottanut aina siihen, ettei kukaan muu kuin minä käytä nykyään enää exploreria, enkä kyllä ole kenenkään nähnyt sitä meidän koneella käyttävänkään. Nooh, jostain syystä mies eilen avasin explorerin (ehkä vahingossa, en tiedä) ja sitten huusi minulle keittiöön "tajuatko sä että sulla on täällä kaikkien nähtävällä kaiken maailman vauvakuume-sivut kun tän selaimen avaa?", ni minä vaan totesin että joo tiedän, mutta eipä sitä selainta kukaan muu käytä kun minä. Mies sanoi, että epäilee kyllä että ainakin yksi hänen kaveri sitä käyttäisi, mutta "ei mulla kyllä väliä oo vaikka kaikki sais tietää". :D Minäkin sitten totesin ettei mullakaan nyt enää sinänsä väliä ole, mutta eipä siitä mitään apuakaan ole vaikka kaikki tietäis.

Joo ei tässäkään nyt muuta pointtia ole kuin se, että olen koko ajan luullut että mies on ihan ehdottoman tiukkana tuosta "ei-kerrota-kenellekään" -menetelmästä, mutta oli oikeastaan iloinen yllätys että näin ei kuitenkaan enää ole. :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Naspula
Naspula Huh huh, mikä esimies sulla! Samaa mieltä Grillin kanssa, että hoidat ittes eka kuntoon ja sen jälkeen vasta mietit esimiestäsi!

Memsie Itse oon kans miettiny, että pitäiskö aloittaa tuo greippimehun juonti, itse en yleensä sitä osta, hedelmänä joskus verigreippiä oon ostanu, onko sama asia, jos sitä söisi? :D

Pamsku Tsemppiä teille! :) Toivottavasti tärppää. :)


Omaa: Tänään aamulla tehty taas r-testi Pregcheck testillä, ja nega tuli, mutta säädin taas sen testin kanssa!!!!! En tiedä mitä teen väärin, kun ohjeissa lukee, että pitää pitää sitä 3sekuntia, pidin mutta se väri ei lähtenyt heti ja lykkäsin sen sitten uudestaa!!! Sitten tuli vasta kontrolliviiva! Mutta kai se nega oli taas, huoh..

Niin ja lisäys vielä, että on nyt pari päivää tullut pikkaisen valkoista vuotoa, olisikohan tämä nyt sit sitä, että menkat olisi alkamassa.. :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Miwwi: Pahoittelut negasta! :hug: Minullakin kävi sen viime viikkoisen varmistus-testin kanssa samalla tavalla! Mutta joo, uskoin siihen tulokseen silti. Ja jos oon oikein ymmärtänyt niin greippi hedelmänä on parempi kuin mehuna. :)

Puuh! Pisti muuten pahasti silmään nämä viimeaikaiset otsikot...

"Lily Allen on jälleen raskaana!" (9.7.)
"Huikean juhlapäivän huipennus: Morsian synnytti häissä!" (10.7.)
"Adele synnyttää jo kahden kuukauden kuluttua" (10.7.)
"Frasier-tähti sai tyttären!" (16.7.)
"Onko näyttelijä Anne Hathaway raskaana?" (16.7.)
"Raskaana oleva Adele aloitti vauhdikkaan harrastuksen" (16.7.)
"Virpi ja Jari Sarasvuo odottavat toista lastaan" (16.7.)
"42-vuotiaalle Uma Thurmanille tyttövauva" (16.7.)
"Huuhkajien tähtipelaajasta isä" (17.7.)

Onko syy minussa? Bongaanko näitä otsikoita vaan pahoittaakseni oman mieleni vai onko niitä oikeasti vaan niin paljon, ettei niiltä voi välttyä? :headwall:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 17.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp64/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp56/32..............23v........yk5(11)............2.lapsi
Agnes...............kp47/28..........24v............yk2................1.lapsi
Haidi89...........kp45/31-48..........23v...........yk5..................1.lapsi
Jonna_91..........kp41/28-30...........21v..........yk4..............1.lapsi
susupala..........kp36/??...............22v.........yk1..................1.lapsi
Sunflower11......kp35/24-28........23v..........yk20...............3. lapsi
miuku9............kp35/26-30...........21v.........yk31.................1.lapsi
Miramei...........kp34/33-40.............24v.........yk1(7)..............1.lapsi
Anlii...............kp34/28-30...........23v.........yk10.................1.lapsi
Miwwi..............kp32/28-35...........21v............yk1(4)............1.lapsi
murkku...........kp31/35-38............ 24............yk1..............1.lapsi

Kp 21-30


Marpa..............kp29/25-31.............23v.........yk6...............1.lapsi
Nelistin............kp28/26...............23v...........yk5..............1.lapsi
Lindu...............kp27/28................22v.........yk5...............1.lapsi
-es-................kp23/24-30............21v.......yk15.................1.lapsi
Taru_..............kp21/40-60..............21v.........yk3................1.lapsi
thewholestory.....kp21/28-30.......24v..........yk3................1.lapsi

Kp 11->20


Grill................kp20/25-35.............22v........yk10.................1.lapsi
Henkari............kp20/26..............23v.........yk3......... .....3.lapsi
lumihiutale92.....kp18/29...............20v........yk6.................1.lapsi
nepulis.............kp18/24-31.........21v..............yk2.............1.lapsi
Ruby88...........kp17/28-30..........23v.........yk11................1.lapsi
Pamsku............kp12/17-52...........22v.........yk9..................1.lapsi
AnnisK............kp12/28-32.........23v............yk4................1.lapsi

Kp 1-10


Amalia89..........kp10/46-160........22v.........yk12.................1.lapsi
Anlii...............kp7/27-30...........23v.........yk11.................1.lapsi
memsie............kp5/27-37..........21v.........yk5.................2.lapsi
Nemppis..........kp5/??................20v.........yk1.................1.lapsi
Naspula............kp4/30-32??.........20v........yk17.............1.lapsi
Mosmos..........kp1/30-32.............22v.........yk2(3)............1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Kiiruna
Punnabis


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
minssu



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Palapelistä puuttuu palanen



Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille tsempeistä pahana päivänä :heart:

Naspula todella inhottava tilanne sulla töissä. Uskaltaisitkohan sanoa sille pomolle ihan suoraan, että lapsettomuus on sulle henkilökohtainen asia, etkä haluaisi siitä hänen kanssaan keskustella? Yritä nyt ainakin päästää suoraan toisesta korvasta ulos tuollaisen ihmisen sanat, ja rentoutua!

Grill mä oon huomannut ihan saman ilmiön :D Voimme siis sopia, että vika ei ole meissä, onhan meitä jo kaksi ;)

Greippimehusta Voisin lähteä leikkiin mukaan, ja ottaa greippimehua myöten kaikki aseet tähän kiertoon. Juotteko sitä koko kierron vai vain ovulaatiosta kierron loppuun?

Ja mulla starttasi tänään toden teolla kp 1, yk 2(3). Koitan iloita siitä, että kierronpituudet pysyy hanskassa, ja ainakin mulle suodaan aina uusi yritys, jollei sitä plussaa. Ovistestit lähtee tänään tilaukseen.

Ja loppukevennykseksi: Ison kaupungin keskustassa asumisen huonoja puolia on ehdottomasti se, että ympärillä olevat ihmiset on pääsääntöisesti viimeisen päälle laittautuneita. Joskus (kuten juuri nyt) sitä haluaisi vain kipaista verkkareissa kaupassa hakemassa maitoa aamukahviin, ja olisi ihan kiva jos ei tarvitsisi kävellä sokoksen kauneusosaston läpi sen tehdäkseen...
 
Mosmos Harmi kun jouduit uuteen yritykseen! :( kumminkin hyvä, että kierrot pysyy samassa! Itse kun tässä nyt vielä odottelen tätiä, kun r-testiinkää plussaa ole tullut... :kieh:


Hei, mitäs muut, jotka on kp:ssä sielä ylhäällä, onko tapahtunut mitään erikoista?... sielä on aika paljon porukkaa. :)
 
Pahoittelut mosmos! :hug: Mutta tosiaan, positiivista että kierto pysyy tasaisena. (Ja juu, vikahan ei ole meissä! ;))

Hmm aivan Miwwi! Kovin hiljainen on tuo loppu pään porukka... :wave:

Mun kehossa tapahtuu taas jotain! Tuossa noin tunti sitten repäisi oikeen makeesti vasemmalta puolelta (munasarjoista?) ja sen jälkeen on välillä nippaillut siellä päin. Epäilen että nyt olisi dpo8, odottavan aika on pitkä... :stick:
 
Naspula se, jos mikä on kiusaamista ja kaikenlisäksi kenties rikollistakin, sillä hän on esimiesasemassa. Sinuna juttelisin isomman pomon kanssa. Tuommosesta käytöstä voi antaa jo varoituksen. Se, että moittii ja vähättelee alaisiaan ei ainakaan ole omiaan lisäämään heidän työmotivaatiota tai mitään muutakaan! Erittäin loukkaavaa on kaikenlisäksi se, jos hän on tehnyt sitä sepostelua jossain kahvipöydässä. Ei jeesus sentään!
Minun oma lähiesimieheni sai varoituksen, kun kertoi raskaudestani ja keskenmenostani työyhteisössä. Ei sellaista vaan tapahdu.

Grill jaMosmos, minäkin kiinnitän huomiota vastaaviin lehtijuttuihin :D Lisäksi tuntuu, että kaikki ympärillä sikiää ja niin kyllä muuten sikiääkin :D Tosin koitan ajatella, että minä tässä odottelen vuoroani, vaikka kyllähän se masentaa, että jotku tekee jo ties monensia ja me epäonnistuttiin.. :|

Mosmos tsemppiä uuteen kiertoon! Toisaalta olen aika kade, kun pääset noinkin "pienillä" kiertopäivillä uuteen yritykseen. Minulla vain haamuilee ja ilmeisesti vieläkin se vanha raskaus..josta on jo yli 3kk! :(

Tässä kooste kierron testeistä:
Aijaa.com - haaleaa, haaleaa

Sain plussan viimeksi kun olin raskaana vasta kp 42 selkeänä...ja silloinkin luulin oviksen olleen samaan aikaan kuin nyt.. Ilmeisesti se ovis kuitenkin tapahtuu, kun raskaaksi tulin, mutta en vain voi uskoa, että erittäisin hormoonia niin hitaasti. Lääkärit ja gynetkin ovat olleet huuli pyöreänä, että minulla todistettavasti näytti vielä plussaa ekojen menkkojen jälkeen ja että niitäkin jouduin odottamaan yli 8 viikkoa -eli hormooni ainakin laskee pirun hitaasti :ashamed: Masis iskee, eikä!!
 
Viimeksi muokattu:
Miramei: Mulla myös niin että kaikki sikiää kyllä tässä ympärillä, ei kylläkään kukaan läheinen kaveri tällä hetkellä mutta ajan kysymys vain, sillä...

Kaverini, joka on kanssani myös samassa firmassa töissä, tosin ihan eri puolella ja jonka kanssa käyn lähes päivittäin lounastauolla, on tässä valittanut nyt n. viikon jatkuvaa väsymystään. Pari päivää kun sitä kuuntelin, heitin puoli-vitsillä että entäs jos ootkin raskaana? No ei kaverini siihen uskonut, mutta nyt kertoi että edelleen vaan väsyttää ja hän nukkuu todella paljon ym. Nyt sitten sanoin jo tosissani että oleko nyt ihan varma ettet olisi raskaana. Kaveri epäilee silti. Sitten sille tuli mieleen, että eilen oli ollut syömässä vanhempiensa luona, eikä ollut pystynyt syömään sipulia mistä normaalisti pitää. No minä pakotan testaamaan tänään! Jos olen oikeassa, tulee itselle varmaan aika kolaus. En tiedä aikoisiko hän pitää lapsen vai ei. Mutta silti. Ja hänen poikaystävässään on minun mielestäni jotain vähän outoa... En oikein osaa sanoa mitä. : /
 
Viimeksi muokattu:
Heipsan kaikille! Minä tulisin takas yrittäjien puolelle.... Keskenmenosta aikaa jo reilu kuukausi, mutta sekään ei menny ihan putkeen niin on tässä ollu kaikenlaista ja nyt vasta alkaa tuntuun siltä, että kyllä tästä vielä noustaan :)


Nyt ois sitten menossa kp5 ja yk1 taas... Ikää oli 20v ja ensimmäinen lapsi haaveissa.
 
Naspula sulla on kyllä todella inhottava tilanne. :( Halit :hug: Hoidat nyt ittes ensteks kuntoon ja sitten annat joskus ajatuksen poikasen pomollesi..

ON: saatiin ovis hyödynnettyä. Nyt litkitään niin maan p*rusti greippimehua! Juilii ja jomottelee, lämmöt pomppas eilen taas pilviin ja olo oli tukala - kosteus oli eilen myös huipussaan...
Kävin tänään hakemassa puhelimen huollosta - koko etupaneeli oli mennyt rikki, se jouduttiin vaihtamaan täysin uuteen. Siitä huvista jouduin sitten maksaman 220€ :( Virheistään oppii??

Nemppis teretulemast takasin, toivottavasti saat uuden plussan pian! :)

Grill mullahan on suosikkeina vauvakuume - ja kerran anoppi huomasi sen tässä meidän koneella... Huups. Empä minä siihen mitään mennyt selittelemään. Olin vaan hiljaa, niinku mieskin. :)

Mirkku eipä luovuteta vielä! :) ja Mosmosille halit uuteen kiertoon joutumisesta! :hug:
 
Apua Nemppis, onko mulla menyt nyt ihan ohi kaikki?! :O En tiennyt että sulle on tullut keskenmeno! :hug: Kovasti jaksamisia ja olet toki ihan ehdottoman tervetullut takaisin!

Pamsku: Auts mikä summa! :| Mut no, hyvä että oviksen saitte kuitenkin hyödynnettyä! =)
 

Yhteistyössä