Sunflower Onpa kumma tilanne. Ehkä sun pitäis käydä kohta jo lääkärissä, kun kierrot noin venyy ja testit on negaa...:/
Pamsku ja muut greippimehusta jutelleet! Sitä greippimehua juodaan
kp1->ovis, eli oviksen jälkeen saa pitää taukoa siitä. Sillä siis yritetään parantaa ovislimoja, mutta mitään oikeaa tieteellistä näyttöä asiasta ei oo. Toisaalta oon myös kuullut, että sit juodaan foolihapon takia.
Greipit käy ihan yhtä hyvin, ja niitä syömällä säästyy ylimääräisiltä sokereilta. Ja on ne paremman makusiakin kuin happamat mehut. Itse join mehua tai söin greippejä joissain kierroissa ja huomasin kyllä eron greipittömiin kiertoihin, mutta plussakierrossa olin ihan ilman greippejä tai muita vippaskonsteja.
Grill Onpa ikävä tilanne sun kannalta. Tuli mieleen oma kokemus, kun yrityksestämme tietävä halus minut mukaan tueksi, kun teki r-testin (en ollut vielä plussannut, mutta yritystä oli jo paljon takana). Heillä ois siis "vahinko"vauva ollut kyseessä, eli silloin tällöin oli ehkäisy unohtunut. Kaveri vielä nauro, että "ois hassua saada plussa, kun ei olla mitään ovista laskettu tai mitenkään tarkoituksella yritetty". Ei hän (minun onneksi) ollut raskaana, ja ilmeisesti testin tekeminen oli miehenkin säikäyttänyt niin, että ehkäisystä on sen jälkeen huolehdittu paremmin. Mut oli kyllä kova paikka olla paikalla jännäämässä, jos kaveri saiskin ylläriplussan. :/
Ja Grill, pidän peukkuja, että sulla ois raskausoireita!
Miramei Onko nuo testit missä järjestyksessä? Minusta näyttäisi, että ylimmät ois vahvempia kuin alimmat..
Voisitkohan päästä veritestiin tarkistamaan tilanteen?
Naspulalle tsemppiä ikävän esimiehen ja masennuksen kanssa! Nyt vain keskityt lepäilyyn ja masennuksesta toipumiseen! :hug:
Miwwi Onnea testaukseen, jos siihen päädyt!
Nelistin Ehkä sinä itse plussaat ekana heinäkuussa?! Mulla ainakin tuommoisesta kierrosta tuli plussa..
Muoks. Oli jäänyt viimeinen sivu lukematta, niin piti korjailla!