Amalia harmi, että lääkärikäynti ei mennyt odotusten mukaisesti. Minua raivostuttaa juuri tämä, miten niitä asioita odotellaan vaan tapahtuvaksi - jos mitään ei näytä tapahtuvan, niin miksi pitää odottaa lisää? Jotta ihme tapahtuisi??
Lääkärit on kummia otuksia. Ei niistä ota selvää.
Amalia: Minähän, kun otin ihan omin päiteni clomeja nyt 2tabl/pvä. Lääkärin kanssa oltiin kyllä keskusteltu silloin clomien alkaessa, jos ei raskautumista tapahtu kahden ensimmäisen kierron aikana, niin nostetaan annostusta. No, minähän menin ja nostin sitä!
Kipuilua on nyt siis kovin ovulaation jälkeen ja luin aiheesta monilta eri keskustelupalstoilta. Monessa paikkaa luki, että keltarauhanen voi kipuilla ovulaation jälkeen kovastikin, se siis tarkoittaa sitä, että ovulatio on onnistuneesti tapahtunut. Hedelmöittymisestä se ei kerro - vaikkakin voi raskauden alkuvaiheilla kipuilla myös.
Ihan uutta tietoa minulle.. Ja isot follit kipuilevat myös. Jos liian iso folli, niin hedelmöittymisen mahdollisuus pienenee...
Miksi tämä on niin pirun hankalaa tiedettä? Miten jotkut onnistuvat kertalaakista?? ärrh.
Olen kyllä viiastunut tämän yrityksen aikana. On tullut niin paljon uutta tietoa ja termejä, lyhenteitä ja ajatuksia lapsen tekemisestä... hohhoh.