Kakskymppiset yrittäjät 2012

Siis kaiken tämän paskan lisäksi onnistuin tiputtamaan uuden Lumian töissä lattialle - näyttö pimeni. Mä en ala!! En ansainnu tätä! Perkele, jos mulla olis se laps mahassa, ni ei tuntus missää tälläne, mutta hitto soikoon! Korjaus maksaa varmaa sen 300€ - puhelin päälle 500€. Ei hyvää päivää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Onko mahdollista, että olisin ovuloinut jo kp11, vaikka mun kierrot huitelee välillä melkeen kp50? Tänne sillon linkitin sen ovistesti kuvan, kp 11 oli melkein saman vahvuiset viivat. Nyt oon dipannut tän viikon aikana 1-2 testiä päivässä ja kokoajan vain viiva haalenee. Tänään tuskin enää oli näkyvissä, niin haalea se siis oli.

Voisiko tämä olla ovisplussa?

Aijaa.com - 10527872
 
Oon myyjänä elintarvikekaupassa... Pitääpi kysästä, mutta kyrsii ihan sikana!
Mies sano, että hää maksaa, jos sen saa korjattua... Sillä, kun on isompi palkka, ku mulla!
oon jokatapauksessa ilman puhelinta ensi viikon.
 
Ihan ensinnäkin Pamsku: Sanot sinne huoltoon, että se näyttö vaan yht' äkkii oli pimennyt. Et puhu mitään mistään tiputuksista ymym, niin eiköhän se takuuseen mee. =) Tai mä oon ainakin onnitsunut tuolleen pistää vaikka mitä "itse aiheutettua" takuun piikkiin. :D

Miramei: Ihan hyvältähän tuo vois vaikuttaa, varsinkin tuon pistämäsi linkin kuvien perusteella. :) Toki tietämättömyys on persiistä, mutta yritä ajatella että eiköhän tää tilanne selkiinny muutaman päivän päästä. :) Niin ja samat sana myös Sunflowerille. ;)

Minä palasin juhlista kotiin, mies jäi vielä. Mua väsyttää ja maha sattuu. Maha poltti myös aamuyöllä n. 3 tuntia niin, etten saanut nukuttua. Tai juu, heti kun sain unen päästä kiinni alkoi maha polttaa ja heräsin. Sanoin miehellekin, että en tiedä miltä supistukset tuntuu mutta jotain tämän tapaista vois kuvitella! :D

Jaksoin juhlissa ihan hyvin, vaikka pääasialliset puheenaiheet siellä naisten kesken oli lapset, raskaus, lapset ja lapset. Sillä suurin piirtein kaikilla kun on jo lapsia tai sitten ovat raskaana. Ei siinä mitään, ihan mielenkiintoisia kokemuksia kuulin ja muuten, mutta nyt kun ajelin yksin kotiin alkoi väkisinkin vähän masentaa... :( Sitten vielä vähän harmittaa ettei se mieskään tullut jo mun kanssa kotiin, mutta siellä oli ihan kivaa porukkaa ja hyvä meno, niin ei mikään ihme että halusi vielä jäädä. Kun sanoin miehelle ennen kun lähdin, että olisi kyllä ollut ihan kiva jos olisit jo tullut kotiin, kun sitten en taaskaan näe sinua pitkään aikaan kahden kesken, niin hän yritti siinä lohdutella että kyllä minä sitten viikolla iltaisin jos hän ei huomenna hyvissä ajoin herää. Ja sitten varmaan kun hän huomasi, ettei tämä vastaus minua kovasti miellyttänyt (sillä tosi asia on se, että 99% todennäköisyydellä meillä on aina iltaisin joku miehen kaveri kylässä), niin lupasi olla ensi viikonlopun juomatta ja minun seurana jos haluan. :)

Ehkä eniten tässä pelottaa se, että tälläistäkö mun elämä tulee olemaan jos/kun tulen raskaaksi? En usko, mutta kuitenkin epäilys on takaraivossa...
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



SUNNUNTAI 15.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp62/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp54/32..............23v........yk5(11)............2.lapsi
Agnes...............kp45/28..........24v............yk2................1.lapsi
Haidi89...........kp43/31-48..........23v...........yk5..................1.lapsi
Jonna_91..........kp39/28-30...........21v..........yk4..............1.lapsi
susupala..........kp34/??...............22v.........yk1..................1.lapsi
Sunflower11......kp33/24-28........23v..........yk20...............3. lapsi
miuku9............kp33/26-30...........21v.........yk31.................1.lapsi
Miramei...........kp32/33-40.............24v.........yk1(7)..............1.lapsi
Anlii...............kp32/28-30...........23v.........yk10.................1.lapsi

Kp 21-30


Miwwi..............kp30/28-35...........21v............yk1(4)............1.lapsi
murkku...........kp29/35-38............ 24............yk1..............1.lapsi
Mosmos..........kp28/30-32.............22v.........yk1(2)............1.lapsi
Marpa..............kp27/25-31.............23v.........yk6...............1.lapsi
Nelistin............kp26/26...............23v...........yk5..............1.lapsi
Lindu...............kp25/28................22v.........yk5...............1.lapsi
-es-................kp21/24-30............21v.......yk15.................1.lapsi

Kp 11->20


Taru_..............kp19/40-60..............21v.........yk3................1.lapsi
thewholestory.....kp19/28-30.......24v..........yk3................1.lapsi
Grill................kp18/25-35.............22v........yk10.................1.lapsi
Henkari............kp18/26..............23v.........yk3......... .....3.lapsi
lumihiutale92.....kp16/29...............20v........yk6.................1.lapsi
nepulis.............kp16/24-31.........21v..............yk2.............1.lapsi
Ruby88...........kp15/28-30..........23v.........yk11................1.lapsi

Kp 1-10


Pamsku............kp10/17-52...........22v.........yk9..................1.lapsi
AnnisK............kp10/28-32.........23v............yk4................1.lapsi
Amalia89..........kp8/46-160........22v.........yk12.................1.lapsi
Anlii...............kp5/27-30...........23v.........yk11.................1.lapsi
memsie............kp3/27-37..........21v.........yk5.................2.lapsi
Naspula............kp2/30-32??.........20v........yk17.............1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Kiiruna
Punnabis


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
minssu



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Palapelistä puuttuu palanen



Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Hätähousuna piti jo mennä raskaustesti aamulla tekemään, negaahan se näytti, vaan eipä kp:t vielä kovin pitkällä ole.. no en kyllä uskonutkaan että heti tärppäisi, vaikka niin toivoinkin..

Tosin voi olla mahdollista että ovulaatiokin on vasta nyt. Eilisestä asti ollut vähän kosteammat olot ja saanut käydä tarkistamassa jos kuukautiset alkaneet, ei onneksi.. Pari vuotta sitten kierrot venähtivät 40:n päivään kun vauvakuume oli pahimmillaan, (silloin vielä ehkäisy oli käytössä..) Saas nähdä venyykö kierto taas..
 
Siis oikeen ketuttaa taas katsoa miten alhaalla mennään :D Siis ihan alkukierrossa, eikä vielä pitkään aikaan tartte oviksiakaan miettiä... Viimeksi tunsin selkeitä kipuiluja kp 12-14, että oikeesti oon jopa oviksen sitten kerrankin bongannut tuntemuksista, kun kierto oli sen 27 päivää! Jee. Eli ehkä en sittenkään viel täs kierrossa osta tikkuja. Ja meillä on ens viikonloppuna tuparit, niin voinpa niistä sitten nauttia millä tavalla haluankin, virvokkeilla tai ilman ;) Tossa just väsäsin sämpylätaikinasta sellasia leipätikkuja, mitä voi sit dippailla yhdessä kasvisten kanssa. Mä oon niiiiiin onnellinen tästä mun isosta valtakunnasta - keittiöstä <3 Ja ihan huippua, että pääsen hyvällä syyllä leipomaan tarjottavia :p
 
Noniin, mä tyhmä menin tekemään r-testin jo tänään iltapissasta(malttamaton kun olen...), eli nega tuli.. On kyllä sellanen tunne, että ne menkat alkais, mutta samanlainen tunne oli viimeksikin kun olin raskaana, jos nyt sitte odottais vielä muutama päivä, testejä kun ei oo enää kun 2. :/
 
lumihiutale Itse en ole koskaan ovista tikutellut, niin en ainakaan minä tiedä. :O Noh, ei vara venettä kaada, pupuilun maksimointia siis. Harmi tuo yötyö kyllä, siis kun miehelläsi on nyt.

Tuolla yläpäässä on kyllä ihan kamalana porukkaa! Nyt on pakko jonkun plussata. Ja nythän meitä onkin jo niin paljon, että ei tiedäkkään, montako plussaa pärähtää heinäkuulle. :)

ON: Täällä ei sitten mitään uutta. Välillä jomotellu alamahaa oikealta alhaalta. Ei mitään muuta. Mulla on ihan kamalan surku kausi menossa.. Tuntuu, ettei musta ole tähän, siis tulemaan äidiksi. Musta on äidiksi, muttei tulemaan sellaiseksi. :( Mikä tätä kehoa vaivaa? En koskaan oo oottanu näin kovasti kuukautisia.. Testaan aamulla taas, vaikka turhaan mää niitä testejä tuhlaan. Mutta kuitenkin. Pakko sentään varmistaa.. En ikinä olis uskonu, että tää voi tosiaan olla tällaista. Jos olis tärpänny heti yk 1, niin olisin synnärillä kuukauden sisällä.. :ashamed:
 
Lumihiutale: Voi anteeksi, oli kyllä tarkoitus kommentoida sitä sun testiä, mutta unohdin sitten kun se jäi taas kerran tonne edelliselle sivulle... Eli juu, voihan se olla plussa. Siis mulla oli viime kierrossa (kun testasin tyhmänä vaan kerran päivässä, vaikka tiesin että kaks kertaa pitäis) plussa just tuon näköinen ja kierron pituuskin meni just passelisti sen suhteen eli olen 100% varma että se oli plussa. :)

Hopeakissa: Mulla ollut myös viime aikoina vähän saman tapaisia tuntemuksia. :hug: Huoh vaan, ja silleen...

Pahoittelut negoista Miwwi ja murkku! Uutta testiä sitten muutaman päivän päästä. ;)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 16.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp63/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp55/32..............23v........yk5(11)............2.lapsi
Agnes...............kp46/28..........24v............yk2................1.lapsi
Haidi89...........kp44/31-48..........23v...........yk5..................1.lapsi
Jonna_91..........kp40/28-30...........21v..........yk4..............1.lapsi
susupala..........kp35/??...............22v.........yk1..................1.lapsi
Sunflower11......kp34/24-28........23v..........yk20...............3. lapsi
miuku9............kp34/26-30...........21v.........yk31.................1.lapsi
Miramei...........kp33/33-40.............24v.........yk1(7)..............1.lapsi
Anlii...............kp33/28-30...........23v.........yk10.................1.lapsi
Miwwi..............kp31/28-35...........21v............yk1(4)............1.lapsi

Kp 21-30


murkku...........kp30/35-38............ 24............yk1..............1.lapsi
Mosmos..........kp29/30-32.............22v.........yk1(2)............1.lapsi
Marpa..............kp28/25-31.............23v.........yk6...............1.lapsi
Nelistin............kp27/26...............23v...........yk5..............1.lapsi
Lindu...............kp26/28................22v.........yk5...............1.lapsi
-es-................kp22/24-30............21v.......yk15.................1.lapsi

Kp 11->20


Taru_..............kp20/40-60..............21v.........yk3................1.lapsi
thewholestory.....kp20/28-30.......24v..........yk3................1.lapsi
Grill................kp19/25-35.............22v........yk10.................1.lapsi
Henkari............kp19/26..............23v.........yk3......... .....3.lapsi
lumihiutale92.....kp17/29...............20v........yk6.................1.lapsi
nepulis.............kp17/24-31.........21v..............yk2.............1.lapsi
Ruby88...........kp16/28-30..........23v.........yk11................1.lapsi
Pamsku............kp11/17-52...........22v.........yk9..................1.lapsi
AnnisK............kp11/28-32.........23v............yk4................1.lapsi

Kp 1-10


Amalia89..........kp9/46-160........22v.........yk12.................1.lapsi
Anlii...............kp6/27-30...........23v.........yk11.................1.lapsi
memsie............kp4/27-37..........21v.........yk5.................2.lapsi
Naspula............kp3/30-32??.........20v........yk17.............1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Kiiruna
Punnabis


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
minssu



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore

HEINÄKUU



Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Palapelistä puuttuu palanen



Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Anteeksi jo etukäteen, mutta nyt on ihan pakko omanapailla oikeen urakalla. Mä olin kai onnistunut innostumaan niistä repäisykivuistani ja siitä ihme välivuoto-tuhrusta (mulla ei ikinä normaalisti tule sellaisia) ja ajattelin, että voisin olla raskaana vaikka tiedän ovulaation menneen ihan harakoille tässä kierrossa... No, mä tein lauantaina testin, ja sain maailman haaleimman haamun, varmaan joku viivanpaikka. Laitoin miehen apteekkiin hakeen vielä toisenmerkkisen testin, ja sain sillä sitten puhtaan negan. Tiedän, että mun yk:illa tän ei pitäis vituttaa näin paljon, mutta vituttaapahan vaan. Mulla meni melkein koko lauantai itkien ja kitisten ja raivoten, ja nyt vasta alkaa oikeasti oleen ihan hyvä mieli. Tai ehkä enemmänkin neutraali...

Mä olen aina ajatellut, että näin kärsimättömiä on ainoastaan ihmiset, jotka on tottunut saamaan kaiken helpolla, ja siks tää kai tuntuukin niin epäreilulta. Mulla oli aika kaoottinen lapsuus, mua kiusattiin koulussa ja sairastuin henkisesti niin, että päädyin mielisairaalaan saakka, ja sieltä olen nyt taistellut itseni normaalia elämää kohti vähitellen. Ja nyt musta vaan tuntuu, et mikä on kun en edes tätä asiaa voi saada ilman taistelua, olenko mä tuomittu saamaan kaikki elämäni onnen aiheet miljoonien paskojen kokemuksien kautta? Eikö edes yhtä asiaa voisi vain saada, ja sitten olla onnellinen siitä?

Mä en usko mihinkään karmaan tms. mutta kyllä tuntuu hieman universumin kettuilulta, kun onnistuin tulemaan raskaaksi ensimmäisestä yrittämisestä ja sitten sain erittäin kivuliaan keskenmenon kaikilla komplikaatioilla. Jos merkit pitää paikkaansa, seuraavaks onkin edessä tuhottoman pitkä odottelu, ennen kuin se "ilo" suodaan mulle uudestaan...

Mä taisin nyt saada tän satsin negatiivisuutta purettua tähän, meen nyt juomaan kupposen kahvia ja koitan palata siihen neuraaliin olotilaan. Kollektiiviset tsempit koko teidän porukalle, tuun jutteleen tarkemmin taas kun rauhaisa olotila on saavutettu :)
 

Yhteistyössä