Kakskymppiset yrittäjät 2012

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

TIISTAI 15.5.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

Amore.............kp33/28-32.............24v..........yk2..............1.lapsi
Hopeakissa......kp32/28-38............23v.........yk6.................1.lapsi
Pamsku............kp30/27-52...........21v.........yk6..................1.lapsi

Kp 21-30

miuku9............kp28/26-28...........21v.........yk29.................1.lapsi
Miramei...........kp28/??................24v.........yk.0(6)..............1.lapsi
Anlii................kp27/26-73...........22v.........yk8.................1.lapsi
memsie............kp23/24-36..........21v........yk2...............2.lapsi
Sunflower11......kp21/27-28..........23v........yk18...............3.lapsi
KyyneltenHymy..kp21/32..............23v........yk4(yk10)............2.lapsi

Kp 11->20

Marpa..............kp19/25-31.............23v.........yk4...............1.lapsi
Grill................kp18/25-35.............21v........yk8.................1.lapsi
Lindu...............kp17/28-30.............22v.........yk2...............1.lapsi
Taru_..............kp17/40..................21v.........yk2................1.lapsi
Punnabis..........kp15/29-33.............26v........yk18...............1.lapsi
-es-................kp14/24-30............21v.......yk13.................1.lapsi

Kp 1-10

Naspula............kp7/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi
Amalia89..........kp3/46-160........22v.........yk10.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp1/29...............20v........yk5.................1.lapsi
Sachie.............kp??????................20v.........yk1..................1.lapsi

Kp??/tjot

kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi
fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

minssu
Kiiruna
Pienoinen

Hiljentyneet:

Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta
duulia
SilverBride
JeNski91

Plussanneet

2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty

HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
Miitt21
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
Miwwi
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini
(Jonna_91) ?

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:

Viimeksi muokattu:
Eilen aamulla mulla oli ensimmäinen ultra, eikä sykettä löytynyt, ja alkio vastasi 8. viikon kokoista. Keskenmeno varmistettiin vielä sairaalassa ja sain mukaani lääkkeet kohdun tyhjennykseen. Mitään varoittavia merkkejä ei ollut, raskausoireita huomaan edelleen, vaikka vuotoa odottelen.

Mä varmaan siirryn taas takaisin tänne joukkoon, vaikka tunteet uudesta yrityksestä on tosi ristiriitaiset. Tässä on mulla vielä aika paljon työstettävää.

Voimia sulla mosmos! Ja pahoittelut myöskin täältä Pamskulle negasta! :/

...sellainen täälläkin varmaan tulis jos menisin testaamaan. Kaikki viikonlopun kummalliset ja vahvat oireilut on tipotiessään... Lämmötkin laskenut, että kaipa täti sieltä on just kurvailemassa. Muuten ei oo kyllä yhtään myöskään menkkaolo (välillä ne perkuleet yllättää vaan), mut nää nännit on superarat, yleensäkin arat ovat ennen mensuja. Että tällä mielin täällä, oottelen vaan jo kovasti, et vuoto alkais ja pääsis alottaa uuden kierron. Ärrimurri.

Heippa teille kaikille,

Kovasti olin tulossa höpöttelemään alakuloa uuteen kiertoon joutumisesta yms. yrittämisen pohtimisesta, mutta huomaan että tänne on kohdannut suruaalto. :( Pahoittelut teille kaikille menettäneille (sikiöitä, lapsia, toiveita, unelmia...onhan noita). :hug: Omat ongelmat tuntuvatkin yllättäen kovin mitättömiltä.

No nyt olisi taas (ovis)aika uuteen yritykseen ja tosiaan hyvin ristiriitaiset tunnelmat. Kiitos jollekin ihanalla, joka kertoi kuukatiskalenterin ihmeellisestä olemassaolosta. Siihen olen nyt kovin tutustunut ja aktiivisesti aloin käyttämään.

Puhuitte jossain vaiheessa iästä. Suurin osa teistä taitaa olla alle 23, jonka koin aluksi ja koen toisinaan edelleen kovin kovin nuoreksi iäksi aloittaa perhettä. Vertaan siis omaan henkiseen kehittymiseeni. Mutta hienoa, jos teitä on noinkin monia, jotka koette olevanne henkisesti jo niin kypsiä ja valmiita äideiksi. :) Monet teistä antaakin itsestään hyvin kypsän kuvan itsestään, joten en ihmettele että olette ns. "ajoissa liikkeellä". Olen monesti myös miettinyt johtuneekohan se myös, että olen ymmärtänyt monen olevan maakunnista täällä? Itse pk-seudulla asuvana, täälläpäin noin nuoret (julkisesti) yrittäjät ovat harvinaisempia ja tuntuu että virallisemmalla puolella (mm. lääkärit) suhtautuvat muhunkin kuin lapseen, jolla on kivoja toiveita. Silloin vastaukseksi juuri saa helposti "no sinähän olet niin nuori vielä, onhan tässä aikaa". Kommentoitte myös ystäviänne, ja tuli mieleen että eikö ystävien tehtävä juuri ole tukea olemalla myös kriittinen (kyseenalaistava) toisen tekemisiä kohtaan, mutta kuitenkin lopulta tukea sitä päätöstä minkä on itse tehnyt? Voi toki myös olla kateutta, mutta se että ei automaattisesti hypitä ilosta, ei tarkoita etteivätkö he silti olisi läsnä teitä varten.

Kiva kun olette edelleen niin aktiivisia! :) Ja heipat uusille.

Mosmos Iso voimahali sinne :hug: Vaikka ei varmasti tuossa tilanteessa mitkään sanat tai teot auta. :(

Omaa napaaa.. Mulle saa päivittää kp1 ja yk5
Ei ihan menty sinne kp40 ;) Outoa se, että menkat alkoivat tänään, kun tulin töistä kotiin? Niin kuin oon maininnutkin, niin yleensä ne alkaa AINA aamuisin. Ensin tuli vaaleanpunaista tuhrua paperiin, mutta nyt on taas hanat auki. Häntä pystyyn ja kohti uutta kiertoa! Ajattelin pitää tämän kierron taukoa gynestä, nyt otetaan vaan miehen kanssa rennosti. Sopii varmasti myös hänelle. :) Palataan gynen kanssa juttuun sitten kesäkuussa.

Ensinnäkin mosmosille iiiiso hali! :hug:

Pahoittelut lumihiutale uuteen kiertoon joutumisesta :hug:

Sain tänään ne verikokeen tulokset. Kilpirauhasarvot normaalit, prolaktiini oli 199, eli normaalin rajoissa mennään (viitearvot 50-500). Sairaanhoitaja puhelimessa laittoi minua tutkineelle lääkärille viestiä - jospa hän sitten ottaa minuun yhteyttä, että miten toimitaan. Kuitenkin on kutsu sairaalaan tulossa (oli lääkäri laittanut kiireellisen lähetteen, eli 24.5 mennessä on kutsu tutkimuksiin tullut)...
Odotellaan!

Punnabis: Joo no itse ainakin olen ns. maalta kotoisin ja tänne päädyin myös takaisin kun reilun vuoden ensin keskustassa asustelimme. :) En tiedä sitten onko sillä vaikutusta henkiseen kehitykseeni vai millä, mutta voihan sillä olla. Yksi kaverini muutti esim. Helsinkiin opiskelemaan ja elää siellä nyt niin täyttä opiskelijaelämää, että uskon mahdollisen vauva-uutisen tulevan hänelle toooodella sokkina. :D Ja ei tämä rakas kotikaupunkini mikään suur-city ole, blogini lukijat saattavat kaupungin tietääkin. ;) Toki olen myös joskus ajatellut, että 25 on vasta sopiva "lapsen hankkimis-ikä", mutta kummasti se mieli muuttuu.

lumihiutale: No voi harmi! :( Mutta hyvin tunnut ottavan tädin vastaan.

Ja edit. :D

Eli nyt meni mulla Pamsku vähän yli hilseen... :confused: Arvot on normaalit, mutta silti on jotain mätää vai? :O Vai häh?

Ja ai niin! Helvatan Facebook! Siellä oli joku mainos vauvanvaate-verkkokauppaan.... Arvatkaa kuka klikkasi siitä?! :kieh:

Viimeksi muokattu:
Grill: siis kai jossain jotakin mätää on, kun mulla rinnoista tulee nestettä... :/ Siksi siis sairaalaan lähete, jotta katsovat mammografialla ja ultralla (samalla kohtu ja munasarjat).... Sais selvyyden, että miksi mun rinnat tuottaa maitoa (tai ainakin jotakin maidon tapaista...)

Hmm, pahoittelut kaikille ikäviä kokeneille :hug:

ON, testit saapu tänään ja testailin siiis heti.. r-testi näyttää vielä nähtävää haamua, ovistesti likimain plussa.. Pitihän se testata kun oireet edelleen päällä. Kauankohan tuossakin menee, että hormooni ei enään testissä näkyis.. :headwall:

Ainakin tiedän että oikeesti voi edes jotain tapahtua, ja liki 1,5 vuoden jälkeen tuo merkitsi mulle ihan älyttömästi. Kun en ole oikeaa haamua saanut ikinä tai koskaan.. Lopulta, nyt alkaa oleen jo aika onnellinen olo, vaikka tietenkin surettaa ettei raskaus jatkunut... Lähtis vaan oireet, tulis ovis ja sit vaan "uutta matoa koukkuun"!

Vielä kerran tosipaljon jaksamisia kaikille asiaan kuin asiaan :hug: ja kiitos tuestanne! On ollut mulle arvokasta :heart:

Voi ei, paljon voimia Mosmos! :(
Melko surullinen näky tuo meidän plussanneiden lista, kun melkeinpä joka kuukauden kohdalla jollekin on laitettu nuo sulut, eli on mennyt kesken.

Ja pahoittelut myöskin lumihiutale! Hyvä asenne sulla kuitenkin tuntuu tähän uuteen kiertoon olevan, toivottavasti se nyt sit teillä tärppäiskin ihan luomuna niin kuin monille pienen tauon aikana tuntuu käyvän :)

Niin hän kävi silloin täälläkin asiasta kirjoittamassa, silloin se ei vaan ollut vielä täysin varmaa muistaakseni(?), niin sen takia ei varmaan oltu niitä sulkuja laitettu. Mut tosiaan joka kuukauden kohdalla joku, pistää kyllä ajattelemaan jälleen kerran et miten paljon saakaan olla tuuria mukana, että saa vauvan yleensäkään alulle ja vieläpä syliin asti.
Muuten Miramei eiköhän me laiteta sutkin tuonne listalle takas, mukana menossa- tai kp??/tjot-osioon näin aluksi..? :)

Amalia voiaan laittaakki, vaikkei tää varsinainen yrityskierto ole, kun kiertopäiviä ei voi periaatteessa laskea oikealla tavalla, kun kaikki riippuu kropan toipumisesta. Kutsun tätä kiertoa enemminkin nimellä "jos onni on" :)
Miramei....28/??...24v......yk.0(6).....1.lapsi

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

KESKIVIIKKO 6.5.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

Amore.............kp34/28-32.............24v..........yk2..............1.lapsi
Hopeakissa......kp33/28-38............23v.........yk6.................1.lapsi
Pamsku............kp31/27-52...........21v.........yk6..................1.lapsi

Kp 21-30

miuku9............kp29/26-28...........21v.........yk29.................1.lapsi
Miramei...........kp29/??................24v.........yk0(6)..............1.lapsi
Anlii................kp28/26-73...........22v.........yk8.................1.lapsi
memsie............kp24/24-36..........21v........yk2...............2.lapsi
Sunflower11......kp22/27-28..........23v........yk18...............3.lapsi
KyyneltenHymy..kp22/32..............23v........yk4(yk10)............2.lapsi

Kp 11->20

Marpa..............kp20/25-31.............23v.........yk4...............1.lapsi
Grill................kp19/25-35.............21v........yk8.................1.lapsi
Lindu...............kp18/28-30.............22v.........yk2...............1.lapsi
Taru_..............kp18/40..................21v.........yk2................1.lapsi
Punnabis..........kp16/29-33.............26v........yk18...............1.lapsi
-es-................kp15/24-30............21v.......yk13.................1.lapsi

Kp 1-10

Naspula............kp8/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi
Amalia89..........kp4/46-160........22v.........yk10.................1.lapsi
lumihiutale92.....kp2/29...............20v........yk5.................1.lapsi
Sachie.............kp??????................20v.........yk1..................1.lapsi

Kp??/tjot

Miwwi........................................21v.............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi
fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

minssu
Kiiruna
Pienoinen

Hiljentyneet:

Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta
duulia
SilverBride
JeNski91

Plussanneet

2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty

HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
Miitt21
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini
(Jonna_91) ?

Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:

Viimeksi muokattu:
Amore mitäs testi näytti? :popcorn:

Voisin heittää pienen gallupin tähän väliin oviksen tikuttajille; testaatteko yhden vai kaksi kertaa päivässä? Veikkailisin et suurinosa on tuon yhden kerran kannalla, mut mietin vaan et onkohan se kovinkin yleistä et ovis menee niin nopeesti ohi, ettei sitä ehtis sit huomata.

Amore: Minäkin täällä odottelen tulosta! :popcorn:

Gallup: Itse oon tikutellut kaksi kertaa päivässä, koska sen ensimmäisen kerran se ovis meni ohi. Toki kun siihen tikutteluun tottuu, voi ehkä "pystyä" vähentämään yhteen kertaan per päivä. :)

Pamsku: Toivottavsti ei mitään kovin vakavaa olis kuitenkaan... : /

Mikäs on Jonnan tilanne? :O

Amore tääl kans yks utelias! :wave:

gallupiin saan jopa vastata (tän kierron testailiana) ;) Testasin vaan illalla vaikka sain vikkiä testaan kahesti (mutta piheys iski ja rahat loppu) ja oletetun ovis + jälkeen loppuki heti testit ja en testannu sen enempää :D

Täällä koitetaan taas soitella lääkäri aikaa pojalle |O Korvat pitäs käydä näyttämässä kun toista yötä jo huutaa :( Ja nyt päätin etten poistu lääkärin huoneessa ennenku se on laittanu lähetteen lasten korvapolille, me halutaan ne putket korviin!
Ja rasittavaa oottaa ajanvarauksesta puhelua, jätin sinne vaan soittopyynnön, en jaksa taas tunti tolkulla istua linjoilla! :stick:

Kävin tänään lääkärissä, ja sielä todettiin nyt sitten, että se on varmasti mennyt kesken. :( Eli siirryn takaisin tänne, vaikka tää prosessi on vielä kesken ja kivut mitä kauheimpia niin silti kuumeilen jo! :heart:

Jaksamisia Miwwi! :hug: Parempi noin että kuume painaa heti päälle ja haluatte jatkaa yrittämistä, kuin että masentuisin tms. :)

Voi kauheeta, laskin äsken tuolleen karkeesti paljonko meillä on mennyt rahaa tämän yrittämisen aikana siis testeihin, luontaistuotteisiin, vitamiineihin ym. 200€ !! :O Ja vasta puoli vuotta takana... Huh huh, jopa mun kukkaro toivoo että pian tärppäis! :D

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä