Kakskymppiset yrittäjät 2012

Onnea Vilmaliini! :heart: :flower:

Täälläkin ollaan vuodoitta edelleen, tai noh, valkkarilta ei oo säästytty :D Päätettiin et maltellaan vaan siihen verikokeisiin, niin ei tarvii sit jännäillä noita haamuja.. Mite mää pystyn! ukkoa hirvittää jos mä lähen testi-shoppaamaan, menee kuulemma salakavalasti rahat! :D Vitsillä tuo, mutta ehkä näin parempi.. Ja saadaampa ainakin kuvitella, että raskaana ollaan toistaiseksi..

Ja jos tää nyt ei ookkaan sitä mitä pitäis, niin vaadin kyllä että panevat vauhtia niihin tutkimuksiin! Siitähän on jo vaikka kui kauan, ku kävin lääkärissä, ja uutta aikaakaan ei ole tullut vielä! :mad: Marssittais samantein yksityiselle, jos ois varaa....
 
Onnea Vilmaliini nyt virallisesti! :)

Naspula mä jännään sun kanssa (ja uskon parasta) :) Mä kans oon salakavala testien ostaja aina jos haamu on ollu tiskissä.. Niitä testejä on sillon menny päivittäin! :D

Täällä ihmetellään ovistikkuja ja kuulostellaan muutenki oireita.. Himoja nolla, macaa en muista syödä, sängyssä hiljasta... Näin mun tehokuuri toimii! Vilmaliini onneks sano lohuttavasti, sillä oli ressi kierto ja tärppi :)

Mutta nyt lähen miesteni kanssa saunaan :) Me viel sairastellaan tämäpäivä, löhötään ja nautitaan sunnuntaista oikeen urakalla! Niin ja herkutellaan ;)
 
Hei semmonen kysymys, että lasketteko uuden kierron alkaneeksi tuhrusta vai ns. oikeista menkoista? Mulla meinaan alko perjantaina vasta sellanen oikea vuoto, joten pitäiskö päivittää listaan eri päivät? Mites muuten, voiko tokasta yrityskierrosta alkaa vielä tikuttelemaan ovista? Kun mulla nyt olis kierto sen yli 40 päivää, niin tarvis kai aika monta tikkua hankkia... Onko turhaa näin aikasessa vaiheessa yritystä?
 
Taru eikai se koskaan turhaa voi olla! :) Tietääpä alusta alkaen, heitteleekö ovis ja/tai tapahtuuko sitä lainkaan joissain kierroissa jne.. Paljonhan noita sit menis, netistä tilattuna tosin saa halvemmalla :D

Mulla ei koskaan mitään tuhrua tuu paperiin, siteeseen saattaa tulla jotain rusehtavaa "rantua", et en osaa noista koopeitten laskemisesta sen kummemmin...
 
Taru_ ei kai mikään vauvantekopuuhissa turhaa ole ;) Ite en viitti ovista vielä tikutella (toinen yk meneillään), kun luulen tunnistavan oviksen, ainakin noin suurin piirtein. Ja meillä ei tartte erikseen tota pupuilua siihen ajoittaa, kun päivittäin tulee peittoja heiluteltua edelleen, tai ainakin jokaa toinen. On yritystä päällä tai ei. Mulla oli kp 10 tienoilla vahva epäilys, että ois ovis sillon, tai ainakin lähellä limojen perusteella, mut eilen kp 13 oli kyl sillaset useemman tunnin jomotuskivut tuolla oikeella alavatsassa, et oiskohan se sittenki ollu vasta sillon. Joka tapauksessa mulle itelleni riittää, että tiedän suurin piirtein oviksen ajankohdan, mut on vaan nyt toistaseks... saattaahan se olla, että ens kierrossa oon jo eri ajatuksilla ;)

Vilmaliinille vielä kerran isot onnittelut, jee!! :)

Ääh. Olin aatellu, et otan ihan rennosti täsä nyt tän yrittämisen ilman turhia laskeskeluja, mut kyllä mä vaan nyt jo kovasti ootan tota loppukiertoa... Että pääsis ees jännäilemään :D Tää aika oviksen jälkeen on jotenki niin turhauttavaa :D
 
Vilmaliini Onnea, ja tervetuloa! :flower:

Naspulalle myös kovia plussapuhureita täältä :) Nyt kun tarkemmin ajattelee, niin valkkarin määrä taisi nousta ihan "kivasti" (jos sitä nyt kivaks voi kutsua) plussauksen aikoihin, joten eipä sitäkään tarvi ihmetellä jos kyytiläinen on matkassa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Naspula
Hukkapiru hienoa tietää! :D

Muutenkin tänään on saanu "nauttia" äklötyskohtauksista, jej! Autossa istuessa meinas jo tulla itku, et "nyt se vuoto alko", ku oli nii "kosteet paikat" ja jomotteli kovasti... Mutta ei, pikkuhousunsuoja puhtoisen valkoinen ja pyyhkiessä vain ja ainoastaan runsaasti kirkasta limaa :D

Nää limajutut on kyl niin kivoja luettavia varmasti :D
 
Naspula On varmasti joo :D :D Mut lähinnä sen takia ajattelin sanoa, että moni kun pitää sitä kuivuutta hyvänä merkkinä, niin ihan yhtä lailla se toinen ääripää voi olla ihan hyväkin juttu. Itsellä oli näin, ja myöhemmin kun aloin selailemaan netistä noita raskausoireita niin tämä vaiva oli myös siellä oireiden joukossa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Naspula
Onnea Vilmaliini! :heart: Toivottavasti vedät noita muita mukanasi sinne plussanneisiin! :popcorn:

Johannako multa kyseli siitä homeopatiasta? Elikkäs, syön nyt sitten täälläistä yhdistelmää:

Graphites D30
- Aamupäivällä 7 pilleriä

Natrium mur. D12
- Iltapäivällä 8 pilleriä

Sepia D30
- Illalla 8 pilleriä

Nähtäväksi jää toimiiko... Sais kyllä toimia, maksoin itseni kipeeksi noista!
 
PALJON ONNEA Vilmaliinille!!!
Pah eipä täällä nyt viikonloppuna mihinkään ulkoilemaan pahemmin päässyt ku sato koko ajan tai oli pirun kylmä (tai sitten tekosyy ja laiskuus) :D
Tää päivä oli kyllä nätti, sai paistatella pihalla.
Vatsa kipuilua on ollut nyt joka päivä ja tuntuu maha olevan turvonnut, ainakin tuntuu ku kova pallo olis sinne tungettu :D tuntuu myös että limaa on pöksyt täynnä, hyii helkutti ( joo kaikkiahan kiinnostaa mun limat) :D
 
Aivan ihana päivä ollu :heart: Purin miehelle vähän sydäntä et mikä vituttaa, sitten sovittiin, tehtiin hyvää ruokaa koko perheen kesken, käytiin ajelemassa ja leikittiin yhessä koko ilta :) Voin sanoa pitkästä aikaan että oon tosi onnellinen, onnellinen kaikesta :heart:
Mietin tuos vessassa käydes et alkaa tuot limaa tuolt tulla, jos testailis ostamaa korsettia ja yllättäis miehen ;)
 
Kyyneltenhymy, ihana kuulla! :) Meillä oli vähän sama tilanne tässä miekkosen kanssa, alkaen eilen ja tänään vielä jatkui hiukan purkautuminen puoleltani. On se vaan välillä ollut niin törppö. Mut kaiken kaikkiaan, parempaa miestä en saada vois. Niinpä mekin tänään sitten käytiin vähän syömässä ja kaffettelemassa koko porukalla, kotona tehtiin pannaria ja touhuttiin yhdessä :> Ja oon vaan niin älyttömän onnellinen noista kahesta murustani.

Ja limakeskustelut on ihan hauskasia ;) Ihana huomata, ettei oo yksin näiden tarkkailuiden kanssa :p
 
  • Tykkää
Reactions: Naspula
Huh, anteeksi jo etukäteen, jos tästä viestistä tulee kamala ruikutus viesti.. :ashamed: Pitää vaan johonki purkaa ajatuksia, mies on just nyt kaverinsa asioita hoitamassa, eikä ole ketään kelle soittaa tai jutella edes fb:ssä...

On vain niiin kamala olo, etten kuitenkaan ole raskaana, ja itkettää ja ahistaa kun ei ketään kelle puhua! Eikä tunnu et olis mitään mikä veis ajatukset muualle.. :'( Ihan kamala olo, mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut suuntaan tai toiseen, mutta nyt tuntuu etten halua mitään testejä tai yhtään mitään! Haluis vain velloa tässä itsesäälissä, enkä kohdata sitä että soitan tuloksista ja hoitaja paukauttaa että "et ole raskaana". Oikeen tekee heikkoa, kun jännittää ja inhottaa...

vielä kerran anteeksi, toivottavasti en ole ainoa jolla tämmönen olo joskus, että PAKKO vaan avautua :ashamed:
 
Naspula :hug: musta ainakin on hyvä että purit sydäntäsi tänne, se aina helpottaa kun saa jaksaa vaikeat aatteet jollekkin. Puhuminen yleensä auttaa, eikä kenenkään tarvitse tuskailla yksin. Sitä vartenhan täällä me olemme, että autamme toisiamme niin hyvissä kun huonoissakin asioissa. :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Naspula
Kiitos Amore :) Heti kun mies tuli kotiin, pillahin kamalaan itkuun ja säikytin ukon pahan kerran. Reppana säikähti että on tapahtunut jotain kamalaakin.. :ashamed:

Osaa se ukko valita sanansa kuitenkin, ja lohduttaa kun oikeasti mieltä painaa.. :heart: Ja itkukohtauksen jälkeen alkaa tuntua taas, että elämä voittaa, kävi miten kävi. Tää jännittäminen taitaa vain olla mulle liikaa, kun haluaa jotain muttei taho usko riittää siihen että se olisi mahdollista vieläkään.. :|
 
  • Tykkää
Reactions: Amore
Naspula, ymmärrän hyvin, että jännittää ja pelottaa! Niin kauan, kun ei tiedä, on ainakin mahdollisuus raskauteen... mutta mistäs tiedät, vaikkei jäisi nyt ainoastaan mahdollisuudeksi :) Mutta tosi hienoa, että sait ainakin tänne purettua sydäntäsi... eikös me täällä vertaistuen kaipuussa kaikki olla? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Naspula
Naspula: Mulla oli myös viime kierrossa just niin, että oli tooosi lupaavia oireita ja kaikki varmasti uskoivat että nyt mulla tärppäs. Itsekin jossain syvällä sisälläni siihen uskoin (tai halusin uskoa), mutta en vain halunnut uskoa. Se olisi ollut liian helppoa... Ja kuten nähtiin, tänne jäin (ei sinänsä, että siinä jotain vikaa olisi ;)) ja myöskin romahdin ekaa kertaa "kunnolla" koko yrityksen aikana. Mutta aina kannattaa edes tänne purkaa sydäntään! =)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 7.5.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Naspula............kp38/30-32...........20v........yk15.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp31/29...............20v........yk4.................1.lapsi

Kp 21-30


Jonna_91.........kp29/28-30.............20v........yk2................1.lapsi
Amore.............kp25/28-32.............24v..........yk2..............1.lapsi
Hopeakissa......kp24/28-38............23v.........yk6.................1.lapsi
Amalia89..........kp23/46-160........22v.........yk9.................1.lapsi
Pamsku............kp23/27-52...........21v.........yk6..................1.lapsi

Kp 11->20


miuku9............kp20/26-28...........21v.........yk29.................1.lapsi
Anlii................kp19/26-73...........22v.........yk8.................1.lapsi
memsie............kp15/24-36..........21v........yk2...............2.lapsi
Sunflower11......kp13/27-28..........23v........yk18...............3.lapsi
KyyneltenHymy..kp13/32..............23v........yk4(yk10)............2.lapsi
Marpa..............kp11/25-31.............23v.........yk4...............1.lapsi

Kp 1-10


Grill................kp10/25-35.............21v........yk8.................1.lapsi
Lindu...............kp9/28-30.............22v.........yk2...............1.lapsi
Taru_..............kp9/40..................21v.........yk2................1.lapsi
Punnabis..........kp7/29-33.............26v........yk18...............1.lapsi
-es-................kp6/24-30............21v.......yk13.................1.lapsi
Sachie.............kp??????................20v.........yk1..................1.lapsi


Kp??/tjot


kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi
fairytonia......................................20v...........................1.lapsi

Mukana menossa

minssu
Kiiruna
Pienoinen


Hiljentyneet:

Meimitär
korvapuusti
PisaraSadetta
duulia
SilverBride
JeNski91



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
Mosmos
Miitt21
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
Miwwi
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Naspula aina saa valittaa :hug:

Olipas kiva tuo kaksos linkki! Ite muuten jännitän et vaikuttaakohan meihin tuo kaksos juttu. Siis miehen puolen suvulla on kolmet kaksoset ja mun suvussa kolmoset, ois se aika paniikki jos ultrassa näkyis kolme! :D
 
Joo itsekin olin tietoinen parista noita tarinoista, mutta osa oli mulle ihan uusia. :)

KyyneltenHymy: Ainakin mahdollisuus taitaa olla teillä melko todennäköinen! =) Meillä tuskin on tuota "vaaraa", sillä miehen puolella on yhdet kaksoset mutta hekin ovat koeputkihedelmöityksen tulosta ja minun suvussa ei yhtään. :) Mutta ainahan on kaikki mahdollista... ;)
 

Yhteistyössä