Kakskymppiset yrittäjät 2012

Ähh. Mä luulen, että maanantaina tai eilen oli ovis. Ja hyödyntämättähän se on toistaseksi jäänyt. Edellinen kerta oli Lauantaina, ja sen jälkeen on miehellä ollut niin paljon töitä, ettei ole jaksanut. :( Eli enpähän elättele tällä kierrolla turhia toiveita.
 
Hopeakissa hieno homma et sait ajan noin nopeasti! :)

Miramei tsemppiä aukiolotutkimukseen, onneksi se on loppupeleissä melko nopeasti tutkittu!

tarana me ollaan kunnallisella hoidoissa, mut simppatutkimus tehtiin yksityisellä klinikalla. Sinne sai kyllä julkiselta lähetteen, jonka vuoksi se oli ilmainen.

Millinkäinen älä nyt vielä lannistu, kuitenkin se kp14 olis varmaan se ihanteellisin aika ovikselle, et vielä ei siinäkään mielessä ole mitään hätää. :)
Niin ja vastaus sun kysymykseesi; kyllä mun mielestä clomien ois tarkoitus toimia heti alusta asti. Mulla itselläni se ensimmäinen clomi-kierto oli jostain syystä ainut missä sain ovisplussan (kp18 tai jotain..?) ja sen jälkeen neljänä clomikiertona ei mitään. Nyt on tää kuudes ja viimeinen menossa, kp18, eikä merkkiäkään yhtään mistään. Toivottavasti sulla sit tajuttais nostaa sitä annostusta ajoissa jos ne ei meinaa toimia, eikä näin niinkuin mulla on tää mennyt : /

Omaa: Lähete lähti KYSiin viime viikon torstaina ja tänään tuli postissa kutsu suunnittelukäynnille. Hyvä et näin nopeesti sai sen tiedon! Tammikuun puoleenväliinhän se meni. Sitä ennen pitää tehdä sinne yksi pikavisiitti kun miehen pitää antaa uusi näyte ja pinkka papereita saatiin täyteltäväksi..Tammikuuta odotellessa..: /
 
Onpas täällä taas tullut viestejä :)

nanna tervetuloa :wave:

Tänne sais päivitellä kp 2/27-30 yk 4. Oikeastaan ei tunnu ollenkaan niin pahalle kuin olin ajatellut. Tosin intoa ylläpitää varmaan se, että sain varattua tänään gynelle sen ajan ja se on jo 1.11. :) Kerroin tänään myös töissä asiasta yhdelle johtoryhmän työntekijälle sillä, että villi veikkaus on, että tässä tulee seurantaultraa yms., joiden vuoksi joudun oleen poissa töistä/pyytää vapaita, tosin itepä sitä listaa teen, ettei ole ongelma :D Gynekin tuntui ottavan ihan tosissaan ja etsikin mahdollisimman nopean ajan :) Näillä eteenpäin!
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 18.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp82/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Pamsku...........kp40/17-52.........22v..............yk11.............1.lapsi
Anlii................kp38/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei...........kp38/33-40.............24v...........yk3(9)............1.lapsi
Miwwi.............kp35/28-35............21v.........yk1(6)..............1.lapsi

Kp 21-30


maijac.............kp23/33..................23v..........yk2...............1.lapsi
Niiu.................kp21/27-31............25v............yk3..............1.lapsi

Kp 11->20


Grill.................kp19/25-32.............22v........yk13.................1.lapsi
Amalia89..........kp19/46...............22v.............yk15.............1.lapsi
Taru_..............kp18/32-60..............21v.........yk6................1.lapsi
lumihiutale92.....kp15/29...............20v...........yk9.................1.lapsi
Henskuliini........kp12/30...............19v.............yk4................1.lapsi
millinkäinen.......kp11/25-30.............22v..........yk8...............1.lapsi
BDU.................kp11/28-35.............25v...........yk1..............1.lapsi
nanna_.............kp 11/28-30...........21v.......... yk1............2.lapsi

Kp 1-10


Nuttis................kp10/30..............20v............yk3................1.lapsi
Nenni88............kp10/28...............24v...........yk2................2.lapsi
Mosmos............kp7/30-32.............23v.........yk5(6)............1.lapsi
Leva.................kp4/33................23v..............yk4.............1.lapsi
Sunflower11......kp3/24-28.........24v..............yk24............3. lapsi
AnnuLiisa..........kp3/27-30............25v.......... yk4..............1.lapsi
memsie............kp1/28-34..........22v.........yk8.................2.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Pamsku......dpo14......18.10
Miwwi.... dpo12......16.10
Miramei.....dpo11?.....20.10


Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Henkari, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
susupala


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Voi ei memsie, ikävää, kun täti saapui kylään, mulla oli jotenkin fiilis että nyt teillä olis tärpännyt.. :( hali :hug: Pidätkö muuten vielä sitä blogia? Oon ettinyt sitä ihan hulluna, muttei oo löytyny..

Pahoittelut myös AnnuLiisalle uuteen kiertoon joutumisesta! :hug:


Täällä jännäpäivä oli ja meni (?) en oo jaksanu testata. Tai ihan tietoisesti en oo halunnu. En haluu pettyä enää yhtään kertaa negatiivisella testillä.. :(
Anoppi on synnyttämässä - ainakin ottivat hänet tänään osastolle, kun hän oli ihan polikäynnillä tarkastuksessa. Soitin sille ja sano vaan, että osastolla ootellaan.. Eivät laske enää kotiin. :)

Joku taisikin kysyä siitä vauvan lulluttelusta, että millonka mä sellaseen pääsen tutustumaan - eli uskon, että aika piakkoin! :) Tää lullutettava vaava on siis mieheni pikkusisko, anoppini iltatähti. <3

Kuten huomaattekin, oon tosi hyvillä fiiliksillä tulevasta. Jotenki oon pikkuhiljaa alkanu tottua ajatukseen ja innolla odotan vauvan tapaamista!
Ja oloistani sen verran, että lämpöinen olen vieläkin. Maanantaina hain terveydenhoitajalta sairaslomalapun ja hän kysyi silloin, että olenko raskaana.
Eilen lääkäri kyseli samaa, johon totesin, että toivoisin kovasti niin, mutta tuskin on mahdollista. Tänään kävinkin sitten ihan perusverikokeissa ja hoitaja puhelimessa sanoi, että lääkäri soittelee sulle huomenna ja kertoo tarkemmin, nyt ei siis ole mitään akuuttia. Viisurin poistoon menen huomenna, kun poski jää jatkuvasti takahampaiden väliin ja nyt tietenkin on ruvella ja kipeä.. :(
Kummallinen tauti, nokka ei vuoda, vaikkakin tukossa on.. Vaihtolämpöisyys toimii - vähän liiankin hyvin. Lämmöt siis heittelee tuon tuosta, hetkenä palelen niin kovin, että makaan kahden peiton alla, seuraavana hetkenä mulla on niin kuuma, että hiki valuu solkenaan! Päätä koskee ihan jatkuvasti ja pissatulehdustakin yrittää pukata (nyt vaan paljon puolukkamehua nassuun).
Oloja alavatsalle ei oo suuntaan eikä toiseenkaan - oletetun ovulaation jälkeiset kivut loppuivat about dpo3 ja sen jälkeen ollut harvinaisen hiljaista.
 
Pamsku oiskaan alkuraskauden flussa? :O Onko sulla clomit käytössä vielä? Eikö tuo kiertosi ole melko pitkällä jo sinulle...muistelisin, että viime kuussa sinulla on huomattavasti lyhyempi kierto.

ON: mahaa nipistelee..jokohan se täti kurvaa kylään... Aika jännää, että viimisimmät verikoetulokset oli kaikki ihan normaaleja. Miksihän mun kierto on näin pitkä jos kaikki siis normaalia....
 
mirkku mulla oli se aukiolotutkimus tässä kierrossa ja kp12 ei ollu yhtään mitään menoa sillon ultran mukaan munasarjoissa. Vuoto alkokin sitten kp14 ja kaipa se on ollu sillo jonkinmoista uuteen kiertoon siirtymistä.. Jos lasketaan siis tuo välivuoto mukaan, niin nyt olis kp28 (noin suunnilleen, kun nopiasti laskee).
Oviksestakaan en oo niin varma, tai oon, mut en oo :D Ku sillo oli iha selkeet oviskipuilut ja limat ja sen jälkee tuli ne normit kovat kivut alavatsaan (,jotka kertoo toimivasta/kipuilevasta keltarauhasesta)... mene ja tiedä.
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille :(

Milloinkohan sitä oikein tottuu noihin muiden ihmisten raskausuutisiin!? Ei varmaan ikinä, vaikka onkin ollut pari sellaistakin hetkeä et mikään ei tunnu miltään, mut yleisesti ottaen ne kyllä tuntuu ihan äärimmäisen pahalta..Monestihan kuulee sanonnan et tätä en toivoisi kenellekään, mutta mun täytyy nyt olla niin ilkeä ja sanoa et mä tiedän montakin ihmistä joille todellakin toivoisin tällaista pitkää yritystä!
Tällaisia ihmisiä omasta tuttavapiiristäni ovat koulukiusaajat tms. ja sit ne joille on aina tarjoiltu kaikki hopeatarjoittimella. Mut ei, tottakai juuri heidän täytyy saada lapsi jos TOINENKIN siinä ajalla kun itse on näiden kysymysten äärellä, et voikohan tässä KOSKAAN saada lapsia..Enkä nyt tarkoita et mitään ikuista lapsettomuutta kenellekään toivoisin, en mä ihan niin julma ole, mut väkisinkin sitä mietti et mitä sellaista tuokin on tehnyt ansaitakseen lapsen, mitä mä en.. Sori tämä angsti, täällä on nyt ollut ihan suht hyvä ilmapiiri enkä halua pilata sitä, mut tuntuu et kukaan "oikeassa elämässä" ei kuuntele ja välitä :(
 
Heipat taas kaikille, täällä taustalla oon taas häärinyt, mutta en oo ehtinyt kommentoimaan... Ylläri, NOT :LOL:

En tiiä, jotenkin töissä on ollut tosi kiireistä ja vapaa-ajalla hirveästi kaikkea, harrastuksia, läheisten ja ystävien näkemistä, joka päivä jotain... Ja sit illalla laiskottaa, ihan ylivoimaista joku pyykin pesukin... Meidän motto kotona on ollut, se minkä voit tehdä huomenna, tee se ylihuomenna... tai joskus :D

Oon miettinyt paljon teitä monilla tutkimukset meneillään... Kyllä sitä itsekin on hirveästi miettinyt, onko sama itsellä edessä. Kuun vaihteessa on lääkäriaika sitten. Viime kierto oli 30 päivää ja ehdin jo innostua, että nytkö se luomusti tasoittuu, mutta vuotoa tulikin sitten 17 päivää! Selvästikin ensin 10 päivää jotain alkuvuotoa ja sit 7 päivän menkat... Huh huh. En oikein tiiä sitten miten edes laskisin, että kestikö se kierto nyt sitten 30 vai 41 päivää. Huoh, sanon minä. Nyt on sit kp 22 tai 12. Eilen aloin tikuttaan ovista, koska en todellakaan usko, että se olisi ainakaan vielä mennyt, jos on edes tulossakaan...

Ja Pamsku oman kultani vanhemmat saivat iltatähden muutama vuosi sitten, olihan se aikamoinen yllätys silloin, todella. Vaikkei itse silloin vielä yritettykkään. Mutta hän on aivan ihana muksu, meidän kaikkien oma lullutettava ollut, enkä voisi ikuna kuvitella, ettei häntä olisi, pikku murunen <3

Kaikille voimia syksyyn ja :hug:
 
Oi ihana Pamsku :) Enpä tiedä, itse "arvasin", että täti kurvaa paikalle, mutta tällä kertaa, kun loppukierto eli ihan omaa elämäänsä, elättelin kuitenkin jo hiukan enemmän toiveita. Eilen valtasi mustat ajatukset mielen, mutta tänään on jo parempi. Ainakin mun kierto alkaa tasaantumaan. :) 34,32 ja 31 on nyt viimeiset. Ja vuodon määrä runsastunut, aiemmin kun pärjäsin pikkuhousunsuojilla. On jotenkin "normaalimpi" olo, ja varmempi olo, että kroppa toimii. On mulla edelleen se blogi, mutta hävyttömän harvoin käyn sinne kirjoittelemassa, kun oon alkanut rustailemaan päiväkirjaa pitkästä aikaa. Mutta sellainen kuin. Erityisen ihanaa. :)

Ja teille muille, olen kyllä lukenut, seurannut ja myötäelänyt elämäämme, mutta tulen aktiivisemmin kommentoimaan ja keskustelemaan taas kun näistä hillopäivistä selvitään. :D
 
Mitähän tässä osais kommentoida...?

Eilen oli kauhee kiire ja epäilen että sama meno jatkuu myös tänään. Lauantaina tarttis lähteä kaverin synttäreille ja kotiin tulen sitten sunnuntaina. Eli voipi olla että olen vähän hiljaisempi tämän viikonlopun. :)

Pamsku: Hyvä nyt kuitenkin että olet pystynyt pikku hiljaa myös innostumaan tästä iltatähdestä. =) Vauvat on vauvoja, söpöjä ne joka tapauksessa on. ;)

Pahoittelut memsie! :hug:

Amalia: Niin... Ei kai niihin uutisiin totu ennen kuin oikeasti itse saa jotain konkreettista toivoa tähän. : / Meillä on tuolla koulutuksessa yksi naishenkilö jolle ensimmäinen raskaus laukaisi elinikäisen sairauden jonka vuoksi eivät voi enää yrittää toista lasta, koska äiti ja tuleva lapsi olisivat silloin liian suuressa vaarassa. Hän vain puhelin juuri eilen, kuinka rasittavaa se on että tutut kyselevät koskas teille se toinen tulee ja kun hän kertoo tilanteen, kyselijät muistavat sen ehkä kaksi päivää ja pian kysyvät taas uudestaan...
 
Hei, omanapaisesti tulen ilmoittamaan, että uskon uuden kierron alkavan viikonlopun aikana, sellaset olot velloo masussa.
Polin lääkäri soitti mulle, ja juteltiin, aloitanko clomit nyt vai en ja sovittiin, että alotetaan clomit, kunhan vuoto alkaa ja sitten kierron puolivälissä INSSIIN, jos mun munasarjat haluavat yhteistyöhön.. :p Eli munasolu irtoo ja kohdun limis on sopiva! ;) :heart: Mahtavia uutisia kerrankin!!
 
  • Tykkää
Reactions: Miramei ja memsie
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



PERJANTAI 19.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp83/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Pamsku...........kp41/17-52.........22v..............yk11.............1.lapsi
Anlii................kp39/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei...........kp39/33-40.............24v...........yk3(9)............1.lapsi
Miwwi.............kp36/28-35............21v.........yk1(6)..............1.lapsi

Kp 21-30


maijac.............kp24/33..................23v..........yk2...............1.lapsi
Niiu.................kp22/27-31............25v............yk3..............1.lapsi
Skeggo............kp20/39.................20v............yk3..............1.lapsi

Kp 11->20


Grill.................kp20/25-32.............22v........yk13.................1.lapsi
Amalia89..........kp20/46...............22v.............yk15.............1.lapsi
Taru_..............kp19/32-60..............21v.........yk6................1.lapsi
lumihiutale92.....kp16/29...............20v...........yk9.................1.lapsi
Henskuliini........kp13/30...............19v.............yk4................1.lapsi
millinkäinen.......kp12/25-30.............22v..........yk8...............1.lapsi
BDU.................kp12/28-35.............25v...........yk1..............1.lapsi
nanna_.............kp 12/28-30...........21v.......... yk1............2.lapsi
Nuttis................kp11/30..............20v............yk3................1.lapsi
Nenni88............kp11/28...............24v...........yk2................2.lapsi

Kp 1-10


Mosmos............kp8/30-32.............23v.........yk5(6)............1.lapsi
Leva.................kp5/33................23v..............yk4.............1.lapsi
Sunflower11......kp4/24-28.........24v..............yk24............3. lapsi
AnnuLiisa..........kp4/27-30............25v.......... yk4..............1.lapsi
memsie............kp2/28-34..........22v.........yk8.................2.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Pamsku......dpo15......18.10
Miwwi.... dpo13......16.10
Miramei.....dpo12?.....20.10


Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Henkari, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Hei!

Mahtusko tänne mukaan? :) :wave:
Olen 20.v ja esikoinen olis toiveissa. Keskenmeno takana 3viikkoa sitten ja nyt odottelen ovulaatiota tai menkkoja. Tai paras olisi jos tulisi heti plussa testiin! :)
Kierrot mulla nyt kp. 20/39 yk. 3
 
susupalalle isoimmat halit! Oon niin pahoillani, tuota ei toivoisi kenellekään! :hug:

kiitos mojito, tää uutinen niin piristi tätä päivää! :)

Tervetuloa skeggo

..ja kiitos memsulle blogista - musta on niin ihana lukea sun juttuja, kun sitä jotenkin ei osaa muuten käsittää, millasta teidän elämä on. :) Tsemppiä teille!! :heart: Taas olit kirjottanu niin koskettavasti :hug:

Ja siis - niinhän sitä tuntee oman kroppansa, joten nyt kp1/17-52, yk13 (vaihdetaan nyt siis se yk samalla kahta isommaks, ku se välivuoto käynnisti uuden kierron - pysyn paremmin itse selvillä..
Meillä oli nuorimmaisen koiran kanssa tänään toinen kerta agilityssä - juoksin kuin hullu koiran kanssa, vaikka multa oli tänään aamulla evitty viisuri. Juostiin siis verenmaku suussa :D
Mut voi, että mä nautin siitä hommatsa, vaikka hommat on ihan aluillaan, eikä mitään vielä olla sen enempää opittu ja loikittu, niin silti! Koira on niin pirun motivoitunut koko hommaan. Tänään ei lähtenyt kertaakaan juoksemaan kavereiden luokse ja kuunteli mua kokoaika!
Tällänen tekeminen saa ajatukset sopivasti pois mielestä - vaikkakin ihan kivoja juttuja on tapahtumassa. Nyt mun on vaan alettava kasvattaa kunnolla limistä, jotta clomit ei vaikuta liikaa sen ohenemiseen - kaikki poppaskonstit käyttöön!! :) Pitäkää meille tsemppejä!
 
Jaksamisia susupala! :hug: Saahan sitä surra vaikka lyijykynän katkeamista jos siltä tuntuu! Tällä siis tarkoitan sitä että yritä olla välittämättä niistä lääkärin sanoista. : /

Tervetuloa skeggo! :wave:

Pamsku: Kiva kun agility meni jo paremmin! :) Ja pahoittelut tädistä, tsempit tähän kiertoon. :hug:
 
Oivvoi Pamsku... :hug: Uskoisin että sulla menee tuon asian kanssa tunteet hyvin moneen suuntaan, aaltoilevasti. Eipä tuollaista ole helppo sulatta vaikka kuinka yrittäisi olla onnellinen heidän puolesta. : /
 
Tervetuloa uusille! :wave:

Pahottelut uusiin kiertoon joutuneille, erityispahottelut ja superjaksuhalit susupalalle keskenmenosta :hug:

pamsku yritä ajatella sun hyviä uutisia ja sitä ajatusta että pääset kuitenkin vauvaa hellimään! Tottakai saat tuntea mitä tunnet, yritä vaan käydä ne läpi. Sun anoppis varmasti ymmärtää, ettei oo sulle helppoa.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



LAUANTAI 20.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp84/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Anlii................kp40/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei...........kp40/33-40.............24v...........yk3(9)............1.lapsi

Kp 21-30


maijac.............kp25/33..................23v..........yk2...............1.lapsi
Niiu.................kp23/27-31............25v............yk3..............1.lapsi
Skeggo............kp21/39.................20v............yk3..............1.lapsi
Grill.................kp21/25-32.............22v........yk13.................1.lapsi
Amalia89..........kp21/46...............22v.............yk15.............1.lapsi

Kp 11->20


Taru_..............kp20/32-60..............21v.........yk6................1.lapsi
lumihiutale92.....kp17/29...............20v...........yk9.................1.lapsi
Henskuliini........kp14/30...............19v.............yk4................1.lapsi
millinkäinen.......kp13/25-30.............22v..........yk8...............1.lapsi
BDU.................kp13/28-35.............25v...........yk1..............1.lapsi
nanna_.............kp13/28-30...........21v.......... yk1............2.lapsi
Nuttis................kp12/30..............20v............yk3................1.lapsi
Nenni88............kp12/28...............24v...........yk2................2.lapsi

Kp 1-10


Mosmos............kp9/30-32.............23v.........yk5(6)............1.lapsi
Leva.................kp6/33................23v..............yk4.............1.lapsi
Sunflower11......kp5/24-28.........24v..............yk24............3. lapsi
AnnuLiisa..........kp5/27-30............25v.......... yk4..............1.lapsi
memsie............kp3/28-34..........22v.........yk8.................2.lapsi
Pamsku...........kp2/17-52.........22v..............yk13.............1.lapsi
Miwwi.............kp1/28-35............21v.........yk2(7)..............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Miramei.....dpo13?.....20.10


Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Henkari, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Pamskulle :hug: pahoittelut uudesta kierrosta. Ehkäpä nyt sitten teidänkin vuoro koittaa. Pääsette siis jo siis siihen inssiin mahdollisesti tässä kuussa? Koita selkeyttää ajatuksesi pientä vauvaa kohtaan. Hän ei kyllä itse ole valinnut syntyä ja ansaitsee niin paljon rakkautta, kun vain voi kuvitella :heart:

ON: Siis häh :O tänään on jännäpäivä, mutta unohdin tehdä testin. Oikeestaan ootan menkkoja, kun on se aukiolotutkimus ja sitten saatas jatkosuunnitelmia. Ei ole olo, että menkat alkais, mutta ei ole kyllä olo, että oisin raskaanakaan.

susupala :hug: voimia!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä