Kakskymppiset yrittäjät 2012

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



MAANANTAI 22.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp86/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Anlii................kp42/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei...........kp42/33-40.............24v...........yk3(9)............1.lapsi

Kp 21-30


maijac.............kp27/33..................23v..........yk2...............1.lapsi
Niiu.................kp25/27-31............25v............yk3..............1.lapsi
Skeggo............kp23/39.................20v............yk3..............1.lapsi
Grill.................kp23/25-32.............22v........yk13.................1.lapsi
Amalia89..........kp23/46...............22v.............yk15.............1.lapsi

Kp 11->20


lumihiutale92.....kp19/29...............20v...........yk9.................1.lapsi
Henskuliini........kp16/30...............19v.............yk4................1.lapsi
millinkäinen.......kp15/25-30.............22v..........yk8...............1.lapsi
BDU.................kp15/28-35.............25v...........yk1..............1.lapsi
nanna_.............kp15/28-30...........21v.......... yk1............2.lapsi
Nuttis..............kp14/30..............20v............yk3................1.lapsi
Nenni88............kp14/28...............24v...........yk2................2.lapsi
Mosmos............kp11/30-32.............23v.........yk5(6)............1.lapsi

Kp 1-10


Leva.................kp8/33................23v..............yk4.............1.lapsi
Sunflower11......kp7/24-28.........24v..............yk24............3. lapsi
AnnuLiisa..........kp7/27-30............25v.......... yk4..............1.lapsi
memsie............kp5/28-34..........22v.........yk8.................2.lapsi
Pamsku...........kp4/17-52.........22v..............yk13.............1.lapsi
Miwwi.............kp3/28-35............21v.........yk2(7)..............1.lapsi
Taru_..............kp1/22-35..............21v.........yk7................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Miramei.....dpo15?.....20.10
Amalia89....dpo2........3.11

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Henkari, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Millinkäinen Täällä varmasti tuppaa menemään välillä ohi osan kuulumiset, kun meitä on niin monta. :) Mutta tosiaan, tää on mun ennätyskierto. Aluksi oli monta normaalisti sen 28-32, sitte yks 38, sitte 75 ja nyt tämä jäätävä kierto. :O Mulla on tosiaan gynelle aika 1.11, eli kahden viikon päästä, jossa tätä hommaa aletaan tutkimaan ihan lapsettomuusasiana. Ei mitään hajua, mitä siellä tehdään normaalin tutkimuksen lisäksi (papa). Pitäs kait sitä lääkärillekki aikaa saada, jotta tuo lääkepuoli saatais kuntoon myös. Haluaisin jo apua tähän. :ashamed:

ON: Ei niin mitään uutta. :'( Toivottomuus hiipii tähän kotiin hiljalleen..
 
Täällä odotellaan ovulaatiota saapuvaksi keskiviikkona tai torstaina. Tikuttaa en tässä kierrossa Aijo. Vaikka ois ehkä ollu ihan järkevää tuon keskenmenon jälkeen, Ni tietäs pysyykö kierto samana vai lyheneekö/piteneekö.. No mutta menee se näinkin:)
Hopeakissa :hug: älä luovu toivosta.
 
Onpas tänne tullut taas tekstiä. Oon käynyt kyllä lukemassa päivittäin useammankin kerran, mutta kommentointi taas jäänyt. Nyt sitten pläräsin tekstiä muutaman sivun taaksepäin ja ryhdistäydyn tässä kommentoinnissa :D

Ihan ekaksi susupala, hirmuisen paljon jaksuextrahaleja! Tilanne on juuri se, jota ei kenellekään koskaan toivoisi :(

Ja sitten pamsku, sullekin on sattunut vaikka ja mitä. Ihan ekana haluan onnitella siitä, että teillä asiat oikeasti edistyy ja näillä näkymin kohtuu rivakastikin nyt näin viime metrien aikana. Toivottavasti kaikki menis hyvin ja inssi onnistuis :)
Ja tuosta anopin vauvasta. On varmasti ristiriitaisia tunteita ja se on kaiketi aika normaaliakin tässä tilanteessa. Uskoisin kuitenkin, että se lulluttelu tulee olemaan etusijalla jahka totut konkreettisesti ajatukseen. Jaksuhaleja sinne suunnalle siis myös!

Grill, toivottavasti tilanne kaverin kanssa oli vaan sitä, että oli paljon muitakin läsnä. Ja hei, oli mielenkiintoista päästä katsomaan sun kotia :) Se on tässä vielä tämän yön projektina päästä lukemaan läpi :D

memsie oon ite kans kovasti pohtinut tätä kaveri raskaana -kuviota. Itellä on se tilanne, että kovin moni ei ole vielä saanut esikoistaan, mutta on elänyt vakisuhteessa jo pitkään. Ja tottakai siinä vaiheessa on luonnollinen askel hankkia lapsia. Monen kanssa on tästä aiheesta juteltu yleisellä tasolla ja en kyllä tiedä, että miten itse pystyisin suhtautumaan. Ristiriitaisia tunteita olisi aivan varmasti..

Amalia täällä jännäillään sun puolesta. :)

Hopeakissa jessus tuota sun kiertoa, on kyllä niin järkky ettei voi edes käsittää. Toivottavasti asiat alkais selvitä lääkärikäynnin jälkeen... :)

skeggo tervetuloa! Ja tervetuloa myös muille uusille, jos nyt jäitte multa huomioimatta muuten :wave:

).( Huh! Oon tosiaan yövuorossa ja täällä ehtii aina pyöritellä mielessään kaikenlaista. Oikeestaan mua "kalvaa" tällä hetkellä mun oman äidin vihjailua vauva-akselilla ja mummiudesta ihan hirveästi. Tänään oli taas tilanne, (ja uskokaa tai älkää, näitä tilanteita on oikeasti ihan viikoittain), jossa äitini pääsi sanomaan kuin iskuna vyön alle tästä asiasta. Äitini ei siis tiedä, että meillä on yritys käynnissä, ehkä aavistelee jotain, mutta ei tiedä. Enkä usko, että ajattelee meidän tällä erää edes yrittävän, uskon että sen sijaan hän uskoo siihen, että me olemme asiasta keskustelleet positiivisessa mielessä. No kuitenkin, meillä pitäisi aloittaa kylppäriremontti mahdollisimman pian ja sitä on tässä nyt sitten suunniteltu. Tänään äiti sitten päätti sanoa seuraavan lauseen, kun keskusteltiin kylppärin kanssa samaan tilaan tulevasta pienestä kodinhoitohuoneesta, puhuttiin siis tulevasta lavuaarista siihen tilaan: "No mutta sehän on sitten sellainen lavuaari jossa on hyvä vauvanpylly pestä..."
Hitto vie, joo, niin on tarkoitus tullakin. Mutta.. mun pitäis muistaa vaan se, että äiti ei tiedä, mutta että tuo lause on mun päässäni soinut ihan koko päivän. Just sarjassamme niitä lausahduksia, jotka jää mieleen. Ja joista saa oikein oivasti vielä väännettyä jatkon ...jos meillä joskus se vauva on. Kun ei mikään, ei niin mikään, ole niin epävarmaan kun tämä projekti. Joko se tärppää tai sitten ei. Välillä en vaan tiedä, että miten osaisin suhtautua näihin juttuihin. Ja välillä on vaan sellainen olo, että tekis mieli kertoa ja sanoa, että kun tietäisit mistä puhut. Välillä on semmonen olo, että ennen vanhaan on vain soitettu haikaralle tilausosoite ja se onkin sit ollu siinä. Ei vissiin vaan pitäis antaa näiden olla tämmösiä mörköjä.

Jos nyt jotain positiivistakin, niin se, että tää alkukierto on mennyt kyllä nopeasti. Tänään on jo kp 8. Tosin ovulaation aikoihin oon laivalla työmatkalla, joten taitaa mennä harakoille tämä kierto.

Onneksi on kuitenkin se gyneaika. Sitä odotellen.

Ja anteeksi todella omanapainen päivitys ja avautuminen! :|
 
AnnuLiisa: No voihan nyt, vähän tukala tilanne sulla jos ihan viikoittain tulee noita vihjailuja. Meillä ei minun äiti mitään vihjaile, mutta miehen äiti kyllä välillä jotain vihjailee. Mutta hän on vihjaillut jo varmaan kolme vuotta ja ainaa siis lisännyt "en minä sitä tarkoita, että teidän mitään kiirettä tarvitsisi pitää". :D

Halit hopeakissalle! :hug:

ON: Siis mä en nyt tiedä tästä perkeleen vuodosta!?! :kieh:
Voiko se olla täti?
- Vuoto mukamas loppui heti eilen aamulla, mutta kuitenkin päivällä tuli vähän verestävää valkovuotoa.
- Mulla ei ole mitään tuntemuksia, mutta olen syönyt nyt viisi päivää tulehduskipulääkettä tuohon olkapäähän ja sitten tietty antibiootit tuohon vt-tulehdukseen. Ne nyt voisi jotain vaikuttaa.
- Eilen illalla tuli vähän enemmän sellaista verestävää vuotoa joten päätin pistää varoiksi yöksi tamppoonin johon ei sitten kovin paljoa verta kertynyt...
- Jos se olisi täti, mulla olisi kierto ollut vain 21 päivää! Mitä ihmettä? Jos ajatellaan että viimeisimmät kierrot on olleet
yk8: 32
yk9: 29
yk10: 30
yk11: 32
yk12: 32
Eli en sitten tiedä... Tästä päästään taas tähän endo-pelkooni.
 
Viimeksi muokattu:
Tyväret hei tein maailman idiooteimman mokan: testasin käytetyllä testillä kun raskauskeiju ei ole lähettänyt eilenaamulla tilaamiani testejä. Noh, negatesti muuttui haamutestiksi :D HAHA ei siis menkkoja, mahakipuja ollut monta päivää. Muutama päivä sitten tehty testi (jonka nyt käytin uudestaan) oli nega. Saas nähä ehtiikö täti käynnille ennen kun raskauskeiju lähettää ne perhanan testit!! Ainakin joudun nyt perumaan sen lääkäriajan, sillä menkat ei ehi loppua ennen sen ajantuloa. Ei kylläkään yhtään samanlainen olo kuin sillon kun olin todistetusti raskaana.
 
Hopeakissa koitahan jaksella :hug: Mieti et enää reilu viikko niin pääset sinne gynelle ja asiat lähtee siitä aivan varmasti rullamaan!

Kiitos Grill kun jaksoit vastata mun kysymyksiini :) Kyllähän se mun viiva siitä sit lähtikin haalenemaan, panikoin ihan liian aikaisin :D

Niin ja tosi inhottava tilanne sulla kun ei tiedä mistä tuossa vuodossa on kyse! :(

AnnuLiisa varmasti ajoittain raskasta kuunnella noita vihjailuja omalta äidiltään :| Toisaalta vois auttaa se et kertois tuosta teidän yrityksestä, mut toisaalta siinä on se riski et sit alkaa se utelu et "joko nyt"!

Mitähän Anliille kuuluu? Kp:t alkaa olla aika pitkällä :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 23.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp87/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Anlii................kp43/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei...........kp43/33-40.............24v...........yk3(9)............1.lapsi

Kp 21-30


maijac.............kp28/33..................23v..........yk2...............1.lapsi
Niiu.................kp26/27-31............25v............yk3..............1.lapsi
Skeggo............kp24/39.................20v............yk3..............1.lapsi
Grill.................kp24/25-32.............22v........yk13.................1.lapsi
Amalia89..........kp24/46...............22v.............yk15.............1.lapsi

Kp 11->20


lumihiutale92.....kp20/29...............20v...........yk9.................1.lapsi
Henskuliini........kp17/30...............19v.............yk4................1.lapsi
millinkäinen.......kp16/25-30.............22v..........yk8...............1.lapsi
BDU.................kp16/28-35.............25v...........yk1..............1.lapsi
nanna_.............kp16/28-30...........21v.......... yk1............2.lapsi
Nuttis..............kp15/30..............20v............yk3................1.lapsi
Nenni88............kp15/28...............24v...........yk2................2.lapsi
Mosmos............kp12/30-32.............23v.........yk5(6)............1.lapsi

Kp 1-10


Leva.................kp9/33................23v..............yk4.............1.lapsi
Sunflower11......kp8/24-28.........24v..............yk24............3. lapsi
AnnuLiisa..........kp8/27-30............25v.......... yk4..............1.lapsi
memsie............kp6/28-34..........22v.........yk8.................2.lapsi
Pamsku...........kp5/17-52.........22v..............yk13.............1.lapsi
Miwwi.............kp4/28-35............21v.........yk2(7)..............1.lapsi
Taru_..............kp2/22-35..............21v.........yk7................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Miramei.....dpo16?.....20.10
Nenni88.......dpo10.....30.10
Amalia89....dpo3........3.11

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Henkari, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Nenni muuten varmaan myös tarkoitti et dpo 10 on siis silloin 30.10, eli tänään olis dpo 3.

Niin ja kyllä sieltä raskauskeijulta onneks on tosi nopeesti ainakin mulle aina tilaus tullut, toivotaan et saisit ne testit jo huomenna! :)
 
Heippa kaikki! En oo kamalasti kirjotellut, kun ei oo mitään sanottavaa. :D Huomenna ois dpo10 vissiinkin. Lupasin itselleni, etten testaa ennen ku sunnuntaina jos menkat ei tuu. Nyt kuitenki kotona ois yks testi ja en millään malttais oottaa huomista pidemmälle. Ei kyllä oo niin minkäänlaisia raskausoireita. Perus menkkaoireet vaan.
 
Väliaikatiedotusta; 29.10 meillä on folliultra ja inssi (?)..

En tosin tiedä, kannattaako inssiä tehdä, kun oon henkisesti niin hajalla. Itken, en saa syötyä ja uni ei tuu.

Anoppi sai mut tänään voimaan tosi pahoin. Pyysi minua lajittelemaan vauvansa vaatteita. En pystynyt sanomaan, että en pysty siihen vaan tein, niinkun hän pyysi. Siinä sitten itku kurkussa lajittelin pieniä vaatteita, joita meille tuskin koskaan tulee.

Sanoin hälle tänään lenkillä, että ne vaatteet olivat liikaa, en olisi saanu tehdä sitä pyyntöä. Samoin jankutus siitä, että nää vaatteet saatte sitte, kun nää jää meille pieneks.. saatte nää vaunut sitte myös.. Mitä, jos ei saada? Siltä se vaikuttaa.
 
Grill onpas inhottavaa toi sun vuotos. Tosi omituista.. :(

Miramei heh, eipäs oo ikinä tullutkaan mieleen, et käytetyllä testillä vois testata uudelleen. :D Ite en kyllä kestäis sitä piinan määrää vaan olisin jo saapastellut apteekkiin hakeen testin. Tosin raskauskeijusta tulee kyllä nopsasti aina testit.

Amalia oon aika ajoin miettinyt tuosta kertomisesta, mutta en sitä vielä tee. Tiedän että äidilläni on kova kuume tulla mummiksi, joten en nyt herättele toiveita siitä vielä. Ehkä siinä vaiheessa asiasta on kerrottava, jos tutkimuksia tulee laajemmissa määrin, sitten on sitä tukiverkostoa kyllä laajennettava.

Pamsku voi hurja mikä tilanne. Hienoa kuitenkin, että asia on edennyt näin nopeasti eteen päin. Toivottavasti et oo ihan kaikkea toivoas jo hukannut, vaikka onkin ollut takapakkia paljon ja raskautuminen ottanut aikaa, ottaahan se edelleenkin. Yritä nyt vain asennoitua siihen inssiin ja siihen, että mahdollisuuksia vielä on.
Ite pyörittelin koko viime yön noita oman äitini letkautuksia lapsenlapsista ja väkisin siinä kohoaa tuo sama ajatus mieleen, että entäs jos ei niitä koskaan tulekaan. Jotenkin kuitenkin haluan uskoa siihen, että se on mahdollista ja että tavalla tai toisella lapsia myös tähän perheeseen tulee. Tosin, minun on hyvä puhua kun yrityskiertoja ei ole takana päin vielä kovin montaa ja teillä niitä on ollut paljon. Joten, takuuvarmasti jos itse olen täällä vielä vuoden päästä höpöttämässä, niin ajatukseni ovat varmasti aivan samanlaisia kuin sun. Väkisin nämä tämän tapaiset ajatukset hiipii jo nyt mieleen..
Mutta on melkoinen isku vasten kasvoja tuossa tilanteessa lajitella jotain pieniä vaatteita ja kuunnella sitä, että kuinka tavarat laitetaan sitten teille päin kiertoon, kun jäävät pois käytöstä. Tuskin siihen kukaan sellainen henkilö, jolle tämä lapsen saaminen ei tapahdu kuin salama kirkkaalta taivaalta, pystyy asennoitumaan "kevyesti".
Toivon kuitenkin, että saisit jostain edes sen pienen toivon elämään ja pystyisit ajattelemaan tuon inssin enemmän mahdollisuutena. Hurjasti jaksuhaleja :hug:

ON: Tein tänään piruuttaan ovistestin kun viime kierto oli niin lyhyt. Nyt siis ollu tiistaina kp 8 ja ovistesti näytti jo kohtuu vahvaa hailuraa. Omituista...
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 24.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Hopeakissa......kp88/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Anlii................kp44/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei...........kp44/33-40.............24v...........yk3(9)............1.lapsi

Kp 21-30


maijac.............kp29/33..................23v..........yk2...............1.lapsi
Niiu.................kp27/27-31............25v............yk3..............1.lapsi
Skeggo............kp25/39.................20v............yk3..............1.lapsi
Grill.................kp25/25-32.............22v........yk13.................1.lapsi
Amalia89..........kp25/46...............22v.............yk15.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp21/29...............20v...........yk9.................1.lapsi

Kp 11->20


Henskuliini........kp18/30...............19v.............yk4................1.lapsi
millinkäinen.......kp17/25-30.............22v..........yk8...............1.lapsi
BDU.................kp17/28-35.............25v...........yk1..............1.lapsi
nanna_.............kp17/28-30...........21v.......... yk1............2.lapsi
Nuttis..............kp16/30..............20v............yk3................1.lapsi
Nenni88............kp16/28...............24v...........yk2................2.lapsi
Mosmos............kp13/30-32.............23v.........yk5(6)............1.lapsi

Kp 1-10


Leva.................kp10/33................23v..............yk4.............1.lapsi
Sunflower11......kp9/24-28.........24v..............yk24............3. lapsi
AnnuLiisa..........kp9/27-30............25v.......... yk4..............1.lapsi
memsie............kp7/28-34..........22v.........yk8.................2.lapsi
Pamsku...........kp6/17-52.........22v..............yk13.............1.lapsi
Miwwi.............kp5/28-35............21v.........yk2(7)..............1.lapsi
Taru_..............kp3/22-35..............21v.........yk7................1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Miramei.....dpo17?.....20.10
maijac......dpo10.......28.10
Nenni88.......dpo4.....30.10
Amalia89....dpo4........3.11

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Henkari, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala



Plussanneet



2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)


Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino


Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:
 
Päivitin piiiitkästä aikaa listaa joten ilmoitelkaa jos jotain meni pieleen :D
maijac laitoin sutkin tuonne piinailijoihin ja tosiaan sen sunnuntain jännäpäiväksi!

Pamsku Luulis nyt sun anopin ymmärtävän et pienten vaatteiden lajittelu ei ole ehkä sitä mitä sä just nyt kaipaat! Voi kun voisin jotenkin lohduttaa sua :hug:

Tuosta inssistä puheenollen, mulle oli tosi kova paikka kun se lääkäri tosiaan sanoi et siinä on yleisesti ottaen aika huonot mahdollisuudet onnistua (yksi kymmenestä), MUTTA sitten törmäsin jollain keskustelupalstalla erääseen kommenttiin, joka meni suunnilleen näin: jos kaikki inssiin menijät olisivat parikymppisiä terveitä naisia, niin tuo onnistumisprosentti olisi varmasti suurempi! Noihin tilastoihin kun on otettu huomioon myös mm. ne joilla ikää on jo 35+, sekä tupakoivat ihmiset jne jne. Tuo ainakin mun mielestä kuulostaa ihan loogiselta ja antoi uskoa ja jaksamista tähän touhuun :)
 
Mä tulin moikkaamaan tuolta odottajien puolilta teitä tänne. Lueskelen teidän keskusteluja aina välillä.

Kävin tänään nt-ultrassa ja kaikki vaikutti olevan hyvin. Nyt siis viikkoja kasassa 12+5, joten nyt uskaltaa jo vähän huokaista helpotuksesta. Ja ajattelinkin sitten heti teitä plussaa toivovia. Mä kun ennen plussaa just ehdin ostamaan kasan ovulaatiotestejä ja ne jäi sitten tarpeettomiksi niin olisin voinut pistää eteenpäin. Eli jos joku teistä haluaisi ne (avaamaton paketti, jossa 10 kpl pregchek merkkisiä liuskoja) niin voisin ne lahjoittaa ja lähettää postin kautta plussatoivotusten kera.

Eli se joka ekana ilmoittaa viestillä tällä palstalla, että haluaa ne niin saa ne. Ja kys. henkilö vois sitten vaikka laittaa osoitettaan mulle yksityisviestinä niin voin sitten lähettää ne. =)
 
Okei, eli Amalia89 saa ne. Joo ja tosiaan ilmaseksi kun itsellä ei niille nyt tarvetta ole ja kaikkea turhaa tavaraa on muutenkin kertynyt tarpeeksi.

Jos sitten laittelet sitä osoitetta privana kun ehdit niin vien ne postitettavaksi joku päivä.
 
  • Tykkää
Reactions: Amalia89

Yhteistyössä