Onpas tänne tullut taas tekstiä. Oon käynyt kyllä lukemassa päivittäin useammankin kerran, mutta kommentointi taas jäänyt. Nyt sitten pläräsin tekstiä muutaman sivun taaksepäin ja ryhdistäydyn tässä kommentoinnissa
Ihan ekaksi
susupala, hirmuisen paljon jaksuextrahaleja! Tilanne on juuri se, jota ei kenellekään koskaan toivoisi
Ja sitten
pamsku, sullekin on sattunut vaikka ja mitä. Ihan ekana haluan onnitella siitä, että teillä asiat oikeasti edistyy ja näillä näkymin kohtuu rivakastikin nyt näin viime metrien aikana. Toivottavasti kaikki menis hyvin ja inssi onnistuis
Ja tuosta anopin vauvasta. On varmasti ristiriitaisia tunteita ja se on kaiketi aika normaaliakin tässä tilanteessa. Uskoisin kuitenkin, että se lulluttelu tulee olemaan etusijalla jahka totut konkreettisesti ajatukseen. Jaksuhaleja sinne suunnalle siis myös!
Grill, toivottavasti tilanne kaverin kanssa oli vaan sitä, että oli paljon muitakin läsnä. Ja hei, oli mielenkiintoista päästä katsomaan sun kotia
Se on tässä vielä tämän yön projektina päästä lukemaan läpi
memsie oon ite kans kovasti pohtinut tätä kaveri raskaana -kuviota. Itellä on se tilanne, että kovin moni ei ole vielä saanut esikoistaan, mutta on elänyt vakisuhteessa jo pitkään. Ja tottakai siinä vaiheessa on luonnollinen askel hankkia lapsia. Monen kanssa on tästä aiheesta juteltu yleisellä tasolla ja en kyllä tiedä, että miten itse pystyisin suhtautumaan. Ristiriitaisia tunteita olisi aivan varmasti..
Amalia täällä jännäillään sun puolesta.
Hopeakissa jessus tuota sun kiertoa, on kyllä niin järkky ettei voi edes käsittää. Toivottavasti asiat alkais selvitä lääkärikäynnin jälkeen...
skeggo tervetuloa! Ja tervetuloa myös muille uusille, jos nyt jäitte multa huomioimatta muuten :wave:
).( Huh! Oon tosiaan yövuorossa ja täällä ehtii aina pyöritellä mielessään kaikenlaista. Oikeestaan mua "kalvaa" tällä hetkellä mun oman äidin vihjailua vauva-akselilla ja mummiudesta ihan hirveästi. Tänään oli taas tilanne, (ja uskokaa tai älkää, näitä tilanteita on oikeasti ihan viikoittain), jossa äitini pääsi sanomaan kuin iskuna vyön alle tästä asiasta. Äitini ei siis tiedä, että meillä on yritys käynnissä, ehkä aavistelee jotain, mutta ei tiedä. Enkä usko, että ajattelee meidän tällä erää edes yrittävän, uskon että sen sijaan hän uskoo siihen, että me olemme asiasta keskustelleet positiivisessa mielessä. No kuitenkin, meillä pitäisi aloittaa kylppäriremontti mahdollisimman pian ja sitä on tässä nyt sitten suunniteltu. Tänään äiti sitten päätti sanoa seuraavan lauseen, kun keskusteltiin kylppärin kanssa samaan tilaan tulevasta pienestä kodinhoitohuoneesta, puhuttiin siis tulevasta lavuaarista siihen tilaan: "No mutta sehän on sitten sellainen lavuaari jossa on hyvä vauvanpylly pestä..."
Hitto vie, joo, niin on tarkoitus tullakin. Mutta.. mun pitäis muistaa vaan se, että äiti ei tiedä, mutta että tuo lause on mun päässäni soinut ihan koko päivän. Just sarjassamme niitä lausahduksia, jotka jää mieleen. Ja joista saa oikein oivasti vielä väännettyä jatkon ...jos meillä joskus se vauva on. Kun ei mikään, ei niin mikään, ole niin epävarmaan kun tämä projekti. Joko se tärppää tai sitten ei. Välillä en vaan tiedä, että miten osaisin suhtautua näihin juttuihin. Ja välillä on vaan sellainen olo, että tekis mieli kertoa ja sanoa, että kun tietäisit mistä puhut. Välillä on semmonen olo, että ennen vanhaan on vain soitettu haikaralle tilausosoite ja se onkin sit ollu siinä. Ei vissiin vaan pitäis antaa näiden olla tämmösiä mörköjä.
Jos nyt jotain positiivistakin, niin se, että tää alkukierto on mennyt kyllä nopeasti. Tänään on jo kp 8. Tosin ovulaation aikoihin oon laivalla työmatkalla, joten taitaa mennä harakoille tämä kierto.
Onneksi on kuitenkin se gyneaika. Sitä odotellen.
Ja anteeksi todella omanapainen päivitys ja avautuminen! :|