Kakskymppiset yrittäjät 2012

Kiitos mirkku - käytiin katsomassa pientä, nappasin tytön oitis syliini, onnittelin anoppia ja sen miestä ja lullutin vaavaa, otin kuvia ja nautin siitä pienestä ihmeestä! Rakastuin ihan täyttä häkää.

Tänään oli kurja päivä töissä - kotimatkalla murruin täysin ja huusin jälleen ystävälleni puhelimeen tätä maailman vääryyttä. Vääryys ei siis ole se, että anoppi sai vauvan vaan se, että miksei me saada!?
Olo kyllä helpottui kun päästiin sairaalaan.

Ja yänään on siis kp2, kun vuoto alkoi jo eilen. Huomenna alotetaan clomit!!

Anteeks iha hirveesti, kun oon hävinny täältä!
Oon koittanu tämän kierron olla ajattelamatta kamalasti asiaa.
Oon käyny kyllä lukeilee täällä toisten kuulumisia ja olenkin pahoillani, jos
täti on tullut jollekin kylään eikä plussaa näy!

heippa kaikki,

Melkein kuukausi sitten oon viimeksi kirjoitellut, mutta tähänkin väliin on jo ehtinyt tapahtua vaikka mitä. Oon ollut kipeenä on/off tyylillä viime viikosta asti. Sit labratuloksissa kävi ilmi että mulla joku emätin tulehdus.
Saatiin vähän aikaan sitten kirje jossa kerrottiin että meille on varattu aika poliklinikalta 13.11. huh helpotus.. Sitä odotellessa siis :)
Ihan hyvillä mielin oon ollut kerrankin. Välillä rupee ahdistaa ja itkenkin hetken oloani pois, mutta kyllä se ohi onneksi menee.

Ihana ystäväni sai eilen terveen pienen pojan :) Olen toki onnellinen hänen puolestaan, samalla tietysti katkera ettei itse ole edes lähelläkään omaa synnytystä tai edes raskautta..

yritin vähän lukea mitä kaikkea tänne teille kuuluu mutta se jäi yritykseksi kun tekstiä oli yllättäen tullut kamalan paljon ;)

Plussatuulia kaikille <3

Seuraa vuodatus kaverin syntymäpäiviltä, baarista käsin selvinpäin: Voi luoja että olen taas tyhmä. päätin lähteä baariin koska tämä sisäänpääsy ja muu härpäke on etukäteen jo maksettu, jokainen halukas. Tämän lisäksi pelkäsin että kaveri suuttuu jos en lähde. Olisi vaan pitänyt jäädä nukkumaan, mutta eeeei. Tosin saattaa olla että kaveri on jo joka tapuksessa vihainen. Hän ei ole koko iltana osoittanut oikeastaan mitään huomiota minuun, tosin vieraita on ollut parhaimmillaan joku 20 eli voi se siitäkin johtua. Ottaa vaan päähän koko tilanne. Lisäksi vauva-projekti on pyörinyt mielessä koko päivän, yritä siinä sitten päästä juhlatunnelmaan! En voi edes lähteä, koska menen kaverille yöksi. En nyt toki ole ihan parasta seuraa ole ollut, mutta olen hei kipeä. Lisäksi mun antibiootti ei tainnut tykätä niistä parista punaviinilasista vaikka farmaseutti sanoi että kohtuudella voi ottaa. Jo no, kivaa loppuyötä kuitenkin kaikille! Mä palaan asiaan huomenna jahka pääsen kotiin.

Grill, jospa kaverillasi vaan on monen monta vierasta, ja hirmu hommahan se on kaikkia huomioida, vaikka haluais... vai oisko tällä kaverillasi sun mielestä joku syy olla vihainen? :(

ON: eilen illalla ystävä kertoi, että haalee plussa tuli testiin. Yk 2 tai 3, mies poissa paljon jne. Haluun olla onnellinen hänen puolesta, mut tätä juuri pelkäsin, että ite jään märehtimään kasvavien yk:iden kanssa, kun ystävä plussaa... oon siis jo n. kk takaperin kertonut näistä tuntemuksista, että silleen meillä on tosi avoimet välit. Mut kyl pisti itkettää hetkeks. Toisaalta nyt oon normaalia herkempi ku on tää aika kuusta...

Heippahei vaan taas kaikille!

Ensiksi tsempit kaikille ketkä on tippunut listalla alhaalle ja kierto on alkanut alusta. :hug:

Mulla on tänään DPO10 ja tein tänään sekä o- että r-testin, kummatkin negoja. Olen kuitenkin melko positiivisella mielellä, halukkaat voi käydä lukemassa mun blogista miksi klik!

Palaillaan asiaan! Oon hengessä mukana ja luen tätä palstaa monesti päivässä =)

Sunflower11
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! :hug:

Eipä mulla mitään sanottavaa, tylsä alkukierto.
Menkat loppumassa, tai oli jo eilen mun mielestä mut hommailujen jälkeen aukes taas hanat :stick:

Nopea käynti täälä.. Eli täti tuli eilen kylään, perjantaina töissä ollessani tuli niin outo olo, meinasin melkeen pyörtyä silloin ei ollu kyllä vielä täti tullu, mutta tosi outo olo.. : / ja eilen kun alkoi menkat niin on ollu jotenkin koko aika sellanen ihmeellinen olo, eli jatkuvasti sellanen heikko olo ja välillä tuntunu, että ei saa henkee ja vähän sellanen pyörtymisen olo. Voisikohan johtua runsaasta vuodosta ja kivut on kans aika voimakasta.. Mulla tosiaan ei ennen oo ollu tällästä oloa kun menkat on ollu paitsi silloin km kun oli niin kauheet supistukset niin meinasin tosiaan pyörtyä. : /

ON: ei tätiä ei plussaa. Kurvaispa se täti kerranki paikalle kun sitä odottaa.. jos ei huomenna kurvaa niin joudun siirtämään naikkariajan kun sitä aukiolotutkimusta ei voi tehdä jos vuoto on menossa :/ voi perhana! Edelleenkin vakuuttuneempi, että viime kuun plussa oli oikea keskenmeno, kun nyt on taas pitkittynyt kierto.

Pamsku hienoa et asiat etenee, toivotaan et pääsisit tässä kierrossa inssiin! :popcorn:

susupala pahoittelut keskenmenosta! :hug: Inhottavaa miten nuo lääkärit joskus osaakin olla ajattelemattomia ja töksäyttelevät mitä sattuu!

es hyvä et teilläkin asiat etenee, sitä jotenkin jaksaa paljon paremmin kun on jotain mitä odottaa :)

Miramei toivottavasti nyt jotain tapahtuisi, inhottavaa tuollainen epätietoisuus ja pitenevät kierrot!

Sitten omiin kuulumisiin, ette ikinä usko mitä on tapahtunut!! Minut, joka en koskaan ovuloi, voi laittaa piinailijoihin! :D DPO 1 ja heitetään jännäpäiväksi nyt sit vaikka 3.11. Aikamoinen ihme jos tuonne asti päästään, mut toisaalta se on jo suuri ihme et mun kropassa tapahtuu jotain! Todellinen jännäpäivä onkin sitten ensi viikon sunnuntai, koska a) primojen ansiosta mun menkat on viimeisen vuoden ajan tullut ihan kellon tarkasti, ja vaikka nyt en primoja syökään niin eihän sitä tiedä jos ne vaikka vaikuttaiskin kropassa vielä jonkin aikaa. Ja b) kerran aiemmin kun ovisplussan sain (luomusti) niin luteaalivaihe jäi 8-9 päivään ja siinäkin mielessä odotan jännityksellä sitä sunnuntaita et miten käy..

Oon toooosi iloinen tuosta, mut toisaalta ärsyttää kun nyt on niiden kahden lääkärin takia mennyt viisi viimeisintä kiertoa aivan sivu suun kun ne käskivät syömään niitä primoja! :( Tämä on siis kuudes ja viimeinen clomi-kierto ja tällä kertaa oli jälleen uusi lääkäri, joka sanoi et niitä ei pitäisi syödä..Toivotaan nyt parasta, tässä on meidän koko tän hetkisen yrityksen tähän mennessä paras mahdollisuus tärppiin, koska aiemmin kun oon ovuloinut (huimat kaks kertaa..) niin toinen o-plussa oli tosi myöhäinen (kp35) ja toisessa söinkin sit primoja joka taisi pilata koko homman..Jänniä aikoja, yritän kovasti olla rakentamatta pilvilinnoja, mutta huomaan itsestäni sen, et mun on paaaljon helpompi olla muiden puolesta onnellinen, kun itsellä on edes MAHDOLLISUUS. Niitä kun ei turhan paljon mulla ole ollut, hurja ajatella et mulla olis voinut tässä ajassa olla jo yli 20 ovulaatiota, mut tää on vasta kolmas..

Mä taas vaihteeks kirjoitan hirmu romaanin tänne, joka tapauksessa hyvää viikonloppua kaikille tasapuolisesti! :)

Viimeksi muokattu:
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

SUNNUNTAI 21.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

Hopeakissa......kp85/28-38(75)............24v.........yk7...........1.lapsi
Anlii................kp41/27-30...........23v.........yk13.................1.lapsi
Miramei...........kp41/33-40.............24v...........yk3(9)............1.lapsi

Kp 21-30

maijac.............kp26/33..................23v..........yk2...............1.lapsi
Niiu.................kp24/27-31............25v............yk3..............1.lapsi
Skeggo............kp22/39.................20v............yk3..............1.lapsi
Grill.................kp22/25-32.............22v........yk13.................1.lapsi
Amalia89..........kp22/46...............22v.............yk15.............1.lapsi
Taru_..............kp21/32-60..............21v.........yk6................1.lapsi

Kp 11->20

lumihiutale92.....kp18/29...............20v...........yk9.................1.lapsi
Henskuliini........kp15/30...............19v.............yk4................1.lapsi
millinkäinen.......kp14/25-30.............22v..........yk8...............1.lapsi
BDU.................kp14/28-35.............25v...........yk1..............1.lapsi
nanna_.............kp14/28-30...........21v.......... yk1............2.lapsi
Nuttis................kp13/30..............20v............yk3................1.lapsi
Nenni88............kp13/28...............24v...........yk2................2.lapsi

Kp 1-10

Mosmos............kp10/30-32.............23v.........yk5(6)............1.lapsi
Leva.................kp7/33................23v..............yk4.............1.lapsi
Sunflower11......kp6/24-28.........24v..............yk24............3. lapsi
AnnuLiisa..........kp6/27-30............25v.......... yk4..............1.lapsi
memsie............kp4/28-34..........22v.........yk8.................2.lapsi
Pamsku...........kp3/17-52.........22v..............yk13.............1.lapsi
Miwwi.............kp2/28-35............21v.........yk2(7)..............1.lapsi

Piinailijat:popcorn:

Nimimerkki.....dpo....jännäpäivä
Miramei.....dpo14?.....20.10
Amalia89....dpo1........3.11

Mukana menossa
icy, -es-, Nemppis, Mojito, Helluunen, Ruska-, Punnabis, Lindu, thewholestory, nepulis, PisaraSadetta, minssu, miuku9, Agnes, Haidi89, Jonna_91, kurasaapas, Sachie, Henkari, Dreamer2, Nelistin, Kyyneltenhymy, susupala

Plussanneet

2011
mimmiih, hensq, Ippe89, petrra, Laretzki, Nomppeli, Zenpu, Hömelö, Epa-88, Kekkuvekku, Icy, Bubble89, Bela88, Lintsa, Princessa, Sanyo, SeInka, Poikka, Emby^, funny87, Kaarnikka, pampulainen87, Jaanel, minea_, mamiia, Mesikämmen, Vanilja 87, äippä-88, Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty

HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
(Nemppis)

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
(JeNski91)
Amore

HEINÄKUU

ELOKUU
(Marpa)
Naspula
AnnisK

SYYSKUU
(Miwwi)
Ruby 88

LOKAKUU
murkku
(susupala)

Plussanneiden oma ketju:
Kakskymppisistä yrittäjistä 2011 plussanneet - uusi pino

Yritys-/raskausblogeja:

odotan.
haaveissa oma pieni
Ellan Elämästä
Ei kenenkään äiti
Kukkerinmäeltä, päivää!

Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.
Kun kiertopäiviä yli 60, eikä mitään kuulu, lisätään "mukana menossa" -listalle.

Kiitos! :flower:

"On vuosi kahdeksanviis, kauan on aikaa siis.." Ku näyttäs olevan kp 85. Justiinsappa joo. :stick:

Susupala Kamalasti voimia menetykseen. Surunsa jokaisella, oikeus siihen kaikilla! :( :hug:

Amalia HUII, mua jännittää sun puolesta nii kovasti. :heart: Oot kyllä oviksesi ansainnu ja toivottavasti NYT ois teidän aika saada plussa myös r-testiin! :)

• Tykkää
Reactions: Amalia89
Millinkäinen
Huomenta naiset, täydellinen päivä (ilman suhteen)!

Amalia toivotaan, että kolmas kerta toden sanoo ;) plussatuulia sulle erityisesti :whistle:
Ja puhuit jossain vaiheessa clomiannostuksen nostamisesta mun kohdalla.. mut jos oon oikein ymmärtäny ni se 2/pv on maksimi ja mullon tällä hetkellä se, eikä oo teroja tmv ja ilman seurantaultria. Ettei taida annostuksen nosto olla mun tapauksessa enää sit mahdollista.

Susupala pahoittelut km:sta :( :heart: ja tottakai pitää saada surra rauhassa. Kai se nyt pitäisi lääkereidenkin ymmärtää, että jos pelkkä se, ettei saa tikkuihin kahta viivaa surettaa naisia, niin miten paljon sitten keskenmeno voi surettaa : /

Hopeakissa sori oon vähän tyhmä, mutta ootko sä käyttäny teroja/primoja tmv? Siis sillä kysyn, kun eikös tuollaset luvut kp:issä ala jo olemaan elimistölle haitaksi? : / mulla ainaki gyne sano, kun oli kp70-> menossa, että kyllä kohtu täytyy saada tyhjentymään ja määräsi siksi terot. Vai etkö halua itse syödä niitä? (Anteeksi uteliaisuuteni :) )

Ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!

ON: ovista oon testaillu joka päivä sieltä kp5(?) lähtien.. oon siis aamun ekasta pissasta tikuttanu (teenkö väärin?) ja jossain vaiheessa näytti, että viiva alkais pikkuhiljaa vahvistumaan, mutta pääsi suht selkeeseen haamuun asti ja nyt ei näy enää kuin tosi haaaaaleeea haamunen (kp15). Ja lämmöt on pyöriny 35,8-36,2 paikkeilla, mut tollon "vahvistumisen" aikoihin oli yks ilta lämpö 36,4 (kp12). Muuten ei mitään. Että joo... toivo senkun lannistuu tämän suhteen. Joku neljä päivää on mahaa nippaillu menkkamaisesti ja eilen oli suurimmat kivut. Eilen kyl tuli kanssa verta (suihkussa huomasin), mutta en oikein usko, että menkat vois vielä alkaa?!?
Että tällasta taas tällä erää... ei kai se ovis sit hellinny näilläkään ainakaan vielä. Enkä jotenkin usko, että tulee enää tässä kierrossa, kun on kuitenkin kp15 ja testit lähteny haalenemaan. Tasavahvoja ei siis tullu ikinä, saati sitten vahvempia ku toinen viiva.

Pregcheckin ovisliuskat lähti tilaukseen nuiden saamarin davideiden tilalle! :D

Huomenta! Mulle sais päivittää listaan näin Taru_..............kp1/22-35..............21v.........yk7......... .......1.lapsi

Koko yön pyörin sängyssä ja ravasin vessassa, tuntu taas pissatulehdukselta... Nyt on olo vähän helpottanut. Yritän muuten tän kierron olla lueskelematta mitään vauvajuttuja tai yritykseen liittyvää, mutta haluaisin silti pysyä mukana tossa kalenterissa jos käy. :) Tää koko yritysasia on nyt niin vahvana mun elämässä, että on pakko yrittää unohtaa se välillä ja keskittyä johonkin muuhunkin. Mieskin sanoi, että ei murehtimalla tapahdu mitään. :) Aion kyllä varmaan ovista bongailla ja blogiin kirjotella, mutta yritän tän seitsemännen kierron olla nyt lueskelematta täältä juttuja :) Tsemppiä kaikille! Tuun kyllä sitten takasin kun oon pari viikkoa (tai päivää) yrittänyt väkisin pysyä poissa...

BDU
Hei kysynpäs nyt teiltä jotka olette noita testejä ostelleet, että eikös niitä pregcheckejä saanut esim. prismasta? Muistelen että luin näin jostain.. Kävin eilen meidän prismassa mutta en löytänyt. On kumminki aika iso, joten oletin että siellä ois ollu.. Miltä hyllyltä niitä kannattais ettiä?

BDU: Saman ongelman edessä olin itse kerran. :D Meidän Prismassa ne on siellä missä on vitamiinit ja ravintolisät, mutta ne voi olla jossain Prismassa myös siellä missä on kondomit, vanulaput ym.

Pahoittelut Taru! :hug:

memsie taisi kysellä jotain siitä kaveristani. Eli siis ei hänellä ollut mitään syytä olla vihainen, mutta kun hän just sellainen ihminen että minä ja toinen kaverini (olemme uskoakseni hänen parhaat kaverit) saamme koko ajan pelätä mitä teemme tai sanomme, ettei hän suutu jostain turhasta... :stick:

Niin ja kiva kuulla taas sinusta es! =)

Jee Amalia, mahtavaa!! Nyt on peukut pystyssä täällä! :whistle:

Oivvoi, moneen piti kommentoida mutta nyt en millää muista kenelle kaikille... :confused:

No jos vielä palaan viikonloppuuni. Onneksi pääsin sitten toisen kaverini kanssa lähtemään baarista synttärisankarin luokse nukkumaan, hän itse lähti jonnekin jatkoille. Mutta joo, eipä meillä kummallakaan kovin hauskaa ollut. Ihan liian iso porukka, ei sovi meille. Miehelle selitin tästä kun joudumme koko ajan "pelkäämään" jos hän suuttuu jostain ja mies kysyi (taas varmaan sadannen kerran) miksi olemme sitten hänen kavereita jos emme voi niin sanotusti olla omia itsejämme. Niin... Tottahan sekin, mutta on hänessä ne todella hyvätkin puolet! Olen harkinnut että pitäisi ehkä puhua hänen kanssa tästä ihan avoimesti. Hänellä on nyt vielä menossa oikein kunnon railakas opiskelijavaihe elämässä. Joo se siitä!

ÄLLÖVARO! Eilen pupuilun jälkeen (ja ilmeisesti koko sen ajan) multa tuli verta kuin jostain hanasta! Ei mitään tuntemuksia, mutta niin että ihan lakanoihin asti tuli. :O Pistin sitten tamppooniin jotta ei koko lakanat olisi ihan veressä ja aamun mennessä se oli sitten tyrehtynyt. Voi kumpa se aika polille tulisi jo! :ashamed:

Ai niin, tilasin kuukupin! Oon han sika innoissani, mutta se ei taida ehtiä mulle vielä tädin tuloon mennessä.

Kiitos kaikille, ootte ihania! Tosin nyt mä sit stressaan jo siitä kun ovistesti näyttää vahvaa viivaa edelleen eikä haalistu :headwall: Miksi en vaan voinut lopettaa testaamista..Oon siis lukenut et pco voi jotenkin "hämätä" noita testejä, eräässä foorumissa sanottiin että tuo vois johtua siitä et elimistö yrittää epätoivoisesti irrottaa munasolua monta päivää kuitenkaan siinä onnistumatta. Noh, saa nyt nähdä, toisaalta silloin viikonloppuna tuli sellaiset ennennäkemättömät limat (joo tän halusittekin kaikki tietää :D) et eiköhän siinäkin ollut kyse ihan siitä itsestään!

Millinkäinen tuolla lapsettomuus-puolen Clomittarissa on joillakin ollut annostuksena jopa 3tbl/vrk! Tosin sulla se kuulostas aika hurjalta kun ei niitä seurantaultria ole :|
Niin ja tuohon ovistestailuun; joillakin se lh-huippu voi mennä niin nopeesti ohi että olisi hyvä testata kaksi kertaa päivässä :)

Taru pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :hug:

BDU jos ei Prisman vitamiini-osastolta löydy, niin kannattaa katsoa myös Sokokselta, jos sun paikkakunnalla sellainen on :) Tai sit ihan tilata netistä, esim. raskauskeiju.fi.

Grill outoa tuollainen vuoto noilla kiertopäivillä :O

Sitten mulla olisi pari kysymystä ovulaation tikuttajille! Etenkin pco-diagnoosin saaneiden kokemukset kiinnostaa, mut tottakai kaikki saa halutessaan vastata näihin :)

1. Lähteekö teillä testiviiva tummenemaan pikkuhiljaa useamman päivän ajan, vai voiko olla yhtenä päivänä hyvinkin haalea viiva ja seuraavana jo selvä plussa?

2. Jatkatteko testaamista vielä plussan jälkeenkin? Jos jatkatte, niin pysyykö testiviiva tummana vielä usean päivän ajan vai lähteekö haalenemaan nopeasti?

Mä voisin kuitenkin sulle Amalia vastata, vaikka ei PCOta olekaan:

1. Mulla on mennyt se tummeneminen aika aaltoilevasti. Eli pääsääntö on ollut oikeastaan niin että kolmisen päivää se viiva tummenee, sitten se lähtee haalistumaan (niin että yleensä luulen siinä kohtaa oviksen jo olleen) ja sitten se kuitenkin pärähtää plussaan mahdollisesti jo seuraavana päivänä.

2. Ja siis juuri tuosta aaltoilevasta vahvistumisesta johtuen yleensä testaan vielä pari päivää plussan jälkeen, ellei sitten plussa ole ollut ihan 100-varma ja siis todella vahva. :)

Yhteistyössä