Kakskymppiset yrittäjät 2012

Miun näytöllä näkyy kyllä viivanen - en vaan osaa harottavilla silmilläni sanoa, että onko se värillinen vai ei. Mutta ihan selkeesti siinä on _jotain_ Nyt vaan malttia, ja testaat parin päivän päästä uusiksi!! :)

Pamsku Alimmassa kuvassa nään haamun!:heart: Ihanaa, jos (tai siis kun) sinäkin vihdoin plussaat! :) :)

Miramei
Onnittelut vielä tällekin puolelle! :flower: Oon kyllä niin onnellinen puolestasi! :)

Milloin Grill aikoo testata oman plussansa? ;)

Pahoittelut uuteen kiertoon tipahtaneille, erityisesti sunflowerille tsempit!:hug:

Sunflower11
Sunflower: mutta eikös tuossa kierrossa ollut positiivista se, että nyt se luteaalivaihe olis pidentyny jos ovistuntemukset oli oikeassa?:)
Ei ne pitänyt paikkansa, koska jos olis pitänyt niin luteaalivaihe ois ollut 26 päivää.. Viikkoo ennen vuotoa ihmettelin kipuja ni ne varmaan oli sit oviskivut eli luteaalivaihe ihan normissaan.

Pamskun testissä näkyy jotain!

Mirameille paljon ONNEA!!

Pamskulle ja Grillille peukut täälläkin pystyssä :)

Omaa: Tänään alkoi tuhruttelu joten varmaan viimeistää huomenna alkaa uusi kierto.. Jotenkin kuukautisten alkamienn sopisikin tähän päivään kun sain tänään aikaiseksi mennä ensimmäistä kertaa yksin isän haudalle. Tulipa samalla kierrettyä hautuumaata muutenkin ja käytyä myös isovanhempien haudoilla. Jospa se mielikin tästä taas kohenisi kun pääsee uuteen kiertoon, nyt viimeiset pari viikkoa on tullut oltua niin itkuherkkänä että hyvä kun töissä on pystynyt olemaan..

Voi hitto! Mun serkku, joka odottaa toista lastaan valittelee naamakirjassa, kun raskaana oleminen on niiiiiin raskasta ja viikkoja vasta 15.. olis saakeli onnellinen siitä, että on raskaana. Ärsyttää!!

Ainiin ja Kiiitoksia murut :heart: Jännäillään ja odotellaan, mitä meidän viivaselle tapahtuu.. Nythän siis vasta dpo8! Pitää yrittää muistuttaa ihtelleen, että ei välttis edes näy. Tai, no mullahan näkyy haaaaaleana.. :) Miehelle oli pakko soittaa töihin ja kertoa, että kyllä siihen testiin jokin viivanen tuli! No, sehän halkesi suorastaan onnesta! Toivottavasti ei joudu pettymään - jälleen.

Viimeksi muokattu:
Pamsku En nää noista kuvista kyllä mitään, mutta livenä varmasti jotain näkee paremmin. :) Ja sullahan on vasta dpo8, että kyllä se plussa varmasti on! :)

Muillekin plussatuulia! ;)

Täälä vielä odotellaan koska vois päivittää kp 1... :|

Pika-päivitys kännykällä: onnittelut Pamsku vaikka en kuvaa pystykään katsomaan! Saat ilman mua siirtyä sinne plussanneisiin sillä kontrolli-röntgeniä varten mun virtsasta tarkistettiin tuossa aamulla raskaus ja kuullemma en ole raskaana... :( Pieni hiljaiselo mun osalta tähän väliin, sillä ottivat mut kontrollista sisään osastolle ja tää kännykän kanssa palstailu ei oo kovin helppoa (lukeminen kyllä, mut kirjoittaminen...). Tuskin yhtä yötä kauempaa olen eli ilmoittelen heti tarkemmin tilanteestani kunhan pääsen koneelle!

Pamsku :heart:

Grill Voi ei.. :hug: Jaksuja kovasti sinne.

memsie Mitääh? Voiko sellanen minimaalinen verenvuotoki olla jo laskettavissa kuukautisiksi? :O Kun se oli tosiaan sellaista, että ilman tihrustamista olis edes hoksannu sitä rusehtavaa. Oliko sulla sillon kuukautis-oireita normaalisti vai oliko oireetonta?

No nyt suututin sitten serkkuni :( Laitoin tämän tilapäivitykseen, että hyvän asian takia kipuilee, kun se palkinto lopussa on maailman parhain. No laittoi niin vihaisen viestin takaisin, jotta ei varmaan enää ikinä puhu mulle.. ou.

Grill täältä lähettelen paljon tsemppihaleja :hug:

Grill Tsemppiä!:hug: Toivottavasti ei oo mitään vakavaa..:(

Pamsku Pakko kommentoida, että voi olla sun serkkusi vähän herkillä raskaushormonien takia. Itse ainakin tiiän ihmisiä, jotka ovat raivostuneet raskaana ollessaan ihan kummallisista asioista, ja itekin oon herkkä itkeskelemään nykyään. Ehkäpä huomaat saman itsessäsi lähiaikoina... ;) Todennäköisesti serkkusi unohtaa asian päivässä, eikä vihoittele kovin kauan.

Viimeksi muokattu:
Annie niin voi ollakin.. ehkä.

ON: pakotin itseni imuroimaan ja voi, kun alkoikin vihloskelemaan, hikikin tuli. Ja meidän 42 neliön kaksiota ei kauaa imuroida. Miten tämä nyt näin kunnon päälle otti? Pitää ihan lähtee suihkuun....
Ja uutta oiretta - nivusia ja sisäreisia polttelee ja jomottelee...... :O

Hups, jotenki tuo Grillin kommentti jäi niin rivien väliin, etten tajunnut vastata sulle. Ja samalla memsielle myös vastausta.. Eli juu, valitti ekassakin raskaudessa kaikesta, luulisi hänenkin monta vuotta esikoisaan yrittäneenä, että sitä tekisi mitä vain lapsen vuoksi. Amputoisin vaikka jalkani, jos se auttaisi raskaaksi tulemisessa.
Ja jotenkin tuo mun serkku tätini mukaan lukien ovat vähän tärkeilijöitä.. Mun serkun esikoisen synnyttyä sukutapaamisissa ei muusta puhuttukaan.. Jotenki inhottavaa, kun tän meidän yrityksen aikana en oo ees viittiny mennä esimerkiksi mummolaan, jos he ovat siellä.. : /

Eihän sitä koskaan tiedä, jos minustakin tulee valittaja naamakirjassa, millo koskee minnekki. :D Mutta tällä hetkellä tuo raskauden huonoista puolista valittaminen ei mee mun jakeluun :D
Ja minä varmaan oikein hyvä sanomaan tässäkin asiassa, ku en raskaana olemisesta mitään tiedä, mutta pyrin ajattelemaan varmasti näitä yrittämisen epätoivoisia hetkiä silloin, kun raskaus ei tunnu ihanalta..

Pamsku, siis ihan varmasti raskaana ollessa kärsii jostain, on se sitten huonovointisuus, väsymys, säryt, tai ne kaikki. Eikä varmastikaan sillä hetkellä tunnu kivalta :D Mutta kyllä sitä silti vaan jaksaa mun mielestä, kun miettii, mitä siitä seuraa. Eikä mulle ainakaan tullut kertaakaan mieli valittaa julkisesti missään niistä kurjista hetkistä, vaik saatoin esimerkiksi äidilleni mainita ja rutkuttaakin silloin kun vietin syntymäpäiväni rv 20+ kamalissa iskias-kivuissa... koko viikonlopun :D Se oli kauheeta. Ja sillä hetkellä aattelin, että mitä oon mennyt tekemään. Mutta kyllä se vaan helpotti, kun tiesi ettei se loputtomiin kestä :) Tuli tästä itseasiassa mieleen hyvä vertaus tämänpäiväisestä treenistä. Olin pitkästä aikaa poikaystävän kanssa treenaamassa, ja oli sopivasti jalkapäivä... joka tarkoitti sitä, etten kävellyt salilta ulos :D Ukko kilju korva juuressa, että vielä kaks, ja kahden jälkeen vielä kaks, ja meinas usko loppuu kesken. Se vaan käski mun unohtamaan sen kivun ja menemään sen yli. Kaikki oli kuulemma asenteesta kiinni. Ja niinhän se oli. Kuten tässäkin raskausvalitus-asiassa :D Vaikka ovatkin kaksi täysin eri asiaa.

Sunflower11
Alan epäilee entistä enempi et oli ovuloimaton kierto kun venyi ja nyt tosi niukkaa kk-vuoto. Tippa tänään ja eilen tullut, et kai se oli aika lailla tässä. kp 4 siis nyt.
Ja normisti kp 3-5 asti ihan runsasta et saa kuppia useinkin tyhjennellä + kivut. nyt yhtenä päivänä tais olla kipua ja enää yhtään mitään..

Ens ke vissiin on kp 13 ni alottelen joko ke tai torstai tikutteleen ovista.

Hyvin paljon mahdollista tuo ovuloimattomuus sun, jos vuoto on niukkaa.

Testasin tänään vielä pregchekillä, haamulainenhan siihenkin tuli! :) Nyt yritän ootella muutaman päivän ja testailla sitten.. Tää on ihmeellistä, epätodellista... Josko se viivanen vahvistuis ja pieni tarrais kunnolla kiinni! Selväähän nyt on, että jokin siellä ainakin yrittää tarrautua. Toinen asia on se, saako pieni tarpeeksi tiukasti kiinni.

muoks. Tässä kuvaa. Todella epätarkka kuva, mutta kyllä meidän koneella se testin kaksi viivasta näkyy. :)

Viimeksi muokattu:
Sunflower Mulla täälä ihan sama juttu, on kyllä todella niukkaa tää vuoto vaikka vasta eilen alkoikin, mutta yleensä mulla on tullut silloin samana päivänä jo vähän runsaampaa vuotoa, vieläkään oo hanat auennu kunnolla..

Yhteistyössä