Kakskymppiset yrittäjät 2012

Eikä, miks mun kone sanoo, et miramein linkki on väliaikaisesti pois käytöstä??? Nyyh. Mutta Grillin kommentin perusteella sanoisin, että JEEEEEEEEEE MAHTAVAA! Ja aattelinkin, ettei todellakaan enää voi 3 kk takainen keskenmeno haamuilla! :)) Hitsi, oon vähän kade... mutta silti tosi iloinen sun puolestas! :)

Miramein osaltahan tuo homma on ihan selvä! UPEETA! Heinäkuun plussatili avattu :heart:

Pamskun ja Grillin tilanteet vaikuttaa myöskin todella lupaavilta, toivon kovasti, että teillekin pienet matkalaiset ovat mukaan tarttuneet :)

Vähemmän iloisten tapahtumien keskellä eläville tsemppejä superpaljon!

ON: Itse kuulun nyt tuohon viimeiseen joukkoon. Turhaan taas toivoi ja kuvitteli oireita toisen perään. On taas niin luovuttamisen maku suussa...miestä saan taas kiittää älyttömän paljon, kun se jaksaa aina tsempata ja puhua nätisti :heart:

Eli VITUN TÄTI tuli ja pilas taas kaiken! Meikäläiselle siis voi vaihella : kp 1/26-33 ja yk 6

Ps. Mikä tuo Rakkauspakkaus-asia on?

Viimeksi muokattu:
Menkat myöhässä, närästää, väsyttää, lämmöt 37.2-37.5 hujakoilla, hieman pahaa oloa. Periaatteessa ei mitään kummallista. Eilen alkoi mietityttään nuo lämmöt ja tänään testi. Neljä apteekin omaa tilasin vielä aamulla niin saapi varmistella.. hieman epävarma ja pessimistinen olo kun huhtikuussa kävi niin ikävästi, mutta toisaalta täynnä iloa, jospa tämä tällä kertaa... <3 Tosin vielä täytyy tehdä muutama testi, että uskaltaa uskoa :D

Voi vitsi mirkku olen niin onnellinen sun plussasta :heart:

omaa jälleen viidettä kertaa tänään: iltasella alkoi palelu, lämmöt edelleen koholla. Kaksi kertaa laatta nousuut suun asti ilman minkäänlaisia varotuksia. Olo on kumma - alavatsaa jomottelee...
Huomenna mennään ostamaan testejä!

Muoks. Ja tissejä kuumottaa, ovat todella lämpimät verrattuna esim vatsaan...

Viimeksi muokattu:
Moikkelis!:)

Grill: kiitosnkysymästä, hyvinhän täällä pyyhkii; loppuraskauden oireet mukavasti olleet päällänsä jo jonkun aikaa liitoskipuineen päivineen (en valita, koska kuuluu asiaan!), mutta kohta odotus sitten palkitaan!<3 tänään alkoi äippäloma!:) kesälomalla oon jo 3 vkoa ollut, mut nyt alko sit mammis virallisesti; vähän aiheuttaa huolta toi äippäraha-asia ku kirjanpitäjä ei oo oikeen osannu hoitaa hommiaan, eikä varmaa tietoa et koska tulee rahaa seuraavan kerran.:/ häätkin oli ja meni, ja hyvin menikin!<3

Mä niin odottelen teistä jo lisää kavereita tonne plussanneiden puolelle ja facebookiinkin mein keskusteluihin!<3 Miramei onkin mahdollisesti jo tuloillaan, eikö?;) onnittelut plussatestistä! Tiedän hyvin ton epäuskoisen olon testin teon jälkeen ku itellä oli kans se km sillon; tän plussanhan testasin jouluaattona ja näytin sen vaan miehekkeelle ja totesin jotenki tyyliin "täs olis yks tällanen taas; hyvää joulua"...:D
Grill ja pamsku oli kans ainakin jo tulossa myös?;) nyt peukut pystyyn!!
Sunflower: mutta eikös tuossa kierrossa ollut positiivista se, että nyt se luteaalivaihe olis pidentyny jos ovistuntemukset oli oikeassa?:)

Plussatuulosia kaikille tasapuolisesti!:)

Johanna88 ja Tirriäinen 35+0

Miramei Wau! Oon niin onnellinen sun puolestas! :heart: Ihanaa. :)

Johanna Kiva kuulla sinustakin. :) Voiku olet jo nuin pitkällä, kateeksi käy.. Onnea jatkoon ja tsemppiä synnytykseen! :heart:

Grill ja Pamsku, taitaapa olla plussia tiedossa teidänkin testeihin. ;) Kovasti ainakin täällä toivon sitä.:)

Pahoittelut kaikille kierron alkupäähän pudonneille, teitä oli monta. :hug:

Täällä on eilen illalla reissusta kotiuduttu. Olihan meillä mukavaa! :) Lenkkeilyä tuli harrastettua kolmen päivän aikana varmasti yli 50km, kun seikkailtiin, kiipeiltiin ja vaikka mitä. (geokätköilyn merkeissä tottakai) Toki tuli shoppailtuakin ja siitä pääsenkin ensimmäiseen aiheeseen, nimittäin viimeinkin ostin sen kauan haluamani bola-korun! Tiedän, raskaana olevien korunenhan se, mutta kun se sattui kohdalle aivan yllättäen eräässä liikkeessä.. :ashamed: Sellaisessa rasiassa oli ihan perus kultainen pallo ja avasin sen, kun niin nätisti kimalteli. Heiluttelin sitä ja naureskelin mielessä, ettei jokainen pyöreä riipus voi olla Bola, mutta se helisi ja kuinka kauniisti se helisikään. Melkeen lumouduin, kun kuulin sen nätin pienen messinkikellon helinän. Laitoin riipuksen rasiaan, marssin kassalle ja ostin korun muiden ostosten joukossa. Täällä on sen verran uusia tuulia ketjussa mukana, että tuo Bolakoru on tosiaan vatsan päällä roikotettava pallon muotoinen riipus, jonka sisällä on messinkikello, joka helisee. Vauva kuulee helinän. Lisää infoa esim. tuossa: Bola-korujen verkkokauppa | bolakorut.fi | bola riipus, odotuskoru, raskauskoru :)

Ja tosiaan, se silloinen tuhruttelu mistä mainitsin, ei lisääntynyt sitten ollenkaan. Välillä on tullu ihan minimaalinen määrä sellaista vaaleanrusehtavaa.. Että mitäköhän tämä sitten meinaa? Kaippa tässä sitten vielä pitää testailla, vaikkei oireita tosiaan ole. :stick: Noh, tänään kp 71.. :headwall:

Plussatuulia kaikille vielä näin tähän loppuun! :kiss:

Viimeksi muokattu:
GrillTäytyy testata noita sekoituksia. Maitotuotteiden kanssa ne sitä kai suosittelevatkin nautittavaksi.

MirameiIhanaa :heart: Todella paljon onnea!

Miwwi:hug:

Pillereiden jättämistä en ole huomannut muuten kuin että naama rasvottuu nopeasti ja mä raavin itseäni kokoajan :confused: Niin ja huomasin, että niitä pillereitä ei suositella käytettäväksi pääasiassa ehkäisyyn (Diane Nova). Silti niitä on mulle määrätty 6,5 vuotta. Nyt vasta tutkin niin tarkkaan sen selostuksen että huomasin tän pikku yksityiskohdan. Kyllä sitä ihminen voi olla tyhmä. :headwall:

Täällä heräsin niin kuvottavaan oloon, ettei makaaminen enää onnistunut. Vatsakin aivan sekaisin - niinku eilenki aamulla.
Voiko alkuraskaudessa aamuyrjöömisen sijaan tulla esim tällainen aamuripuli? :LOL:
Klo 7.00 oli aivastelua, niinku eilenkin, ja toissapäivänä..
Voi, mua pelottaa tehdä testi! Mitä, jos täti saapuukin paikalle???

muoks. Tässä siis kaikki oireet:

- pissattaa jatkuvasti
- aamulla aivastelukohtauksia
- ällötys, joka muuttui eilen illalla oksenteluksi. Yrjöä lentää ilman minkäänlaisia ennakkovarotuksia.
- vatsan turvonneisuus
- lämmöt koholla, silti iltaisin palelee
- rinnat olivat eilen illalla selvästi muuta kehoa lämpimämpi, oikein kuumat
- nännejä aristaa ja nännit muuttuneet tummemmiksi
- ripuli aamuisin, päivällä ei mitään
- alavatsaa nipistelee ja viiltelee

ja dpo8.. Joko se näkyis testissä?

Viimeksi muokattu:
Peilaten Pamskun oireisiin

- pissattaa jatkuvasti -KYLLÄ
- aamulla aivastelukohtauksia -aivastuttaa pitkin päivää
- ällötys, joka muuttui eilen illalla oksenteluksi. Yrjöä lentää ilman minkäänlaisia ennakkovarotuksia. -vain pientä ällötystä
- vatsan turvonneisuus -kyllä
- lämmöt koholla, silti iltaisin palelee -lämmöt on koholla ja juuri siitä syystähän palelee (mulla ei oikeestaan pahasti palele, vaikka yli 37.2 on lämmöt)
- rinnat olivat eilen illalla selvästi muuta kehoa lämpimämpi, oikein kuumat
- nännejä aristaa ja nännit muuttuneet tummemmiksi´-ei
- ripuli aamuisin, päivällä ei mitään -mulla usein näin, nyttenkin. mulla johtuu kahvin juonnista tyhjään mahaan. viimeksi ei haluttanut kahvia ollenkaan, saas nähä käykö nyttenkin niin
- alavatsaa nipistelee ja viiltelee -kyllä, muistuttaa menkkajomoja osin.

• Tykkää
Reactions: Pamsku
Pamsku, riippuu monestakin asiasta, aika paljon siitä, koska kiinnittyminen olisi ollut ja miten nopeesti sulla hormoni nousisi. Jostain täältä luin, että kiinnittymisestä menis VÄHINTÄÄN se kolme päivää, ennen kuin haamuilis. Mikäli vaan maltat, olis ehkä paras ootella pari päivää, koska vaikka testiin tulis nega, se ei todellakaan noilla oireilla sitä välttämättä tarkoita :D Toisaalta jos nuo kaikki todella ovat raskausoireita, ne aiheuttaa nimenomaan raskaushormoni, jolloinka sitä pitäs olla sen verran, että testiinkin viiva piirtyis. Tälleen maalaisjärjellä :)

Hopeakissa, mulla oli näitä edellisiä kuukautisia edeltävät "kuukautiset" 4-5 päivän pientä tuhruttelua. En heti edes laskenut siitä uutta kiertoa alkaneen, mut niinpä vaan siitä tuhruilusta 28 päivää ja tuli kunnon kuukautiset.

Yhteistyössä