Kakskymppiset yrittäjät 2012

Sunflower Pahoittelut negasta!:hug: Kyllä minä ainakin vielä uskon, että taidat olla raskaana, kun kerta vuotokin vielä puuttuu! :)

Oli pakko iteki käydä lukemassa, mistä täällä oikein meuhkataan, ja huhhuh! :stick:
Sunflowerille tsempit, kun oot tuommosta joutunut kestään!

Amalia Kivempi kyllä ois, jos täältä siirtyis porukkaa sinne odotuspuolelle!;)

Mosmos Ehkä kannattaa testata, mutta vain sitten, kun kpt on tarpeeksi pitkällä, ettei tulis turhia negoja ja pettymyksiä. Mullakin on repäisykipuja ollut ihan alussa eli itse liitän ne raskauteen, varsinkin kun käsittääkseni kyse on juuri siitä, että kohdunkannattimet löystyy, mutta toisaalta tiiän kokemuksesta, että vauvakuumeisena sitä kokee vaikka minkälaisia oireita... Itse varmaan odottelisin, että tuleeko niitä repäisykipuja lisää, ja sitten vasta testaisin. :)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitti Annie, tota mä kai kaipasinkin :D Katselin just papereista, että viime raskaudessa olin saanut ekan haamun just samalla kp:llä kuin mulla on nyt, plussaa tuli pari päivää myöhemmin. Jos repäsyt jatkuu, testaan parin päivän päästä, jos ei, niin odotan kierron loppuun saakka :)
 
Mosmos, komppaan Annieta, vaikka itse teinkin tänään haamujen esi-isän ja melkein ovisplussan :D (Että se siitä kärsivällisyydestä, tänään pitäs olla dpo9) Ongelma on siinä, etten
ole saanut yhtään negaa kkm jälkeen... en edes menkkojen jälkeen. Menkkoja ennen verikokeen
hcg oli 11 ja tämä kohuttu pregcheg heitti sillon ruutuun selkeäm viivan ja esitti viivaa tosiaan
vielä menkkojen alettua. Mulla on nyt kaksi teoriaa (saa äänestää todennäköisempää :D ) :
1)minullla on nyt toinen ovis ja r-testi reagoi siihen myös
2)haamulainen ja ovistesti näyttävät uutta raskautta :)heart:)
TAI sitten
3)jotain ihan muuta

Ovisplussan siis sain kp 19. Ja sen jälkeen viiva on haalennut ja nyt taas voimistunut. Pcota ei ole. Keskenmenosta on melko tarkalleen 3kk.

Muoks: tässä vielä kuva:
Aijaa.com - 10513483
 
Viimeksi muokattu:
Mosmos (ja Annie), mulla tuntuu olevan "repäsykipuja", siis voimakkaita vihlomisia ja kipuja alavatsalla juur samoista, ylösnoustessa jne.. :/ Eli omalla kohdalla ne ei ole ainakaan mitään tarkoittanut, sillä en koskaan ole kunnolla raskaana ollutkaan..

Vähän omanapailuunkin liittyen, tälläkin hetkellä kipuja, ja äsken kävin pyöräilemässä, satulaan noustessa vihlas älyttömän kipeetä, kuten monissa muissakin kierroissa..

Itse siis en ainakaan juhli repäisykivuista, toivottavasti ne sulla Mosmos antais aihetta juhlaan! :heart:
 
Naspula, hyvä pointti. Mietin vaan, että puhutaankohan me varmana samasta asiasta? Kun mullakin oli ennen raskautta kaiken maailman nippailuja ja juilimisia silloin tällöin, mutta ne raskaudenaikaiset repäisykivut oli kyllä aivan erilaisia, mitä oli ennen raskautta, ja kun tämä viimeisin nyt tuntui samalta, niin herätti taas ihan erilailla mielenkiinnon kuin muut alavatsatuntemukset. Mulla on ollut sellainen mielikuva, että kunnon repäsykivut olis yksi luotettavimmista raskauden oireista, ja että ne loppuis heti kun kohtu lakkaa kasvamasta. Olisiko kenelläkään täällä omakohtaista kokemusta siitä, voiko samanlaisia repäisykipuja olla myös vaikka ei ole raskaana, vai onko ne jotenkin erilaisia? Tää ei vaan tunnu samalta kuin "normaalisti"

(....Kaivan taas verta nenästäni täällä pilvilinnoissani, pudottakaahan mut hellästi jookos...?) :)

Ja Miramei, aika selkeästi vaikuttaisi olevan hcg:tä veressä. Tosi vaikee tilanne, ettei edes tuollaisilla testeillä voi olla varma raskaudesta! Pääsisitköhän uudelleen verikokeeseen? Ehkä jos saisit tarkan arvon, osaisit sanoa, johtuuko tuo tulos edelleen edellisestä raskaudesta, vai oletko jo uudelleen raskaana? Tai sit vaan toivotaan, että viiva lähtee tummumaan!
 
Mosmos, mulla on ihan normaalistikin ajoittain oviksen aikoihin (?) ja menkkojen lähestyessä tosi voimakkaita repäisyjä, eivätkä ole ennakoineet raskautta. Mutta toisaalta mulla oli raskaana ollessa niitä kanssa jonkun verran ehkä enemmänkin, eli en oikein nyt osaa sanoa juuta enkä jaata tuohon pulmaasi :)

Sunflowerille jättisuuri halaus!
 
Memsie, hmm. Jospa se raskaus hieman muutti mun kohdun aluetta niin, että kipuilen hieman "erityyppisesti" kuin ennen raskautta? :D Kaipa siinä jotain muutoksia ehti tapahtumaan, vaikkei se montaa kuukautta kestänytkään. No, eiköhän se viimeistään viikon päästä nähdä, että onko tämä raskausoire, vai voinko alkaa lukea tämän kroppani normaaliksi toiminnaksi :p
 
Miramei: Öööh... :O Tuota, tuota. Niin... En kyllä osaa sanoa. :D Vaihtoehto 2) olis tietty se mieluisin vaihtoehto, mutta teeppä parin päivän päästä uus testi. Vaikka voishan se olla se vaihtoehto 1)... Ää! Entiedä, turhaan edes kirjoitin mitään kun ei musta ainakaan apua oo! :headwall:

Mosmos: Niin no, en osaa sanoa millaisia repäisyjä raskaana ollessa on, mutta mulla myös yleensä loppu kierrosta on pari sellaista repäisyä et meinaan kippuraan mennä... : /

Ja Sunflower: :( En kestä jos se muka olisi ollutkin vaan väriä! Enkä usko sitä! Minä sain ekaan testiini ikinä, pelkän värikertymän ja sen kyllä erotti ihan selvästi ettei se mikään plussa ole. Toivo elää vielä! :hug:

ON: Labrassa käyty, kaikki arvot ihan ok. Sydänfilmi ok. Valkosoluarvo pikkuisen koholla eli on kai mussa jotain häikkää ollut, mutta ei se lääkäri osannut sanoa että mitä (vieläkään). Olo alkaa olla normaali eli pääsen huomenna haastatteluun ja takaisin töihin. :) Äiti jaksaa hollata, että jos oon raskaana, mutta en viitsinyt sanoa että tein testin. Sanoin että kyllä ne sen sitten noista kokeista näkee jos olisin. :D
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Kiitos teil :)

Mullon varmaan pää sekaisin ku olo on ku ois raskaana, mut minkä teet et testit sanoo muuta. Esim. about pari päivää ollu olo et kuvottaa. Tai silleen kun syö niin max 2h ja on hirvee kuvotus/nälkäheikotus. Semmonen ettei ois syöny koko päivänä mitään..
 
Sun mun mielestä on todellakin mahdollista, että olet raskaana, sillä A) sun tuhruttelu ei ole alkanut ajallaan, B)sun tuntemukset (kyllä sen varmasti jollain tasolla tiedostaa ainaki kahden lapsen äitinä)
C) noin aikaisilla dpo:illa näytteen pienikin vahvuuden muuttuminen voi aiheuttaa eri tuloksen.

Siinä keskenmenneessä sain haamun, negan, plussan.. eli mahiksia kyllä on ;)

Grill toisaalta Sunflowerin ansiosta aloin miettimään, että jos on kokoajan ollut hcg:tä veressä, minunhan olisi pitänyt saada enemmän niitä positiivisia tuloksia ovistesteistä eikä selkeitä negoja ollenkaan.
Eli kai se sitten on ovis number 2 tai baby :heart: Aika näyttää, se on varmaa!
 
Sunflower11
Kyl mä miramei uskon että sulla ois plussa.
Kun mä sen järkeilin niin että oishan se koko ajan näkynys ovistesteissäkin, eikä haalenevana selvänä ovisplussana.
Tuleeko ovista muuten edes jos on hcg:tä?

Nii.. kai sitä tietää jollain tasolla. En mä toki oo tiennyt ekasta mittää vasta ku rv 10 testin tehtyä :D
No toisesta tiesin viikkoa ennen plussaa (plussasin 4+3). Tiesin mutta kielsin itseltäni totuuden :D
 
Sun en tiedä tuleeko, mutta touko-kesäkuun vaihteessa ennen menkkoja mulla tosissaan oli hcg 11 joten ei kai se enää voi mitään näyttää siitä, vaikka menkkojen jälkeenkin sain vielä heikon viivasen..(samaa luokkaa kuin tämänpäiväinen). En usko, että ovuloin km:n jälkeisessä kierrossa, sillä menkkojenkin odotteluun meni se reilu 8 viikkoa.. Niin M O N I M U T K A I S T A, ettei mahu pieneen päähän!
 
Sunflower jotkuthan saa plussan aika myöhään? Oon kuullu paljon sellasia tarinoita, joissa testi tehty, kun selviä oireita, mutta negaa näytti.. Sitte parin viikon päästä näky vasta testissä! :O
Kiitos kehuista :)
 
Sunflower11
Nii.. mä just yritin miettii miten mul on noi menny. No ekasta rv 10
Tai no testasin muistaakseni ku menkat viikon myöhäs mut nega (silloin olin ovuloinut silloin kun oletetusti menkat ois pitänyt olla.
Ja toisesta rv 4+3, mut se viiva ei ollu yhtä vahva ees ku kontrolli.
 
Tosi kaunis puku Pamsku!

Miramei Nyt kun asian järkeilit noin, kuulostaa aika pätevältä! Eli viivanvahvistumisia vaan sinne ;)

Mulla taisi loppua tämä kierto tähän : / Jotain ihmeellistä vuotoa huomasin herättyäni, on kyllä sen verran epämääräistä, ettei nyt ihan vielä päivitellä listaan... Katselen tämän päivän, jos joko yltyisi tai loppuisi. Jos se nyt oli tässä, niin oli kyllä elämäni lyhin kierto! 25 päivää. Ovulaatiosta olisi suunnilleen 9-12 päivää. Taitaa olla kuitenkin vielä ihan normaalin rajoissa?
 
Sunflower: Täh? :O Noh, odotellaan ja ihmetellään vielä!

Pamsku: Oikein nätti puku! =)

ON: Oli se haastattelu. Plaah! Ei olekaan mun työ se. Tiesin heti kun se haastattelija alkoi kertomaan tarkemmin siitä työn sisällöstä. Eli no, ei harmita vaikka sanottiin heti että eihän mun kokemus edes riittäis. Se harmittaa, että mut edes kutsuttiin haastatteluun vaikka jo papereista näkivät ettei kokemus riitä! Nyt mulla lähti työaika liukumasta monta tuntia pois ja siellä oli melkein 8 tuntia kasassa! :kieh: Eipä mitään, mä lähden syömään! :D
 
Täällä on nyt nii jännää, et pakko joka päivä käydä lueskelemassa...:D

Grill Harmi, ettei työ ollutkaan, mitä luulit. :/

Mosmos 9-12 päivää on ihan normaali aika. Pahoittelut uudesta kierrosta, jos semmonen nyt alkoi!:hug:

Sunflower Piän peukkuja, että oot myöhäinen plussaaja! :)

Pamsku Hieno puku! Se sopii sulle kyllä tosi hyvin! :)

Miramei Kai testaat heti huomenna, jos viiva ois vahvistunut?! ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Miramei

Yhteistyössä