Huooh, mulla vaan valituspvä..
Eka (enneku unohdan :ashamed: ) onnittelut
Sunflower! :flower: :heart:
ajatukset muuten pyörii niiin oman navan puolta ettäh.. Mua pännii ihan kaikki taas!
Ja surettaa. Ja pännii. Ja surettaa.. Jne.
Ei mitään uutta kierron suhteen, eli jatkuu vain... Hieman aamusta jomotteli, ja vihloilee jos aivastan/jännitän alavatsaa nopeasti. Jospa se täti vihdoin ja viimein suvaitsis saapua, ei tässä ihan loppuvuotta jaksa odotella :headwall:
tänään kirpparilla näin ihanan vauvapeiton (niitä oli kaksi, ilm. vanha äitiyspakkauksen), ja kipaisin hakemaan käteistä. Peitot makso kpl peräti 2euroa, mutta mulla ei ollut latin latia
Palasin takasin, ja minun tyypillistä tuuria,
molemmat viltit oli eräällä naisella kassalla, ja siinä iloisesti rupatteli että teki löydön, kun on täydellistä kangasta
kestositeisiin! Ok, ihan kiva et ollaan ekologisia ja tehdään kestojuttuja ja vielä kirpparilöydöistä, mutta hitto että pänni, ja sanoinkin (vihjailin) naiselle että joku ois voinu vielä vilttinä käyttää ainakin toista.. Hymähti vain ja lähti menee. ÄRGH :kieh:
Ukkokin tossa jo tyynnytteli, "onneksi et sit oo vielä raskaana, niin varmasti ehditään löytää samanlainen peitto vauvalle, yhtä edullisesti"
höpö se on ja yrittää aina lohduttaa (vaikka joskus vähän väärillä sanavalinnoilla).. :heart: ihan kuin yhdellä peitolla nyt olisi väliä oikeasti