Kakskymppiset yrittäjät 2012

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



KESKIVIIKKO 27.6.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Naspula............kp50/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp44/29...............20v........yk5.................1.lapsi
Hopeakissa......kp44/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp36/32..............23v........yk5(11)............2.lapsi

Kp 21-30


Punnabis..........kp30/29-33.............26v........yk19...............1.lapsi
Grill................kp29/25-35.............22v........yk9.................1.lapsi
memsie............kp29/27-37..........21v........yk3.................2.lapsi
Ruby88...........kp29/28-30..........23v.........yk10................1.lapsi
Agnes...............kp27/28..........24v............yk2................1.lapsi
thewholestory.....kp26/28-30.......24v..........yk2................1.lapsi
Haidi89...........kp25/31-48..........23v...........yk5..................1.lapsi
Jonna_91..........kp21/28-30...........21v..........yk4..............1.lapsi

Kp 11->20


Amalia89..........kp18/46-160........22v.........yk11.................1.lapsi
Sunflower........kp15/24-28...........23v..........yk20................3.lapsi
miuku9............kp15/26-30...........21v.........yk31.................1.lapsi
Miramei...........kp14/33-40.............24v.........yk1(7)..............1.lapsi
Anlii...............kp14/28-30...........23v.........yk10.................1.lapsi
Miwwi..............kp12/28-35...........21v............yk1(4)............1.lapsi

Kp 1-10


Mosmos..........kp10/30-32.............22v.........yk1(2)............1.lapsi
Pamsku............kp9/21-52...........22v.........yk8..................1.lapsi
Marpa..............kp9/25-31.............23v.........yk6...............1.lapsi
Nelistin............kp8/26...............23v...........yk5..............1.lapsi
Lindu...............kp7/28................22v.........yk5...............1.lapsi
-es-................kp3/24-30............21v.......yk15.................1.lapsi
Taru_..............kp1/40-60..............21v.........yk3................1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Kiiruna


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
minssu



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Taru, parempaa tänne kuin eilen. Minä ja mies ollaan terveinä (vaikka miekkonen kovasti yrittikin aamulla kuumemittariin vähän lämpöä tirauttaa, ettei tarttis töihin lähteä. Likka nukkui koko yön itkemättä :O 20-9.30, tai ainakin minä itse äsken vasta heräsin.... Tuossa se nyt ainakin reippaampana sen verran, että juo itte, eikä niinku eilen, että mun piti kaik juottaa. Ja kuumetta nyt "vain" 39,2 :) Kaipa se tästä.
 
V_K
Hopeakissa: innolla odotan testausta,vaikka olo on aika sekava ja tunne on melko vahvasti neganpuolella :( mikä sinun tilanteesi nyt on?

Eilinenpäivä meni täysin normaalisti,ei minkäänlaisia tuntemuksia missään.
Tänään ollut vihlontaa ja rintojen turvotusta sekä pää aivan sekaisin kaikista ajatuksista.

mamsie : pikaista paranemista teille kaikille :flower:

Grill: todella hyvä idea toi tatuointi :D
 
Viimeksi muokattu:
memsielle :hug: ja pienelle tyttöselle parantumisia!

OMPI eilen tein tän kierron ekan ovistestin. Kahta viivaahan se näytti, suunilleen saman vahvuista kuin viimekierrossa päivää ennen ovis+.. Eilen oli kosteutta jälleen ilmassa ja kellistinkin ukon sänkyyn heti hänen tullessaan kotiin.
Niin ja alavatsaa jomottelee vasemmalta puolelta.

Täytyy nyt vaan tehdä niin, että kellistää miehen sänkyyn vähintään joka toinen päivä - viime kierrossa meni just, että seksiä oli kp8 ja seuraavan kerran vasta kp11 - mut ovishan mulla oli just tuolloin kp11!!

Oon tässä nyt miettiny kovasti tulevia häitä ja mahdollista raskautta. Jos lapsi ehtii maailmaan ennen häitä, on hän vasta 2kk ikäinen enintään häiden aikaan... Sitten suunnittelin hommaavani personal trainerin, olla tehokuurilla muutaman kuukauden, jotta mahdun mekkoon (toki siinä sitten kärsii imetys, jota haluaisin kuitenkin jatkaa mahdollisesti sinne 6kk saakka) Taas, jos joudutaan odottelemaan kauemminkin, niin olen raskaana sitten häiden aikaan, jolloin puvun hankinnasta tulee vaikeaa. Ja eilen löysin ebaystä ihanan puvun iltajuhlaan JOHN ZACK CREAM/WHITE SCALLOPED FLORAL LACE LONG SLEEVE MAXI DRESS SIZES 8-14|eBay (haluan siis illaksi eri puvun - päivällä siis prinsessa tylliunelma ja illaksi hillitympi ja helpommin riisuttavissa oleva ;) )

muoks.. joo, tiedän olevani hyvin pinnallinen! :/ Mut häät ja se puku on mulle tärkee asia!

Mulla menee nyt siis suunnittelu aivan persiilleen, kun ei tiedä tulevaa....

Grill: minäki haluun tatskan!!

Paljon tsemppiä piinailijoille! :popcorn: Ja toivotaan paljon paljon paljon plussaa kaikille! kesäkuulle tarvitaan vielä plussia! :heart:
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
Viimeksi muokattu:
Pamsku murunen, et sä mun mielestä ole mitenkään hyvin pinnallinen, jos haluat loistaa omana hääpäivänäsi! Eiköhän se ole joka ikisen naisen ajatus ja unelma. Ainakin lähestulkoon. Ei siinä ole mitään väärää :)

ON: aion kyllä ensi kierrosta ihan huvin vuoksi alkaa ovista testailemaan, koska olen jo todennut eten tunne tätä kroppaani ollenkaan :D pari kertaa kierrossa olen ihan varma oviksesta, joskus kolmekin, kuten nyt :D ja mahdollisuus on kuitenkin, ettei sellaista ees tapahdu...
 
Pamsku: Juu ei siinä oo mitään pahaa vaikka olisikin omien häiden suhteen vähän pinnallinen. :) No siis itse en halua kahta mekkoa koska a) haluan vain juuri SEN mekon b) en halua tuhlata niihin niin paljoa rahaa (millä taas ei pitäisi olla väliä, koska häät on vain kerran elämässä) ja c) mulle ei tule mitään prinsessaunelmamekkoa eli se on valmiiksi melko hillitty ja "helposti riisuttava". :D Mutta, ymmärrän sun turhautumisen ton tulevaisuuden suunnittelun ja tietämättömyyden suhteen tooooodella hyvin! :hug: Niin ja tosi kiva tuo iltamekko. ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Hopeakissa
Väliaikatietoja; Ei tätiä vieläkään, eikä sen kummemmin mitään tuhruiluakaan.. :D

Pamsku en mäkään toivo, että olisin viimesilläni tai vasta synnyttänyt, lerpsahtanut naatti omissa häissäni :D vaikka siis omani haluan pienimuotoisesti ja läheisimpien kesken, silti haluan loistaa :D

Häiden (ja muiden vastaavien juhlien/asioiden) verran "pinnallisuutta" saa joka ihmisen elämään mahtuakkin ilman minkäänlaisia tunnontuskia :)
 
  • Tykkää
Reactions: memsie
Memsie tosi inhottava tilanne. Meillä tuli kanssa sillon vuosi sitten, ihan alussa miehelle joku paniikki ja ilmoitti ettei olekaan ihan varma. Pari päivää sen jälkeen kuitenkin perui sanansa, oli paljon stressiä oman terveytensä kanssa silloin. Toivotaan, että sunkin miehesi tulee pian toisiin aatoksiin/korjaa sanomisensa :hug:

Voi ei Pamsku ! :( No mutta, pääsettepä pian aloittamaan taas kun kierto jäi lyhyeksi!

Kaikille muillekkin suuuuuper-tsempit!

Täällä tosiaan täti on näyttäytynyt ihan kunnolla kipujen kanssa ja äsken sitten tuli jonkun verran punastakin..odottelen nyt kuitenkin vielä ainankin huomiseen, ennen kun päivitellään noita tietoja. Vaikkakin aika varmalta tää tällä hetkellä vaikuttas.

Tuleeko kellään muuten mieleen mitään noita odotus-ohjelmia muita kun tuo sydänääniä, mitä voisi netti-tv:stä tsiikailla? Ja työkaveri joskus puhui että tuli sellanen dokumentti, jossa kolme lapsettomuudesta kärsivää paria(saivat osa ohjelman lopussa lapsosia), mutta en muista nimeä..hirmusesti tekisi mieli kattoa.
Palasin juuri Juhannuksen vietosta ja yritän päästä ajantasalle tässä keskustelussa. Tällaista ohjelmaa katselin eilen Hartain toive: lapsi | Tv | Areena | yle.fi . Se oli oikein mielenkiintoinen adoptoista ja lapsettomuushoidoista kertova ruotsalainen kuusosainen ohjelma. Löytyy areenasta jos kiinnostaa.
 
Sunflower11
:kieh: Kiehun ja vihaan..

Sunnuntaina oli selvät ovisoireet ja limat, kivut ym. Maanantaina tuli vasta ovistestit.. ei oo plussaa tullu (no ylläri jos sunnuntaina oli) mut jos se ei ollutkaan ni en viitti vielä lääkkeitä alottaa, mut jos olikin ni ne ois tänää-huomenna alotettava.. prkl. Toiv. huomenna ois viiva kadonnu ni tietäs et ois menny tai tulis sit kunnon plussa.

Kuivat kelitkin nyt ni hankala uskoa et ovis ois tulossa..
 
V_K Kauan maltat olla testaamatta? ;) Mulla on täällä sama tilanne, ei muutoksia. Vatsa vaan todella sekaisin ja välillä tuntuu, että täti olis tulossa ihan justiin, mutta eipäs vaan näy. Ajattelin testata viikonloppuna vielä, vaikka turhaa se on, kun sunnuntaina oli puhdas nega. :/

Kiiruna Pitääpäs kurkata, kun tätä luppo-aikaa lomalaisella on. :)

ON: Mulla on vatsa ihan sekaisin jo toista päivää. Mulla muka tuntuu alavatsalla painetta, kun makaan kyljellään vai onkohan se aina tuntunu samalta, en tiiä. :D Oon jo aika säälittävä. |O Odottelua siis tiedossa ja se testi sitten varalta viikonloppuna. Nyt ku mennään jo kp 44.. Jo 6 päivää tuosta yhdestä ainokaisesta 38 kierrosta vielä pidempänä. Luulin, että se on jo vakio se 31-32. Nytkö ne mullakin alkaa venyä? Miksi mää en testannu jo sitä ovista? Oon niin monesti aikonu.. Olis vähän enemmän apua tähän odotteluun, ku tietäis, missä vaiheessa kiertoa mennään. :headwall:
 
Sunflower mulla on tikuttelukierroissa kosteimmat päivät ollut jopa huimasti ennen ovista! :O Tai siis ovisplussaa.

Tiedä sitten, tuntuu et mussa joku mättää nyt muutenkin, toivottavasti saat selvyyden ja pystyt alottaan lääkkeet oikein..
 
Mulla meinaa kyllä hermot mennä jo :( Kohta on kp50, eikä menkoista tietoakaan. Tässä välissä olis jo ehtiny tulla toiset menkat ja neki olis jo pian loppusuoralla. Vituttaa suoraan sanottuna. Eihän tässä voi edes mitään yrittää, ku kierrot on tätä luokkaa? Miks mun kroppa on tällanen? Tuntuu, että kaikki menee päin mäntyä..

Oon saanut innostettua itteni taas liikkumaan. Tällä viikollakin on tullut jo 3 kertaa käytyä lenkillä. Saapahan välillä ajatukset muualle. Mutta silti kokoajan on mielessä nuo kp:t, jotka alkaa olla 50 luokkaa.. :( Toivottomuus iskee..
 
Pamsku Tohon hääpukuasiaan, mä aion hankkia kolme :D Okei, opiskelen muotisuunnittelua ja teen ne itse, joten kustannukset tuskin nousee pilviin. Meillä tulee olemaan ns. mökkihäät (mielellään viikonlopun yli jossain sikamakeessa luksusmökissä ja seremonia järven rannalla), ja sinne haluaisin yhden pitkän mekon seremoniaan, lyhythelmaisen mekon syömiseen ja ulkoilmasta nautiskeluun ja hääbikinit :kieh: Suunnitelmissa kun on ainakin viikonlopun mittainen, melko vapaamuotoinen juhlarupeama, niin ei siellä missään laahuksissa kauaa jaksa mennä. Mutta huntu pysyy päässä niiden bikinienkin kanssa, pysyy fiilis yllä :DD

...Odotan vaan sitä, että on vielä rahaa toteuttaa tää suunnitelma, meillä kun ei takuulla tule tukea kummankaan vanhemmilta (mun vanhemmilla ei ole rahaa ja miehen, no, välit on huonot). Toivottavasti parin vuoden sisään? Sitä en ole vielä ajatellutkaan, miten lapsi mahdollisesti sopisi suunnittelemaani hääkuvioon... No, asia kerrallaan, toivottavasti saataisi lapsi vaan mahdollisimman pian "hoidettua! :D
 
Lumihiutale jaksamisia, tiedän tasan miltä tuntuu :hug: Pisimmillään mulla on kierto ollut n. 56-58 tai jotain, en muista tarkkaa lukua..

Ja eka ~6kk meni siis tjottaille, etten seurannut edes koopeitä tai yykoita... Nyt harmittaa, kun tiedä onko tuolloinkin ollut jotain heittoja :O Oisimpa edes laskenu kierrot niin niistä vois arvioida jotain.. :headwall: Tuntuu vaan et säännöllisen epäsäännöllisesti kierto venyy.. Voi hitsi kun oon ilonen et soitin ja sain sen lääkäriajan! Jospa selkeyttäis vähän..
 
V_K
Hopeakissa: ajattelin huomenna soittaa neuvolaan ja pyytää pissanäytteen lähetettä tk:lle kun muutenkin varaan ajan kun olen ollut kipeenä,niin tulisi sekin selville siinnä samassa ;) jännittää kauheasti :) Et ole säälittävä,uskon/tiedän kuinka tuskallista on kun kierto venyy ja negaa näyttää,silti on kaikkia ihme tuntemuksia ja kun ei tiedä mitä ajatella :D tsemppiä! minä jännitän mukanasi ja toivon parasta :)
 
Eipä ole tätiä vielä kuulunut. Eilen illalla olin ihan varma, että vuodot alkaa, sillä vatsaan sattui siihen malliin. Vatsakipu meni kuitenkin ohi eikä tätiä kuulunut. Eilen tein myös r-testin, mutta negaahan sieltä odotetusti tuli. :/
 
:'( kp1 yk10... Tuossa puolen yön aikaan alkoi vuoto just ennen kun menin nukkumaan. Oikeastaan olin aika varma että täti on saapumassa, kuuden jälkeen juilinta yltyi jonkin sortin kivuksi, salilla käynti helpotti sitä, mutta kotona taas jatkui. Tiedätte mitä tämä tarkoittaa! Tatuointiiiiii. ;) Nyt pitää vaan olla nopee...

Mosmos: Mä oon vähän saman tyylisiä häitä suunnitellut meille. Pienet ja rennot... :) Ja on varmaan ihanaa kun saa itse suunnitella ja toteuttaa omat mekot ja muut!

Sunflower: Toivottavasti se ovis ei nyt olis mennyt jo ohi... : /
 
Sunflower11
Pahoittelut Grill :hug:

Mä en tosiaan tiedä. Nyt ma alkaen suht vahvaa viivaa, mun "kokemuksen" mukaan ei mul yleensä oo ku pari päivää max. tommosta ja sitten ovisplussa. Mutta kun ei niin ei..
 
Onpas outoa Sunflower... :O Kaipa se siitä nyt parin päivän sisällä selkiintyy.

Käyn tässä varmaan viikonlopun aikana sovittamassa paria vaatetta kun bongasin facebook-kirppiksen kautta, ja sillä samalla myyjällä olisi myös yhdet mun kokoiset äitiysfarkut myynnissä muistaaksen ihan muutamalla eurolla. Tekis mieli myös niitä testata (jos ovat vielä silloin hänellä myymättä) ja ostaa jos ovat hyvät, mutta tuntuu että silloin juuri kokeilen tikulla jäätä! :ashamed:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TORSTAI 28.6.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Naspula............kp51/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp45/29...............20v........yk5.................1.lapsi
Hopeakissa......kp45/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi
KyyneltenHymy..kp37/32..............23v........yk5(11)............2.lapsi
Punnabis..........kp31/29-33.............26v........yk19...............1.lapsi

Kp 21-30


memsie............kp30/27-37..........21v........yk3.................2.lapsi
Ruby88...........kp30/28-30..........23v.........yk10................1.lapsi
Agnes...............kp28/28..........24v............yk2................1.lapsi
thewholestory.....kp27/28-30.......24v..........yk2................1.lapsi
Haidi89...........kp26/31-48..........23v...........yk5..................1.lapsi
AnnisK............kp24/28-30.........23v............yk3................1.lapsi??
Jonna_91..........kp22/28-30...........21v..........yk4..............1.lapsi

Kp 11->20


Amalia89..........kp19/46-160........22v.........yk11.................1.lapsi
Sunflower........kp16/24-28...........23v..........yk20................3.lapsi
miuku9............kp16/26-30...........21v.........yk31.................1.lapsi
Miramei...........kp15/33-40.............24v.........yk1(7)..............1.lapsi
Anlii...............kp15/28-30...........23v.........yk10.................1.lapsi
Miwwi..............kp13/28-35...........21v............yk1(4)............1.lapsi
Mosmos..........kp11/30-32.............22v.........yk1(2)............1.lapsi

Kp 1-10


Pamsku............kp10/21-52...........22v.........yk8..................1.lapsi
Marpa..............kp10/25-31.............23v.........yk6...............1.lapsi
Nelistin............kp9/26...............23v...........yk5..............1.lapsi
Lindu...............kp8/28................22v.........yk5...............1.lapsi
-es-................kp4/24-30............21v.......yk15.................1.lapsi
Taru_..............kp2/40-60..............21v.........yk3................1.lapsi
Grill................kp1/25-35.............22v........yk10.................1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Kiiruna


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
minssu



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91
Amore



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Lumihiutale Meillä näyttääkin olevan samat kiertopäivät menossa. Että ei kivaa ei. :( :hug:

Mosmos Varmaan ihanaa saada suunnitella noinkin monta pukua ja vielä kun säästää! :)

V_K Kuin myös, parasta tulosta toivon myös sinne suuntaan. :) Hyvä että huomenna selviää tilanne!

Ruby88 Pahoittelut negasta. :|

Grill Voi ei.. :( :hug: Ei se auta, kun jaksaa vaan. Mutta, nyt on sen tatuoinnin aika! :) Jospa se piristäis.

Mulla olis itsellä haaveissa sellaiset maalaishenkiset häät, mutta mukavuuksilla! :D Eli upea puku toki ja joku ihana maalaiskartano, missä viettää juhlaa kirkossa vihkimisen jälkeen. Myös tuo luonnossa vihkiminen on yksi vaihtoehto. Paljon ollaan mietitty ja mieskin mielellään suunnittelee vaikka mitä yksityiskohtia, mutta kun niiden aika ei vielä ole pitkään aikaan, niin alitajunnassa saa vain jyllätä. :) Jos nyt alkais kunnolla miettimään, ne suht pienet häät pursuis varmasti kamaliksi mega-partyiksi ajan kanssa, mikä ei oo tarkotus. :D Todennäköinen vihkivuosi on siis 2016. ;) Nou hätä siis. :D
 
Hopeakissa: Jep, eipä tässä muukaan auta kun jaksaa ja jatkaa. :) Minä olen myös suunnittellut että meillä voisi häät olla joko 2015 tai 2016 kesällä. Mutta se nyt riippuu niin kaikesta muusta. Miehestä, lapsesta(?), töistä, koulusta...

Nyt meni hermot! Tein sitten minäkin "salanimellä" blogin liittyen tähän yritykseen ja mahdolliseen raskauteen ja kaikkeen mitä sen jälkeen tuleekaan. odotan. Jos kiinnostaa. =)
 
Grill jaksuja tädin takia :hug:

Jos tää nyt ois niinkö joku galluppi, niin me oltiin suuniteltu häitä tälle kesälle, ja koska se suunitelma meni pipariks niin siirty enskesälle :) Toisaalta ihan jees, kerkeää enemmän säästellä ja toisaalta jos vaavva päättäis tarttua matkaan jo tän kesän aikana, niin oon miettiny aikaistamista jopa tälle syksylle / talvelle :heart: Haluaisin jostain syystä naimisiin ennen vauvan syntymää vaikken viimesillänikään, tuntuu ettei paljoa "kiinnosta" häät ja järjestely silloin / synnytyksen jälkeen :) Meillä hääsuunitelmat aikalailla selkeät, että melko lyhyelläkin (pari kk) varotusajalla saatais "homma hoidettua" jos tarvis :D

Muuta omaa, ai hitsi mua jänskättää huominen lääkäri, kun se lupaili ultraa ja lähetettä naistentautipolille (tai jonnekkin sinne, eteempäin kuitenkin tästä meidän terv.asemalta :D )..

Jaa muoksis. ei siis tätiä, ja toki Grill kiinnostaa blogi! :)
 
Heissan kaikki, voisin liittyä joukkoonne. Tullu lueskeltua kauankin kaikenmaailman palstoja mutta jotenki taikauskosesti ajattelin että jos liityn itse niin sit sitä vauvaa ei kyllä suoda. Eihän ne heti raskautuneet mistään palstoilta vertaistukea raskautumiseen hae. :D Täällä sitä kuitenkin ollaan.

Ikää siis tulee tänä vuonna 23 (hui kauhistus) ja vauvahaaveita on ollut noin vuoden verran. Miehen kanssa saman katon alle muutettiin vuoden lopussa ja e-pillerit, joita kerkesin napsimaan huimat neljä kuukautta, jätin pois maaliskuussa. Ihan yksin tuumin tässä ollaan haaveilemassa perheenlisäystä, mies nyt ehkä ollut enemmän tulee jos on tullakseen mielellä. Tosin tässä kuussa ja kyseli että millos se ovulaatio onkaan ja aina puuhailujen jälkeen komens jäämään sänkyyn peppu tyynyn alle. :D

Eli mitä tässä yrityskertoja onkaan, nyt kolmas meneillä. Ja tänään kp 24, eli ens viikolla vois ehkä jo päästä testailee. :D Kierto on aina ollu päivälleen 30, nyt tässä keväällä ollu välillä 28-30.
 

Yhteistyössä