Kakskymppiset yrittäjät 2012

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT



TIISTAI 19.6.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Taru_..............kp52/40..................21v.........yk2................1.lapsi
Naspula............kp42/30-32...........20v........yk16.............1.lapsi
lumihiutale92.....kp36/29...............20v........yk5.................1.lapsi
Hopeakissa......kp36/28-38............24v.........yk7.................1.lapsi

Kp 21-30


Amore.............kp30/30-39.............24v..........yk3..............1.lapsi
KyyneltenHymy..kp28/32..............23v........yk5(11)............2.lapsi
Lindu...............kp26/28................22v.........yk4...............1.lapsi
Nelistin............kp26/??...............23v...........yk4..............1.lapsi
-es-................kp23/24-30............21v.......yk14.................1.lapsi
Punnabis..........kp22/29-33.............26v........yk19...............1.lapsi
Grill................kp21/25-35.............22v........yk9.................1.lapsi
memsie............kp21/27-37..........21v........yk3...............2.lapsi

Kp 11->20


Agnes...............kp19/28..........24v............yk2................1.lapsi
thewholestory.....kp18/??............24v..........yk?................1.lapsi
Haidi89...........kp17/31-48..........23v...........yk5..................1.lapsi
Jonna_91..........kp13/28-30...........21v..........yk4..............1.lapsi

Kp 1-10


Amalia89..........kp10/46-160........22v.........yk11.................1.lapsi
Sunflower........kp7/24-28...........23v..........yk20................3.lapsi
miuku9............kp7/26-30...........21v.........yk31.................1.lapsi
Miramei...........kp6/33-40.............24v.........yk1(7)..............1.lapsi
Anlii...............kp6/28-30...........23v.........yk10.................1.lapsi
Miwwi..............kp4/28-35...........21v............yk1(4)............1.lapsi
Mosmos..........kp2/30-32.............22v.........yk1(2)............1.lapsi
Pamsku............kp2/21-52...........22v.........yk8..................1.lapsi
Marpa..............kp1/25-31.............23v.........yk6...............1.lapsi

Kp??/tjot


Sachie.....................................20v...............................1.lapsi
kurasaapas.................................22v.............................2.lapsi

Mukana menossa

Pienoinen
Kiiruna


Hiljentyneet:

PisaraSadetta
fairytonia
minssu



Plussanneet



2011
mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Poikka
Emby^
funny87
Kaarnikka
pampulainen87
Jaanel
minea_
mamiia
Mesikämmen
Vanilja 87
äippä-88
Johanna88

TAMMIKUU
KaisaKaisanen
(Sachie)
nellinu
ttty


HELMIKUU
pikkumyy1
Annie24
neonroze
(Miramei)

MAALISKUU
Iippari
Jnni
(Mosmos)
(Miitt21)
ikuinenkuumeilija

HUHTIKUU
Maija-tyttö
Ain00
(Miwwi)
Nemppis

TOUKOKUU
Hukkapiru
Vilmaliini

KESÄKUU
JeNski91



Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2077508-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet-uusi-pino/


Muutospyynnöt listaan:

Punaisella ja lihavoidulla.

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Ja pieni avautuminen! Pistää nyt niiiin vihaksi nämä lisääntyvät uutiset "Mies ja hänen kolme lastaan löytyivät surmattuina"! Voin lyödä vaikka vetoa, että tuossakin on kyse taas uudesta perhesurmasta! Siis me täällä kärvistellään, että edes saataisiin se lapsi ja nuo k**ipäät menee ja tappaa omansa! :kieh: Joo... Kaverini esitti kyllä hyvän pointin, että ei se elämä sillä parane, että käyttää aikaansa murehtimalla muista lapsista. On näitä. Nälkäänäkeviä, orjatyössä olevia, hyväksikäytettyjä... Silti... No huomaa että alkaa taas tulemaan herkempi aika kuusta. :ashamed:
 
Sunflower11
memsie: :hug:
Meillä oli yrityksen alkuvaiheessa joskus semmonen et mies totes vaan yhtäkkiä ettei halua enää yrittää. Siinähän sitten tuli ymmärrettyä väärin ja itkupotkuraivarit. Lopulta saatiin selviettyä ettei hän halunnut sitä ovistestailua eikä tietää koska on ovis (joo myönnän, oli hirvee ressi ovistestailusta silloin ekan vuoden sisällä).

Toivottavasti saatte asiat selvitettyä.
 
Oi naiset, te olette vaan niin ihania.

Mä en ole kertaakaan tässä miehelle edes puhunut ovistuntemuksista, tai koska ois ne otollisimmat ajat. Kaipa se on oikeasti vaan huolissaan mun jaksamisesta, ja varmaan nyt säikähti, kun oon saanut eilen ja toissapäivänä ihan mahottomia yhtäkkisiä raivareita/kiukkukohtauksia sille. Naurettavinta on, että tajuan siinä tilanteessa itekin, miten naurettava olen, mutta en vaan pysty enää lopettamaan, kun olen jo aloittanut. Musta tllainen on aika tyypillinen PMS-oire mulla, mutta hän sanoi, että kyllähän mulla on tässä jo monet kuukautiset ollut meidän yhdessäoloaikana, mutta nyt hän ei ole edes tunnistanut mua samaksi ihmiseksi. Enpä tiedä. Muutenkin sieltä tuli vähän sellaista tekstiä, että loukkasi syvästi, mutta ei hänen varmastikaan ollut tarkoitus loukata. Plaah. Huimaus vaan jatkuu (vaikka aamulla sängyssä oli vielä ihan huippuolo ja meinasin jo töihinkin lähteä). Taidan kömpiä pitkäkseni sänkyyn. Kurja päivä.
 
Memsielle ja Pamskulle halit! :hug:

Mä rupesin eilen miettimään sitä maidon tihkumista nänneistä, mikä mulla alkoi km:n jälkeen. Se ei meinaan ole vieläkään täysin loppunut, vaikka enää ei tulekaan samalla laila valumalla kuin aiemmin, enää tulee pari pisaraa päivässä. Mutta kuitenkin. Syy, miksi tää nyt mua mietityttää on se, että eikös normaalisti synnytyksen jälkeen imettäminen estä aika tehokkaasti uudelleen raskautumista? Eli voisikohan tämä mun erittäin pieni maidon tulo pilata mun raskautumismahdollisuuksia tällä hetkellä? Maidon tulo on kuitenkin niin minimaalista, että tuntuisi hölmöltä hankkia sitä estolääkitystä enää tässä vaiheessa, kun en sitä tajunnut hankkia heti kun se alkoi... Kannattaisikohan varmuuden vuoksi soitella neuvolaan päin (että pääsisi varmana hyödyntämään tänkin kierron) vai odotella kärsivällisesti että luonto hoitaa homman?
 
memsie toivottavasti sun mies nyt vielä muuttais mielensä :/

Pamsku pahoittelut menkoista! Jäi kyllä ihan uskomattoman lyhyeksi tuo sun kierto :O Onkos sulla nyt sit tässä kierrossa sitä seurantaultraa? Et vois sit siinä yhteydessä mainita tästä..Kun tuli vaan mieleen et jos tuo vielä toistuu niin voiskohan ne määrätä sulle vielä siihen clomien kaveriksi myös terot. Mulla on siis itselläni clomi+primolut yhdistelmä ja just ajattelin et ilman noita primoja ois tuo viime kiertokin voinut olla ihan mitä sattuu :/

Mosmos kyllähän aina oman mielenrauhan takia kannattaa sinne neuvolaan soittaa jos tuntuu siltä, mut itse ehkä odottelisin vielä ihan rauhassa :)

Grill tuo oli kyllä järkyttävä uutinen, taas vaihteeksi! Ja oot ihan oikeessa tuossa miten VÄÄRIN tää on et toiset ei saa lasta vaikka kuinka haluis ja sit taas toiset saa montakin ja kohtelee niitä huonosti, tai niinkuin tässä tapauksessa, jopa tappaa ne :kieh:

Omaa: Alkumasiksen jälkeen oon ottanut tän kierron vähän liiankin rennosti, viimeks tikuttelin jo ovista näihin aikoihin (kp10), nyt on hyvä kun ees muistin just laittaa ne tilaukseen. Jos nyt edes talletella muistas aina sillon tällön :D Mut ei siinä, pysyiskin vaan tällaisena tää ettei tuu rakennettuna mitään pilvilinnoja niinkuin viimeks.
 
Mooi.. Ajattelin tännekkin tulla päivittämään omaa napaa. Eli viikon sisällä pitäs menkat alkaa :S Tosin viikon jo tullu välillä ruskeeta/beigeä/punasta tuhrua ja välillä valkovuotoa maustettuna verellä tätä on siis tullu vain pyyhkiessä.. huoh.. oli myös tossa viikko sitten hiiva. Tulin myös kipeeksi iski kauhee flunssa ja nyt sitten selkään särkee ja kenties on jonkin sortin menkkakipuja vähän.. en tiedä.

Oviksen bongaamisen jälkeen oli aika varma olo. Talletuksia tehtiin ennen ja jälkeen joka päivä, mutta nyt kaiken tän jälkeen odotan vain uutta kiertoa. Testin tein sunnuntaina, ja selkee nega ja enään ei ole testejä kaapissa enkä aio ostaakkaan ellei menkkoja kuulu ja jos sattuu menemään kp35 rikki.

memsie voi vitsi :( noh jospa sun ukkoas vaan vähän pelottaa, jospa se siitä :/ tsemppiä!

Pamsku pahoittelut tädistä.

Jos unohdin jonkun niin anteeksi :(

Kaikille tasapuolisesti kovat tsempit kesälle.
 
Heippa vaan naiset täällä!
Viikonlopulta jäi ovistestit tekemättä kun lauantai meni työporukan kanssa raveissa ja ilta sit jatkoilla :D Sunnuntaina sit niin kamala on että ei tullu mielenkään alkaa tikkuihin pissailemaan. Joka toinen päivä pupuilua ollu, jospa se riittäisi!
Eilen melko kovia alavatsakipuja oli, oviskipujako.. :O Myös vasemmalla alavatsalla vähän jomotellut.. täytyypä kuitenkin vielä ehkä jatkaa joka toinen päivä taktiikkaa, ihan varmuuden vuoksi!

Pahoitteluja taas uusiin kiertoihin joutuneille, ja jaksuja kaikille muillekin!
 
Memsie tosi inhottava tilanne. Meillä tuli kanssa sillon vuosi sitten, ihan alussa miehelle joku paniikki ja ilmoitti ettei olekaan ihan varma. Pari päivää sen jälkeen kuitenkin perui sanansa, oli paljon stressiä oman terveytensä kanssa silloin. Toivotaan, että sunkin miehesi tulee pian toisiin aatoksiin/korjaa sanomisensa :hug:

Voi ei Pamsku ! :( No mutta, pääsettepä pian aloittamaan taas kun kierto jäi lyhyeksi!

Kaikille muillekkin suuuuuper-tsempit!

Täällä tosiaan täti on näyttäytynyt ihan kunnolla kipujen kanssa ja äsken sitten tuli jonkun verran punastakin..odottelen nyt kuitenkin vielä ainankin huomiseen, ennen kun päivitellään noita tietoja. Vaikkakin aika varmalta tää tällä hetkellä vaikuttas.

Tuleeko kellään muuten mieleen mitään noita odotus-ohjelmia muita kun tuo sydänääniä, mitä voisi netti-tv:stä tsiikailla? Ja työkaveri joskus puhui että tuli sellanen dokumentti, jossa kolme lapsettomuudesta kärsivää paria(saivat osa ohjelman lopussa lapsosia), mutta en muista nimeä..hirmusesti tekisi mieli kattoa.
 
Nelistin pahoittelut menkoista, jos se nyt siis oli sitä itseään :( Niin ja en oo varma puhutaanko samasta ohjelmasta, mut ainakin yks dokumentti jossa oli kaks lapsettomuudesta kärsivää paria (jotka lopussa sai lapsia), oli muistaakseni nimeltään Hiljaa toivotut..
 
Sunflower11
Joku muukin semmonen ohjelma olis kuin tuo Hiljaa Toivotut.. sitä ainaki sai netistä katottua, mutten tiiä näytetäänkö enään.

Pahoittelut Nelistimelle!

Pahoittelut negasta marpalle!
 
Voi ei, lisää täti-uutisia. :( Pahoittelut!

Haidi: Taktiikka vaikuttaa hyvältä! :)

Omaa... Mulla on vaan niin epäuskoinen olo, ekaa kertaa en vaan oikeesti usko että meillä vois käydä niin hyvä tuuri, että plussa tulis. :( Nyt vielä kun kävin läpi kierto-muistiinpanojani, huomasin että olen kirjoittanut yk6 "Jo dpo4 kohdalla outoja tuntemuksia…?" ja eilenhän mulla vihloi tuo maha pikkuisen... :ashamed:
 
Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! :hug:

Täällä, ei tätiä - ei hätiä.. PYH. :|

Mahavihlaisusta, mulla ei oo ollu niitä nyt kertaakaan! Oi kun oiskin hyvä merkki, ei tahdo vaan uskoa kun niin ihme päiviä elellään jo, ja r-testit negaa.. Tissejä kyl jomottelis.

muoks. eli ekasta ovisplussasta nyt 26pvää, eli "dpo 24"... Kumpa olisin läpinäkyvä, niin näkisin mitä mun sisällä tapahtuu.. :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Marpa: :hug:

Nelistin: Hehe, kyllä mäkin nyt jo pikku hiljaa oon sortunut kaikkiin ohjelmiin ja blogeihin. ;) Mut vaan tiettyyn pisteeseen asti.

Niin juu ja Sunflower, kiitos! :) Eiköhän tää aika tästä melko nopeesti mene, kun tulee juhannus ja kaikki. :)
 

Yhteistyössä