Kakskymppiset yrittäjät 2011

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


TORSTAI 13.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Lindu.................kp74/??.................21v.........yk?........1.lapsi
Emppis...............kp69/28-32...........24v........yk?.........1.lapsi
Anlii...................kp56/30-55...........22v........yk2.........1.lapsi
-minttu-.............kp55/34................20v........yk2.........1.lapsi
Amalia89.............kp45/??................21v........yk3.........1.lapsi
angstilapsi...........kp41/27-31..........20v........yk18........1.lapsi
mamiia................kp31/30-50.........24v........yk2..........1.lapsi

Kp 21-30


äippä-88............kp28/??..............23v........yk1...........2.lapsi
toukka90...........kp28/25-31.........21v........yk4...........2.lapsi
Meimitär............kp27/31..............25v........yk5...........1.lapsi
Poikka...............kp26/28-30..........21v........yk?...........1.lapsi
Johanna88.........kp25/30-40.........23v........yk6............1.lapsi
Iippari...............kp21/26-28.........19v........yk4............1.lapsi

Kp 11->20


PisaraSadetta......kp20/26-37-112..24v........yk6............1.lapsi
Sunflower11........kp19/26-35........23v........yk10...........3.lapsi
nellinu................kp19/28.............23v.........yk2.............2.lapsi
Grill....................kp15/??.............21v.........yk1.............1.lapsi
Destello..............kp14/30-33...........23v........yk5..........1.lapsi
KaisaKaisanen......kp13/29-31...........23v........yk4............1.lapsi
ttty...................kp13/26-36...........26v........yk7..........1.lapsi

Kp 1-10


neonroze............kp7/27................22v........yk7............1.lapsi
Mesikämmen:.......kp6/30-50...............21v.........yk5.......1.lapsi
Annie24..............kp5/28..............25v........yk6.............1.lapsi
funny87..............kp5/35-48.........24v........yk3.............2.lapsi
tyttö91...............kp3/37..............20v........yk3.............1.lapsi
Jaanel.................kp3/28..............20v.........yk2............1.lapsi

Kp??/tjot



Mukana menossa


Emby^
duulia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Kyyneltenhymy


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
angstilapsi Pääsisitköhän jo verikokeisiin? Ja tiiätkö yhtään, milloin sulla oli ovis? Sehän kertoisi jo paljon, jos sulla olisi dpot tiedossa.. Plussatuulia!:)
Oviksen bongailin silloin kun se normaalistikkin on eli parisen viikkoa ennen menkkoja, olisko ollut 18.9 :eek: Sitten tuli ennen oletettua menkkojen alkua kaikki normaalit turvotukset, elävät unet ja kaikki mistä huomaan aina menkkojen alkavan. Niitä ei sitten kuitenkaan vaan kuulunut, pelkkää kipuilua. Menkkajomotukset tuli taas eilenillalla niin vahvasti että olin varma että nyt ne sitten alko. Mut kun ei niin ei, huoh, älytöntä.. Mikähän olis varmin raskaustesti tehdä, että jotain selvyyttä saisi? Kun apteekin testiin et edes minkäänlaista viivanpaikkaa saanut enkä käynyt valoakaan vasten kallistelemaan :D

Edelliset menkat ovat alkaneet kovin ajallaan:

4.6
1.7
2.8
2.9
 
Viimeksi muokattu:
Heippa naikkoset :wave:

Kyllä tääl viel roikutaan :)

Amalia kyseli, koska on kerrottu raskausuutisista. Mä kerroin sillon ekasta ennen keskenmenoa nnniiin pari päivää raskaustestin jälkeen miehen siskon perheelle ja mun vanhemmille + sisko oli sielä kans paikalla :) Ostin mun vanhemmille sellaset "Mummo" ja "Pappa" pyyhekoukut..

Nyt, jos tärppää, ehkä jopa ;) *hyssshhh* nniiin kerron varhaisultran jälkeen mun vanhemmille kuvan kera + miehen siskon perheelle..

Oikein isot :hug: jo plussanneille ja muutenkin sitä tarvitseville! Ja isot tervehdykset monille uusille tulijoille!

..palailen kertomaan ensiikolla miten tytön kävi ;) Ollaan ihan hyssshyss!
 
Moikkelis!

...ja Tervetuloa Amalia!!:) kauheen pitkät kierrot sulla! Ootko harkinnu mitään vaihtoehtohoitoa tolle kiertojen venymiselle? Mulla on ollu kans toooosi epäsäännöllinen kierto ennen ku söin minipillereitä, ja nyt on pysyny suht ok hanskassa kierrot ku syön yhtä sun toista nappia.:D ...ja tosta muille kertomisesta; en uskaltanu kertoa plussasta kellekään heti, vaan mies toppuutteli et odotetaan ultraan asti, mutta eipä päästy sinne saakka ennenku meni kesken.... Et jos tästä vielä plussaan, pimitän tietoa varmaan viimeiseen asti!

Kuka kysy siitä foolihaposta? mulla on solgarin prenatal nutrients minkä ehdin jo viime kierrossa ostaa onnessani, ja lisäks saman firman 800mcg foolihappotabletti.:)

On: eilen oli vissiin ovis!! jEE!! En edellispäivänä tehny ovistestiä, mut eilen oli tosi vahva viiva, ja tänään jo hailu, ja tuntemukset (ja limat, yöks!) oli sen oloset et eilen oli ovis! Huh! Sentään tuli, ja nyt voi sit pessimistinä ruveta odottelemaan tätiä...:DD
 
Johanna oon nyt syönyt yhden Primolut Nor-kuurin tuohon kiertojen epäsäännöllisyyteen, ja sit vielä parin kierron ajan tän jälkeen, et jospa tää sit tästä :) Välillä sitä miettii, että miksi ei hakenut noita jo paljon aikaisemmin, mutta oon yrittänyt jättää jossittelun vähemmälle ja keskittyä tähän hetkeen! Onko sulle (tai muillekin!) nuo Primolutit tuttuja?? Niin ja tuosta oviksesta; pessimisti ei tosiaan pety, mutta toivotaan nyt parasta ;)

Mä en varmaan jaksa odottaa tulevien (i hope so) plussauutisten kertomisen kanssa kovin kauan, mut jos tuo mies saisi hillittyä, et odotettaisiin se pari kuukautta edes :)

KyyneltenHymy pidetään peukkuja!

Angstilapsi Sen cb:n digitestin varmaan ite tekisin, vaikka myönnän et ne on kyllä ihan törkeen kalliita : / Plussatuulia sinnekin!!
 
Viimeksi muokattu:
Kyyneltenhymylle suuresti onnea :)

Täälläkin haamulainen on jo oikea plussa:heart: Toivotaan etten palaa tänne, ainakaan kuumeilun takia :) Kiitoksia kaikille ja suuresti onnea plussaamiseen ja yrittämiseen. Pidän kaikille iiisosti peukkuja:heart:
 
Oi vau! Onpas täällä oikein mahtavia uutisia! Suuuuuret onnittelut KyyneltenHymy ja Poikkka! :flower: :heart: Toivottavasti pääsisin minä ja moni muu heti teidän perässä! =) Tuskin minä kuitenkaan vielä, oon tullut niin pessimistiks kun oon seurannut muiden pitkää yrittämistä... :D
 
angstilapsi: mullakin on ollu menkkatuntemuksia jo jonkin aikaa ja oon mäkin tosiaan yöks jo sidettä laittanu mut ei ne menkat vaan ala. Viime viikolla oli 3 päivää menkkajuilintaa ja nyt viime yönä alko taas menkkakivut ja tänääkin on välillä sattunu mut verta ei vaan tuu! Negaa mullakin näyttää. Tää on kyl turhauttavaa ku vois ne menkat sit ees alkaa jos ei tässä raskaanakaan olla.

Poikkka ja KyyneltenHymy toooosi paljon onnea ja toivottavasti kaikki menee hyvin :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


PERJANTAI 14.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Lindu.................kp75/??.................21v.........yk?........1.lapsi
Emppis...............kp70/28-32...........24v........yk?.........1.lapsi
Anlii...................kp57/30-55...........22v........yk2.........1.lapsi
-minttu-.............kp56/34................20v........yk2.........1.lapsi
Amalia89.............kp46/??................21v........yk3.........1.lapsi
angstilapsi...........kp42/27-31..........20v........yk18........1.lapsi
mamiia................kp32/30-50.........24v........yk2..........1.lapsi

Kp 21-30


äippä-88............kp29/??..............23v........yk1...........2.lapsi
toukka90...........kp29/25-31.........21v........yk4...........2.lapsi
Meimitär............kp28/31..............25v........yk5...........1.lapsi
Johanna88.........kp26/30-40.........23v........yk6............1.lapsi
Iippari...............kp22/26-28.........19v........yk4............1.lapsi
PisaraSadetta......kp21/26-37-112..24v........yk6............1.lapsi

Kp 11->20


Sunflower11........kp20/26-35........23v........yk10...........3.lapsi
nellinu................kp20/28.............23v.........yk2.............2.lapsi
Grill....................kp16/??.............21v.........yk1.............1.lapsi
Destello..............kp15/30-33...........23v........yk5..........1.lapsi
KaisaKaisanen.....kp14/29-31...........23v........yk4............1.lapsi
ttty.....................kp14/26-36...........26v........yk7..........1.lapsi
Nemppis.............kp12/32................20v........yk4..........1.lapsi

Kp 1-10


neonroze............kp8/27................22v........yk7............1.lapsi
Mesikämmen:.......kp7/30-50...............21v.........yk5.......1.lapsi
Annie24..............kp6/28..............25v........yk6.............1.lapsi
funny87..............kp6/35-48.........24v........yk3.............2.lapsi
tyttö91...............kp4/37..............20v........yk3.............1.lapsi
Jaanel.................kp4/28..............20v.........yk2............1.lapsi

Kp??/tjot



Mukana menossa


duulia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Kyyneltenhymy
Poikka
Emby^


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Poikka ja Kyyneltenhymy!!!!:flower:

toukka ja angstilapsi Toivottavasti saatte pian jonkun selvyyden (plussan) tilanteisiinne! :hug:

Emby Apua, mun muistaakseni sulla oli suunnilleen samat kpt aina menossa kuin mulla ja sama kierron pituus eli 28. Eli kun mulla on jo menkat monta päivää sitten alkanut, niin sulla.... :whistle: Tuuhan sitten kertoon kun tilanne ei enää oo hysshyss!=)

Johanna Ethän sinä mitään tätiä oottele...;)
 
Destello
Anteeks nyt ihan kamalasti omanapailu, mut oon hieman kiireellä liikenteessä ja nyt mua vaivaa ihan kamalasti.

Voiko Davidin r-testit olla susia, onko kenelläkään kokemusta?

Tein tänä aamuna kyseisen testin, kun on ollut niistä "menkoista" asti niin omituinen olo, ja musta näyttää et toi testi on ihan täydellisen SUSI, koska en koskaan ole tuollaista niinkutsuttua tulosta saanut mihinkään testiin. Katsoin päiväykset ja kaikki, ja ne on ihan ok, mut kuuluuko tuon väriaineen levitä tuolla lailla? Se näytti märkänä ihan samalta, tosin että oli vain todella tumma, kuivuttuaan haaleni tuollaiseks mitä kuvassa on. Alempana on myös saman firman ovistikku, ja se on näyttäny tuollasta siitä asti kun olen testaillut, eli kp10 asti (varmuuden vuoksi, kun Neiti Epäilys iski ja halusin varmentaa oviksen, kun viime kierrossa taisi olla normaalia aikasemmin).

Mä taidan ihan suosiolla siirtyä noihin Pregchekin testeihin takas :mad:
 
Emby: ihan selkee plussa!!! Mä niin oon toivonu sitä sulle, ku oot jo niin kovia kokenut, joten ei muuta ku ONNEA!<3

Destello: en yhtään ihmettelis jos davidissa olis jotain häikkää:D mä en ainakaan siinä omassa davidissani viime kierrossa saanu oikeen kunnon viivaa vaikka pregcheckillä tuli ihan selkee punanen viiva! Et hae vaan pregcheckin liuskoja!:)
ON: en tiiä oliks se ovis kuitenkaan vielä ku on nyt vieläki limoja?!:O no, kaipa sen tänään viimeistään pitäs olla ku edellispäivänä tuli se ovisplussa?
 

Yhteistyössä