Kakskymppiset yrittäjät 2011

Anlii sun on kyllä pakko testata huomenna! :D Et voi pitää meitä täällä pimennossa ;D :D

Johanna piinaviikot tosiaa tuntuu pitkiltä. Tekis mieli vaa et viikko kuluis niin nopee kun vaan mahollista ja sit vielä palkintona olis plussa :heart:

Ihan pelottaa kuinka korkeelta tuun tippumaa ku nyt vihdoin bongasin oviksen ja kovasti on simppoja talleteltu, on siltä osin aika varma olo. Mut kun eihän sekään nyt mitään sano. Nyt vaa toiveet niin korkeelta et tää olis se the kierto ;) Olis kiva kun jouluna vois paljastaa salaisuuden lähimmäisille :) :heart: Oon jo tyhmänää suunnitellu joulukorttii isovanhemmille missä olis ultra kuva (koska jos plussaan, niin mennään varhaisultraan) ja siinä lukis jotakin et Hyvää joulua mummi ja vaari! t. A:n pikkusisko tai -veli :) Ihan siks pitäis kertoo et kenen pikkusisko/veli siellä huutelee kun miehen veljellekin tulossa vauva toukokuussa, ettei sitten menis sekasin :D Mut tää on kyllä niin tyhmää kun tälläsia miettii. Ei sais kiusta itteää...
 
ANTEEKSI kovaati kun vaan omanapailen nyt koko ajan,mutta siis mieli tekis testata koko ajan uudestaan mut toisaalta haluan suojella itteäni ku ajattelen et toi liuska oli joku maanantai erän testi eikä toiminu oikein ja sit huomenna tulee se nega.. Kulen koko ajan tuo testi kädessä:D välillä nään väriä ja välillä taas en. Luulison kyllä että viivan paikka ei olis noin selkeä?!?
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


SUNNUNTAI 16.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Lindu.................kp77/??.................21v.........yk?........1.lapsi
Emppis...............kp72/28-32...........24v........yk?.........1.lapsi
Anlii...................kp59/30-55...........22v........yk2.........1.lapsi
-minttu-.............kp58/34................20v........yk2.........1.lapsi
Amalia89.............kp48/??................21v........yk3.........1.lapsi
angstilapsi...........kp44/27-31..........20v........yk18........1.lapsi
mamiia................kp34/30-50.........24v........yk2..........1.lapsi
äippä-88............kp31/??..............23v........yk1...........2.lapsi
toukka90...........kp31/25-31.........21v........yk4...........2.lapsi

Kp 21-30


Meimitär............kp30/31..............25v........yk5...........1.lapsi
Johanna88.........kp28/30-40.........23v........yk6............1.lapsi
Iippari...............kp24/26-28.........19v........yk4............1.lapsi
PisaraSadetta......kp23/26-37-112..24v........yk6............1.lapsi
Sunflower11........kp22/26-35........23v........yk10...........3.lapsi
nellinu................kp22/28.............23v.........yk2.............2.lapsi

Kp 11->20


Grill....................kp18/??.............21v.........yk1.............1.lapsi
Destello..............kp17/30-33...........23v........yk5..........1.lapsi
KaisaKaisanen.....kp16/29-31...........23v........yk4............1.lapsi
ttty.....................kp16/26-36...........26v........yk7..........1.lapsi
Nemppis.............kp14/32................20v........yk4..........1.lapsi

Kp 1-10


neonroze............kp10/27................22v........yk7............1.lapsi
Mesikämmen:.......kp9/30-50...............21v.........yk5.......1.lapsi
Annie24..............kp8/28..............25v........yk6.............1.lapsi
funny87..............kp8/35-48.........24v........yk3.............2.lapsi
tyttö91...............kp6/37..............20v........yk3.............1.lapsi
Jaanel.................kp6/28..............20v.........yk2............1.lapsi

Kp??/tjot



Mukana menossa


duulia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Kyyneltenhymy
Poikka
Emby^


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Joo mies mulle jo sanokin että ota äkkiä kuva ja laita kaksplussaan:D ootan nyt tonne keskiviikkoon EHKÄ ja testaan sit uudelleen jos maltan.. Nyt siitä viivasta ei oo ku sellanen ohut rantu jälellä et joa toi kuitenki oli susi kun testasin kuitenkin eilwn aamu pissasta rfsulla puhtaan negan ja sit päivällä tuli toi ihme viiva. Hmm. Jännää.
 
Moi taas!! Oon taas vaan välill käynyt seurailemassa juttuja mutta ite en oo jaksanu kirjotella kun oon niin turhautunu tästä kierrosta kun ovista ei vieläkään oo tullu, kp 34 menossa!

Tervetuloa uusille ja hurjan paljon onnea plussanneille!!! :flower:

Varmaan sitten oviksen jälkeen tuun taas tarkemmin lukemaan jutuja ja tsemppailemaan teitä muita! :)
 
Anlii nyt vaan keksit paljon kaikkea tekemistä, että maltat sinne keskiviikkoon :D

Annie teilläkin tuota toiveilua on tosiaan takana jos ihan tarpeeksi. Mutta kuten sanottu niin uskon, että kavereilla jotka sit vasta myöhemmin alkaa yrittämään, saattaa ihan hyvin mennä myös se puoli vuotta helpostikin, eli ei ne susta ohi mene, usko vaan!

nellinu tuo ois ihana tapa kertoa tuleville isovanhemmille plussasta! :heart:

Tänne voi muuten päivittää tämän päivän osalta kp1/??, yk4. Oon niin iloinen kun ne primot toimi ja sai vuodon alkamaan :) Varmaan tuo pitää kuitenkin vielä merkitä noin että kp1/?? vai onko se nyt oikeaoppisesti kp1/47-160? Nuo heittelee niin paljon ja ens usko, että enää tulee olemaan tuollaista yli 100 päivän kiertoa kun on nyt nuo primotkin apuna. :whistle:
 
Anlii: eiku testi kehiin NYT!! yleisö tahtoo kuvia!:D

mamiia: ootko siis tikutellu ovista? onko tullu mitään viivasia ovistestiin jos oot niitä käyttäny? ovishan voi hyvin jäädäkin bongaamatta kun se on kuitenkin niin ohimenevä, et harva varmaan sitä ovisplussaa varsinaisesti testiin saa...
 
Anlii: Toivottavasti sieltä pärähtäis plussa :flower:

Annie24 ja Amalia89
: Ei ollu tullu s-postiin sitä vahvistusta kun ne näky vaa siel raskauskeijun ostoskoris, ettei koko tilaus ollu menny läpi vaikka maksu oli menny. Piti vaa sit raskauskeijulle laittaa maksutosite ja tilaustiedot s-postin kautta, niin maanantaina aikoi laittaa postiin. Oli kyllä tosi hyvää palvelua kun vkl vastailivat. Tuli mielenrauha. :)

Omassa kaveripiirissä (onneksi) ei ole kuin yksi vauva. Toinen on tulossa pikkuserkulle, mutta sen kanssa ei olla paljoa tekemisissä. Ammattikoulussa eräs ystäväni yritti vauvaa, mutta myöhemmin erosivat joten yritys loppui siihen. Joten tällä hetkellä ei ole tiedossa, että kukaan yrittäisi vauvaa. Voin vaan kuvitella, kuin pahalta voisi tuntua kuulla ystävän raskaudesta varsinkin, kun itse yrittää. Ristiriitaista tosin, kun toisaalta kuuluisi olla onnellinen ystävän puolesta. : /

ON: Täällä päästiin tätistä vihdoin eroon, joten peiton heiluttelet voi jatkua vilkkaana! Tosin mietityttää hieman jos nyt tärppäis ens kierrosta, et miten ulkomaanmatka menee. Ollaa varattu matka joulukuuks, että joutuuko siellä kärsimään aamupahoinvoinnista. Opiskelumotivaatio on tällä hetkellä nollassa, ja ois pakko jaksaa torstain tenttii lukia. Ajatukset tuntuu pyörivän vaan vauvojen ympärillä. Sortuin osteleen eilen kaupungilta vauvanvaatteita. :(
 
Noin tunnin pidätyksen tulos nega tai joku uskomattoman haalea viiva. Ei kuitenkaan mitään merkkiä tätistä, paitsi maha juilii kun selällään makaa. Alkais edes ne menkat nii ei venyis kierto ihan kamalasti.
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


MAANANTAI 17.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Lindu.................kp78/??.................21v.........yk?........1.lapsi
Emppis...............kp73/28-32...........24v........yk?.........1.lapsi
Anlii...................kp60/30-55...........22v........yk2.........1.lapsi
-minttu-.............kp59/34................20v........yk2.........1.lapsi
angstilapsi...........kp45/27-31..........20v........yk18........1.lapsi
mamiia................kp35/30-50.........24v........yk2..........1.lapsi
äippä-88............kp32/??..............23v........yk1...........2.lapsi
toukka90...........kp32/25-31.........21v........yk4...........2.lapsi
Meimitär............kp31/31..............25v........yk5...........1.lapsi

Kp 21-30


Johanna88.........kp29/30-40.........23v........yk6............1.lapsi
Iippari...............kp25/26-28.........19v........yk4............1.lapsi
PisaraSadetta......kp24/26-37-112..24v........yk6............1.lapsi
Sunflower11........kp23/26-35........23v........yk10...........3.lapsi
nellinu................kp23/28.............23v.........yk2.............2.lapsi

Kp 11->20


Grill....................kp19/??.............21v.........yk1.............1.lapsi
Destello..............kp18/30-33...........23v........yk5..........1.lapsi
KaisaKaisanen.....kp17/29-31...........23v........yk4............1.lapsi
ttty.....................kp17/26-36...........26v........yk7..........1.lapsi
Nemppis.............kp15/32................20v........yk4..........1.lapsi
neonroze............kp11/27................22v........yk7............1.lapsi

Kp 1-10


Mesikämmen:.......kp10/30-50...............21v.........yk5.......1.lapsi
Annie24..............kp9/28..............25v........yk6.............1.lapsi
funny87..............kp9/35-48.........24v........yk3.............2.lapsi
tyttö91...............kp7/37..............20v........yk3.............1.lapsi
Jaanel.................kp7/28..............20v.........yk2............1.lapsi
Amalia89.............kp2/??................21v........yk4.........1.lapsi

Kp??/tjot



Mukana menossa


duulia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Kyyneltenhymy
Poikka
Emby^


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Anlii:hug: Vielä on onneksi toivoa..

Jaanel
Onpa hyvää palvelua! Pitää siis itsekin jatkossa tilata taas sieltä, jos sattuu testit loppumaan ennen yrityksen loppua.

Täällä on taas aika samanlaiset tunnelmat, eli vauvat vaan on mielessä, enkä oikeen saa mitään aikaiseksi. Minäkin k'äyn aina joskus nettikaupoissa kattelemassa vaunuja jne. mutta vielä en onneksi oo sortunut mitään ostamaan.

Amalia
Kiva, että pääsit aloittamaan uuden kierron. Se on ihan sama, miten nuo kierronpituudet merkitään. Haluatko pitää sen tuollaisena kuin se nyt on vai muuttaa siksi kp2/47-160? :)

mamiia Kiva, kun ilmoittelit välillä kuulumisiasi.=) Pahoittelut kierron venymisestä! Minäkin kyselisin, et ootko kuinka tarkkaan tikuttanut/ minkä merkkisillä? Sulla on kyllä aiemminkin listan mukaan kierto venynyt sinne kp50 asti, joten jos sulla nytkin on 50 päivän kierto, ei ole mikään ihme, ettei ovis vielä oo tullut.
 
Johanna ja Annie Oon Davidin testeillä tikuttanu ovista. Tiedän ettei ne oo kauheen luotettavia mutta kun viime kierrossa sain niillä täydellisen tumman ovisplussan niin ajattelin että ehkä niin käy nytkin. Tänään viiva oli jo melko tumma joten ehkä se ovis tässä muutaman päivän sisään tulis. Ja kun viime kierto oli tosiaan sen 50 päivää niin todennäköisesti tulee olemaan taas se sama... Harmi :(

Toisaalta...!!!.. Jos ovis sattuis olemaan vaikka ylihuomenna, niin laskettuaika olis laskurin mukaan 11.7.2012. Ja kun meillä sattuu olemaan HÄÄT 14.7.2012!!!! :O Eli aika tiukille menis. Tosin kerkeisin hyvällä tuurilla synnyttämään ennen häitä ja pukua ei tarvis muokata iso mahaiselle. Jos tässä kierrossa ei tärppää niin melko suurella todennäköisyydellä mulla ens kesänä on jo iso maha, eli puku pitäis valita sen mukaan.. hmm.. pientä lisäjännitystä tähän odotteluun! :p
 
Kiitoksia vaan, kiva kun oon tervetullut teidän joukkoon :)

Aika moni taitaa tehdä noita ovistestejä? Ootteko heti alkanut tekeen kun aloitte yrittämään vai vasta myöhemmin? Mä oon muutaman kerran kattellu ja miettiny tilaavani, mutta sit oon aina ajatellu, että katon nyt yhden kierron vielä. Oon luottanu siihen, että ovis on aina niihin aikoihin kun netin laskuri sanoo. Noh, tän kierron nyt katon vielä niin josko sitten... :D Eli saa suositella mitä merkkiä ja mistä kannattaa hankkia! :)

Lauantaina oli veljen lapsen ristiäiset ja voi että kun toinen voi olla sulonen! Kuume kasvaa entisestään, veljen lapsesta oon super onnellinen, mutta monien muiden raskausuutiset saa mut surulliseks ja jopa vähän vihaseks. Ei voi vaan ymmärtää miten toisilla tärppää heti ja sitten kaikki ei osaa edes arvostaa sitä.
 
Sunflower11
OI, emby!! Ihanaa :heart:

Nemppis: Kaikkina kiertoina en oo tehnyt ovistestejä.. Taisin aloittaa yk 2 tekemään.. Laskuriin ei kannata hirveesti luottaa :D Tai no itselläni ainakin heitti melkein alkuunsa viikolla, mut mulla jäiki luteaalivaihe aina liian lyhyeksi..



Omaa: Nyt menossa dpo 8 :popcorn:
 
mamiia: eiku niin, teilläkin oli ne häät ens kesänä!! mä oon kyl jo ihan asennoitunu siihen et oon raskaana häissä (ja sitä oon toivonutkin nuorempana!!), enkä ees oota tärppiä tässä kierrossa... jos sellanen nyt kuitenkin tulis, ni pitäis varmaan häitä siirtää jompaankumpaan suuntaan et olis helpompaa... mut kyllähän sulla voi hyvin olla vielä ovis jos oot jo testeihin väriä saanu, ku kyllä se sit tulee jos niin enteilee!!:) eli nyt sit vaan vauvantekoharjotuksiin!;)

nemppis: mä oon nyt tässä ja edellisessä kierrossa tikuttanu, ku onkin kierrot venyny eikä mitään tarkkaa arviota ees kierron pituudesta oo ollu... ovista oon nyt aina odotellu siinä kp 14 tai jotain, ja tässä kierrossahan se oliki sit kp22 vissiin!! et kannattaa tikuttaa jos siitä itelleen saa mielenrauhan (mä ainaki sain!)..:)

anlii: ei oo sulla vielä toivo menetetty! testaa aamupissasta vielä ni saa tarkemman tuloksen!!! kyllä siellä täytyy jotain tapahtua jos ootte kummatkin testissä jotain nähny!:)

emby^: IHANAAAA!!!<3 onnea ja iloa, montasataa kiloa!:)
 
niin, ja sunflower: koska meinaat testata?:)

annie: sullahan alkaa jo ovis kolkuttelee kulman takana!;)

jaanel: niinhän vissiin monella onkin käynyt, että just on varaillu jonku ihanan (ja kalliin) matkan ja sit tärppää just ku "ei pitäis"!;) et kyllä mä vaan toivottelen silti tärppionnea!:)

nellinu: samaa mäki tässä mietin, et nyt ku ovista bongattu kahessa kierrossa (ja ekasta tärppäs) ni nyt varmaan tiputaan toooooosi korkeelta!:/ ...ja olin jo edellisestä tärpistä suunnitellu samantyyppistä tapaa kertoa kirjeitse runon kera, mut eipähän tarvinnu vielä sen enempiä miettiä... no, mutta kyllähän me nyt tässä kierrossa plussataan?!:)
 
Ääks, tän siitä sitten saa kun on kaks päivää reissussa! Meni ainakin vartti kun luin kaikki uudet jutut läpi. :D Mutta oon taas ajantasalla. ;)

Anliille toivon vahvistuvaa viivaa! =) Ennen tätiä ei ole toivo menetetty!

Nemppis: Mä en vielä ainakaan pariin kiertoon ajatellut tota ovista tikuttaa. Mennään nyt alkuun ihan "luonnollisesti". :)

Embylle vielä kerran suuret onnittelut, aivan mahtavaa! :heart:

Jaanel, mulla myös opiskelumotivaatio melko hukassa ja se ottaa mua päähän!!! Kiinnostava ala kuitenkin ja sitten kun mulla ei oo lainkaan mitään lukupäätä niin tarttis oikeesti keskittyä, mutta kun ei niin ei...

Omaanapaa: Hmm hmm... Mulla on lauantaista asti ollut maha ihan kummallinen. :confused: Tässä alkaa itselläkin mielikuvitus laukkaamaan kun niitä mahan nippailuja oli tiistaina (vai oliko jopa maanantai...?). :) Nooh, ehkä tää on kuitenkin jotain normaalia, mutta tulee nyt ekassa kierrossa vaan esiin. Ajattelin kuitenkin lauantai aamuna testailla kun on niitä vieraita tulossa silloin illalla ja tarkoitus jotain ottaa, niin tietää sitten että täytyykö muutta oman juoman alkoholiprosenttia pienempään suuntaan. :D Tuskin kuitenkaan. En haluaisi turhaan toiveilla...

Vai mitä meinaatte, kannataisiko testata jo perjantaina?
 
Viimeksi muokattu:
Heipparallaa taas vaihteeksi :D ON: elikkäs se todella heikkoakin heikompi viiva saatu sillon la sen jälkeen tehty nega. sitten eilen cb:n +/- testiin TESTIAJAN sisällä todella haalea haamu (mieskin kuitenkin näkee sen) tänä aamuna nega ja nyt iltapäivällä apteekin omalla haamu tai sellanen hailakka viiva, joka on ilmeisesti kyllä tullu testiajan ulkopuolella.. ja kertaakaan en oo saanu aamupissasta noita haamuja et sen vuoksi testailen päivällä aina :D että hmm.. toi cb:n viiva tuli siis siihen heti samaa rataa ku pissi vaan ohi meni, mut sit kuitenkin sen jälkeen nega aamupissasta.. ??!! oliskohan mun vaan kannattanu oottaa keskiviikkoon nii ei tarttis pähkäillä :D Hävettää jo käyä apteekissa joka päivä testi ostoksilla :D ja iso KIITOS teille kaikille kun ootte jaksanu nää mun parin päivän plussa/nega hössötykset ja oon vaan omanapaillu koko ajan ja miten ootte tukenu mua, en oikeesti tiiä miten oisin selvinny nää päivät ilman teitä :heart: miehelle kun oon noita testejä näyttäny nii vastaus on "Nää testit maksaa varmaan ihan hirveästi" "no ihan selvään näkyy viiva raskaana oot" :D tuun mun vapaa päivänä lukemaan kaikki täältä ja pitämään keskustelua yllä muustakin kuin itsestäni :D +++ paljon kaikille! :)
 
Anlii eiköhän siellä nyt jotain ole kun haamua pukkaa ;) Tai kun ainakaan ite en oo saanu minkäänlaista haamua ikinä, ja noita testejä kuitenkin takana useampi kymmenen kappaletta. Nyt vaan malttia, testaa parin-kolmen päivän päästä uudestaan!

Nemppis ikinä en oo ovistestejä tehny, vähän oon miettiny et jos sit parin kuukauden päästä aloittas kunhan saa vielä nuo pari primolut kuuria syötyä :) Et kiinnostaa siinä mielessä kyllä muakin, et mitä porukka suosittelee jne.

Sunflower teilläkin eletään jännittäviä aikoja :popcorn:

Grill olin jo tulossa tänne sanomaan et älä ihmeessä hätäile testaamisen kanssa, kun ei voi olla mitenkään mahdollista nähdä testissä mitään vielä kp23 (eikös se perjantaina niin ole??). MUTTA luin sit vähän taaksepäin et sähän siis arvelit et sulla saattoi olla ovis kp13, et onhan se siinä mielessä mahdollista!:) Tuntu vaan alkuun musta niin hurjalta et vois näkyä niin aikaisin, mutta siis joo, ehkä sinuna testaisin lauantai-aamuna :) Anteeksi epäselvä löpinä ja paljon tsemppiä sinnekin suunnalle :whistle:
 

Yhteistyössä