Kakskymppiset yrittäjät 2011

Destello
Johanna Ongelma onki siinä et tein joitakin päiviä sit saman davidin raskaustestin ku olin pidätellyt jotain tunnin pari, enkä mielestäni nähny mitään siinä. Tämän aamuisen testin tein suoraan herättyäni ja siihen tuli tuollainen sekasorto mikä kuvassa näkyy. Ovistestin laitoin siihen alapuolelle vaan vertailun vuoksi. Kaipaankin nyt siis kokemuksia muilta davidin raskausliuskojen käyttäjiltä et onko heille koskaan sattunut samantapaisia testejä, ja mikä niissä voisi olla vikana?
 
Onnea Emby ja paljon tarrasukkia vauvan alulle matkaan :)

Destello mulla oli niit David testejä (vanhentuneita :D), niihin ei tuu räikyvää punasta viivaa vieläkään vaikka hormoonia on paljo elimistössä! Ja ovistesti on nykyään selkee +. Ihme sekasorto tosiaan tuo sun testi. Oottelehan paripäivää ja koita tehä uusiks :)
 
  • Tykkää
Reactions: Emby^
Kirjauduinpa minäkin tänne vihdoin ja viimein. Vieläkö mukaan mahtuu yks kakskymppinen yrittäjä?

Oon seurannu teidän keskustelua jonkin aikaa ja ajattelin nyt sitten uskaltautua itsekin mukaan :) Kiva kun on ihmisiä samassa tilanteessa, se auttaa kovasti mun riittämättömyyden tunteeseen! Huikeen hyvä fiilis tullu plussanneista, vaikka taustalla oonkin vaan roikkunu keskenäni, kovasti onnea siis plussanneille! :)

Elikäs oon 20-vuotias naisenalku ja kuumeillu jo vuosia. Toi "huonompi osapuoli" on kohta 21-vuotias miekkonen. Ollaan seurusteltu 2005 vuodesta asti, melko natiaisista siis. Häitä kovasti suunnitellaan, tosin vasta kesälle 2013, kun sillon vasta saadaan paikka joka halutaan, olikin melko suosittu, kun ens kesälle ei enään ollu vapaita päiviä. Asutaan avoliitossa ja nyt ois pikkuinen kovasti tervetullut meidän elämään. Meidän muutamilla kavereilla on jo lapsi/lapsia ja muutama pieni kummilapsi meillä myös, osalta varmasti vaikuttanut tähän kuumeeseen kun niiden kanssa touhunnut!!! :) Pillereitä söin reilu neljä vuotta, vaihdoin renkaaseen ja kaks muistaakseni käytin, kunnes päätettiin, että ne saa jäädä. Nyt siis yk4 ja kp12/32. Ainakin kaks edellistä kiertoa ollut 32, eli toivottavasti siihen nyt sitten tasottunu.
 
Destello
Kyyneltenhymy No sehän tässä ketuttaaki ku nuo pregcheckin testit näytti ihan selkeetä plussaa jo aikasemmin ja nyt ku sain nuo davidin testit postista nii ei mitään järkeä koko touhussa. Kaikenlisäks mulla on muutenki ollu hermo niin kireällä et räjähdän ihan pienestäki asiasta ja sen jälkeen melkeen märisen ku hermostun niin nopeaa, mulla on tunnetusti maailman pisimmät hermot. Ressaa vaan niin ku mikään testi ei näytä mitään selvää.

Kaiken lisäks eilen aamulenkin jälkeen täti tuli väärästä päästä, nimittäin nenästä. Illalla en pystyny ees kunnolla makaan sohvalla ku repi vasemmalta puolelta niin terävästi että olo oli yhtä tuskaa. Paheni vielä ku yritti istua tai nousta ylös -.- Yritä siinä sitte mennä nukkumaan ku väsyttää ihan hulluna mut uni ei tuu, ja nyrkin kokoinen elohiiri jyllää vatsassa ja omat sydämenlyönnit tuntuu myöskin vatsassa. On tää ihmisen keho niin mielenkiintonen stressitilassa :(
 
Emby Hahaa, arvasinpas! :D Onnea oikein kovasti selkeästä plussasta! :flower:

Johanna On sulla varmasti jo ollut ovis, jos kerta oot plussan saanut. Mullakin jatkuu joskus limat (varsinkin kun juo greippimehua) oviksen jälkeen pari päivää.

Destello Tuo on kyllä joku maanantaikappale tuo testi! Mulla on kokemusta davidin testeistä, ja niissä on tosiaan lähtenyt väri leviämään tuolla tavalla, mutta se on aina parissa minuutissa asettunut siihen kontrolliviivaan (ja ovistesteissä plussaviivaan), eikä se tosiaankaan oo koskaan jäänyt tommoseksi sutuksi. Minäkin kannatan verikoetta tai esim. clear blueta, jotta saisit selvyyden tilanteeseen.

Nemppis Tervetuloa! Kiva, kun uskaltauduit tulemaan mukaan! =)
 
  • Tykkää
Reactions: Emby^
Sunflower11
Destello, davidin testit mulla näyttää ainakin pitkin kiertoa haamuja, kun se lh-hormoni voi heitellä ja oviksen aikaan raskaustesti voi näyttää haamua (mulla on näyttänyt). Ja tuommosia testejä on ollu mulla, et alue punanen.

Onnea Embylle :) Ja poikkkalle (menikös se nimimerkki noin :D

Nemppikselle tervetuloa :)

Jotain muutako piti sanoa, mutten enää muista :D

Täällä dpo 5 menossa :)
 
Destello
Päätin nyt tehdä niin, että kokeilen peräkkäin huomenna ja ylihuomenna tuolla saman firman testillä, jos ei tuu mitään niin tuo todellakin on joku maanantaikappale, ja jos siihen tulee samanlaista suttupaskaa niin sitten soitan ens viikolla ajan labraan et mistä vois mahdollisesti olla kyse. Mulla ei viime kerroilla 25 herkkyydellä olevat puikot näyttäneet mitään, joten tilasin sitten noita Davidin 10 herkkyydellä olevia ja tuo oli ensimmäinen liuska minkä testasin aamulla ekasta vessakäynnistä. Tosin enpä kyllä niitä 25 oo testannu aamusta, mut enivei.. Näillä mennään kuitenkin. Tällä hetkellä taas vihloo vasemmalta puolelta, ja ajoittain viiltokohtaukset sijoittuu keskemmälle, ja mua alkaa kohta ärsyttään tuo olo niin et vedän pään täyteen ibuprofeenia jossei lopu kohta. Mietein, et vois olla kyllä oviksen merkkejäkin, mutta olo on kuiva (viimeksi ovis bongattu kp18) kun normaalisti olo on suorastaan märkä, enkä kipuile. Jotain on nyt kehossa vikana, muttaku tietäis että mikä :/

Nemppikselle tervetulotoivotukset! :wave:
 
Onnea plussasta Emby :flower:

Nemppis tervetuloa! Musta on ainakin mukavaa kun täällä paljon porukkaa ja tulee lisää, itse kun pahoin pelkään että tulen olemaan täällä aika pitkään..:|

Mä oon tehny vasta yhden Davidin testin ja siinä kyllä kesti paljon pidempään kuin muilla millä oon ikinä tehny, et tuli yhtään mitään näkyviin. Kerkesin jo luulemaan et se ei toimi..JA kun sit vihdoin tuli jotain näkyviin, niin se oli vaan aluksi sitä "sotkua".

ON (päivän itsesäälipurkaus): täällä hyvin alkanut päivä meni pilalle, kun sain tietää työkaverin olevan raskaana. Viimeisen viikon sisään viides vastaavanlainen uutinen, aina se vaan kirpaisee yhtä paljon. Inhoan itseäni kun annan toisen onnen masentaa mua näin paljon. Kun voisikin olla vilpittömästi onnellinen muiden puolesta, eikä joka päivä päälimmäisenä tunteena, heti aamulla herätessä olisi kateus :( Anteeksi tilitykseni, tiedän että osalla on isompiakin murheita, sitä vaan kun haluaisi niin kovasti nähdä ne kaksi viivaa..
 
Oma napailua, tänään päiväpissistä tehtynä niin puhdas nega kun olla ja voi:( eli uskon tämän kierron olevan vaan vielä pidempi. Tätiä odotellessa.. Poikkka ja emby oli tainnu tuoda ilo uutisia tänne:) oikeon paljon onnea odotukseen <3
 
Onnea Kyyneltenhymy, poikkka ja emby! :flower:

Tervetuloa Nemppis! =)

ON: Menin tilaan raskauskeijulta raskaustestejä, mutta tein pienen mokan. Sen maksun jälkeen ois pitänyt palata sinne raskauskeijun sivulle, niin menin paniikis sammuttaa sen, kun lanko tuli just meille. Tästä yrittämisestä ei tiiä kukaan, eikä haluta että tietääkää ainakaan vielä. Pankin sivuilla näkyy, et se maksu on mennyt mut sit ko menin uuestaan raskauskeijun sivuille niin siellä ostoskorissa ne testit oli vieläki. :( Ko mietin et tuleekohan ne testit ollenkaan, et miten käy maksulle. Laitoin kyllä sinne jo palautetta menee, mut se ei ole vkl auki. :| Onko kellekkään käyny noi?
 
Viimeksi muokattu:
emby^: kylhän tää nyt aika selvä homma on: sä oot niin raskaana :) Onnea tosi paljon! :heart:

Nemppis: tervetuloa :wave:

Anlii: voi harmi :( mä ehin jo luulla et sielt tulis hyviä uutisia ku noin isot kp:t menossa :hug:

Amalia89: toi on ihan normaalia tuntea noin kun niin kovasti sitä vauvaa toivoo. Mä kun sain 3kk sit keskenmenon niin ajattelin etten haluu kuulla yhtää raskautumisuutista lähipiiristä. Halit sinne! :hug:

ON: täällä menossa kp 29/25-31. Menkkatuntemuksia ollu jo pari päivää mut ei ne vaan ala! Huomen oon menos ryypiskelee mut en aio tehä testii ennen ku oon ton kp31 yli päässy ku kumminkin pari päivää sit viel näytti negaa (sain kyl viivanpaikan mut tuskin se mitää tarkottaa ku ei siinä ollu yhtää väriä).
 
Ohhohhoh! Olin jo päivällä tänne aloittanut jonkun kommentin kirjoittamista, mut sitten tuolla avokilla oli jokin palava hätä koneelle, niin se sitten jäi kesken.

Mutta ensinnäkin ONNEA embylle ja turvallista odotusta! =) Ja olikos joku muukin ketä oli tässä välissä plussannut? No ne on nyt sitten tietty tuolla toisella sivulla eli pahoittelen jos jonkun unohdin ja onnittelut joka tapauksessa!

Ja tervetulo-toivotukset Nemppikselle! :wave:

Hmm... No nyt ei tule mieleen kelle muulle piti jotain kommentoida, mutta nyt vain kovat plussatuulet päälle kaikille ketkä sitä tarvitsee! :whistle: On lähtenyt tää plussaputki hyvin liikkeelle. ;)
 
Sunflower11
Amalia: Tiedän tunteen (vaikka noita onkin kaksi ennestään). Silti tosi vaikea joskus olla onnellinen toisten (IRL) tuttujen raskautumisesta. Täällä se taas on eri juttu..

Voimia. Rankkaa tää on mutta jaksan uskoa että me kaikki vielä saamme sen palkinnon..
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


LAUANTAI 15.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Lindu.................kp76/??.................21v.........yk?........1.lapsi
Emppis...............kp71/28-32...........24v........yk?.........1.lapsi
Anlii...................kp58/30-55...........22v........yk2.........1.lapsi
-minttu-.............kp57/34................20v........yk2.........1.lapsi
Amalia89.............kp47/??................21v........yk3.........1.lapsi
angstilapsi...........kp43/27-31..........20v........yk18........1.lapsi
mamiia................kp33/30-50.........24v........yk2..........1.lapsi

Kp 21-30


äippä-88............kp30/??..............23v........yk1...........2.lapsi
toukka90...........kp30/25-31.........21v........yk4...........2.lapsi
Meimitär............kp29/31..............25v........yk5...........1.lapsi
Johanna88.........kp27/30-40.........23v........yk6............1.lapsi
Iippari...............kp23/26-28.........19v........yk4............1.lapsi
PisaraSadetta......kp22/26-37-112..24v........yk6............1.lapsi
Sunflower11........kp21/26-35........23v........yk10...........3.lapsi
nellinu................kp21/28.............23v.........yk2.............2.lapsi

Kp 11->20


Grill....................kp17/??.............21v.........yk1.............1.lapsi
Destello..............kp16/30-33...........23v........yk5..........1.lapsi
KaisaKaisanen.....kp15/29-31...........23v........yk4............1.lapsi
ttty.....................kp15/26-36...........26v........yk7..........1.lapsi
Nemppis.............kp13/32................20v........yk4..........1.lapsi

Kp 1-10


neonroze............kp9/27................22v........yk7............1.lapsi
Mesikämmen:.......kp8/30-50...............21v.........yk5.......1.lapsi
Annie24..............kp7/28..............25v........yk6.............1.lapsi
funny87..............kp7/35-48.........24v........yk3.............2.lapsi
tyttö91...............kp5/37..............20v........yk3.............1.lapsi
Jaanel.................kp5/28..............20v.........yk2............1.lapsi

Kp??/tjot



Mukana menossa


duulia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Kyyneltenhymy
Poikka
Emby^


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Jaanel Tarkistitko sähköpostin? Sinnehän pitäisi tulla tilausvahvistus, jos tilaus on onnistunut.

Amalia Tiedän tunteen. Jotenkin ahdistaa ajatus, että joku kavereista saisi lapsen ennen kuin on itse saanut ne kaksi viivaa testiin, vaikka eihän se toisen lapsi oo itseltä pois. Onneksi mun kaverit ei nyt oo (vielä) yrittämässä, vaikka tosin tiiän, että yhdellä taitaa ens vuonna jäädä ehkäisy pois..
 
Hei tytöt apua! Tein Taas testin ja siinä on jotain!!!!super haamu mutta kuitenkin niin näkyvä että mies näki sen myös! Mutta sitten onko teillä kokemusta pregcheck merkkisestä testistä. Onko ne luotettavia?
 
Anlii toivotaan ettei kierto nyt hirveästi enää veny :/

Jaanel meinasin juuri tulla kysymään samaa kuin Annie, eli tuliko sähköpostiin tilausvahvistusta? Itselleni ainakin tuli, kun maksu oli lähtenyt.

Toukka90 kiitos tsemppauksesta :) Niin kannattaa ehdottomasti malttaa testaamisen kanssa vielä ainakin pari päivää!

Sunflower se on tosiaan jotenkin erilaista iloita niistä toisten plussista täällä kuin "oikeessa elämässä". Täällä sen tietää että osalla menee pitkäänkin ennen kuin saa vauvan alulle, kun taas IRL mä oon ainakin jotenkin päättäny et AINA kun saa jonkun raskaudesta tietää, et "noilla tärppäs varmaan ihan ensimmäisellä yrityksellä" jne..sitä on niin vainoharhainen ja tahallaan kiusaa itseään :ashamed:

Muuten täällä on nyt kyllä parempi fiilis kuin eilen, niitä menkkoja odotellessa. Kerrankin niitä odottaa ihan innolla, pääseepä uuteen kiertoon. Mieskin sanoi että on vähän outoa, et mun täytyy saada vuotaa se viisi päivää putkeen verta tietääkseni olevani elossa. :D Muuten kroppa tuntuu ihan "kuolleelta" jos ei moneen kuukauteen mitään tapahdu.

Annie24 niin sehän se vasta ahdistavaa olisikin :/ Mutta uskon että te saatte plussan testiin kaveriporukastanne ensimmäisenä, kun olette niin hyvissä ajoin aloittaneet yrittämään :)
 
Anlii ei oo juuri tuosta kokemusta, mut ihan kun jotkut täällä (??) ois kehunu niitä :) Toivotaan et vahvistuu kun teet seuraavan kerran testin! Käy ihmeessä huomenna ostamassa cb digitesti jos yhtään siltä tuntuu, tsemppiä!!
 
Moikkelis!:)

amalia: niin, piti kommentoida tohon kiertojen pituuteen ja lääkkeisiin: mä en oo syöny mitään lääkkeitä, ku oon enemmän luonnontuotteiden kannattaja, ja itse uskon gammalinoleenihapon, maca-jauheen ja vyöhyketerapian maagiseen voimaan... :D ja itse asiassa luinkin jostain netin syövereistä et joku oli saanu kuukautiset tulemaan puolenvuoden paussin jälkeen maca-jauheella!

Anlii: kyllä pregcheckit on mun mielestä ihan supereita!:) ...ja mun mielestä monet on niitä hehkuttanu et ne ei mitään vääriä haamuja tai plussia näyttele!:) et odotetaan viivasenvahvistumisia sulle!!!:popcorn:
 
No siis mulla löytyy kaapista cb:n +/- testi, rfsu:n liuska ja sit vielä yks tollanen pregcheck :D oon muutaman hamstrannu :p en tiiä uskallanko vielä huomenna uusia testiä ku jos se sit kuitenkin on nega... Kyllä oli miehen ilme näkemisen arvoinen kun mwnin tarkistamaan testi tulosta :D en osannu ku huutaa KULTAAAAAAA :D täytyy vaan nyt toivoa et tää olis totta <3 täytyy tulla kertoileen kuhan uskallan uudestaan testata. Plussat kehiin kaikille nyt!
 
Johanna niinhän se olikin, olin joskus lukenutkin sun kirjoituksia noista luonnontuotteista :D Ja mm. sen maca-jauheen hirveästä mausta, jos en ihan väärin muista ;)

Anlii aikamoista hermot saa olla, ettei tee lisää testejä jos niitä kuitenkin kaapista löytyy ;) Etenkin kun se tuntuu olevan aika harvinaista että mieskin niissä jotain näkee, itse testaisin varmaan huomenna aamulla vielä..!
 

Yhteistyössä