Kakskymppiset yrittäjät 2011

Johanna todellakin plussataan tästä kierrosta! Miten tällänen asia voikaan laittaa ihmisen ihan sekasin? Koko ajan ihan varpaillaan kuulostelemassa kaikkia kropan merkkejä. Ihan pähkähullua sanon minä! :D

Grill itse testaisin varmaankin lauantaina. Sitä varmemmin testissä jotain näkyy mitä pidemmälle malttaa odottaa :) Mut tosiaan voihan se olla että vaikka olistkin raskaana niin testissä ei silti silloin mitään näy..

Anlii jopa minä joka ei oo ikinä nähnyt yhtään plussaa tietokoneruudulta, vaikka kaikki muut niitä näkee niin nään tossa apteekin omassa plussan!
Mutta joo, ymmärrän sun ahdistuksen. Vasta selvä plussa on varmaa, ainakin itelle.

Haluiskohan joku tulla tekee mulle eväät? :D
Mulla ei oo itestäni kauheesti kerrottavaa.. Toivotaan että viikko vaan menis ylinopeesti. Tää on stressaavaa!
 
Amalia, nellinu, näin mä itsekin tätä laskeskelin. :D Siksi vaan kyselin tuosta perjantaista, että olis voinut tehdä "varmistuksen" lauantaina, mutta joo... Ihan turhaan, kyllä lauantai riittää. =) Tuskin siellä edes vielä silloin mitään näkyy. :)

Anlii, kyllä mäkin tuossa apteekin omassa nään jotain, eli viivan vahvistumisia! =)
 
Heips kaikille! Mulla onkin vierähtänyt pitkä aika siitä kun olen viimeksi tänne kirjoitellut. Ovulaatio meni (kai) tuossa viikonlopun aikana, en siis ole käyttänyt testejä, mutta kierron pituudesta näin arvelen.. Nyt vain odottelemaan siis :) Ja sehän onkin niiiiin piinaavaa, kun pitäis pari viikkoa odotella ja sit vaan kokoajan kuulostelee oireita, kaikki varmasti tietää tunteen ;) Mulla on oletetusta ovulaatiosta lähtien ollut nännit hieman arat, mitä minulla ei ennen ole ollut. Mutta enpä usko sen mitään tarkoittavan, sillä eihän ne todelliset oireet kai näin aikaisin tule?

En jaksanut kaikkia teidän tekstejä täältä lueskella, kun niitä on niin paljon tullut "poissaoloni" aikana, mutta onnea plussanneille ja tsemppiä ja kärsivällisyyttä meille muille :)
 
KaisaKaisanen Sori, mut pakko lisätä sun piinaa: rinnat voi olla raskauden takia kipeät oviksesta lähtien. Oon joskus selvittänyt tuon, kun itellä oli sama tilanne. En kuitenkaan ollut raskaana. Tsemppiä odotteluun! :)

toukka Plussatuulia! :whistle:

Anlii Varovaiset onnittelut! Kyllä siinä apteekin testissä ihan selvä haamu on. Tuuhan heti kertoon, kun viiva on vahvistunut ja saadaan siirtää sut plussanneisiin!=)

Emby Ihania uutisia! Toivottavasti kaikki menee hyvin loppuun asti! :)

Johanna Joo, ovis on tällä viikolla loppuviikosta. Oon jostain syystä nyt ihan sekasin ton kierron kanssa ja välillä kyttään raskausoireita muistamatta, että ei mulla oo vielä ollut ovistakaan!:LOL: Milloin sulla on testipäivä (=plussapäivä)? Eikö se oo ihan kohta? :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


TIISTAI 18.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Lindu.................kp79/??.................21v.........yk?........1.lapsi
Emppis...............kp74/28-32...........24v........yk?.........1.lapsi
Anlii...................kp61/30-55...........22v........yk2.........1.lapsi
-minttu-.............kp60/34................20v........yk2.........1.lapsi
angstilapsi...........kp46/27-31..........20v........yk18........1.lapsi
mamiia................kp36/30-50.........24v........yk2..........1.lapsi
äippä-88............kp33/??..............23v........yk1...........2.lapsi
Meimitär............kp32/31..............25v........yk5...........1.lapsi

Kp 21-30


Johanna88.........kp30/30-40.........23v........yk6............1.lapsi
Iippari...............kp26/26-28.........19v........yk4............1.lapsi
PisaraSadetta......kp25/26-37-112..24v........yk6............1.lapsi
Sunflower11........kp24/26-35........23v........yk10...........3.lapsi
nellinu................kp24/28.............23v.........yk2.............2.lapsi

Kp 11->20


Grill....................kp20/??.............21v.........yk1.............1.lapsi
Destello..............kp19/30-33...........23v........yk5..........1.lapsi
KaisaKaisanen.....kp18/29-31...........23v........yk4............1.lapsi
ttty.....................kp18/26-36...........26v........yk7..........1.lapsi
Nemppis.............kp16/32................20v........yk4..........1.lapsi
neonroze............kp12/27................22v........yk7............1.lapsi
Mesikämmen:.......kp11/30-50...............21v.........yk5.......1.lapsi

Kp 1-10


Annie24..............kp10/28..............25v........yk6.............1.lapsi
funny87..............kp10/35-48.........24v........yk3.............2.lapsi
Jaanel.................kp8/28..............20v.........yk2............1.lapsi
Amalia89.............kp3/??................21v........yk4.........1.lapsi
toukka90...........kp3/25-31.........21v........yk5...........2.lapsi

Kp??/tjot



Mukana menossa


duulia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Kyyneltenhymy
Poikka
Emby^


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Mulle voi laittaa kp3/25-31. Näköjää pari päivää sit todella vähäinen verenvuoto tarkottikii alkavia menkkoja ku tänää on jo lisääntyny vuoto. Nyt pitää alkaa miettiä tosissaa jos tilais niitä ovistestejä ku toi kiertokin heittelee noin paljon eikä olla ahkeria pupuilijoita.
 
Viimeksi muokattu:
tyttö91
Täällä puhaltaa nyt uudet tuulet ja mies on muuttanut pois yms yms yms.. vauvailemaan palailen uuden kanssa varmaankin joskus mutta toivottavasti en nyt ihan heti. Kiitoksia kaikille kuumeilijoille seurasta, minun on nyt aika poistua palstalta! Onnea ja plussatuulia teille jotka olette vauvaa kauan yrittäneet, se onni teille suotakoon! =)
 
Anlii Pitäs varmaan opetella lukemaan, kun meni ihan ohi, että se oli roskishaamu.:ashamed: Mut kyllä minä silti uskon, että plussaat tässä kierrossa! :)

toukka Tsemppiä uuteen kiertoon! :hug: Varmasti on hyötyä ovistesteistä teidän tilanteessa, niin osaatte ajoittaa pupuilut oikeeseen ajankohtaan!:)

tyttö91:hug: Oikein paljon onnea sinullekin uuteen alkuun! Ota nyt kaikki irti sinkkuilusta, ja palaa sitten tänne kuumeileen, kun tilanne on oikea! =)
 
Viimeksi muokattu:
Anlii ainakaan tuota apteekin testin kuvaa ei tarvii ees suurentaa, ihan selvästi jotain siinä näkyy! Nyt vaan uutta testiä parin päivän sisällä kehiin ja toivotaan et viiva ilmestyy testiajan puitteissa :)

Grill koitat nyt vaan pitää ittes kiireisenä, jotta maltat sinne lauantaihin :D Tosiaan kun mitä pitemmälle ootat niin sen varmemmin jotain näkyy!

KaisaKaisanen ihan hyvin kai voi jotain tuntemuksia olla jo nyt, varsinkin jos sulla ei oo ennen tuollaista ollut ;)

toukka tsemppiä uuteen kiertoon! :)

tyttö91 pahoittelut erosta :hug: Kuullostaa lattealta, mutta näin oli varmasti paras (sitten joskus tulevan lapsenkin kannalta). Sä olet onneksi niin nuori, että ehdit tehdä vielä monta mukulaa sitten kun se unelmien prinssi sattuu kohdalle :) Hyvää jatkoa!

Musta tuntuu et mä "paasaan" aina välillä täällä kaikille keksimään hirveästi kaikkea tekemistä/pitämään itsensä kiireisenä, mut kun se vaan oikeesti toimii :D Mä oon jo pari kuukautta suunnitellut yhtä reissua mikä nyt vihdoin viikonloppuna toteutuu, lisäks tehdään remonttia meillä kotona jne, niin huomaa et aika kuluu loppupeleissä aika nopsaa :) Kohta tulee meilläkin se vuosi yritystä täyteen, mut musta tuntuu et tää vuosi on mennyt nopeammin kuin yksikään aiempi koskaan, kun tässä on ollut myös niin pajon muuta.
 
Viimeksi muokattu:
Toukalle pahoittelut :hug:, mutta kuitenkin onnea uuteen kiertoon! =)

Tyttö: No voihan nyt... :hug: Mutta tosiaan, parempi niin että saat lapset sitten "sen oikean" kanssa! Tsemppiä jatkoon! :heart:

Amalia: Kyllä mä uskon että jaksan lauantaihin ihan odottaa, koska en tosiaan usko että ainakaan aikaisemmin sieltä mitään näkyisi. En halua tuhlata testejä. ;) Keskityn lukemaan tenttiin (jee lakia!!!) ja siivoilemaan ja muutenkin valmistelemaan tuon miehen synttäreitä. =) Eiköhän se aika siinä ihan kivasti mene. :p

Mulla on ihan ihmeellisiä mielialanvaihteluja! Ottaa päähän kun mikään ei oo hyvin... :D No kaipa tää tästä kun noi tentitkin loppuis.
 
Sunflower11
Mulle saa päivittää KP 1/24-35 ja yk 11 :(
Onpas "kiva" kun nyt jäi vaan 24pvän mittaseksi, luteaalivaihe 9pvää vaan.. ja ed. kierto taas oli 35pvää.. huoh.

et semmosta tänne aamuun.. v****
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


KESKIVIIKKO 19.10

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


Lindu.................kp80/??.................21v.........yk?........1.lapsi
Emppis...............kp75/28-32...........24v........yk?.........1.lapsi
Anlii...................kp62/30-55...........22v........yk2.........1.lapsi
-minttu-.............kp61/34................20v........yk2.........1.lapsi
angstilapsi...........kp47/27-31..........20v........yk18........1.lapsi
äippä-88............kp34/??..............23v........yk1...........2.lapsi
Meimitär............kp33/31..............25v........yk5...........1.lapsi
Johanna88.........kp31/30-40.........23v........yk6............1.lapsi

Kp 21-30


PisaraSadetta......kp26/26-37-112..24v........yk6............1.lapsi
nellinu................kp25/28.............23v.........yk2.............2.lapsi
Grill....................kp21/??.............21v.........yk1.............1.lapsi

Kp 11->20


Destello..............kp20/30-33...........23v........yk5..........1.lapsi
KaisaKaisanen.....kp19/29-31...........23v........yk4............1.lapsi
ttty.....................kp19/26-36...........26v........yk7..........1.lapsi
Nemppis.............kp17/32................20v........yk4..........1.lapsi
neonroze............kp13/27................22v........yk7............1.lapsi
Mesikämmen:.......kp12/30-50...............21v.........yk5.......1.lapsi
Annie24..............kp11/28..............25v........yk6.............1.lapsi
funny87..............kp11/35-48.........24v........yk3.............2.lapsi

Kp 1-10


Jaanel.................kp9/28..............20v.........yk2............1.lapsi
Amalia89.............kp4/??................21v........yk4.........1.lapsi
toukka90...........kp4/25-31.........21v........yk5...........2.lapsi
Sunflower11........kp1/24-35........23v........yk11...........3.lapsi
Iippari...............kp1/26-28.........19v........yk5............1.lapsi
mamiia................kp1/30-50.........24v........yk3..........1.lapsi

Kp??/tjot



Mukana menossa


duulia


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina
kukkumee
PePa
happynow
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi
villabikinit
pörrönen



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89
Bela88
Lintsa
Princessa
Sanyo
SeInka
Kyyneltenhymy
Poikka
Emby^


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Oho, päivitettiin yhtä aikaa Grillin kanssa! :D

Sunflower :hug: Toivottavasti tästä kierrosta vihdoinkin tärppää!

Amalia Se kyllä auttaa, että keskittyy muihin asioihin. Se ei vaan oo aina helppoa.. Minustakin aika on kulunut hirmuisen nopeaa siitä asti kun alettiin yrittään. Harmittaa vaan, kun kesä ja syksy tuntuvat menneen ihan huomaamatta ohi. :/

Ovisviikko on menossa, mut jotenkin jo kyllästyttää tämä yrittäminen niin, että en jaksa olla enää yhtä toiveikas kuin yrityksen alussa. Voi kyllä olla, että tämä pimeä aika vaikuttaa myös mielialoihin. Ainakin väsyttää hirveästi, vaikka nukuin pitkään. Noh, töissä olisi pakko piristyä ja herätä tälle päivälle.. |O
 
Toukka: kyllä sit varmasti kannattaa ottaa ovistestit käyttöön jos kierto on epäsäännöllinen ja pupuiluakin on vähemmän... Mulle ainakin tuonu helpotusta ku tosiaan aluks ajotin oviksen jotain viikon pieleen!:D ...ja meillä kyllä ahkerasti pupuillaan, mutta kyllä tuo avokki alkaa jo väsyä ku menkkojen jälkeen pitäis "taukoomatta" olla peittoja heiluttelemassa monta viikkoa ku ei se ovis tosiaan mulla oo niin aikaseen...
Tyttö: hyvä homma, että oot saanu asiat selvittyä itses ja sen entisen poikkiksen kanssa, ja kimppaan muita, et ehkä se oli nyt kuitenkin parempi näin, niin tulee se vauvakin sitten sen oikean kanssa! Rutkasti onnea ja voimia jatkoon, ja tänne sit vaan takaisin kun alkaa taas kuumettaa!:)
Annie: haha, joo no samat fiilikset mullakin alkaa olee et se oviksen odottelu ja nää piinaviikot alkaa olee aika "yhdentekeviä", mut sit kuitenkin pettymys on kova jos ei tärppää... Mut kyl me nyt sit jo?;) mulla taitaa olla dpo jotain 8 tai jotain... Alkuviikosta täytyy viimeistään huolestua jollei tätiä näy ku on vyöhyketerapia varattu torstaille..:)
 
20vuotias tyttö täällä. Vuotta vanhemman pojan kanssa ollaan vuoden päivät oltu kihloissa, yhteen muutto ja naimisiin meno suunnitteilla. Minulla kauhea vauvakuume, miehellä ei niinkään. Toivon että pian päästäisiin "tosi"toimiin, kun se ei aina ole niin helppoa se pienokaisen saanti.

Plussatuulia kaikille! Itse odottelen ehkäisyn poisjättämistä.
 

Yhteistyössä