Kakskymppiset yrittäjät 2011

Kiitos kiitos! :) Tuossa pari päivää vietin Suomi24n keskustelussa ja totesin että tarvitsen jotain pikkuisen parempaa ja kehittyneempää keskusteluseuraa, joten löysin tieni tänne ja heti parin tunnin jälkeen on paljon parempi ja tervetulleempi fiilis! :)

Ja hei, opin heti jotain uutta! En ollut ennen kuullut tästä terokuurista, mutta sitten ystäväni google hieman avasi asiaa minulle. Toki olisi kiva teitää jotain henkilökohtaista tietoa siitä? En ihan täysin ymmärtänyt googlenkaan avulla...

Ja Anliin tavoin pysyttelen pikkuisen taka-alalla tässä vielä muutaman kuukauden mutta seuraan silti keskustelua. ;)
 
funny87: Tottakai luen kaikki tekstit. Sen takiahan täällä ollaan, että jaetaan sekä ilot että surut. <3

Tervetuloa Grill! :wave:

ON: Taisin tuntea eilen oviksen! Mulla alko yhtäkkiä sattumaan alamahaan oikealle puolelle ihan kauheesti. No oli ovis tai ei tuli se silti hyödynnettyä! :kiss:
 
kiitos kaikille tukemisesta :) tänään on parempi mieli. nyt sitten vaan jännäileen koska voi alkaa testiä tekemään?! kai mun pitää tätä omaa elämääni elää. kai hänkin sitten tukee minua kun minulla on huonopäivä tai jokin on huonosti. nyt kuitenkin tuen häntä. otin vapaapäivän töistä että pääsen hänen tuekseen sairaalaan huomenna. alkaa itseäkin pelottamaan että mitäpä jos minullekkin kävisi niin, mutta ei kai kannata ajatella. kaikki ressi pukkaa päälle vaan nyt. hääressi sun muut. parisen kuukautta vielä omiin häihin.
 
Tervetuloa uudet ja pahoittelut funny87 kaverille

ON: Pakko tulla tänne purkamaan ku ärsyttää. Oon nii kiukkunen ja väsynyt heti herätes et huh.
En tiä olisko siinä ku odotin kuin kuuta nousevaa jännityksellä tuota ovulaatiota mut mies ei oo jaksanut tehdä mitään peiton alla ja nyt jo varmaan on oikea hetki ohitte joten ei oo mitään jännättävää enää täs kierros :(
Voiks oikeesti tälläsestä iskeä joku masennus kuukausien vauvakuumeen jälkeen.. Kivempaa olis odotella saako tehdä testiä mut nyt iski kyl kova vitutus päälle. Ei kiinnosta sit yhtään mikään.
 
Princessa: Äläs nyt heitä kirvestä kaivoon vielä. Mulla oli tuo sama tunne viime kierrossa vaikkakin oli heiluteltu peittoa, mutta oli vain semmonen tunne, ettei tosiaankaan tärpännyt. Oli tympeä odotella uutta kiertoa, mutta nyt mun asenne on jo semmonen että näitä tulee vielä monta!
Pidetään kuitenkin peukkuja! Sun pitää antaa miehelle hellyyttä ja huomiota, teet vaikka hänen lempiruokaansa ja sitä kautta vikittelet pöksyihin. Jo on kumma jos ei ala irrota! :D Tuskinpa hän voi vastustaa sinua, jos annat hänelle tavallista enemmän rakkautta.
Mulle ainakin on kotona motkotettu, että saisin tehdä aloitteen hieman useammin. Kait ne miehetkin semmosta leperrystä sitten tosiaan ainakin joskus kaipaavat.

Toivon kovasti, että Icy aukaisi hanat ja muutkin plussailisivat. Mä odotan taas uuden kierron alkua ja pääsyt ns. jonon jatkoksi!
 
Princessa Sulla on vissiin sit samanlainen kierto menossa kuin mullakin! Ovista ei miehen kiireiden takia voitu pahemmin hyödyntää, niin menkkoja vain odotellaan. En kyllä osaa sanoa, mikä tämmösessä tilanteessa helpottas ärsytystä. Mulla taisi auttaa se, että oon koittanut joka päivä keksii jotain kivaa tekemistä. Nyt on oikeastaan ollut mukavan rento kierto, kun ei oo tarvinnut jännittää, kytätä oireita ja laskea jäljellä olevia päiviä.

Grill Tervetuloa mukaan! Lisään sinut tonne mukana menossa-listalle. :) Ne suomi24:n "keskustelut" on kyllä niin kauheita, ettei niihin kannata tosiaan mennä mukaan!:LOL:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


TORSTAI 11.8

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


neonroze............kp32/27..............22v.........yk4.........1.lapsi
Anlii...................kp32/30-55..........22v........yk1..........1.lapsi

Kp 21-30


Annie24.............kp25/28..............24v........yk3........1.lapsi
pörrönen............kp23/22.............22v........yk4.........1.lapsi
duulia.................kp22/29-30...................................1.lapsi


Kp 11->20


Mesikämmen:.....kp20/30-50.........21v.......yk3.........1.lapsi
funny87..............kp20/30-45........24v.......yk1.........2.lapsi
Bela88...............kp20/28..............23v.......yk3.........2.lapsi
PisaraSadetta.....kp20/60-112........24v......yk4.........1.lapsi
Lintsa................kp20/28..........................yk1.........1.lapsi
toukka90............kp19/??..............21v......yk2.........2.lapsi
kukkumee..........kp18/28..............20v......yk2.........1.lapsi
Sunflower11......kp18/26-33..........22v......yk8.........3.lapsi
Princessa...........kp17/28-30..........24v......yk2........2.lapsi
Iippari................kp15/26-28.........19v......yk..........1.lapsi
villabikinit...........kp15/27-33.........24v......yk3........4.lapsi
ttty....................kp12/27-28.........26v......yk5.........1.lapsi
Kyyneltenhymy....kp11/30-33........22v......yk4.........2.lapsi

Kp 1-10


Destello..............kp10/33-35.......23v..........yk3..........1.lapsi
angstilapsi..........kp10/27-31.......20v..........yk17.........1.lapsi
SeInka...............kp9/28..............27v..........yk2...........2.lapsi
Emppis...............kp6/28-32........24v...........yk?...........1.lapsi
Johanna88..........kp3/30-37........23v...........yk?...........1.lapsi

Kp??/tjot


Emby^...............25v.....................1.lapsi
PePa..................25v.....................3.lapsi
Moonbride..........21v.....................1.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi
tyttö91..............20v......................1.lapsi

Mukana menossa

Grill
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Oottepas te kirjotellu kovasti! Mä koitan kommentoida ne mitä muistan, jatkan sitten myöhemmin, pahoittelut jos / kun unohdan jotakin :)

Onnea suuuuperpaljon icylle, ihanaa :)

Tervetuloa uudet! :wave:

Funny87, todella ikävä sun kaverin tilanne, mutta kuten täällä jo muutkin ovat sanoneet, et sä voi kuin olla tukena hänelle, ei oman yrityksen / elämän himmailusta ole kellekään mitään iloa tai hyötyä! Tsemppiä kovasti teille molemmille!

Princessa, ootko varma että ovis on jo mennyt ohi? Tai siis ootko tikutellu tmv? Meinaan kattelin, että sulla oli eilen menossa kp16 mutta mulla ainakin on näissä 28 kierroissa ollut ovis vasta kp16, ja jos sulla on pidempi kierto välillä niin saattaa hyvinkin olla että sulla on ovis vasta myöhemmin, (mulla oviksesta menkkoihin 12-13 pvää, ja sehän vaihtelee yleensä kai 10-16pvän välillä) Mutta joo, mäkin kannatan hempeitä (tai tarvittaessa ronskimpiakin :D) alotteita, ja sitten perään toivottelen paksua nahkaa pakkien varalta kun ei ne miehetkään koneita ole ja eivät aina jaksa ryhtyä sänkyhommiin kuitenkaan. Itsekin muutaman kerran potenut pahemman laatusta ketutusta asian suhteen, mutta yleensä kyllä parin seuraavan päivän aikana tilanne on korjaantunut :D

ON, täällä nyt siis talletuksia tehty, mutta koska ovikseen vielä muutama päivä niin pitänee sitä jatkaa mahdollisuuksien mukaan (ellei ilmene edellisessäkin kappaleessa käsiteltyjä ongelmia.. ;))! Kunpa nyt tärppäis, vaikka sitten tammalla ja mulla meniskin lasketut ajat melkein samaan.. en silti pysty olemaan toivomatta, onhan siinä sitten kuitenkin yli puoli vuotta aikaa järjestellä jotakuta tarvittaessa vahtimaan tammaa, vaikka tietty ite haluiski olla paikalla...
 
Täällä ilmoittautuu mukaan vastikään 23 vuotta täyttänyt kihloissa oleva kuumeilija. Avokki on 24-vuotias ja perheestä löytyy jo kaks koiraa.:)
Toiveissa ja haaveissa olis ensimmäinen ja yritetty ollaan muistaakseni maaliskuusta asti. Lopetin vaan pillerit kun resepti loppui (oon käyttäny minipillereitä ja muitakin pilsuja ennen niitä yhteensä 7 vuotta) kun tuli sellainen pieni takapakki mun tulevaisuudensuunnitelmien suhteen eikä sit oikeen tienny mitä olis tehny. Kaveri sit heitti et "tehkää vaikka lapsi tähän väliin jos sulle ne pilleritkin just loppuu" ja siitä se ajatus sitten lähti. Kuumetta on tuolla poikkiksella ollut niin kauan ku ollaan seurusteltu (kohta 5 vuotta), itellä alko tossa puolentoista vuoden sisään ku tuntuu et kaikki saa vauvoja!
Pelotti alkuun että miten mahtaa ruveta kierrot tasaantumaan ku oon niitä minipillereitä syönyt eikä oo niitten aikana (5 vuotta melkeen
 
Annie24 kattelin hausta et adalemina ei oo kirjottanu mihkään kuukauteen mut tuo bubble89 näyttäs olevan odottajien listoilla ainaki joskus olleen..

ttty: nii no luulisin et nyt alkais olla ohi, en siis oo tikutellut. Pitää varmaan ens kierros kokeilla.

Laskin että viimesin peiton heilutus tapahtunut johki kp 12 aikoihin. Jos mies on väsynyt nii eipä voi mitään, nyt on aika kiirettä töissä ja sillä on vielä verenpainekkin tarkkailus nii ei terveydenkään takia uskalla rasittaa liikoja, vaikka nuori mies onki :D
Oon vaan niin pettynyt enkä itelleni mahda mitään. Mut eiköhän se tästä kun täällä sai vähän käydä avautumas, vaikka tarkotus oli pitää vähän taukoa :)
 
Annie24 Juu huomasin hyvin (ja nopeasti) tuon Suomi24 "laadun". :D Ja jee, kiva päästä edes johonkin listalle! :) Katsoo nyt sitten kauanko joudun pysttelemään vain tuolla "mukana menossa"-listalla... ;)

Voisinkin tässä kysellä parista termistä mitä tällä käytätte, periaatteessa ne ymmärrän, mutta haluaisin tietää tarkalleen mitä ne tarkoittava ja mistä tulevat. Muuten tämä asia jää minua vaivaamaan. :D Eli ON? ja sitten tarkoittaako yk niin kuin yrityskerta, yrityskierto...? Tyhmiä kysymyksiä, tiedän!
 
No nythän toi lähti ihan liian aikasin!:(
Niin, siis ku ei minipilleiden aikaan ollu ollenkaan menkkoja ni pelotti miten lähtee kierrot pyörimään, ja otinkin avuksi mustaherukansiemenöljykapselit ku ne tukee hormonitoimintaa ja auttaa ihoakin, ja oon vielä varmistanu palautumisen käymällä vyöhyketerapiassa!:D oon ihan sekopää!:D mutta menkat alko heti pillereiden lopettamisen jälkeen ja on tullu suht säännöllisesti!:) nyt ajattelin vielä ruveta kokeilemaan maca-jauhetta ja aswagandha-yrttiä avuksi.:D vyöhykkeessä käyn vielä kun se on niin ihanan rentouttavaa!
En oo laskeskellu sen kummemmin kiertoja, mutta kierrot taitaa olla jotain 30-37 päivän tienoilla (tällä kertaa ekaa kertaa toi pisin kierto, että ei vissiin saa nuolaista ennen kuin tipahtaa?) enkä oo tikutellu ovista, mutta nyt harkitsen, vaikka makkarissa ollaankin aktiivisia muutenkin.
Siihen piti kommentoida, että miten sieppaa se kun muut ympärillä raskautuu eikä itellä tunnu tärppäävän millään, niin mähän sain sitten omalta siskoltani just pari viikkoa sitten kivan uutisen; se oli menny tekemään abortin viikoilla 7!! Että ottaa päähän! Ja heillä oli vielä ollu kumi käytössä! Epäreilua!! No, sen jutuista ohimennen bongasinki et se on tota macaa käyttäny et täytyy nyt itekin kokeilla ku se vois olla hyvä stressiinkin! Tosiaan nyt on pidempi kierto takana ja nyt kp3.
Tulin tänne kp1 lohduttautumaab kun otti niin paljon pannuun, ja menikin pari (työ-)päivää näitä lukiessa ja ajattelin liittyä seuraan saamaan vertaistukea ja vinkkejä!:) Nyt on mieli hiukan jo parempi kun olen tätä lukenut ja nähnyt että kyllä se raskautuminen on mahdollista vaikka asia mielessä pyöriikin (kun kaikki aina sanoo että ei se sieltä tuu ku sitä ajattelee), siitä todisteena nuo monet tämän pinon plussanneet!!
 
ttty Tsemppiä yritykseen! Sehän on kuitenkin epätodennäköistä, että juuri samana päivä synnyttäisitte tammasi kanssa, niin kannattaahan se yrittää! :)

Johanna Tervetuloa mukaan! Jos kerrot kiertopäiväsi, kiertosi pituuden ja kuinka mones yrityskerta on menossa, niin voin lisätä sinutkin listalle. :)

Princessa Okei, kiitos tiedosta. Taidan pistää sit Adaleminan hiljentyneisiin.
 
Mesikämmen onnea oviksesta!

funny87 Olet kaverisi tukena, mutta ei kannata omaa yritystä jättää, tuskin ystäväsikään sitä toivoisi. Voimia teille :hug:

Princessa Älä luovuta vielä! Ei meilläkään aina jakseta, mutta seuraavalla kerralla parempi onni ;)


Mäkin huutelen Adaleminan perään! Missä olet? :whistle:


Tänne ei uutta. Koiraa koitan leikittää ja aktivoida, kun toisella on niin paljon virtaa ja mulla huono omatunto kun nukuin pitkään ja toinen yksin ollessaan vähän tuhosi tavaraa :ashamed: Onneksi vain pienesti, eikä mitään tärkeää tai korvaamatonta. Odotan kovasti, että päästään kokeilemaan agilityä tuon koiruuden kanssa :) Menipä ot:ksi...


Muoks: Tännehän tuli tekstiä sillä välin kun kirjoitin! Tervetuloa uusille!
 
Viimeksi muokattu:
Grill kp=kiertopäivä, yk=yrityskerta/yrityskierto, ON=omaa napaa eli omat kuulumiset, täti=menkat, tjot=tulee jos on tullakseen, rktt=raskaana kunnes toisin todistetaan, dpo= montako päivää oviksesta... tuossa taisi olla suurin osa tällä sivustolla esiintyvistä oudoista termeistä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Grill
Grill itsekkin oon kysellyt noita eli ON = oma napa ja YK = yritys kerta

Johanna88: tervetuloa!

Niin ja ttty : ois aika huono tuuri jos samaan aikaan hevosesi kans synnyttäsitte :D tosin mun tamman LA taitais kyl kans kohta mennä ristiin jos en pian raskaudu.

Mun pitääs varmaan tänään tehdä muutakin kun pyöriä netis :D oikeesti pino koulutehtäviä täs mut alottamisen vaikeus taas iskee. Pyykkiäkin pitäis pestä. Iha maanantai olo ku mikää ei oikee nappaa :D
 
Joo, eli meillä nyt sit vissiin yk5 kp3/30-40? Ekaa yritetään ja tosiaan 23 mittarissa
Tästä kierrosta mietin et jos koittais tikutella ovista... Viitsittekö vielä kerrata että mitkä testit on hyviä ja mistä tilaatte? Oon tosiaan nyt parissa päivässä koittanut kahlata tän 57 sivua läpi enkä sit muistanu kattoa että mitkä ne hyvät testit oli!:D
 
tyttö91
Mulle vois päivitellä nyt tuonne listaan sitten :
KP 6/? (ensimmäinen kokonainen kierto ilman pillereitä joten en kierron todellisesta pituudesta ole varma) Ja YK1! :)
Nyt vihdoinkin pääsee sitten oikeesti yrittämään kun pillerit on poissa :) Tosiaan ystäväni plussasi viime kuussa ja itsekkin oli suuret toiveet päästä plussakerhoon. Kuitenkin on sen verran lueskellu juttuja ja on sisäinen tunne et heti se ei tärppää mutta haaveillahhan saa aina =)
Itse tilailin tuolta kotitesti.fi sivustolta muutaman testitikun ihan vaan et jos sattuu et täti ei heti tuu uudelleen kylään niin pääsee jännäilemään ja testaamaan ja yhden semmosen jossa näkyis sit viikotkin jos joskus tulee käyttöä =) :saint:

Mukavaa et täällä on monia muitakin haaveilemassa mukana.
 
Destello
Tervetuloa uusille, ja pahoittelut negan saaneille, tai tädin kohdanneille.

Hetken hiljaiselon jälkeen meikäläinenkin jaksaa oikein kirjoitella, lueskellut oon kuitenkin joka päivä ja seuraillut muiden touhuja, mut jostain syystä ei oo saanu vaan irti itestänsä sitä et kirjottais jotain. On mennyt vähän niin ja näin viime ajat, mutta ei niistä sen enempää.

Ovista kokeilin tikutella ekaa kertaa äsken, ja haalea viivahan siihen ilmestyi. Toivoa on siis edessäpäin, ehkä. Oon nimittäin alkanut epäileen etten ovuloi ollenkaan, kun tuo keho antaa muutenkin kaikenlaista vainoharhaista kuvaa toimeksiannoistaan.. Mut, tikutellaan tästä eteenpäin ja katsotaan josko sitä nyt onnistuisi bongaamaan sen oviksenkin, niin pääsisi sitten oikeasti hyödyntämään sitä. Testeinä täällä on ihan perus Pregcheckin ovistikut, 10kpl tikkuja 7.5€ ostettuna läheisestä marketista. JESSUS että osaa olla kalliita kaupassa! Olis vaan pitäny tilata netistä -.-
 
tänään oli joko ovis tai jtn aivan kummanllista.. mitä se voi olla. alamasuun sattu nippas ja ehkä vähän polttikin jonkin aikaa. tuli siitä hetkeks vähän etova olokin. hmm oliko mulla nyt vasta ovis ku limaakin tuli vähän vai voiko olla kiinnittyminen? :eek:
 
pikasesti ennen aamunavettaa, funny87, mulla ovis ainakin tuntuu vähän samanlaisina kipuina alamahassa ja alaselässä kuin kuukautiset joten kyllä sulla voi hyvin oviskin olla :) Ja kuten aiemmin kirjoitin, mulla on ovis ollut kp16, kun kierron pituus 28 joten jos sulla pidempi kierto niin ei mitenkään mahdottoman myöhäinen ovis sulla (katoin listasta että sulla kp20?). Toivotaan tietty että ois ollut jotain muutakin, mutta ovis ehkä todennäköinen. Olitkos sä se joka tikutteli tossa aiemmin muttei bongannut ovista? Se voisi johtua juurikin tuosta :)

Destellolle tsemppiä tikutteluun, eiköhän se ovis sieltä löydy! :)
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


PERJANTAI 12.8

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->


neonroze............kp33/27..............22v.........yk4.........1.lapsi
Anlii...................kp33/30-55..........22v........yk1..........1.lapsi

Kp 21-30


Annie24.............kp26/28..............24v........yk3........1.lapsi
pörrönen............kp24/22.............22v........yk4.........1.lapsi
duulia.................kp23/29-30...................................1.lapsi
Mesikämmen:.....kp21/30-50.........21v.......yk3.........1.lapsi
funny87..............kp21/30-45........24v.......yk1.........2.lapsi
Bela88...............kp21/28..............23v.......yk3.........2.lapsi
PisaraSadetta.....kp21/60-112........24v......yk4.........1.lapsi
Lintsa................kp21/28..........................yk1.........1.lapsi


Kp 11->20


toukka90............kp20/??..............21v......yk2.........2.lapsi
kukkumee..........kp19/28..............20v......yk2.........1.lapsi
Sunflower11......kp19/26-33..........22v......yk8.........3.lapsi
Princessa...........kp18/28-30..........24v......yk2........2.lapsi
Iippari................kp16/26-28.........19v......yk..........1.lapsi
villabikinit...........kp16/27-33.........24v......yk3........4.lapsi
ttty....................kp13/27-28.........26v......yk5.........1.lapsi
Kyyneltenhymy....kp12/30-33........22v......yk4.........2.lapsi
Destello..............kp11/33-35.........23v......yk3.........1.lapsi
angstilapsi..........kp11/27-31.........20v......yk17........1.lapsi

Kp 1-10


SeInka................kp10/28............27v..........yk2...........2.lapsi
Emppis...............kp7/28-32.........24v...........yk?...........1.lapsi
tyttö91...............kp7/??..............20v............yk1..........1.lapsi
Johanna88..........kp4/30-40.........23v...........yk5...........1.lapsi

Kp??/tjot


Emby^...............25v.....................1.lapsi
PePa..................25v.....................3.lapsi
Moonbride..........21v.....................1.lapsi
happynow..........24v.....................2.lapsi

Mukana menossa

Grill
Pienoinen
Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya
PieniRosa
Adalemina



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
Icy
Bubble89


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 

Yhteistyössä