Kakskymppiset yrittäjät 2011

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


TORSTAI 21.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

PisaraSadetta.....kp110/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi
PieniRosa:..........kp93/28..............20v.........yk2...........1.lapsi
Mesikämmen:.....kp52/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi
Adalemina..........kp45/36..............23v.......yk2........3.lapsi
Bubble89............kp35/27-45.........22v...................1.lapsi
funny87..............kp32/??.................24v......yk1.........2.lapsi

Kp 21-30


icy......................kp29/28-35...........21v......yk?.........1.lapsi
villabikinit...........kp28/27-33............24v......yk2........4.lapsi
Bela88...............kp27/28...............23v.......yk2.........2.lapsi
Princessa...........kp25/28-30..........24v........yk1........2.lapsi
Sunflower11......kp24/33...............22v........yk7........3. lapsi
Kyyneltenhymy....kp22/30-33......22v......yk3.............2.lapsi
Destello..............kp21/28-34............23v......yk2........1.lapsi
Iippari................kp21/28.............19v..........yk1........1.lapsi


Kp 11->20


ttty....................kp19/27-32...........25v......yk4..........1.lapsi

Kp 1-10


neonroze............kp11/27..............22v.........yk4.........1.lapsi
Annie24.............kp4/28............24v...........yk3.........1.lapsi
pörrönen............kp2/22...............22v........yk3.........1.lapsi
duulia.................kp1/29-30................................1.lapsi

Kp??/tjot


Emby^...............25v.....................1.lapsi
PePa..................25v.....................3.lapsi
Moonbride...................................1.lapsi

Mukana menossa

Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku




Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Destellon tiimille peukut pystyyn! Kerrohan sitten kuinka kävi. Kelit ainakin suosii lämmön puolesta :D

Kekkuvekulle erittäin suuret onnittelut. Nyt ei tarvitse enään silmiä siristää, siinä se on! Odottavien puolelle mars ja välillä meille odotusta odottaville kuulumisia :)

Ihana kun lähestyy viikonloppu. Paras ystäväni tulee kylään, ei ollakaan aikoihin nähty. Kerta tuo tätikin kurvasi kylään niin taidetaan lauantai-iltana laittaa jalalla koreasti ;)

niin ja ttty, älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Hyvinkin voi olla vielä kantava, vaikka kiimaa näyttäisikin.
 
onnea kekkuvekku =)

ttty: Toivotaan että olis tosiaan valekiima. Mulla vaan on huonoja kokemuksia siit ku tiineenä oleva on kiimas :|
Mulla on tällä hetkellä poni ja suokki, ennen ratsastin aika tosissaan koulua puokeilla mut nyt vain omaksi iloksi puskassa opiskelun ohessa. Tuo poni on puhdasrotunen mut varsasta tulee ratsuponi. Mä kyllä joskus vannoin etten enää ikää yritä hevosiani tiineeksi ku tosiaan yhden tamman kans sai takuta ja loi monta varsaa. Mut jos itekki oon raskaana täs pian nii tulis hyvään saumaan poninkin tiineys nii ei mulle nouse stressiä hepan liikutuksesta sitten ku itte en selkään kykyne. Ja toinen onki varsa että ei senkään liikutuksesta tartte ottaa stressiä.
 
kekkuvekku Aivan mahtavaa! Onnea :heart: Näin selvän viivan jo edellisessä testissä mutta tuohan on vielä selvempi. Nyt tarrasukkia vauvalle ja rutkasti onnea matkaan!

Annie24 Kiitos :hug: Nyt oli kyllä odotettu täti. Kierto oli kerrankin täsmälleen saman pituinen kuin edellinen vaikka aloitin terot aiemmin. Nyt saa aloittaa tjottailun puhtaalta pöydältä kun pääsee tästä tädistä eteenpäin. Ehkäisyä ollaan nyt käytetty, saa nähdä miten jatkossa. :)
 
  • Tykkää
Reactions: kekkuvekku
Mulla olis sellainen pieni kysymys teille, täällä kun suurinosa tietää ihan kokemuksesta, jotta milloin kannattaisi tehdä raskaustesti? :) Milloin aikaisintaan? Meille kun kaikki on niin uutta niin ei millään malttaisi odottaa. :D
 
kekkuvekku mahtavaa mahtavaa onnea onnea :heart: Muista mennä kirjottelemaan sinne meidän omaan plussausketjuun niin me muut tullaan perästä sinne sitten!!

Kiitos tsempeistä tamman suhteen, täytyy vähän elätellä vielä toivoa vaikka kiimaa näyttääkin :) Onkos sulla princessa nuo heposet omassa pihassa? Meillä on, tosiaan tuo lv-tamma ja tämä uus puokkitamma, suokkini juuri myin kun en sen kanssa oikein juttuun tullut :) Mullakin ois ollut niin hyvä suunnitelma, että oltais lämpösen kanssa yhtäaikaa vietetty mammalomaa ja sillä ratsastelevat kaverini olisivat saaneet liikuttaa tota mun ratsua, mutta vähän nyt huonolta näyttää että tästä suunnitelmasta mikään osio toteutuisi... =/
 
  • Tykkää
Reactions: kekkuvekku
Iippari Joillakin on ilmeisesti näyttänyt raskaustesti haamua jo dpo8, eli 8 päivää oviksen jälkeen. Ite oon raskaustesteistä lukenut, että herkän testin voi tehdä jo 4 päivää ennen kuukautisten oletettua alkamista. Parasta olisi, jos malttaisi odottaa siihen päivää, kun kuukautisten pitäisi alkaa tai jopa niin kauan, että kuukautiset on myöhässä.
 
Onnea vielä kenkkuvenkun vahvistuneelle plussalle!
Voih, kyllä taidan huomenna jo testata aamusta, tietääpähän ainakin sitten odottaa menkkoja lauantaina. |O Ei tosiaan minkäänlaisia tuntemuksia että olis raskaana. No huomenna se selviää sitten. :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: kekkuvekku
Bela88 Ei mullakaan kuule minkäänlaisia oireita, silti plussa tuli! Paitsi se alapään jomotus yhtenä päivänä. Mutta parilla ekalla kierrolla mula TUNTUI olevan vaikka mitä oireita -->negaa näytti.

Että niin se on, ennenkuin menkat tulee niin kaikki on mahdollista :)
 
kekkuvekulle tuhannesti onnea!!! Ihanaa lukea tällaisia päivityksiä täältä taas pitkän ajan jälkeen! :heart:

Pikainen omanapailu: Terolutia on nyt syöty 10pvän kuuri ja kuukautisia ei vielä näy tai kuulu (eilen otin viimeisen tabletin). Vailla minkäänlaisia odotuksia tein raskaustestinkin..



Vielä ei uskalla edes innostua kun tuntuu niin uskomattomalta moinen hailukainen?! Pitääpä kuulostella tätiä tai tehdä uusi testi jossain vaiheessa. Aiemmin ei ole moista näissä kyseisissä testeissä näkynyt (terveyskeskuksen testi). Mutta silti?!?! Ensimmäinen ajatus oli jotain viallisesta testistä. ;)
 
PisaraSadetta: toionhaamu toionhaamu! Aivan selkee, siis ei tarvii edes tihrustaa tai kallistella näyttöä :D Jospa vielä vahvistuisi, silti kovasti onnea! :flower:

päivittäjälle: minulla menossa YK 4
 
Viimeksi muokattu:
icy
PisaraSadetta Kyllä toi on selvä haamulainen, paljon paljon onnea! Toivotaan, että vahvistuu! :flower:
Bela88 Pahoittelut negasta :hug:
Mesikämmen Toivottavasti kuulet positiivisia uutisia!

ON: Mä tein eilen illalla mielenkiinnosta yhden ylimääräisen testin, ja ensimmäistä kertaa monien kymmenien testien jälkeen sain aikaan "viivanpaikan". Tai siinä näkyi myös sellainen ihan ohuen ohut punainen viiva, ihan kuin joku langanrönssi. Ei taida kuvasta näkyä se punanen, mutta olipa omituinen testi. No, odotan nyt ensiviikon torstaihin jos tätiä ei näy, teen kotitestin vielä ja sitten sinne lekurille...

katso liitettä 13244
 

Yhteistyössä