Kakskymppiset yrittäjät 2011

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


PERJANTAI 22.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

PieniRosa:..........kp94/28..............20v.........yk2...........1.lapsi
Mesikämmen:.....kp53/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi
Adalemina..........kp46/36..............23v.......yk2........3.lapsi
Bubble89............kp36/27-45.........22v...................1.lapsi
funny87..............kp33/??.................24v......yk1.........2.lapsi

Kp 21-30


icy......................kp30/28-35...........21v......yk?.........1.lapsi
villabikinit...........kp29/27-33............24v......yk2........4.lapsi
Bela88...............kp28/28...............23v.......yk2.........2.lapsi
Princessa...........kp26/28-30..........24v........yk1........2.lapsi
Sunflower11......kp25/33...............22v........yk7........3. lapsi
Kyyneltenhymy....kp23/30-33......22v......yk3.............2.lapsi
Destello..............kp22/28-34............23v......yk2........1.lapsi
Iippari................kp22/28.............19v..........yk1........1.lapsi


Kp 11->20


ttty....................kp20/27-32...........25v......yk4..........1.lapsi
neonroze............kp12/27..............22v.........yk4.........1.lapsi
Anlii...................kp12/30-55..........22v........yk1..........1.lapsi

Kp 1-10


Annie24.............kp5/28............24v...........yk3.........1.lapsi
pörrönen............kp3/22...............22v........yk3.........1.lapsi
duulia.................kp2/29-30................................1.lapsi

Kp??/tjot


Emby^...............25v.....................1.lapsi
PePa..................25v.....................3.lapsi
Moonbride...................................1.lapsi

Mukana menossa

Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
PisaraSadetta


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
Viimeksi muokattu:
Täällähän on kunnon plussa-aalto menossa!

Onnea PisaraSadetta! Kyllä tuo ihan selvä plussa on! :) Onhan ok, että olet jo plussanneissa?

Icy Minäkin olin näkevinäni viivanpaikan, toivottavasti saat seuraavaan testiin jo
paremmin väriä! :)

Bela Pahoittelut negasta!:(

Mesikämmen Toivottavasti saat hyviä uutisia!
 
Jos vielä mukaan mahtuu niin itseni ilolla tänne ilmoitan. Eli olen 22-vuotias pillerit on jätetty maaliskuussa, mutta nyt vasta yk 1 menossa kp 12/30-55? Ovis tikut on käytössä jo kierron vuoksi. (tai kovan raskautumis kuumeen vuoksi :D)plussa onnea nyt kaikille tasa puoleisesti?:)
 
Tervetuloa Anlii ja onnea plussanneille!

Mä en kyl meinaa koskaan nähdä noita haamuja, onkoha mun näytös säädöt jotenki nii ettei erota :D

ttty: joo meilläki on hevoset omas pihas. Ei mulla olis varaa muuten pitää kahta hevosta :) Tosin nyt täs kuus hepat pois kotoa kun tamma asustaa siel tallilla missä orikin ja saan käyttää kenttää siellä vapaasti. kotona meillä ei oo kenttää nii vähän luxusta. Sit tuo suokki varsa on varsalaitumella elokuuhun.
 
Kiitos onnittelijoille, vaikka itse olenkin vielä hyvin skeptinen testin suhteen.. Onko moinen käytännössä mahdollista näillä kiertopäivillä (kp110)?? Ja kun vasemmassa munasarjassa on pco, johon sain terotkin?!? Periaatteessa oikea puoli toimii, mutta.. En usko ennen kuin testaan huomenna aamusta uudestaan! :D

Käyn ilmoittautumassa testin jälkeen ennen töihin lähtöä. ;)

Annie24, pidä vain plussanneissa! Siirryn takaisin jos tilanne niin vaatii. :flower:

Anlii ja muut, lämmin tervetulotoivotus huippuporukkaan!

PLUSSATUULIA MEISTÄ JOKAISELLE!!
 
Voikun mäkin osaisin nauttia kesälomasta, odotan vaan et loma loppuu ja olis muuta ajateltavaa ku raskautuminen ja sit voinkin jo uskaltaa tehdä testiä jos täti ei tuu kylään.

Hirveen kuuma ollu koko päivän eikä mitään kivaa tekemistä moneen päivään. Oon vaan kaksin lapsen kans jolla päällä kauhea uhma joten sen kans ei paljoa käydä shoppailemas eikä tehdä mitää muutakaan. Tai yritin kyllä tehdä jotain kotona mm. maalata mut se päättyy aina siihe et on sotkua triplasti enemmän :D ja ku mun luonne on semmone ettei pysty vaan maata ja lepäillä, nii tuun iha hulluksi :p
 
icy
Anlii Tervehdys! :wave: Plussahönkäys myös sinulle :)

Princessa Harrastatko sä siis maalausta vai pistätkö seiniin uutta väriä? Mä oon ihan samanlainen, en pysty kotona yhtään olemaan aloillani, aina löytyy jotain fiksattavaa tai siivottavaa. :D

ON: Että osaa ihmisen mieli olla kärsimätön, haluttaisi hirveästi tehdä uutta testiä, mutta jos nyt ainakin maanantaihin odottaisi, josko toi viiva sais vähän väriä. :xmas: Onneksi oon koko viikonlopun taas töissä niin pysyy ajatukset muualla. Sentään hiukan positiivista, että ilmestyy edes tommonen epämääränen viivanpaikka kun vuoteen ole saanut muuta kuin puhdasta negaa. Vaikkei sillä vielä kuuhun mennäkkään. :ashamed:
 
icy: voisi sanoa että harrastan pientä pintaremonttia :) Muutettiin tähän omakotitaloon 1,5v sitten ja siitä lähtien oon vapaa-aikana maalaillut seiniä huone kerrallaan. Ennen maalaus onnistu esikoisen päikkärien aikaan, nyt tuo hulivili ei enää nuku päikkäreitä oikeestaan lainkaan. Pitääs varmaan opetella ottamaan välillä rennostikkin eikä stressata sitä ettei voi tehdä hommia :confused:

Nyt taas parempi mieli kun kävin pyöräilemäs itsekseni, välillä tarttee kyl omaa aikaa, oli lapset kuinka ihania tahansa :)! Mäkin taas lasken päiviä koska vois tehdä testin. Mulla tuli viimeks menkat pari päivää aikasemmin ku yleensä nii mun laskelmat ei oikeen taida pitää paikkaansa ja en laita yleensä ylös niitä mihkää ku ne on nii säännölliset... Voi olla et yritän odottaa ens maanantaihin et varmasti teen oikeaan aikaan :D
 
PisaraSadetta: Haamuhan se on! Toivotaan, että vahvistuu!! :flower:

Bela88: Pahoittelut negasta. Se on niin tuskallista aina saada vain se yksi viiva! :/

Anlii: Tervetuloa!! Plussatuulia myös sinulle!! +++ :whistle:

icy: Toivotaan, että viiva saa väriä. :)

ON: Verikokeen tulos negatiivinen. Nyt vain odotellaan josko ne menkat suvaitsis tulla.. Sitten jos kierto venyy tuonne n. 80-90 päivään niin uudestaan lääkäriin ja kohtu tutkitaan uä:n avulla. Kyllä nyt pientä ihmistä ketuttaa!!! :mad:
 
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT


LAUANTAI 23.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

PieniRosa:..........kp95/28..............20v.........yk2...........1.lapsi
Mesikämmen:.....kp54/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi
Adalemina..........kp47/36..............23v.......yk2........3.lapsi
Bubble89............kp37/27-45.........22v...................1.lapsi
funny87..............kp34/??.................24v......yk1.........2.lapsi
icy......................kp31/28-35...........21v......yk?.........1.lapsi

Kp 21-30


villabikinit...........kp30/27-33............24v......yk2........4.lapsi
Bela88...............kp29/28...............23v.......yk2.........2.lapsi
Princessa...........kp27/28-30..........24v........yk1........2.lapsi
Sunflower11......kp26/33...............22v........yk7........3. lapsi
Kyyneltenhymy....kp24/30-33......22v......yk3.............2.lapsi
Destello..............kp23/28-34............23v......yk2........1.lapsi
Iippari................kp23/28.............19v..........yk1........1.lapsi
ttty....................kp21/27-32...........25v......yk4..........1.lapsi


Kp 11->20


neonroze............kp13/27..............22v.........yk4.........1.lapsi
Anlii...................kp13/30-55..........22v........yk1..........1.lapsi

Kp 1-10


Annie24.............kp6/28............24v...........yk3.........1.lapsi
pörrönen............kp4/22...............22v........yk3.........1.lapsi
duulia.................kp3/29-30................................1.lapsi

Kp??/tjot


Emby^...............25v.....................1.lapsi
PePa..................25v.....................3.lapsi
Moonbride...................................1.lapsi

Mukana menossa

Huisi hippu
Tigi


Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya



Plussanneet



mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu
Hömelö
Epa-88
Kekkuvekku
PisaraSadetta


Plussanneiden oma ketju:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1993819-kaksikymppisista-yrittajista-2011-plussanneet/#post24118666


Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:
 
PisaraSadetta :hug:

Mesikämmen Olipa ikävä kuulla!:( Toivottavasti ne menkat edes alkaisi, niin pääsisit uuteen kiertoon!

ON: Oottelen jo innolla ens viikkoa, että pääsen testaan ovista! Mihin aikaan ootte yleensä tehnyt ovistestit? Onko aamulla paras?

Oon aina aatellut, etten ikinä varmasti tee mitään ovistestejä jne, mut niin ne periaatteet vaan unohtuu... Eka otin greippimehun ja vitamiinit käyttöön, nyt aloitan oviksen tikuttelun ja ehkä ens kierrossa on sitten sen vehnänalkioöljyn vuoro... :LOL: Sitä seuraavassa kierrossa kai pitää jo sitten "unohtaa" koko yrittäminen.:D
 
  • Tykkää
Reactions: kekkuvekku
tänään alkoi siis menkat.. eli koskas mulla ois odotettavissa ovulaatio?? kannattaisko mun ostaa ovistestejä?? ootteko muut ostaneet? esikoinen tuli ihan tulee jos on tullakseen tyylillä. en edes tiedä koska ovulaatio yleensä edes tulee??!
 
Sunflower11
funny87: Jos haluat tietää ovulaation ajankohdan niin varmaan kannattaa ostaa testejä!
Itselläni on ainakin myöhäinen ovis ja aloinkin ajoissa tikuttelemaan et sain selville koska se on.
Sulla ovulaation ajankohta riippuu kierrosta. Toki muutenkin voi heitellä, mutta kaiketi "normaalisti" se on sen 14pvää ennen menkkojen alkua.
 
funny87: Jos haluat tietää ovulaation ajankohdan niin varmaan kannattaa ostaa testejä!
Itselläni on ainakin myöhäinen ovis ja aloinkin ajoissa tikuttelemaan et sain selville koska se on.
Sulla ovulaation ajankohta riippuu kierrosta. Toki muutenkin voi heitellä, mutta kaiketi "normaalisti" se on sen 14pvää ennen menkkojen alkua.

kiitos tiedosta :)
mulla on kyllä todella epäsäännölliset menkat eli kiertopäiviä on 30-45 mut tällä kertaa alko kp34 :) eli varmaan viikon tai puolentoista viikon päästä voi alkaa tikutteleenko???
 
Kiitos Annie24! :flower: Samoin itse olin varma siitä, että ilman poppaskonsteja ja ylimääräisiä testailuja mennään, mutta vitamiinit odottavat täälläkin. Samoin ovistestit! Greippimehua pitänee vielä harkita.. :D Jos teroluteilla pysyisi kierto kuosissaan, voisi ovulaatiokin olla helpompi bongata (ellei testit sitten heittele sinne tänne vasemman rakkulaisuuden takia).

Se olisi nyt sitten kp 2/ 60-112 ja yk 3!! Vaikka vauva olisi ollut ERITTÄIN toivottu, olen enemmän kuin tyytyväinen uuden kierron alkuun. Marraskuulta asti olemme olleet ilman hormoneita ja vuodan vasta kolmatta kertaa. Marraskuussa olisi mahdollista päästä spesialistille koulun kautta (yths) ja taidan käyttää tilaisuuden hyväkseni.. Vuosi vielä eteenpäin niin ollan julkisen terveydenhuollon varassa. Ellei siis sitä ennen saada iloisia uutisia! ;)
 

Yhteistyössä