Kakskymppiset yrittäjät 2011

Lare joo oma odottajien pino :) Mä kun en oo edes muissa ketjuissa kirjoitellut, niin olisi kiva tästä jatkaa sitten tuttujen kanssa KUN plussa tulee!

Mesikämmen kunpa sulla nyt tulis plussa huomiseen testiin!

villabikinit tervetuloa takaisin ja onnea uuteen yritykseen!

KyyneltenHymy ja Destello, tsemppiä nyt uuteen kiertoon ja pahoittelut tädeistä =/

Destello, munkin mielestä lämppärit on ihan parhaita hevosia, niillä on se luonne vaan niin mahtava! Toi meidän varsa tulee olemaan puoliksi ranskalainen kun isäpappa on kokoranskis, jännä nähdä millanen siitä tulee kun en oo ranskalaisten kanssa olllut ikinä missään tekemisissä, vaan noiden amerikkalaisten :) Vaan täytyy sanoa, että kyllä nautin tällä mun uudella puokilla ratsastamisesta nyt aivan hirveästi kun olen vuosikaudet tuhdannut entisten ravureiden (lv ja sh) ja muuten vaan hullujen suokkien kanssa, maastossa voi ratsastella vaan maisemia katsellen ja täyttä laukkaakin vedellä ilman että tarttee miettiä että mihin puuhun (suokki)ratsun pään täräyttää että saa sen pysähtymään ennen rekan alle jäämistä ;) No, tää on kyllä ollut suokkien erikoisuus, lämpösiltä löytyy aina jarrut! Tuo meidän lämpönen on mulle vaan vähän pieni ratsuksi, niin en sillä kovin paljon viitsi ratsastella vaan mun kaks kaveria ratsastaa sillä.

No jos sitten palaisi omaan napaan hevosjutuista (joita mulla kyllä riittäisi vaikka romaanin verran ;)) eli täälläkään ei menkkoja... kp30/26-32... Miehelle eilen illalla tuskailin mun himoa tehdä jo se kallis clearbluen testi, se sano että parempi ny odottaa että tulee sitten varma tulos! Antoi luvan sitten tiistaina tehdä sen ;) Saa nähdä maltanko siihen odottaa vai hätäilenkö ja teen huomenna, olishan silloinki jo kp31 ja dpo15 jos mun ovisbongaus meni oikein. Puhuttiin muuten myös lasten lukumäärästä (ei olla oikein ennen siitä puhuttu vakavasti) ja mies oli sitä mieltä että kaks ois hyvä määrä! Apua, mä kun ajattelin ainakin kolmea :) No, kunhan nyt saatais ees se eka alulle ja katsotaan sitten uudelleen että pärjääkö senkään kanssa...

Juu oma odottajien pino pitää olla :) Kunpa täältä pian pääsisi sinne odottajiin....

ttty Koita malttaa odotella testauksen kanssa, tulee sitten varma tulos ;)

villabikinit Tsemppiä uuteen yritykseen!

Täällä ei uutta, terot aiheuttaa kai oireita, mutta en ole kauheasti kuulostellut niitä. Toivon vain plussaa. Mutta usko on aika vähissä...

Laretzki
Mä en kyllä sit tiiä millasta saan värkättyä, mutta voisin ottaa sen huomiseksi projektiksi, toivotaan että saadaan kiinni noita muita jo plussanneita, etten sit yksin siellä makaile :D. Tänään on meinaa huonot olot jatkuneet edelleen sen verran rajusti, etten oo juuri mitään mutta tehnyt kuin maannut koko päivän.

Hei kaikki ihanat naiset! :) Mulla takana kostee viikonloppu, hauskaa on ollu, rahat menny ja pientä morkkistakin :D Mut nyt taas takasin kuvioissa. Menkkoja ei edelleenkään kuulu, vaikka hetkittäin oloja siihenkin suuntaan. Ens viikolla jossain vaiheessa testaan, mutta toivon että menkat alkais niin että kierto jäis korkeintaa 35 päiväiseksi, eli to pitäis alkaa. Kauheena vaan sitkeetä, kirkasta valkkaria taas :O Sellasta ovistyyppistä mut eihän se enään voi olla.. Näin muuten unta että plussa sittenkin vielä tässä kierrossa :D :D

Destello tärppionnea uuteen kiertoon! :)

ttty ja mesikämmen me ollaan kaikki siis menkattomina vielä pelissä mukana :D

villabikinit hei hieno juttu että oot taas mukana, onnea yrityksen aloittamiseen!! :)

No mä nyt sitten petin täs plussausdiilin.. :'( alko sitten kuukautiset ja ensimmäistä kertaa mun elämässä sillai että yhtäkkiä vaan valahti housuihin kirkasta verta, just olin vielä käyny vessassa eikä silloin merkkiäkään ja puol minuuttia myöhemmin oikeen hulahti... Hohhoijakkaa. Tää oli nyt sitten tässä. Harmittaa ihan pirusti ensimmäistä kertaa tän yrityksen aikana, tekis mieli itkua vääntää :( miehellekään en saanut vielä sanottua, että alkoivat... Huomiseksi lupaan koota itteni ja suhtautua toiveikkaasti uuteen kiertoon, tän illan aion syödä karkkia ja maata sohvanpohjalla märehtimässä hömppäohjelmien parissa!! perkule nii...

Sunflower11
KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

SUNNUNTAI 3.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

PisaraSadetta.....kp92/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi
PieniRosa:..........kp75/28...............20v.........yk2...........1.lapsi
Mesikämmen:.....kp34/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi
Hömelö..............kp32/42...........23v......yk11.......1.lapsi

Kp 21-30

Adalemina..........kp27/36..............23v.......yk2........3.lapsi

Kp 11->20

Bubble89............kp17/27-45.........22v...................1.lapsi
Moonbride..........kp17/33............................yv2.........1.lapsi
neonroze............kp16/27..............22v.........yk3.........1.lapsi
duulia................kp16/29-30................................1.lapsi
Emby^...............kp15/28............................yk5.........1.lapsi
Epa-88...............kp15/30.............23v.........yk3.........1.lapsi
Annie24.............kp14/28............24v...........yk2.........1.lapsi

Kp 1-10

Kekkuvekku.........kp10/28-31...........23v.......yk3........1.lapsi
villabikinit...........kp10/27-33............24v......yk2........4.lapsi
Bela88...............kp9/28...............23v.......yk2.........2.lapsi
pörrönen............kp8/22...............22v........yk3.........1.lapsi
Sunflower11......kp6/33...............22v........yk7........3. lapsi
Kyyneltenhymy....kp4/30-33......22v......yk3.........2.lapsi
Destello..............kp3/28-34............23v......yk2........1.lapsi
ttty....................kp1/27-32...........25v......yk4..........1.lapsi

Kp??/tjot

Mukana menossa

Huisi hippu
Tigi

Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya

Plussanneet

mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu

Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
ttty voi ei, pahoittelut :hug: Onnea uuteen kiertoon! Hellittelehän nyt ittees herkuilla ja telkulla, kyllä se mielipaha yleensä paikoin helpottaa ja sit voi taas mennä paremmin mielin kohti uutta kiertoa! Tsemppiä sulle muru! :)

Sunflower onnea oviksen metsästämiseen! :)

Sunflower11
Hömelö, kiitos :) 2 kierrossa on testattu, silloin ovis on ollut kp 18 ja kp 20. Katotaan miten nyt käy, josko se luteaalivaihe olis pidentynyt, aiemmin ollut vain 8pvää :/

Täällä on nautittu viikonloppuvapaasta ja paranneltu itseä kuntoon. :) On tuo Sarvikuono kyllä siitepölyallergikolle loistokeksintö enkä luovu siitä enää ikinä! :rolleyes:

:confused: ).( Nipistelyä on ollut alamasussa ja lasten kanssa eilen tanssahtelin niin tunsin kaksi ilkeästi viiltoa. Sama juttu tänään, kun nostin tytön syliin - ehkä liian nopeasti. Mielialat on vaihdelleet vuoristorataa. Itkin eilen miehelle puhelimessa kesken "päivän kuulumiset"-keskustelun sitä, etten osaa hoitaa edes omia lapsiani. Joo älkää kysykö enempää, nimimerkillä haistamaton nuhanenä, jonka lapsen kakka oli ehkä puoli tuntia housuissa ja herkkäihoisena tyttönä se alue helähti punaiseksi. :ashamed:

Taitaa olla vaan työpaineiden tuomaa väsymystä ja ehkä sitä ikävääkin nyt ilmassa, kun miehen kanssa tuskin nähdään ja kun nähdään niin aina se muuttuu riidaksi. Väsymys painaa molempia... Eikä tuo kuumuuskaan siihen soppaan ole yhtään liian helppoa.

Tokihan sitä miettii nyt, että jospa kuitenkin, mutta sitten toisaalta haluaa taas suojautua pettymyksiltä ja ajattelee, ettei se mitenkään voi olla mahdollista tässä kierrossa ellei sitten ovisveikkaus ole mennyt päin honkia ja se ei ole ollutkaan juhannuksena.

En tiedä. Parempi vaan olla miettimättä sen kummemmin ja odotella tätiä ihan kiltisti. :saint:

Mutta nyt jatkan sunnuntain pikasiivoilua ja huomenna taas aamusta valppaana töihin! :wave:

Viimeksi muokattu:
:wave: Täällä ollaan kotiuduttu festareilta :heart: Jo oli meininki.. :)

..tänne ei mitn uutta. Talletuksia, talletuksia.. ;)

Pahoittelut niille, joille täti tuli kylään :hug: : /

Viimeksi muokattu:
Byääää, kiitos ystävät tuesta :flower:

Kyllä ny kiukuttaa ja surettaa, enkä saanu vieläkää miehelle sanottua kun suutuin sille ja rupesin mököttämään.. (se ei kyllä taida tietää, että suutuin?? aika epätavanomaista hormonihöyrykiukuttelua multa mutta sallin senkin tänään itselleni :D)

Mäkin taidan alottaa ton ovistikuttelun ens kiertoon niinku Ada, kun se on meidän viimeinen kierto ennenkö joutuu taukoa pitämään ellei keksitä, kuka vahtii tammaa sitten toukokuussa jos sattuukin synnytykset samaan aikaan :O Mun tuurilla vaan me pidetään taukoa tosta vauvahommasta se pari kuukautta, ja sitten tamma luo varsansa... (eli saa keskenmenon)

Adalemina Toivotaan plussaa ja jaksamista teille ikävän kanssa :hug:

ttty Pahoittelut :hug:

Täällä saatiin tehtyä talletuksia, tänään ei olla riidelty niin paljon... Olen koittanut itse olla pitkämielinen niin ei tulisi riitoja niin helposti. Rasittaa vain tämä tilanne. Lapsenhankinnan suhteen. Tuntuu ettei toivoa ole ilman lääkkeitä, mutta haluaisin uskoa, että luomuihmekin on mahdollinen.

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

MAANANTAI 4.7.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

PisaraSadetta.....kp93/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi
PieniRosa:..........kp76/28...............20v.........yk2...........1.lapsi
Mesikämmen:.....kp35/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi
Hömelö..............kp33/42...........23v......yk11.......1.lapsi

Kp 21-30

Adalemina..........kp28/36..............23v.......yk2........3.lapsi

Kp 11->20

Bubble89............kp18/27-45.........22v...................1.lapsi
Moonbride..........kp18/33............................yv2.........1.lapsi
neonroze............kp17/27..............22v.........yk3.........1.lapsi
duulia.................kp17/29-30................................1.lapsi
Emby^...............kp16/28............................yk5.........1.lapsi
Epa-88...............kp16/30.............23v.........yk3.........1.lapsi
Annie24.............kp15/28............24v...........yk2.........1.lapsi
Kekkuvekku.........kp11/28-31...........23v.......yk3........1.lapsi
villabikinit...........kp11/27-33............24v......yk2........4.lapsi

Kp 1-10

Bela88...............kp10/28...............23v.......yk2.........2.lapsi
pörrönen............kp9/22...............22v........yk3.........1.lapsi
Sunflower11......kp7/33...............22v........yk7........3. lapsi
Kyyneltenhymy....kp5/30-33......22v......yk3.........2.lapsi
Destello..............kp4/28-34............23v......yk2........1.lapsi
ttty....................kp2/27-32...........25v......yk4..........1.lapsi

Kp??/tjot

Mukana menossa

Huisi hippu
Tigi

Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya

Plussanneet

mimmiih
hensq
Ippe89
petrra
Laretzki
Nomppeli
Zenpu

Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:

Täällähn on mahtavasti plussauksia tullu, onnea kaikille!! Olen huono kirjottamaan joka pivä tänne, joka päivä olen kyllä katsellut teidän kirjoituksia ja ollut hengessä mukana :)

Täällä on yk 3 puolillaan, nyt on greippimehu jääkaapissa ja vitamiinejakin on tullut popsittua. Ostin myös prismasta pregchekin ovulaatiotestejä. Tänään kp 11, negaa näytti

Mites muilla oletteko käyttäneet jotain poppaskonsteja?? ;)

PLUSSATUULIA!

Sunflower11
Greippimehua join paris kierrossa mut en huomannu sen vaikutusta mihinkään. Nyt en oo juonu ku siinä on hiilareita kuitenkin.
Vitamiineja tulee muutenkin syötyä, miehelle syötän enempi.. l-arginia ja foolihappoa se syö lisäksi :D

Kumma olo.. kahvit meinas tulla ylös ja on etonut jo pitkän aikaa.. Hehhe, tyhmä minä sit ajattelen et jos vuodosta huolimatta olisin raskaana. Mulla tuli kakkosesta ekat "menkat" myös ;) noh, tuskin olen, hullun kuvitelmia vainen.

Ootkos sä Sunflower piruuttas tehny testiä?

Hömelö ja Mesikämmen, ainahan kaikissa diileissä on yks heikko lenkki ja kun mä nyt olin se niin kyähän te ny väkisinki plussaatte :D

Mä oon jo kaapinut itteni kokoon ja raivolla nyt sitten uuteen kiertoon, tilasin ne hemmetin ovistikutkin (tai puikot) tuolta raskauskeijusta, ois kiva saada ovis kiinni ni vois ainaki olla varma että on hyödynnetty! Kannattaiskohan käskeä miehenki olla tupakoimatta tää kierto että simpat ois voimissaan, vaikuttaakos tupakointi niihin paljon :LOL:

Nomppeli mites sä olet jaksellut :)

Yhteistyössä