Kakskymppiset yrittäjät 2011

Destello
Tuuppaan itteni tännekin ketjuun mukaan, eli hejsan poppoo!

Täällä ikää rapiat 23 vuotta, YK 1 ja kp21/28, jännitystä sinänsä ilmassa ettei ole hajuakaan mitähän testit tulee näyttään kun joinakin päivinä oireilee vaikka miten ja joinakin päivinä ei taas ole mitään tietoa mistään, kun olo on niin kertakaikkisen mahtava. Flunssasta huolimatta, kohta pari viikkoa tursannut nenä punaisena ja kurkku turvonneena -.-

Laskeskelin nopeasti että juhannuksen jälkeen voisi testailla, tai juhannuksen aikoina. kp28/28 ajoittuu siis päivälle 23.6, eli milloinkahan sitä tohtisi kokeilla ensimmäisen kerran? :eek: Ekaa kertaa kun näissä hommissa olen, niin hieman pihalla vielä noista ajoista et millon kannattaa tehdä niin ettei tarvitse parkua liian aikaisin negaa?

Täällä kanssa parikymppinen yrittäjä. Tai ollaan oltu nyt liikkellä tulee jos on tullakseen asenteellla, mutta kuitenkin joka kuukausi jänskää jos ois tärpännyt. Ressaan kyllä liikaa. "Yritystä" meillä on kohta ollut jo vuosi, en sitten tiedä millon pitäisi hakeutua johonkin tutkittavaksi? Gyne vaan viimeksi sanoi, että kyllä se sieltä tulee kun on säännöllinen kierto yms, että just stressi ja sellaset vaikuttaa paljon. Vähän vaan vaikea uskoa ja ihan mennyt usko koko hommaan. Yritän olla miettimättä koko asiaa, mutta kyllä se jotenki lannistaa. Mitä jos en voi saada lapsia? Huoooh. Noh, tällä hetkellä menossa kp 29/29-30. Eilen testailin haamun, mutta taisi silmissä harottaa, koska tänään puhdas nega. Eli kuukautisia odotellessa ja uuteen yritykseen:) Hirveästi plussatuulia kaikkille!!

Destello tervetuloa :) sullahan on jo kierto kivassa vaiheessa, ei kovin montaa päivää testiin :) R-testiähän suositellaan vasta tehtäväksi kun menkat myöhässä, mutta hyvin voit testata kp 28 jos et malta odottaa, silloin jo jonkilainen haamu vähintään pitäis näkyä :) Mutta voithan odottaa pari pv yli, viikon kun myöhässä niin silloin takuu varmasti näkyy! Monet on kyllä plussannu pari pv ennen menkkoja. mutta on taas niitä joilla plussa näkyy varsin myöhään. Onnea testaukseen :)

duulia tervetulo toivotukset sullekin :) Tuskin sulla huolta on lapsettomuudesta kun kierron noin säännölliset joten voidaan olettaa että ovuloit! Ootko tehny ovulaatiotestejä? Voisko "vika" olla ajoituksessa...? Itsekkin kohta vuoden yrittäny, varsinaista vikaa ei muuta kuin kroppa sekaisin e.pillereitten jälkeen ja ilmeisesti huono seksi ajoitus :) ymmärrän kyllä täysin uskon puutteesi, itsekkin vahvasti sellaista välillä koen.. Oisko se sun haamu ollu kemiallinen raskaus? Vai oliko se kovin herkkä ja tämä seuraava testi vähemmän herkkä? Sinuna tekisin uuden testin muutaman päivän päästä jos menkat ei ala. Plussatuulia sinulle! :)

Voit kyllä olla oikeassa Hömelö, että ajoitus ei ole ollut oikea. Luulen ainakin tunnistavani ovulaation, mutta en kyllä ole tehnyt ovistestejä koskaan. Pitänee siis alkaa tarkkailla paremmin noita tärppipäiviä, jos vika onkin yksinkertaisuudessaan siinä. Ovulaatiotestejä siis tilailemaan! :)

KAKSKYMPPISET TOIVEILIJAT

PERJANTAI 17.6.

Nimimerkki.........kp...................ikä.......yk...........toiveissa

Kp 31 ->

PisaraSadetta....kp76/60-64.....24v.........yk3.........1.lapsi
PieniRosa:.........kp59/28...............20v.........yk2...........1.lapsi
Nomppeli..........kp 54/28.........20v.......yk 3.........1. lapsi
villabikinit...........kp53/?.............24v......yk1........4.lapsi
petrra................kp34/33............24v......yk2.........1.lapsi

Kp 21-30

Epa-88...............kp29/?.............23v......yk2.........1.lapsi
duulia................kp29/29-30................................1.lapsi
neonroze............kp27/27............22v......yk2.........1.lapsi
Laretzki..............kp26/33............20v........yk2.......1.lapsi
Annie24.............kp26/28............24v......yk1.........1.lapsi
Kekkuvekku.........kp21/31...........23v.......yk2........1.lapsi
Destello..............kp21/28............23v......yk1........1.lapsi

Kp 11->20

Bela88...............kp21/?...............23v.......yk1.........2.lapsi
Mesikämmen:.....kp 18/30-32.......20v.......yk2.........1.lapsi
Hömelö..............kp16/42...........23v......yk11.......1.lapsi
ttty....................kp14/27-32...........25v......yk3..........1.lapsi
zenpu................kp13/28........19v..........yk2..........2.la psi
Adalemina..........kp11/36..............23v.......yk2........3.lapsi

Kp 1-10

pörrönen............kp10/21..........................yk2.........
Bubble89............kp7/27-45.........22v....................1.lapsi
Moonbride..........kp1/33........................yv2.........1.lapsi

Kp??

Ippe89...............kp?/28-40.................21v.......yv1.......1.lapsi

Mukana menossa

Huisi hippu
Emby^
Sunflower11
Tigi

Hiljentyneet:

sameoldsong
tnya

Plussanneet

mimmiih
hensq

Muutospyynnöt listaan:

Jos huomaat, että tarvitset omalle kohdallesi listaan muutoksia
niin toivon kovasti, että päivityspyynnöt kirjoitettaisiin
punaisella ja lihavoidulla. Tällä tavoin huomaan ne paremmin kirjoitusten joukosta! :)

Kiitos! :flower:

Viimeksi muokattu:
Uusille aivan aluksi tervetulotoivotukset! :flower:
Mukavaa, kun meitä jo näin monta kertynyt ja saadaan lisääkin kokoajan. :)

Listaan lisäsin listan päivitykseen liittyvän toivomuksen. Eli kun huomaat, että listaan tarvitsee lisätä jotain, päivittää jo olemassaolevaa tietoa niin toivon, että ne kirjoitettaisiin lihavoidulla ja vaikkapa punaisella :) Tällöin ne on viestien joukosta helppo löytää! :)

Oma napani mun: Ei mitään mistä kirjoittaisi. Pari vapaata on tässä nyt ollut ja viikonlopuksi on meno töihin. Tämä yrityskierto tuntuu lähtevän heti ihan harakoille, kun olemme niin eri aikoihin miehen kanssa kotona. Mies tekee ilta-yövuoroa ja minä sitten pelkkää aamuvuoroa, joten kun minä tulen niin mies on tekemässä lähtöä tai on jo lähtenyt. Ja nyt se vielä puhui jäävänsä aina työmaalle nukkumaan vuoronvaihtojen välissä, että sellaista. Se onkin parempi vaihtoehto jäädä sinne nukkumaan kuin, että tulisi muutaman hullun tunnin takia tänne sivistyksen pariin ja ajaisi taas takaisin. Mutta ku harmittaahan se silti! : /

Hui. Mua jännittää , vaikka ei kyl sais vielä intoilla... Teil eilen illalla ja tänä aamuna testin ja kaks kertaa tuli ihan haaleeen haalee haamu siihen , muuta kuitenkin sellainen viiva että mieskin sen näki ja se tuli heti kun oli n 2 min menny... ÄäÄä MUA JÄNNÄÄÄ! kun yli vuos yritetty ja aina puhas nega ni oon nyt ihan sekasin tosta... Pelottaa vaan että se on joku kemiallinenraskaus ja mitä kaikkee näitä on mikä voi haamun tehdä.... Nyt jännään täällä ja käyn ostamassa lisää testejä! :D

Niin ja tervetuloa munkin puolesta kaikki uudet. ja mäkin uskon että sulla duulia ei oo mtn hätää, nyt vaan vaikka rupeet tikuttamaan ovulaatioo ni kyl se sielt todennäkösesti tulee jos kiertokin säännöllinen. :)

Heips! Mahtuisko mukaan :)
Olen 19v ja me yritetään nyt saada toista lasta alulle. Meillä on jo 1v tytär ennestään.
Nyt menee toinen kierto yritystä ja ovulaation pitäis olla ihan näinä päivinä. Saa nähdä miten käy. Viime kierto meni vähän ohi kun en varmaan ovuloinut ollenkaan. Mielenkiintosta nähä kuinka kauan tätä toista lasta saa yrittää. Esikoinen lähti tulemaan e-pillerien läpi...
Tsempit kaikille :)

zenpu.........kp13/28........19v..........yk2..........2.lapsi

Kiitoksi kiitosksia. Vaikka ei tästä kyl vielä sais innoita.. Oon tehny tänään jo kaks testiä :ashamed: en pysty ajatella mitään muuta... :S Koitin ottaa kuvaa tänne siitä mutta ei se oikeen näkyny siinä.. pelottaaa...!

Sunflower11
Ippe89: toivottavasti viiva vahvistuu!

moonbridelle pahoittelut menkoista :(

Tänne ei mitään.. oksettava olo alkanut ja alavatsan painon tunne, aiemmissa kierroissa ne on merkinneet menkkoja, että eiköhän noi viikon päästä about ala. Kp:stä ei tietoa 20 paremmalla puolella kuitenkin, muistaakseni juuri juhannusviikonloppuna pitäs alkaa tai sitten alku viikosta sen jälkeen.

Tervetuloa uudet! :wave:

ippe89: Jännää!! Plussatuulia ++++ Toivottavasti haamu sieltä vahvistuu!!

Moonbride: Olen pahoillani menkoista! :(

Epa_88: Negapahoittelut! :hug:

ON: Täällä ei mtn erikoista. Odottelen kovasti jo kierron loppua.

tervetulo toivotukset zenpulle :) tuskin sun tarttee kauaa kuumeilla ku kerta esikoinen pilsuista huolimatta tuli ;) tärppi onnea!

[Bippe[/B] Jännitävää :D varovaiset onnittelut haamusta :) toivottavasti viivat vahvistuu! Odottelehan rauhassa pari päivää ja testaa sit uudestaan, kyllä pitäis pari päivää auttaa viivanvahvistumista! Onnea :)

Moonbridelle täti pahoittelut ja Epalle nega pahoittelut :hug:

Sunflower toivottavasti oireesi viittaavat tällä kertaa plussaan ;) Tärppionnea!!

Täällä alkaa kierrossa oleen varsinainen odottelu ja tuskailu vaihe, jospa keksin tarpeeksi muuta aateltavaa loppukierroksi kuten alkukierroksikin niin aika menisi nopeasti.

Sunflower11
Hömelö; Kiitos mutta epäilen vahvasti. En edes mieti ajankohtaa "milloin voisi testata" koska semmoista ei tule :) Parempi ajatella näin kun liihotella pilvissä ja romahtaa alas. :D

Mä oon tällä hetkellä niin kade jokaiselle paksuna olevalle, että naama saattaa muuttua kateudesta vihreäksi. Mä luulen että lopetan kohta palstailut kokonaan. Tulee vaan paha mieli kun muut kertovat plussa uutisiaan.

ON: Kaiken kateuden ja pahantuulisuuden lisäksi meidän romanttinen kylpyläreissu ei varmaan olekaan kohta niin romanttinen. Kyseisessä hotellissa on kaikki Spa-hoidot täynnä! Naapuri hoitolaan saisi aikoja ja jonkun ALE-lipukkeen, no joo siellä on ihan paskat hoidot!

Hömelö kiitoksia :) saa tosiaan nähdä kuinka kauan tämän yrityksen kanssa menee. Mulla on ennen esikoista ollut yksi keskenmeno rv 9. Se oli ihan "vahinkoraskaus" mutta kolahti se km ja kovasti. Sen jälkeen annettiin uudelle vauvalle lupa tulla, 7kk yritettiin ilman mitään tulosta jonka jälkeen pistettiin hommat jäihin ja alotin e-pillerit. Ja johan nappas, 2kk söin pillereitä ja sitten olinkin raskaana. Aika outoa :D

Isot tsempit kaikille yrityksiin ja pahoittelut negoista ja menkoista :hug:

Me ollaan tälläsellä "tulee jos on tullakseen" -linjalla liikenteessä, mutta vaikka sitä yrittämistä kuinka haluais olla ajattelematta, niin on se kuitenkin mielessä koko ajan. Tänään mulla ilmeisesti on ovulaatiopäivä, eli katotaan nyt mitä tästä tulee.

zenpu kumma juttu sulla :D vauva halus siis kovasti tulla :D Ei teillä varmasti paljosta oo, kun kerta raskaaksi todistetusti voit tulla joten varmasti voitte tjottailla hyvällä mielellä :) Kesken meno varmasti rankka kokemus, pahoittelut siitä : / Kovasti pelottaa jo valmiiksi keskenmenon mahdollisuus, ei voi kuin kuvitella kuinka musertavalta se tuntuis ku pidempään oottanu raskautta kuitenkin.. Eipä näitä juttuja kuitenkaan auta etukäteen murehtia! :)

Epa ja Sunflower harmi että teillä tällaisia fiiliksiä : / voimia molemmille! Itselläkin välillä kateuden fiiliksiä tuttujen raskauksia.

EPA Mä joskus oon ollu kans ihan vihanen, ku sain tietää esimerkiksi että pari tuttu jotka eivät yrittäneet lasta ja joiden elämäntyyli muutenkin on mitä on ni tuli raskaaks... meinas itku tulla vihasta....

Mun osalta listaan voi päivittää kp1/27
Ei muuta kuin uutta kiertoa päin! Nyt ei harmita yhtään ettei tärpännytkään.. on niin paljon stressin aiheuttajia tulossa tässä kuluvan kuun aikana kun on näyttöjä ja muuta pientä siinä sivussa että olis varmaan pää räjähtänyt jos olisi vielä käynyt niin että olis tässä kierrossa tärppi käynyt :D Nyt voi tavallaan huokaista ja keskittyä kunnolla muuhun eikä taustalla kummittele ajatus siitä olisiko sitä raskaana :)

Yhteistyössä